Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
woensdag 23 september 2009 om 23:27
Girls!
Hoe is het hier?
Kym weet je hoe de operatie is gegaan?
Ik ben dus erg makkelijk te vinden op Hyves en Kym niet.
Stroll kon jij dan mijn blogs lezen terwijl je niet mijn vriendje was?
Shit en ik heb grenzeloos verliefd gemist dus.
Jongens ik ben hyper.
Ik ben veel te druk op het werk, krijg dan een gejaagd gevoel waardoor ik een beetje manisch wordt.
Ben heel leuk als ik manisch ben hoor, maar dan ineens komt er zo'n moment dat ik helemaal stuk ben.
Ik heb veuls te veul aanmeldingen van jongeren en ik weet even niet wat ik daaraan moet doen...
Hoe is het hier?
Kym weet je hoe de operatie is gegaan?
Ik ben dus erg makkelijk te vinden op Hyves en Kym niet.
Stroll kon jij dan mijn blogs lezen terwijl je niet mijn vriendje was?
Shit en ik heb grenzeloos verliefd gemist dus.
Jongens ik ben hyper.
Ik ben veel te druk op het werk, krijg dan een gejaagd gevoel waardoor ik een beetje manisch wordt.
Ben heel leuk als ik manisch ben hoor, maar dan ineens komt er zo'n moment dat ik helemaal stuk ben.
Ik heb veuls te veul aanmeldingen van jongeren en ik weet even niet wat ik daaraan moet doen...
woensdag 23 september 2009 om 23:31
Take it easy Frizz. Leuk en goed dat veel jongeren zich aanmelden (of worden aangemeld). Maar meer dan je best kun je niet doen. Lekker toch om zo bezig te zijn?
Alleen nu dan wel weer tijd om even je kop leeg te maken, nietwaar? Releksss..
Operatie is erg goed verlopen, maar morgen pas gesprek met arts.
We'll see.
Alleen nu dan wel weer tijd om even je kop leeg te maken, nietwaar? Releksss..
Operatie is erg goed verlopen, maar morgen pas gesprek met arts.
We'll see.
woensdag 23 september 2009 om 23:40
KIjk dat is alvast goed nieuws.
Gaat de arts morgen zeggen wat hij zag bij de operatie?
De jongeren melden zichzelf aan.
Resultaat van mijn veldwerk en mond-op-mondreclame.
En we doen niet aan wachtlijsten...
Morgen even praktische oplossing zoeken (geloof dat niemand van mijn collega's dit probleem ooit hebben gehad maar ik gooi em in de groep) maar vooral ontspannen!
Accepteren dat ik niet alles zo snel en zo zorgvuldig kan doen als ik zou willen.
Zucht.
Baas van MX belde net (met de rest op de achtergrond), of ik alsjeblieft nog kom?
Vraag me dan toch af of MX dat hoort.
Gaat de arts morgen zeggen wat hij zag bij de operatie?
De jongeren melden zichzelf aan.
Resultaat van mijn veldwerk en mond-op-mondreclame.
En we doen niet aan wachtlijsten...
Morgen even praktische oplossing zoeken (geloof dat niemand van mijn collega's dit probleem ooit hebben gehad maar ik gooi em in de groep) maar vooral ontspannen!
Accepteren dat ik niet alles zo snel en zo zorgvuldig kan doen als ik zou willen.
Zucht.
Baas van MX belde net (met de rest op de achtergrond), of ik alsjeblieft nog kom?
Vraag me dan toch af of MX dat hoort.
woensdag 23 september 2009 om 23:40
Ik kan jullie meldden dat GV deze keer niet zo bijster interessant was
Ben er namelijk bij in slaap gevallen hihi...
Frizz (komt tie weer) adem in.....en weer uit (dit vooral blijven herhalen)
Ik ken dat hypere gevoel wel, zo ben ik ook zo af en toe
Kan dan bergen werk verzetten maar er komt een moment en dan is daar ineens de man met de hamer
Ik ga mijn lijf verplaatsten van de bank, doe trouwens prima tukt, naar mijn overheerlijke bed
Sweet dreams mijn schatjes
En lieve Kym, ik zal aan jullie (as in de familie) morgen
Ben er namelijk bij in slaap gevallen hihi...
Frizz (komt tie weer) adem in.....en weer uit (dit vooral blijven herhalen)
Ik ken dat hypere gevoel wel, zo ben ik ook zo af en toe
Kan dan bergen werk verzetten maar er komt een moment en dan is daar ineens de man met de hamer
Ik ga mijn lijf verplaatsten van de bank, doe trouwens prima tukt, naar mijn overheerlijke bed
Sweet dreams mijn schatjes
En lieve Kym, ik zal aan jullie (as in de familie) morgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 23 september 2009 om 23:44
woensdag 23 september 2009 om 23:45
woensdag 23 september 2009 om 23:59
Jawel schat, das heel normaal
Je mist je Nederland, je zit in de knoop met je gevoel, je kan niet ff bij een vriendinnetje langs om een hapje te eten (even voor de rest...Kym was in Nederland altijd onderweg of net thuis van een etentje)
je bent een nerveus voor morgen, je kan niet even langs je mamsje en SJ is ook niet in de buurt...
Mwah, ik kan me wel voorstellen dat je je beroerd voelt
MAAR...denk maar even aan mijn opa, het wordt vanzelf donderdag meissie
Je mist je Nederland, je zit in de knoop met je gevoel, je kan niet ff bij een vriendinnetje langs om een hapje te eten (even voor de rest...Kym was in Nederland altijd onderweg of net thuis van een etentje)
je bent een nerveus voor morgen, je kan niet even langs je mamsje en SJ is ook niet in de buurt...
Mwah, ik kan me wel voorstellen dat je je beroerd voelt
MAAR...denk maar even aan mijn opa, het wordt vanzelf donderdag meissie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 24 september 2009 om 00:02
Goed zo!
Kym waarom is dat niet normaal?
Je maakt heftige dingen mee en daar horen gevoelens bij.
En weet je wat het is, gevoelens daar kun je tegen vechten, of van balen, maar dat verergert te boel alleen maar.
Beter is het om naar je gevoel te kijken (wat voel je nou precies?), en het te erkennen.
Je gevoel mag er zijn.
Kym waarom is dat niet normaal?
Je maakt heftige dingen mee en daar horen gevoelens bij.
En weet je wat het is, gevoelens daar kun je tegen vechten, of van balen, maar dat verergert te boel alleen maar.
Beter is het om naar je gevoel te kijken (wat voel je nou precies?), en het te erkennen.
Je gevoel mag er zijn.
donderdag 24 september 2009 om 00:07
Och Summeke, die opa van jou heeft ook al zulke relativerende uitspraken.. en oh zo waar.
Ik voel me een zeikerd, en mega mega zwak.
Zo labiel als wat.
Ik baal ervan wat De Liefde altijd met me doet. Dat ik om het minste of geringste compleet van 't padje kan zijn, zoals nu.
En alles maakt het alleen maar erger.
Ik weet 't gewoon even niet. Ik wil van dit gevoel af, maar weet niet hoe.
Natuurlijk weet ik morgen meer over mijn moeders Lief, daar verander ik nu even niets aan.
Ik wil relaxter in het contact met SJ staan. Het moet echt gewoon, want ik trek dit niet. Ik voel me gewoon hartstikke somber! Vraag me zelfs af of ik hem wel moet gaan zien dit weekend (natuurlijk wil ik dat dolgraag, maar is het wel ok?).
Het leven zonder liefde is veel makkelijker, dat weet ik nu zeker.
Ik voel me een zeikerd, en mega mega zwak.
Zo labiel als wat.
Ik baal ervan wat De Liefde altijd met me doet. Dat ik om het minste of geringste compleet van 't padje kan zijn, zoals nu.
En alles maakt het alleen maar erger.
Ik weet 't gewoon even niet. Ik wil van dit gevoel af, maar weet niet hoe.
Natuurlijk weet ik morgen meer over mijn moeders Lief, daar verander ik nu even niets aan.
Ik wil relaxter in het contact met SJ staan. Het moet echt gewoon, want ik trek dit niet. Ik voel me gewoon hartstikke somber! Vraag me zelfs af of ik hem wel moet gaan zien dit weekend (natuurlijk wil ik dat dolgraag, maar is het wel ok?).
Het leven zonder liefde is veel makkelijker, dat weet ik nu zeker.
donderdag 24 september 2009 om 00:24
Je weet het niet, omdat je teveel voelt.
En nou ga je denken en piekeren, en zal ik je eens vertellen: in die staat kom je meestal niet op de meest heldere ideeën.
Neem het jezelf niet zo kwalijk dat je voelt wat je voelt.
En dat je van alles wil en dat dat ff niet lukt.
Alles op zijn tijd hoor!
Wees lief voor jezelf, huil en kruip lekker weg onder de dekens.
Mediteer je weleens?
Kan helpen nu om je gevoelens te ventileren.
(zelf vind ik mediteren meestal eng in deze staat, maar als ik het eenmaal doe voel ik alle emoties om te stromen en dat helpt zoooooo erg!)
En nou ga je denken en piekeren, en zal ik je eens vertellen: in die staat kom je meestal niet op de meest heldere ideeën.
Neem het jezelf niet zo kwalijk dat je voelt wat je voelt.
En dat je van alles wil en dat dat ff niet lukt.
Alles op zijn tijd hoor!
Wees lief voor jezelf, huil en kruip lekker weg onder de dekens.
Mediteer je weleens?
Kan helpen nu om je gevoelens te ventileren.
(zelf vind ik mediteren meestal eng in deze staat, maar als ik het eenmaal doe voel ik alle emoties om te stromen en dat helpt zoooooo erg!)
donderdag 24 september 2009 om 00:29
Hm, nee Frizz. Ik ben niet van het mediteren. Al van dat soort dingen niet zo. Niks voor mij, helaas.
Morgen MOET mijn dag gewoon anders zijn dan vandaag. Ik trek dit niet nog een dag.
Ik kan alleen maar staren. Ken je dat? Niet eens de puf hebben om te huilen.
Ik klinkt wel wat depressief zo he? Is ook weer niet de bedoeling. Frizz, je bent lief. En de rest ook.
Voel jij je al wat meer ontspannen trouwens?
Morgen MOET mijn dag gewoon anders zijn dan vandaag. Ik trek dit niet nog een dag.
Ik kan alleen maar staren. Ken je dat? Niet eens de puf hebben om te huilen.
Ik klinkt wel wat depressief zo he? Is ook weer niet de bedoeling. Frizz, je bent lief. En de rest ook.
Voel jij je al wat meer ontspannen trouwens?
donderdag 24 september 2009 om 00:34
donderdag 24 september 2009 om 00:42
Leef in het nu.
Dat maakt het echt een stuk makkelijker.
Ik zit me ook geen zorgen te maken om mijn gebrek aan slaperigheid en de wetenschap dat ik morgen een 11,5 urige werkdag heb.
Ik ga nu doen wat ik moet doen.
Dat is eerst koekjes eten, en dan stap voor stap make-up eraf boenen enzo.
Misschien tussendoor tv kijken, net waar ik op dat moment zin in heb en wat mij zal ontspannen.
Dat maakt het echt een stuk makkelijker.
Ik zit me ook geen zorgen te maken om mijn gebrek aan slaperigheid en de wetenschap dat ik morgen een 11,5 urige werkdag heb.
Ik ga nu doen wat ik moet doen.
Dat is eerst koekjes eten, en dan stap voor stap make-up eraf boenen enzo.
Misschien tussendoor tv kijken, net waar ik op dat moment zin in heb en wat mij zal ontspannen.