Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Jaa, met chauffeur natuurlijk. Onthoud maar gewoon dat ik hier nooit een voet buiten de deur kan zetten zonder chauffeur. Bovendien is het nog 20 minuten rijden naar zijn huis.

En het is wel veilig hoor. Hij vreet me heus niet op.

En ik ben nog steeds verliefd en gek van hem.
Denk dat die jongen half Surinaams is, en hij profileert zich als iemand die zich wil ontwikkelen, leest veel enzo.

Gaat ie vervolgens weg met het domste blondje uit de zaal...

Ben het wel eens met Sum, waarom maakt ie meteen een heel drama?

Jij vond bepaalde dingen van hem ook niet leuk, en toen ben je ook niet boos geworden.

Je hebt het gewoon ter sprake gebracht toen dat gepast was.

Maar goed, ik kan niet slapen met ruzie/gedoe dus zou het ook zo snel mogelijk uit de wereld willen helpen.

Als je je maar niet mee laat slepen Kym!

*vindt het een beetje lastig zich los te rukken*
Guttegut, dan is ie wel heul snel op zijn mooie teentjes getrapt hoor.

En ik geloof werkelijk niet dat jij zonder iets te zeggen off line was gegaan na zo'n opmerking!

(en zo raar vind ik die opmerking niet eigenlijk)

Dat gewaagd zijn aan elkaar is niet zo erg, das alleen maar lekker vind ik zelf ook.

Maar het moet geen machtspelletje gaan worden waarbij 1 van de 2 steeds een radio stilte gaat inlassen omdat jullie boos zijn.

Juist als jullie aan elkaar gewaagd zijn moeten jullie juist de communicatie open houden.

JUIST omdat er in het heetst van de "strijd"wel eens dingen geroepen worden vanuit temperament...

Maar lieverd, hoe ga je er nu naartoe dan zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou Kym, jij hebt je de hele avond op zitten vreten.

Zo gewaagd aan hem vind ik dat niet om heel eerlijk te zijn...

En ik vind die opmerking niet echt raar hoor, kom op nou.

Maar goed, ik heb mijn punt allang gemaakt intussen...
Kym even voor de duidelijkheid.

We zitten hem niet af te fikken hoor.

Maar je bent het nu zelf allemaal een beetje aan het goedpraten

(dat je het snapt en zo)

Maar dat moet je niet doen.

Wat hij doet is zo ontzettend kinderachtig en heeft niets met temperament te maken.

*vind wel dat ze toch ookj even streng moet zijn tegenover SJ*

Hij moet zich beseffen dat hij zo gewoon niet met je om kan gaan!!!

Daar ben je een veels te leuk mens voor!!!!

Dus ik zeg...hij mag aankomen met een heule dikke sorry zo!
Hm ja naja, jullie hebben ook gelijk: dit is allemaal gewoon erg raar.

Maar hallo! Ik ben verliefd op hem! Ik heb zo'n bril op, weet je wel? Ik wil bij hem zijn. Zijn armen om me heen, met hem kletsen, zoenen en door hem geneukt worden!

Zo!

*met de chauffeuuuuheurrrrrr Summeke!
Eensch met Sum.

Wel alles in perspectief blijven zien.

Nogmaals succes Kym, en weltrusten voor straks voor Sum.

I'm OUT!

Dag liefjes!
Maar is natuurlijk ook heul jong Sum

Nee, je hebt gelijk. Moet nogmaals duidelijk gaan maken dat hij zich als de wiedeweer moet gaan gedragen.
Welterusten lief Frizzlemysnizzletje!
Dat snappen we ook wel lieverd

MAARRRRRRRRRRRRRRRR

Je grenzen opzij zetten voor een beurt en een knuffel is niet helemaal de bedoeling toch???

*heeft het chauffeurgebeuren ondertussen ook door*
quote:Kym schreef op 22 september 2009 @ 00:30:

Maar is natuurlijk ook heul jong Sum

Nee, je hebt gelijk. Moet nogmaals duidelijk gaan maken dat hij zich als de wiedeweer moet gaan gedragen.

En sinds wanneer is dat een excuus?

Als ie oud genoeg is om de sterren van de hemel te neuken is ie ook oud genoeg om zich als een volwassen kerel te gedragen toch?

*roept Frizzel nog een weltrusten na...trustuuuuuuhhhhhh*
Neehee, ik ga niet voor een knuffel en beurt (wel welkom), maar vooral omdat ik niet terug naar huis wil gaan morgen met dit gezeik als afsluiter. Da's niet fijn.
Meissie, laat je niet gek maken en wees eerlijk straks.

Naar hem maar ook naar jezelf...

Snap ook wel dat je het uitgepraat wil hebben hoor.

Dat zou ik zelf ook hebben.

Je bent een topper en ik zie je niet graag zo verdrietig en opgefokt!

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen om 7 uur de wekker weer
Ik hoop ook dat het goed gaat komen.

Vind het wel net een tikkeltje te heftig zo op deze manier. Denk eerlijk gezegd niet dat ie me besodemieterd, maar dat hij gewoon zo is. Serieus.

Liefje, slaap lekker.
Goedenmorgen dames.....

Zo ben weer bijgelezen,en Kym ????? Hoe is het gegaan gisteravond /vannacht ?

Heb je hem kunenn uitleggen dat dat spelletjes spelen van hem gewoon echt niet kan ,en dat je dat niet leuk vind?

Had jij nou eigenlijk nog die zwangerschapstest gehaald? is dat een beetje anoniem gelukt ??
Goeie morgen meisjes.

Lekker geslapen allemaal?

Kym, hoe is het gegaan gister?

Ik zeg ook helemaal niet dat hij een slechte vent is hoor meis.

Maar als hij, net wat je zelf zegt,echt gewoon zo is....

Is voor jou natuurlijk de vraag....wil je dat wel?

Goeie reis terug in ieder geval (je ging toch terug naar huis vandaag??)

Tot vanmiddag allemaal
Lig ik gisteravond in bed...

Denk ik: 'Wat hoor ik nou toch?'

Maar nou pas valt het kwartje, jullie zaten gewoon nog te roepen.

Hoe is het gegaan Kym?

Uit kunnen praten? SJ op zijn flikker gegeven?

Ben het wel eens met Sum, als hij 'gewoon zo is', wil je dat dan wel?

Ik moet even heel eerlijk toegeven dat ik hier met terugwerkende kracht nog van alles leer, ook over MX.

Dingen zijn toch allemaal stukken helderder als je niet overmand wordt door gevoelens enzo.

Even nog even iets anders, dit zinntje van Kym viel me op:

maar vooral omdat ik niet terug naar huis wil gaan morgen met dit gezeik als afsluiter

Dat zou voor mij dus ook en reden zijn om iets te willen oplossen.

Maar is het niet vaak zo dat wij vrouwen iets altijd graag zsm opgelost zien, en mannen daar best nog een nachtje (of 3) over kunnen slapen?

En dat wij daardoor misschien te snel wat te toegeeflijk zijn?

In ieder geval, ik hoop echt dat hetgeen vannacht is gebeurd jullie alleen maar sterker heeft gemaakt.

Hoe is het met onze andere meisjes?

Tis stil geweest hier!

Is Sneeze jetzt zuruck aus Berlin?

Ik ga ff gauw douchen en richting werk.

Begin in principe om 12 uur maar een collega belde net dat hij er al veel eerder is en wat eenzaam is, dus ik probeer er wat eerder te zijn.
shoot, nog steeds geen berichtje van Kym?

En ja.....waar is de rest???

*brult over het forum.....joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe rest!!!!*
Deze rest is zowaar druk haha en wordt afgeleid door mn leuke collega die steeds voorbij wandeld ( de jongens van de garage hebben het wat minder druk vandaag )..

En ohja ik lees op een of ander blunder topic allerlei hilarische blunders ... best grappig alleen snapt de rest hier op kantoor niet waarom ik af en toe zo moet grinikken
Oh ja dat topic heb ik ook uren gelezen toen ik nog die stomme baan had.

Nu geen tijd voor!

*wil ook in een garage werken waar lekkere mannen in overalls rondlopen*
Haha ja want het is een mega oud topic van 2008, dus ik heb heel wat pagina`s door te bladeren...

Nou eerlijk ??.. de meeste hier zijn niet lekker verre van zelfs ...

Maar er is er 1, waar ik op het laatste personeelsfeestje mee gerommeld heb, die had toen nog een vriendin ( ja ja shame on me ik weet het val maar niet over me heen nu ) maar dat is inmiddels al weer een maandje of 3 uit , en die zit nu een beetje achter mij aan te vissen ...

Echt leuk vind ik hem allang niet meer, maar de aandacht is wel even goed voor mijn gekwetste egootje....

En ach beetje flirten kan geen kwaad toch ??
Liefjes!

Ben ik!

En tja, wat kan ik zeggen: het was best heftig eigenlijk. Het ging erom dat hij had begrepen dat ik heb gezegd al een beetje verveeld te zijn met hem en hij was daar boos om geworden.

Naja, en in hoeverre dat ook echt zo was, dat weet ik niet natuurlijk. Het kwam redelijk oprecht over, dat ie echt iets verkeerd had opgevat.

Ik heb hem gezegd dat ik het sowieso wel zat ben hoe hij zich kan gedragen: geen gedag zeggen op de chat bijvoorbeeld is kinderachtig. Vond hij ook, maar it happened.

Hij noemde dat ie vond dat we lief voor elkaar moesten zijn. Eensch. En ja, ik weet echt wel dat ik ook enorm kan stunten in mijn uitspraken, dus ik heb er ook een aandeel in.

Daarna kwam er wat anders aan bod wat ik besproken wilde hebben: zijn contacten met anderen en daarbij dus zijn idee over ons.

Nou, tja, en wat ik allemaal hoorde maakte me verre van blij. Deze plek is echt raar. Echt heel raar. En ik moet dat een beetje verwerken en er over nadenken ofzo. Hij heeft echt veel meisjes gehad (allemaal expats, net als ik), maar vertelde daar eerlijk over. Ze waren allemaal 'easy' en het stelde niks voor. Meestal ziet ie zo'n meisje een paar dagen tot een paar weken en dan stopt het weer. Vaak van zijn kant.

Het feit dat ie er echt eerlijk over was deed me goed. Blijkbaar ben ik dus wel iemand met wie ie dat wil delen, zijn oprechtheid. Hij was ook wel erg lief toen ik er stil van raakte en hem vertelde dat ik het genant vind het gevoel te hebben als nummer zoveel te worden aangezien als we samen uit zijn.

Hij snapte dat heel goed, hij zou hetzelfde hebben, hij zou er ook een jaloers gevoel bij hebben, maar ik moest geloven dat 't ok zit tussen ons.

Hij was echt wel lief en wilde me sparen, maar ik wilde wel veel weten. Geen spijt van ook.

Naja, ik heb het erg fijn gehad met hem, we raken steeds closer voor mijn gevoel. Maar goed, tegelijkertijd zit ik nu een beetje bij te komen en alles eens op een rijtje te zetten.

Ik ben bang dat ik gekwetst raak. Niet dat ie me belazert, maar dat dit echt een tijdelijke liefde is, waar ik later veel last van kan krijgen.

"Nu genieten" is dan zo moeilijk met zoiets in gedachten. Ik ben echt hartstikke verliefd op hem, zou het niet kunnen opbrengen om ermee te kappen. Maar ook denk ik.. wat dan wel?
Oh, en sorry, wat een enorme egopost
He Kym

Geeft toch niet je moet je verhaal kwijt,

Tja jeetje ik durf geen mening te geven , eerlijk waar niet ..

Ik kan me voorstellen dat je dit op je in moet laten werken,en er eens even rustig over na moet denken.

Ik weet ook niet wat ik met die info zou doen,nu al neit laat staan als ik verliefd zou zijn...

Maar ik ben ietsiepietsie bang , dat je gekwetst gaat worden uiteindelijk door deze jongen .....

Liefs
Zo ... heb ik me toch een suffe actie .....

leuke collega komt kantoortje binnen , ik zit hier alleen de rest is ?? flierefluiten ..

Maargoed hij gaat zitten , en vraagt me een werkorder te maken voor een wagen waar hij mee bezig is ...

Ik voel al dat mijn hoofd rood aan het worden is,en denk dus direct bij mezelf,doe effe normaal zo leuk is ie niet eens .. maargoed roder en roder en hij maar grinikken.. ik moest verdorie tot 3 keer toe vragen wat er nou met die auto was ( zo zat ik op te letten dus ) en puntje bij paaltje heb ik de helft er maar op gezet , en dan nog vreselijk verkeerd geschreven ook ....

Hoezo debiel .. maar ik weet wel hoe het komt we hebben gister de halve avond zitten te smsen en die werder steeds uitdagender,dus ik durfde hem nooit niet meer aan te kijken natuurlijk

hahaahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven