Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
discoboy, een te jonge man die oud genoeg is om lekkere seks mee te hebben...
Sum, vertel!!! Kriebels in je buik, waar hebben jullie het over gehad, hoezo was hij in het begin niet jouw type en later wel? Ik wil alles horen!
Haai maisjes

Jezus, wat een activiteit weer. Ow, Frizz toch, daar ga je weer... Althans, zit ik er erg ver naast als ik denk dat je echt niet seks om de seks kunt hebben met MX? Maar wel fijn dat het zo lekker was

Sum, goed bezig! Zo'n soort date wil ik ook wel weer eens.

Nee, DB heeft niet ge-smst. Had 't ook wel een beetje vermoed, het leek me actie van op de valreep nog ff scoren in de discotheek, maar het verbaasde me dan ook dat-ie nog op me heeft staan wachten om z'n telefoonnummer te geven. Goeie kans dat ik ooit nog eens een sms krijg als-ie dronken en wanhopig is ofzo, maar daar doen we het natuurlijk niet voor

Ik heb heel fijn Abessijnenkittens geknuffeld en zo komt een vriend van me mijn boekenkast organiseren, vind-ie leuk. Rare jongen. Tot later!
Pffff, gewoon warm op het terras zeg!

Ow ja DB, wel jammer dat je niets meer gehorod hebt Moos.

Tsja Pom, wat zal ik zeggen

Ik heb de kriebels en das helemaal niet handig want dan word ik ontoerekeningsvatbaar

We hebben het over van alles gehad, relaties met ouders, met mensen, mijn gordijnen (jaja) seks, honden,katten (ik hondenmens, hij kattenman)

En waarom het eerst niet mijn type was...

geen idee eigenlijk, maar meer dat als ik hem zou zien in een kroeg ik niet als eerste op hem af zou stappen.

Als hij echter op mij was afgestapt dan was ik ook zo om geweest

En echt hoor, het was geweldig, het was leuk, het was heet en stomend maar waarom kan ik toch nooit mijn broek aanhouden....

Ik weet het anbtwoord wel...ik had gewoon zin in een beurt.

Maar nu zit ik weer zo in zo'n kut gevoelletje

Wat nou als ie niet meer belt...affin je kent het wel.

Kan het prima onderdrukken maar nu dit...

Krijg net een sms

Weer verslapen, wel lekker getraind zal morgen el weer spierpijn hebben.

Jij nog lekker gesport vanmorgen en een beetje uit kunnen slapen?

WAT geen kusje???

Maar wat moet ik met zo'n tekstje?????

(niet zeiken Sum, tis wel een sms)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lieverd, dan sms je toch terug hoe jou dagje was en dan als grapje "Krijg ik geen kusje meer?", geheid dat je een hele grote per sms krijg....werkte bij mij als een tiet, alleen hielden de mannen het na een paar doen weer voor gezien......hummm misschien toch geen goede tip .
Ik vind het wel ontzettend leuk voor je Sum en tja waarom schamen om zo snel seks te hebben?Jij had zin, hij had zin, waarom niet? Maar ik begrijp het wel....tis de angst dat hij misschien toch verkeerde conclusies uit trekt....
Kan je wel omschrijven hoe hij eruit ziet?
Nah dat wat geen kusje sms is niet zo'n beste hoor Pom

Persoonlijk zou ik daar zelf ook een beetje recalcitrant van worden

Tis precies wat je zegt, ik schaam me er ook niet voor hoor, dat ik met hem het bed ben ingedoken.

Tis alleen dat gevoelletje achteraf...het beroemde "wat nou verder"gevoel.

Blijft zo weinig spanning over zeg maar
Ohoh verliefd raken is denk ik erger dan verliefd zijn.... maar weet je als jij de afspraak als iets leuks/magisch/spannend, etc. hebt ervaren, dan heeft hij dat gevoel ook gehad.....ik denk dat hij nog gaat bellen voor een vervolgafspraak.

Ben nu wel reuze benieuwd naar hem....hij klinkt erg leuk...pretportret, mooi woord trouwens..
Yep dat kan ik wel

1.80 zo ongeveer.blond kort haar, bruine ogen (echt een sexy combi met dan blonde haar) goed gekleed, waarzinnig mooie schoenen (raar dat ik daar dan weer op let.

En heel galant...

Deur voor me openhouden, rekening betalen bij de lunch,hand op mijn rug tijdens het lopen.

EN....zoenen in het openbaar (ook weer zoiets, ik vind dat leuk!!!)

En dan dit, en dit is helemaal om je te bescheuren.

Ik val op lange slanke mannen.

Lang is ie (had wel wat langer gemogen nog hihi) en leek met kleding echt slank

Bij het te bedde gaan merkte ik ineens dat hij een beetje chubby was

Niet dik, maar wat forser als dat ik dacht

En eigenlijk vond ik dat best lekker.

Iets om vast te houden

Hij heeft echt zo'n lijf waar ik continue aan moet frutten...
Pom, heb ik trouwens iets gemist?

Ik dacht dat jij en MI klaar waren?

Zijn jullie nou toch ineens weer aan de sms geslagen?

(en aan de bijna date gegaan?)
Oeh jaaaah, hij klinkt als MI (1.80 mt (lengte was even wennen met een ex van 2 mtr ), donker haar, blauwe ogen), galant, tikkie ijdel en inderdaad spekkies om in te bijten en vast te houden.

Hij klinkt leuk Sum!!! Waar van Rdam komt ie, misschien ken ik hem wel
Hij woont tegen Capelle aan ergens in een jaren 30 wijk

Hij heeft zijn huis beschreven en dat klinkt meer dan goed

*Sum wilde namelijk zelf ook heel graag een jaren 30 casa*

Heeft 15 jaar lang een relatie gehad, nu sinds 3 jaar weer single (met her en der een scharrel) en was tot voor kort niet echt van het uitgaan

Spekkies zijn leuk lekker geil
quote:Summerdance schreef op 27 september 2009 @ 15:35:

Pom, heb ik trouwens iets gemist?

Ik dacht dat jij en MI klaar waren?

Zijn jullie nou toch ineens weer aan de sms geslagen?

(en aan de bijna date gegaan?)MI en ik hebben elkaar gesproken na het maandag gebeuren, hebben alle stoerheid laten vallen en ons kwetsbaar getoond. Was echt een fijn gesprek, vooral omdat we weer op elkaar afgestemd waren na een heule lange tijd. Ik maak niet te veel voorstelling van de toekomst, maar geniet gewoon van de aandacht en wil er het beste uit halen wat er in zit. Ik ben nu gewoon te blij dat we qua communicatie weer op de lijn zitten, die we eerst hadden en toen een tijd kwijt waren. Ik ben nog wel voorzichtig optimistisch en dat is hij ook, maar het scheelt dat we nu aan elkaar hebben uitgesproken dat we beide bang zijn om onszelf bloot te geven en dat we dat betreft allebei stakkers zij. Aan de andere kant is het ook weer fijn dat we dit juist bij elkaar kunnen ontdekken, omdat we hetzelfde zijn qua gevoelens en gekwetstheid in het verleden.
Wat eng Pom!!!

En dat meen ik.

Eerst afkappen omdat het te moeilijk lijkt en dan toch heel voorzichtig weer de stapjes maken.

Ik herinner me het nu ook weer ja...

Maar jullie genieten dus gewoon van de momenten samen en kijken niet te ver vooruit.

Men, ik wou dat ik dat kon...

Ik zou daar zelf zo ontzettend onrustig van worden

Heeft er misschien ook een beetje mee te maken dat ik het geduld schijn te hebben van een half doperwtje of zo

Maar leg eens uit....voorzichtig optimistisch, hoe moet ik dat zien?
quote:Summerdance schreef op 27 september 2009 @ 15:39:

Hij woont tegen Capelle aan ergens in een jaren 30 wijk

Hij heeft zijn huis beschreven en dat klinkt meer dan goed

*Sum wilde namelijk zelf ook heel graag een jaren 30 casa*

Heeft 15 jaar lang een relatie gehad, nu sinds 3 jaar weer single (met her en der een scharrel) en was tot voor kort niet echt van het uitgaan

Spekkies zijn leuk lekker geilIk vermoed dat hij in het chique gedeelte van Kralingen (vlakbij de plas en bij de manage) woont. Leuk!!! Kunnen we samen hardlopen om de plas en goeie buurt om SH uit te laten...Ik zie alleen maar leuke voordelen, Sum . Ik ken hem overigens niet of hij moet golfen in Kralingen, want daar kom ik ook wel, als ik mijn eigen club zat ben...
Wow, het is warm! Ik zit hier in mijn rozentuintje te werken aan mijn studiewerk. Gaat best goed, alleen straks wel even een wandeling maken. Zulke heerlijk weer.

SD, je beschrijving maakt geen foto meer dan goed! Klinkt goed. En ja, ik vind dat ook eng-spannend hoor. Wat er zou gaan gebeuren als er eenmaal gesekst is. Het is een kwestie van soort van afwachten wat er verder gaat gebeuren. Je zou zo de klok even veel verder willen draaien om te zien hoe de situatie daar dan is he? Maar ja dat komt wel!

Haaai Sneezeweasel, Moos en Pommeke.
I am Spaaartaaacus.
quote:Summerdance schreef op 27 september 2009 @ 15:45:..

.....

Maar leg eens uit....voorzichtig optimistisch, hoe moet ik dat zien?

Gewoon, voor mij dan he, dat ik niet veel op zaken vooruit loop. Ik had eerst de neiging om de communicatie op dezelfde manier voort te zetten als met mijn ex. Maarja MI is niet mijn ex en met MI heb ik geen band van 9 jaar. Ik zal echt nu aandacht en tijd moeten besteden om hem te leren kennen en niet te makkelijk langs de verkenningsfase te gaan en meteen 'de relatie-omgeving' in te stappen. Zou je kunnen zeggen logisch, maar aan de andere kant ben ik nu pas achtergekomen door diepere gevoelens te hebben voor een ander hoe waanzinnig ik nog op mijn ex ingespeeld was. Laat je volgens mij ook pas los als je of al heel lang alleen bent of als je een ander ontmoet.

Dus euh voorzichtig optimistisch in de trant van we doen het relaxt en misschien dat er ook een kans inzit dat als ik hem echt leer kennen (i.p.v. uitgaan van het beeld dat ik in mijn hoofd heb), dat ik hem misschien alsnog niet meer leuk ga vinden of dat het juist alleen maar leuker gaat worden. Voordeel is dat hij net zo'n sneeuwaddict is als ik. Mijn ex vond wintersport minder en zijn ex ook, dus dat zit in ieder geval al goed
Hé Sam, meis hoe gaat het? Nog wat nieuws op het vlak van Mo?
Nee, geen nieuws.

Ik voel mij ook kalmer, is beter.
I am Spaaartaaacus.
Poeh nou ik ben weer bijgelezen hoor. Wat een smeuige ontwikkelingen allemaal! Sumje datemeneer klinkt leuk, hoop dat je gevoeletje niet terecht is en dat jullie snel weer gaan afspreken!

Frizzel: hoe ist nu? Na je wilde nacht met MX? Nog steeds relaxed of toch niet? Ik kan me er maar moeilijk iets bij voorstellen hoor, dat je hier zonder gevoelens voor hem in kunt staan. ik hoop echt dat je jezelf niet voor de gek houdt en dat er niet stiekem toch weer verwachtingen om de hoek komen kijken!

Pom: wat een wijsheid en zelfkennis lees ik in jouw posts, ik kan me je kriebeltjes voor MI goed voorstellen, maar hoop ook dat hij je geen verdriet doet en je niet aan het lijntje houdt.

Kymmie: je hebt het niet makkelijk, uit je laatste posts begrijp ik dat je je nu wel weer wat beter voelt dan eerder deze week? Ik vind echt dat je te streng bent voor jezelf, je verdriet mag er zijn, ik hoop dat je nu een fijn weekend hebt met SJ.

Ik heb het goed gehad in Berlijn, wat een prachtige stad. Ik kon gelukkig beter uit de voeten met mijn manke pootje dan verwacht. Weliswaar op mijn gemakje, maar ik heb toch veel dingen kunnen zien. Verder veel gelezen in de prachtige parken die ze daar hebben. Lekker koffietjes gedronken op het terras en veel nagedacht. Misschien te veel. En ja ik kan wel zeggen dat het me allemaal wat duidelijker is geworden. Het is nu redelijk rustig in mijn hoofd en dat is fijn. Ik kan er op dit moment hier op het forum verder niet teveel over zeggen, als mensen willen zet ik het wel even in een mailtje.
Thanks Sneeze, dat pijn doen daar ben ik niet eens heel bang voor. Misschien ga ik hem juist pijn doen. Voor mijn gevoel ga ik hem nu echt leren kennen en dan blijkt misschien wel dat ik hem eigenlijk toch niks vind. Ik besef nu dat ik voorheen verliefd was op een beeld dat ik in mijn hoofd had en dat ik heel graag weer een vriendje wilde, omdat ik dacht dat ik die nodig had. Ach we zien het wel, tot die tijd maak ik gewoon plezier en vind ik het wel prettig om mijzelf kwetsbaar op te stellen bij hem.

*Ga nu snel nog de stad in*
Sam volgens mij heb ik je gevonden op hyves en heb je een uitnodiging gestuurd!
Net terug van wandeling. Merk dat ik mij neerslachtig voel.

Ooooooo ben jij het! Ik vroeg mij al af wie dat nou was.
I am Spaaartaaacus.
Ik vind je lief uitzien op je foto's, Sneez.
I am Spaaartaaacus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven