Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40

woensdag 23 september 2009 om 16:42
@Kym, schatjepatatje, wat een ontzettend kutgevoel heb je last van! Ik ben tot nu achter gekomen dat je even goed moet uithuilen. Niet dat het datgene waarover je kut voelt oplost, maar het verdrijft wel het gevoel en lucht op. Jammer dat je niet nu in de States bent, daar hebben ze een zaakje waar je serviesgoed tegen betaling mag kapot smijten, dat helpt ook...of kickboksen, heel hard ergens tegenaan trappen...mara doe dat toch maar niet, zul je net zien dat je je enkel aan gort trapt.
Maar goed, dat huilen, daar gaan we ons nu even op focussen. Ik kan je een bestandje mailen met een ontzettende tearjerker??? Of wil je gewoon ontzettend geknuffeld worden? Ik kan voor je SJ bellen en hem op zijn sodemieter geven? Zeg maar wat je wilt, grote kans dat we wel iets geregeld krijgen.
Maar eerst even hiermee beginnen
Maar goed, dat huilen, daar gaan we ons nu even op focussen. Ik kan je een bestandje mailen met een ontzettende tearjerker??? Of wil je gewoon ontzettend geknuffeld worden? Ik kan voor je SJ bellen en hem op zijn sodemieter geven? Zeg maar wat je wilt, grote kans dat we wel iets geregeld krijgen.
Maar eerst even hiermee beginnen
woensdag 23 september 2009 om 16:52
Godver, ik lees net jullie berichten en zit hier met tranen in mijn ogen, kan wel janken! Maar heb twee teamleden tegenover me zitten
Wat moet ik nou?
Het gevoel wordt alleen maar rottiger en natuurlijk komt het ook omdat mijn moeders Lief vandaag geopereerd werd.
En natuurlijk komt het ook omdat ik ervan baal dat het weer een vent is die mijn gemoedstoestand zo weet te beinvloeden dat ik mezelf helemaal gek denk! Had ik hem maar nooit ontmoet ;-(
Wat moet ik nou?
Het gevoel wordt alleen maar rottiger en natuurlijk komt het ook omdat mijn moeders Lief vandaag geopereerd werd.
En natuurlijk komt het ook omdat ik ervan baal dat het weer een vent is die mijn gemoedstoestand zo weet te beinvloeden dat ik mezelf helemaal gek denk! Had ik hem maar nooit ontmoet ;-(
woensdag 23 september 2009 om 18:03
Ik moest SJ gewoon even horen.
"Hi babe"
Hi, having a good day?
"Yes, it was fine, and yours, what are you doing?"
I'm walking back home, 'cause I have to go to the toilet (helemaal niet waar, maar ja)
"Haha. I'm missing you"
Really?
"Yes, of course"
That's good. Are you going to sleep now?
"First taking a shower"
Hm, ok, I can imagine. Well, talk to you later.
"Take care of yourself babe"
Yes, you too.
"Bye babe"
Bye
Tja.
"Hi babe"
Hi, having a good day?
"Yes, it was fine, and yours, what are you doing?"
I'm walking back home, 'cause I have to go to the toilet (helemaal niet waar, maar ja)
"Haha. I'm missing you"
Really?
"Yes, of course"
That's good. Are you going to sleep now?
"First taking a shower"
Hm, ok, I can imagine. Well, talk to you later.
"Take care of yourself babe"
Yes, you too.
"Bye babe"
Bye
Tja.
woensdag 23 september 2009 om 18:46
woensdag 23 september 2009 om 19:07
Is collegaatje al ongesteld dan?
Man, ik zou me daar een pot in de stress zitten in haar plaats...
Pfffff Kym, lastig hoor.
Kijk ik snap dat hij het lastig heeft, dat hij zijn thuis mist, maar hij maakt het ook een beetje jouw probleem nu...
Gedver meis, wou dat je hier om de hoek woonde,hadden we samen ff een borrel genomen....
Stroller....hebbie ook haaives?
Man, ik zou me daar een pot in de stress zitten in haar plaats...
Pfffff Kym, lastig hoor.
Kijk ik snap dat hij het lastig heeft, dat hij zijn thuis mist, maar hij maakt het ook een beetje jouw probleem nu...
Gedver meis, wou dat je hier om de hoek woonde,hadden we samen ff een borrel genomen....
Stroller....hebbie ook haaives?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 23 september 2009 om 19:25