Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
hey Sum

Ja dat was ikke....

Fringe begint dus ik ben weer half afwezig.........
- klaagmodus aan -

Jullie kunnen tenminste lekker sms'en...dat kan Bella niet.

Jullie kunnen lekker bellen...dat durft Bella (nog) niet.

Mailen wel, maar heel weekend geen antwoord gekregen...

Ik weet ineens weer waarom ik er zo'n hekel aan heb iemand te ontmoeten die binnen 10 minuten een onuitwisbare indruk maakt.

- klaagmodus uit -
Huts!
Jeetje Sum.. dié Jan. En ik maar een paar dagen denken; Jan? Jan? wie is dát nou weer.
Ff next topmodel kijken, maar Frizz inderdaad de hele dag aan het sms-sen geweest, gewoon leuk.
Bel, wie heeft er op jou dan een onuitwisbare indruk gemaakt dan?

Wietse

Ik wist dat er iemand ging....leuk Stroll, kunnen we meeten daar!

Maar eerst even Fringe kijken

Madhe, wist je dat echt niet....dat ik het over DIE Jan had??

HI-LA-RISCH!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bel, wie heeft er op jou dan een onuitwisbare indruk gemaakt dan?

Wietse

Ik wist dat er iemand ging....leuk Stroll, kunnen we meeten daar!

Maar eerst even Fringe kijken

Madhe, wist je dat echt niet....dat ik het over DIE Jan had??

HI-LA-RISCH!
Wietse

Nee, die kan alleen maar schaapachtig lachen.

Ik heb vorige week een hele leuke jongen ontmoet, van wie ik dezelfde avond nog afscheid moest nemen omdat ie terug moet naar Amerika en in januari naar Afghanistan. Een Amerikaanse legerjongen dus.

Vanwege herkenbaarheid kan ik de details niet uit de doeken doen, maar na 't afscheidsdiner was ik zwaar onder de indruk.

En dat is zwaar köt dus.

Mailadressen uitgewisseld en ik heb zijn telefoonnummer (hij 't mijne niet) en binen 24 uur vorige week al twe mails binnen. Nu weekend radiostilte.

En daar heb ik zooooooooo'n hekel aan: mailt ie wel, meilt ie niet, vindt ie me leuk, vindt ie me niet leuk, en 't is nog f*cking ver weg ook!

Nou, dat dus!
Huts!
Hello...

Frizz.. leuke dag gehad dus .. en Bel.. ik heb niks om te smsen mailen of te bellen ... dus............. Ik mag harder klagen hahaha.. nee hoor meis ik snap je wel ...

En Sum , ja als het doorgaat ( voor mij dan ) dan kunnen we meeten haha...

Hoe zit het nou met de date van ons zeg maar ? de dames hier ??
Ik dus ook niet Stroll...

Hoe zat het inderdaad ook weer met de date??
Huts!
Hey Bel ,

Tegelijk aan het schrijven jij en ik dus ..lastig verhaal , maar ik weet uit ervaring ( zit hij daar al daar ga ik even vanuit nu ) dat ze daar niet altijd internet ter beschikking hebben en dus niet zo makkelijk terug kunnen mailen .. Misschien zijn ze net op een missie daar..

Dus even afwachten meis...
Ja, dat weet ik al Stroll, maar hij is nu nog in training en gaat pas in januari daarheen. Volgens mij krijg ik dan ook een ander mailadres van hem. Nu heb ik zijn prive-adres, maar als hij gaat geeft ie me zijn leger-email, anders werkt het schijnbaar niet.

Heb jij ervaring dan met een Afghanistan-ganger? Of met een Amerikaan?
bellatrixvandetta wijzigde dit bericht op 27-09-2009 22:00
Reden: Spelfoutjes, oeioei
% gewijzigd
Huts!
Liefjes, even een teken van leven. Weer zo'n typisch weekend waarin ik jullie slecht bij kan houden.

Lees dat er behoorlijk wat beurten zijn gegeven de laatste dagen. 't Is me 't weekendje wel.

Mijn weekend is top.

Zo verliefd. Zo leuk.

Zie mezelf steeds meer zitten daar in Libanon
Hallo lieve Kym!!!!
Huts!
Ohh in training nog maar ..oke .. nouja misschien op Bivak van het weekend ... kan ..

niet met een amerikaan wel met een afghanistan ganger dus ... Twee keer 4 maanden weg ... dus ik weet het een en het ander ..

het wachten op een teken van leven is frustrerend.... maar ik dacht dus dat hij daar al zat , jouwn Amerikaan zeg maar
Nee, nog niet dus, maar binnenkort wel. En ik mag ook helemaal niet klagen hoor, vorige week zondag zat ie in het vliegtuig terug naar zijn basis, woensdag al zijn eerste mail binnen (ik ben expres niet zelf begonnen) en donderdag alweer een antwoord.

Is jouw Afghanistan-ganger familie dichtbij of zo? Jij bent toch ook single of mag ik dat niet vragen?
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 september 2009 @ 21:51:

Wietse

Nee, die kan alleen maar schaapachtig lachen.

Ik heb vorige week een hele leuke jongen ontmoet, van wie ik dezelfde avond nog afscheid moest nemen omdat ie terug moet naar Amerika en in januari naar Afghanistan. Een Amerikaanse legerjongen dus.

Vanwege herkenbaarheid kan ik de details niet uit de doeken doen, maar na 't afscheidsdiner was ik zwaar onder de indruk.

En dat is zwaar köt dus.

Mailadressen uitgewisseld en ik heb zijn telefoonnummer (hij 't mijne niet) en binen 24 uur vorige week al twe mails binnen. Nu weekend radiostilte.

En daar heb ik zooooooooo'n hekel aan: mailt ie wel, meilt ie niet, vindt ie me leuk, vindt ie me niet leuk, en 't is nog f*cking ver weg ook!

Nou, dat dus!

Owwwwwwwwwwwwwwwwwww.......de man waar we allemaal naartoe gaan op vakantie als jij daar woont hihihi.

Weekend radiostilte is verklaarbaar meissie

Hij is gewoon iets heul stoers aan het doen dit weekend...
Nee dan mag je niet klagen nee... haha .. maar het is herkenbaar hoor ..

En het was mijn toenmalige SV,waar ik wel smoorverliefd op was .. ( lang verhaal ) ..

En ja hoor ik ben single , tuurlijk mag je dat vragen, geen probleem...
En hoi .. Kym,.. fijn voor je meis dat het allemaal leuk gaat en je zo heerlijk verliefd kan zijn . geniet er lekker van ,,

ik ben stik jaloers want ik wil oohook.......!!!
Hi lieve Bel!

Wanneer kun je die Amerikaan weer zien dan?
Frizzy,

Het is voor mij heel duidelijk. Als jij het kan handelen om met MX te gaan voor sex, dan begrijp ik je helemaal.

Ik zelf vind het ook heel moeilijk om zo lang zonder sex te zitten en ik heb ook de neiging om met iemand te willen sexen waar ik hartstikke op val. Niet met zomaar iemand. Dat betekent dus soms lange tijden droog staan.

En dat blijft ook niet eeuwig. Straks wordt het weer meer duidelijker waar het toe leidt. Je komt in ieder geval over alsof hij je niet meer zo kan kwetsen en dat vind ik alleen maar goed om te lezen.
I am Spaaartaaacus.
Kymn wat heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad met SJ!

Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Laatste update hier!

Net weer een sms, of ik lekker had gegeten met mijn vrienden en dat hij ging slapen want dat hij lekker vroeg ging slapen

Met een ik zie je snel En een vers verzonnen koosnaampje EN een zoen afgesloten

Nou als dat geen ware liefde is HA!
wauw! Je hebt een leuke Rotterdamse knul te pakken!
I am Spaaartaaacus.
Hah! Klinkt goed Sum! Een vent die gewoon smst en niet daaaaagen wacht. Heer-lijk!

Ben je al verliefd-achtig?

Wat heb ik met SJ gedaan? Gekletst, gedanst, gelachen, beide echt te ernstig dronken geworden en gestoomd in bed (x4).
Yep ik ben al verliefdachtig

Wat natuurlijk weer nergens op slaat, ik ken de beste man net 11 uur.

Wel 11 hele lekkere uren.

Maar hoop wel dat we elkaar binnekort weer gaan zien!

Klinkt als een helemaal goed weekend Kym!
4x??? God, wat een uithoudingsvermogen!

En wanneer ik hem weer kan zien? Eh...niet? (weet 't echt niet)

Ach, gelukkig hebben we de foto's nog!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven