Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 2 november 2009 om 16:22
Mijn boterham was lekker, daarna heb ik heul veul gedronken. Melk, energiedrankje, melk, yoghurtdrank, melk, en nog meer energiespul.
Vandaag is een in-bed-lig-of hang-op-de-bank-dag al surf ik me suf en heb ik wat zinnige dingen gedaan. Toch wel handig, dat internet. Vriend heeft een vrije dag en heeft net een stapel dvd's van een serie gepakt dus die vermaakt zich ook prima. Ik rol een beetje in en uit bed.
Frizz, amsterdamse fietsers, die kijken toch gewoon níet? Of denk ik dat alleen maar? Wel fijn te horen dat het goed ging. Dat kijken komt wel, je hebt pas een paar lessen gehad. Dadelijk gaat het ineens allemaal heel snel en voordat je het weet zijn voertuigbeheersing en kijken je sterkste punten. En daar win je de oorlog wel mee.
Vandaag is een in-bed-lig-of hang-op-de-bank-dag al surf ik me suf en heb ik wat zinnige dingen gedaan. Toch wel handig, dat internet. Vriend heeft een vrije dag en heeft net een stapel dvd's van een serie gepakt dus die vermaakt zich ook prima. Ik rol een beetje in en uit bed.
Frizz, amsterdamse fietsers, die kijken toch gewoon níet? Of denk ik dat alleen maar? Wel fijn te horen dat het goed ging. Dat kijken komt wel, je hebt pas een paar lessen gehad. Dadelijk gaat het ineens allemaal heel snel en voordat je het weet zijn voertuigbeheersing en kijken je sterkste punten. En daar win je de oorlog wel mee.

maandag 2 november 2009 om 18:46
Shoot, gaat gewoon mijn afspraak met VWM niet door.
En eigenlijk stiekum baal ik daar goed van!!!
Kreeg net een sms dat hij nog in een bespreking zat.
Heb hem een fijne avond gewenst, ben wel even klaar met deze meneer....
*gaat morgen Frizz haar kwarkje halen*
En eigenlijk stiekum baal ik daar goed van!!!
Kreeg net een sms dat hij nog in een bespreking zat.
Heb hem een fijne avond gewenst, ben wel even klaar met deze meneer....
*gaat morgen Frizz haar kwarkje halen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

maandag 2 november 2009 om 18:57
I know I know, maar dit was nou net 1 van de knelpuntjes in het verleden
Je weet wel, daar waar hij over nagedacht had en ging verbeteren met zichzelf....
En zie, zet een paar fietsen op een rij en hij is om
Het gaat mij erom dat ik mezelf kapot haast om alles op tijd aan kant te hebben, snel onder de douche spring en ik dan om het allerlaatste moment wat hoor.
een uur geleden wist tie ook al dat hij het niet ging redden
Tis een beetje de gemakzucht wat irriteert hier....
Hebben jullie trouwens ook zo'n prachtige volle maan in beeld?
Je weet wel, daar waar hij over nagedacht had en ging verbeteren met zichzelf....
En zie, zet een paar fietsen op een rij en hij is om
Het gaat mij erom dat ik mezelf kapot haast om alles op tijd aan kant te hebben, snel onder de douche spring en ik dan om het allerlaatste moment wat hoor.
een uur geleden wist tie ook al dat hij het niet ging redden
Tis een beetje de gemakzucht wat irriteert hier....
Hebben jullie trouwens ook zo'n prachtige volle maan in beeld?

maandag 2 november 2009 om 19:56
meisjes hoi....
He Sum balen dat ie nou ineens niet komt zeg vanavond , tuurlijk kan gebeuren maar snap best dat je dat even niet leuk vind , en vooral ook omdat hij blijkbaar als ik het zo lees "vroeger "ook van dit soort acties had??..
Frizz leuk dat je rijlessen zo goed gaan ,maar hoe kijkt een amsterdamse dan op de fiets ??
Kym nog aan het genieten van SJ????....
Madhe ook een relaxed dagje gehad dus in en uit bed .. lekker hoor..
Moos op naar Terschelling dus , en ja waar hangt Sneeze uit idd??
Pom ik duim met de rest mee ..
Ik voel me nog steeds ellendig lichamelijk dan he .. en zat me net ook te bedenken .. hoe lang zal ik me zo blijven voelen ? zo lekker en happy ? ben bang dat ik straks van mijn roze wok afgeflikkerd word , nee hoor ik heb geen redenen om dat aan te namen , maar voel me zo fijn... wil niet dat dat over gaat ...
He Sum balen dat ie nou ineens niet komt zeg vanavond , tuurlijk kan gebeuren maar snap best dat je dat even niet leuk vind , en vooral ook omdat hij blijkbaar als ik het zo lees "vroeger "ook van dit soort acties had??..
Frizz leuk dat je rijlessen zo goed gaan ,maar hoe kijkt een amsterdamse dan op de fiets ??
Kym nog aan het genieten van SJ????....
Madhe ook een relaxed dagje gehad dus in en uit bed .. lekker hoor..
Moos op naar Terschelling dus , en ja waar hangt Sneeze uit idd??
Pom ik duim met de rest mee ..
Ik voel me nog steeds ellendig lichamelijk dan he .. en zat me net ook te bedenken .. hoe lang zal ik me zo blijven voelen ? zo lekker en happy ? ben bang dat ik straks van mijn roze wok afgeflikkerd word , nee hoor ik heb geen redenen om dat aan te namen , maar voel me zo fijn... wil niet dat dat over gaat ...
maandag 2 november 2009 om 20:00
Hey Summy, ik vind RM wel een beetje een zak hooi hoor, reactietechnisch gezien. Eerst mag je alles tegen hem zeggen en zal ie je wel eens even op weg helpen, nu ben je ineens te angstig. Screw you RM!
En ja, de maan in hier ook bizar groot en licht. Wel mooi. Stel je voor dat daar ooit mensen op hebben gelopen!
Meiden...ik zag straks in mijn agenda dat de eerstvolgende thuiswedstrijd van 't cluppie niet over twee, maar over drie weken is!
Dat duurt Bel echt te lang en ik heb nu de hulp van een vriendinnetje ingeschakeld die nogal wat contacten heeft bij 't cluppie om te kijken of we Leuke Ambulanceman kunnen opsporen.
En nee...dat is niet stalkerig/opdringerig/desperate. Dat is assertief. Ja toch?
En ja, de maan in hier ook bizar groot en licht. Wel mooi. Stel je voor dat daar ooit mensen op hebben gelopen!
Meiden...ik zag straks in mijn agenda dat de eerstvolgende thuiswedstrijd van 't cluppie niet over twee, maar over drie weken is!
Dat duurt Bel echt te lang en ik heb nu de hulp van een vriendinnetje ingeschakeld die nogal wat contacten heeft bij 't cluppie om te kijken of we Leuke Ambulanceman kunnen opsporen.
En nee...dat is niet stalkerig/opdringerig/desperate. Dat is assertief. Ja toch?
Huts!
maandag 2 november 2009 om 23:17
Liefjes,
Na een paar dagen stilte van mijn kant ben ik er weer! Een druk weekend gehad in A'dam, vriendinnetjes gezien en veel tijd met familie door gebracht. Mijn oudste nichtje is alweer 6 jaar geworden, dus t was feest!
Vandaag een drukke dag op werk gehad: in de avond nog een vergadering over een verbouwing die er binnen het kinderdagverblijf aan zit te komen. Erg interessant, maar ik heb er weinig verstand van
De laatste dagen heb ik een beetje afstand genomen van het forum. Ik vind jullie erg gezellig en lief, maar ik heb misschien wel meer behoefte aan contact in real life. Ik heb op het moment een beetje het gevoel dat mijn leven grotendeels in het teken staat van werk. En ik voel me er niet zo goed bij. Ik voel me soms nogal een eenling, een vreemde eend in de bijt en mis soms aansluiting bij mensen in de privésfeer. Het komt er bij mij bijna nooit van om door-de-weeks nog eens af te spreken met vrienden. Ik mis dat wel, hebben jullie daar door-de-weeks tijd voor?
Ik ben ontzettend in dubio over een date met hangende pootjes meneer. Ergens vind ik dat ik gewoon met hem moet afspreken, omdat het voor mij goed is om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik heb er zo ontzettend geen zin in. Hij wil graag komend weekend afspreken, maar ik zou mijn zondag veel liever lekker rommelend in huis doorbrengen. Ik heb ook het gevoel dat deze meneer er van alles van verwacht, ik heb hem verteld over mijn toekomstplannen en dat vond ie toch wel teleurstellend, want we hebben zo'n klik volgens hem.
Genoeg over mij!
Pom fijn dat je brief de deur uit is, spannend nu!
Sum ik kan me voorstellen dat je nu even baalt van je VWM, last minute afspraken afzeggen zou ik ook niet leuk vinden. Ik ben t trouwens wel met Bel eens wat betreft RM, beetje vreemd vind ik het wel. Maar goed geen energie meer in steken!
Frizz ben je weer een klein beetje bijgekomen? Ik zou DM denk ik maar gewoon gedag zeggen. Ik krijg persoonlijk ook helemaal de kriebels van zijn voortvarendheid, zijn zelfverzekerdheid. Dat laatste is natuurlijk best oke, maar t kan er ook te dik bovenop liggen.
Kym: zwaai! Heb je t fijn gehad?
Bel: Goed zo assertief zijn! Ben benieuwd hoe t verder gaat!
Moos: geniet van Terschelling! Ook al ben je daar voor werk.
Madhe: ik zag weer een hele scherpe opmerking van je op een ander topic. Wat nu forummoe? Wat een bullshit!
Sam: hoe is het met de studie?
Stroll Goed op jezelf passen hoor, als je ziek bent, kun je niet werken! Dat is best kut, zeker als het zo slecht uitkomt op je werk nu, maar dat is dan maar zo!
Poeh ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
Na een paar dagen stilte van mijn kant ben ik er weer! Een druk weekend gehad in A'dam, vriendinnetjes gezien en veel tijd met familie door gebracht. Mijn oudste nichtje is alweer 6 jaar geworden, dus t was feest!
Vandaag een drukke dag op werk gehad: in de avond nog een vergadering over een verbouwing die er binnen het kinderdagverblijf aan zit te komen. Erg interessant, maar ik heb er weinig verstand van
De laatste dagen heb ik een beetje afstand genomen van het forum. Ik vind jullie erg gezellig en lief, maar ik heb misschien wel meer behoefte aan contact in real life. Ik heb op het moment een beetje het gevoel dat mijn leven grotendeels in het teken staat van werk. En ik voel me er niet zo goed bij. Ik voel me soms nogal een eenling, een vreemde eend in de bijt en mis soms aansluiting bij mensen in de privésfeer. Het komt er bij mij bijna nooit van om door-de-weeks nog eens af te spreken met vrienden. Ik mis dat wel, hebben jullie daar door-de-weeks tijd voor?
Ik ben ontzettend in dubio over een date met hangende pootjes meneer. Ergens vind ik dat ik gewoon met hem moet afspreken, omdat het voor mij goed is om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik heb er zo ontzettend geen zin in. Hij wil graag komend weekend afspreken, maar ik zou mijn zondag veel liever lekker rommelend in huis doorbrengen. Ik heb ook het gevoel dat deze meneer er van alles van verwacht, ik heb hem verteld over mijn toekomstplannen en dat vond ie toch wel teleurstellend, want we hebben zo'n klik volgens hem.
Genoeg over mij!
Pom fijn dat je brief de deur uit is, spannend nu!
Sum ik kan me voorstellen dat je nu even baalt van je VWM, last minute afspraken afzeggen zou ik ook niet leuk vinden. Ik ben t trouwens wel met Bel eens wat betreft RM, beetje vreemd vind ik het wel. Maar goed geen energie meer in steken!
Frizz ben je weer een klein beetje bijgekomen? Ik zou DM denk ik maar gewoon gedag zeggen. Ik krijg persoonlijk ook helemaal de kriebels van zijn voortvarendheid, zijn zelfverzekerdheid. Dat laatste is natuurlijk best oke, maar t kan er ook te dik bovenop liggen.
Kym: zwaai! Heb je t fijn gehad?
Bel: Goed zo assertief zijn! Ben benieuwd hoe t verder gaat!
Moos: geniet van Terschelling! Ook al ben je daar voor werk.
Madhe: ik zag weer een hele scherpe opmerking van je op een ander topic. Wat nu forummoe? Wat een bullshit!
Sam: hoe is het met de studie?
Stroll Goed op jezelf passen hoor, als je ziek bent, kun je niet werken! Dat is best kut, zeker als het zo slecht uitkomt op je werk nu, maar dat is dan maar zo!
Poeh ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
maandag 2 november 2009 om 23:21
Heul assertief Bel!!!
Zou wel helemaal tha bomb zijn als jullie hem zo op kunnen sporen
vind het nu al een goeie love story, bijna Bouquetreeks waardig!!!
Heb jij geen maan Madhe?
Ik blijf er maar verwonderd naar kijken moet ik je zeggen.
Net lekker zitten kletsen met VWM
Heel grappig dat we dat alleen kunnen als we beide op een kant van de bank gaan zitten.
Hij stond toch ineens op de stoep, was een beetje bozig, hij ook (omdat ik in zijn ogen onterecht bozig was) maar we hebben het wel heel mooi uit kunnen praten.
Hij snapt ook wel dat ik mijn klauwen uitgooi en mijn grenzen tot op het bot bewaak, hij schrikt er alleen af en toe een beetje van...
Maar we snappen elkaar weer wat beter en binnenkort gaan we samen eens een weekendje schaatsen in Heerenveen.
Wat me heel gek lijkt want mijn ex schoonouders wonen zo ongeveer naast het Thialf!
Zou wel helemaal tha bomb zijn als jullie hem zo op kunnen sporen
vind het nu al een goeie love story, bijna Bouquetreeks waardig!!!
Heb jij geen maan Madhe?
Ik blijf er maar verwonderd naar kijken moet ik je zeggen.
Net lekker zitten kletsen met VWM
Heel grappig dat we dat alleen kunnen als we beide op een kant van de bank gaan zitten.
Hij stond toch ineens op de stoep, was een beetje bozig, hij ook (omdat ik in zijn ogen onterecht bozig was) maar we hebben het wel heel mooi uit kunnen praten.
Hij snapt ook wel dat ik mijn klauwen uitgooi en mijn grenzen tot op het bot bewaak, hij schrikt er alleen af en toe een beetje van...
Maar we snappen elkaar weer wat beter en binnenkort gaan we samen eens een weekendje schaatsen in Heerenveen.
Wat me heel gek lijkt want mijn ex schoonouders wonen zo ongeveer naast het Thialf!
dinsdag 3 november 2009 om 02:49
*trekt een gezicht alsof dit een heul normaal tijdstip is om te forummen*
Amsterdamse fietsers kijken terwijl ze iets doen.
Ze anticiperen niet, maar improviseren.
En ze gebruiken geen spiegels.
Maar nadat ie zei dat dat beter kan zijn we in een woonwijk flink gaan oefenen, net zolang totdat ik automatisch deed:
Binnenspiegel, buitenspiegel, over je schouder...!
Wat nou Sum, als VWM hierin niet veranderd is?
In het nonchalant doen over afspraken?
Wel fijn dat jullie het uit hebben kunnen praten.
En eehh... laat je even weten wat je van het toetje vond?
Sneeze meisje!
Ik heb je gemist!
Dat je behoefte hebt aan meer real life contacten snap ik (had ik ook toen ik nog kantooruren werkte, was ik te moe om iets te doen na werk).
Maar staat het forum dat dan in de weg?
Wat betreft HPM, zeg hem gedag.
Toedeloeeeeeee!
Als je geen zin hebt hen je geen zin, kom op hoor hee.
Je gaat niet daten 'omdat dat goed voor je zou zijn', wat een onzin.
Je date alleen als je er zin in hebt, en anders niet.
Ik heb ontzettend genoten van de maan, zag hem al rond 5 uur.
Toen was ie nog supergroot!
Bel ik zeg: ga ervoor!
Is toch gewoon leuk en spannend?
Baat het niet dan schaadt het niet hoor...
Madhe heb je lekker genoten van je bed-hang-dagje?
Pom ik zit te duimen hier hoor voor je.
Meiden ik heb... de avond doorgebracht met MX.
Ik moest iets halen bij zijn werk, zou snel weggaan en toen kwam ie binnen (we hebben trouwens wel elke dag ff contact gehad) en zag er ZO goddelijk uit.
Eigenlijk helemaal niet mijn stijl (gescheurde spijkerbroek, Timberlands en een jas met bontkraag), maar ik was om.
Het probleem is ook een beetje, dat ik altijd dwars door de kleding heen zie hoe hij erónder eruit ziet.
En dan zie ik dus die borstspieren, zijn (niet al te grote) spierballen, die bovenbenen en dan natuurlijk die BILLEN!
Hem even lief aangekeken en jahoor, hij wilde me wel thuisbrengen.
Daarna had ik best een goeie smoes om hem binnen te krijgen en zo... vlogen de kleren natuurlijk weer in het rond.
Afijn... als ik nu zie hoeveel letters ik alweer aan hem besteed heb ik het wel duidelijk dat dit weer eens helemaal de verkeerde kant op gaat.
Ik dacht écht dat ik klaar met hem was.
Nu gauw slapen, morgen nog spullen inpakken voor mijn werk-uitstapje.
*doet het licht uit*
Amsterdamse fietsers kijken terwijl ze iets doen.
Ze anticiperen niet, maar improviseren.
En ze gebruiken geen spiegels.
Maar nadat ie zei dat dat beter kan zijn we in een woonwijk flink gaan oefenen, net zolang totdat ik automatisch deed:
Binnenspiegel, buitenspiegel, over je schouder...!
Wat nou Sum, als VWM hierin niet veranderd is?
In het nonchalant doen over afspraken?
Wel fijn dat jullie het uit hebben kunnen praten.
En eehh... laat je even weten wat je van het toetje vond?
Sneeze meisje!
Ik heb je gemist!
Dat je behoefte hebt aan meer real life contacten snap ik (had ik ook toen ik nog kantooruren werkte, was ik te moe om iets te doen na werk).
Maar staat het forum dat dan in de weg?
Wat betreft HPM, zeg hem gedag.
Toedeloeeeeeee!
Als je geen zin hebt hen je geen zin, kom op hoor hee.
Je gaat niet daten 'omdat dat goed voor je zou zijn', wat een onzin.
Je date alleen als je er zin in hebt, en anders niet.
Ik heb ontzettend genoten van de maan, zag hem al rond 5 uur.
Toen was ie nog supergroot!
Bel ik zeg: ga ervoor!
Is toch gewoon leuk en spannend?
Baat het niet dan schaadt het niet hoor...
Madhe heb je lekker genoten van je bed-hang-dagje?
Pom ik zit te duimen hier hoor voor je.
Meiden ik heb... de avond doorgebracht met MX.
Ik moest iets halen bij zijn werk, zou snel weggaan en toen kwam ie binnen (we hebben trouwens wel elke dag ff contact gehad) en zag er ZO goddelijk uit.
Eigenlijk helemaal niet mijn stijl (gescheurde spijkerbroek, Timberlands en een jas met bontkraag), maar ik was om.
Het probleem is ook een beetje, dat ik altijd dwars door de kleding heen zie hoe hij erónder eruit ziet.
En dan zie ik dus die borstspieren, zijn (niet al te grote) spierballen, die bovenbenen en dan natuurlijk die BILLEN!
Hem even lief aangekeken en jahoor, hij wilde me wel thuisbrengen.
Daarna had ik best een goeie smoes om hem binnen te krijgen en zo... vlogen de kleren natuurlijk weer in het rond.
Afijn... als ik nu zie hoeveel letters ik alweer aan hem besteed heb ik het wel duidelijk dat dit weer eens helemaal de verkeerde kant op gaat.
Ik dacht écht dat ik klaar met hem was.
Nu gauw slapen, morgen nog spullen inpakken voor mijn werk-uitstapje.
*doet het licht uit*
dinsdag 3 november 2009 om 02:55
*knipt het licht nog even aan*
Mijn nichtje is trouwens ge-wel-dig!
Mocht haar lekker uit bed halen toen mijn zusje nog sliep, en toen heeft ze me even geshowd dat ze al haar oogjes leert te gebruiken.
Ze gooit ze met een ruk open, om ze dan alle kanten op te bewegen (je ziet haar denken... hier MOET ik iets mee kunnen, toch...?) en vervolgens er flink mee te knipperen.
Na een minuut of 5 wordt ze er doodmoe van, neemt een pauze en begint vrolijk opnieuw.
Ik heb vandaag uren naar haar zitten kijken, en lekker mijn neus in haar nekje begraven.
Honderden kusjes en heb met alle liefde haar ienieminiluiertje verschoond.
Nu zal ik haar voorlopig een paar daagjes moeten missen.
*doet het licht uit en rent naar boven*
Mijn nichtje is trouwens ge-wel-dig!
Mocht haar lekker uit bed halen toen mijn zusje nog sliep, en toen heeft ze me even geshowd dat ze al haar oogjes leert te gebruiken.
Ze gooit ze met een ruk open, om ze dan alle kanten op te bewegen (je ziet haar denken... hier MOET ik iets mee kunnen, toch...?) en vervolgens er flink mee te knipperen.
Na een minuut of 5 wordt ze er doodmoe van, neemt een pauze en begint vrolijk opnieuw.
Ik heb vandaag uren naar haar zitten kijken, en lekker mijn neus in haar nekje begraven.
Honderden kusjes en heb met alle liefde haar ienieminiluiertje verschoond.
Nu zal ik haar voorlopig een paar daagjes moeten missen.
*doet het licht uit en rent naar boven*
dinsdag 3 november 2009 om 08:09
Frizz, wat forum jij toch op doodnormale tijdstippen zeg!
En ineens vlogen de kledingstukken in het rond?
Frizz, ik denk dat je huis bezeten is door een Polergeist hoor.
Daar vliegt ook alles ineens zomaar in het rond...
Maare...t was lekker en fijn dus?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAR, wat doe je nu met DM?
Tsja, ik heb daar ook een gevoelletje bij hoor, wat nou als VWM daar niet in is veranderd...
Dat is voor mij best wel een essentieel dingetje.
Dat heb ik hem ook gezegd, VWM ik hou ervan als mensen zich aan hun afspraken houden.
Tuurlijk is er zoiets als overmacht, maar mij om half zeven smssen dat je zeven uur niet redt is geen overmacht das laksigheid...
Begreep tie wel geloof ik.
Dus al met al een fijn gesprek, ik vind het bij VWM wel een stuk makkelijker om bij mezelf te blijven merk ik.
En hoe het verder gaat...ach we zien wel.
Nu werken en jasses....ik heb alweer geen zin
IS wel een steeds terugkerend ding de afgelopen weken...
En ineens vlogen de kledingstukken in het rond?
Frizz, ik denk dat je huis bezeten is door een Polergeist hoor.
Daar vliegt ook alles ineens zomaar in het rond...
Maare...t was lekker en fijn dus?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAR, wat doe je nu met DM?
Tsja, ik heb daar ook een gevoelletje bij hoor, wat nou als VWM daar niet in is veranderd...
Dat is voor mij best wel een essentieel dingetje.
Dat heb ik hem ook gezegd, VWM ik hou ervan als mensen zich aan hun afspraken houden.
Tuurlijk is er zoiets als overmacht, maar mij om half zeven smssen dat je zeven uur niet redt is geen overmacht das laksigheid...
Begreep tie wel geloof ik.
Dus al met al een fijn gesprek, ik vind het bij VWM wel een stuk makkelijker om bij mezelf te blijven merk ik.
En hoe het verder gaat...ach we zien wel.
Nu werken en jasses....ik heb alweer geen zin
IS wel een steeds terugkerend ding de afgelopen weken...
dinsdag 3 november 2009 om 09:50
Ja Sum hoe komt dat toch, dat je ineens geen zin hebt in werken?
Eerst hoorde ik je altijd hartstikke enthousiast erover!
Ach lieve schat je moet het ook maar gewoon zien.
Hij kan het wel begrijpen, maar de vraag is of ie er iets mee gaat doen.
En als hij er niks mee gaat doen, ja...
Dan is het aan jou om te beslissen of je daarme kan leven of niet.
Eeuuhhmm.... ja de kledingstukken vlogen wel in het rond, maar toch was ik helemaal niet bang.
Gek he?!
Of het fijn en lekker was... nou dat viel mee.
Meneer was moe en dan gaat het allemaal wat minder vloeiend dan ik zou willen.
Maar het was wél heel gezellig, hij wilde ineens knuffelen en lekker bij elkaar liggen enzo.
En hij blijkt superonzeker over het aanschaffen van een cadeau voor mij.
Hij wil/durft echt niet zelf iets te bedenken, dus ik had em al opties gegeven (onder dwang) maar hij blijft me maar bevragen.
Het lijkt verdorie wel een cadeautje op bestelling.
Ik geloof dat ik leren handschoentjes van de Bijenkorf ga krijgen.
DM? Wie was dat ook alweer?
We hebben elkaar niet gebeld of gesmst gister.
Misschien was het voor hem ook duidelijk ofzo?
Heb em toch wel zeker 4x afgewezen met zoenen.
Eerst hoorde ik je altijd hartstikke enthousiast erover!
Ach lieve schat je moet het ook maar gewoon zien.
Hij kan het wel begrijpen, maar de vraag is of ie er iets mee gaat doen.
En als hij er niks mee gaat doen, ja...
Dan is het aan jou om te beslissen of je daarme kan leven of niet.
Eeuuhhmm.... ja de kledingstukken vlogen wel in het rond, maar toch was ik helemaal niet bang.
Gek he?!
Of het fijn en lekker was... nou dat viel mee.
Meneer was moe en dan gaat het allemaal wat minder vloeiend dan ik zou willen.
Maar het was wél heel gezellig, hij wilde ineens knuffelen en lekker bij elkaar liggen enzo.
En hij blijkt superonzeker over het aanschaffen van een cadeau voor mij.
Hij wil/durft echt niet zelf iets te bedenken, dus ik had em al opties gegeven (onder dwang) maar hij blijft me maar bevragen.
Het lijkt verdorie wel een cadeautje op bestelling.
Ik geloof dat ik leren handschoentjes van de Bijenkorf ga krijgen.
DM? Wie was dat ook alweer?
We hebben elkaar niet gebeld of gesmst gister.
Misschien was het voor hem ook duidelijk ofzo?
Heb em toch wel zeker 4x afgewezen met zoenen.