Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 7 oktober 2009 om 22:01
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 oktober 2009 @ 21:57:
Oh nee hoor, ik heb niks.
Zelfs geen libido, hahahaha, dus ik kan je helaas niet helpen meissie
Agosssss.........das ook zielig!
Ik heb alleen maar dingetjes....en daar heb ik toevallig net een blogje over geschreven gister
Frizz, ik heb hetzelfde probleem hoor
Puntje alleen ik kan er toch niets aan veranderen.
Ik heb het, altijd gehad en zal het altijd hebben
Handig als ik een vent heb iets minder handig als ik er geen heb.
Maar wat ik er aan doe......niets
Gewoon wachten op betere tijden
Oh nee hoor, ik heb niks.
Zelfs geen libido, hahahaha, dus ik kan je helaas niet helpen meissie
Agosssss.........das ook zielig!
Ik heb alleen maar dingetjes....en daar heb ik toevallig net een blogje over geschreven gister
Frizz, ik heb hetzelfde probleem hoor
Puntje alleen ik kan er toch niets aan veranderen.
Ik heb het, altijd gehad en zal het altijd hebben
Handig als ik een vent heb iets minder handig als ik er geen heb.
Maar wat ik er aan doe......niets
Gewoon wachten op betere tijden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 oktober 2009 om 22:03
Behalve dan als ik wel een relatie heb, hahaha.
Ach ja, dat komt vanzelf weer.
Ik weet eind van de week pas of ik er zaterdag kan zijn, grrr. En of ik Sneeze dan kan ophalen.
Ik hou jullie op de hoogte!
@ Kym...niet doen Je maakt jezelf alleen maar gek. Nadeel van zulke berichtjes vind ik zelf altijd dat er geen intonatie en gezichtsuitdrukking bij aanwezig is. Zo kun je moeilijk inschatten wat er nu werkelijk is. Gewoon vragen zaterdag meisje!
Ach ja, dat komt vanzelf weer.
Ik weet eind van de week pas of ik er zaterdag kan zijn, grrr. En of ik Sneeze dan kan ophalen.
Ik hou jullie op de hoogte!
@ Kym...niet doen Je maakt jezelf alleen maar gek. Nadeel van zulke berichtjes vind ik zelf altijd dat er geen intonatie en gezichtsuitdrukking bij aanwezig is. Zo kun je moeilijk inschatten wat er nu werkelijk is. Gewoon vragen zaterdag meisje!
Huts!
woensdag 7 oktober 2009 om 22:06
Oke ..........Ik "wist"" het misschien wel .. maar was best duidelijk tegen hem .. verwacht niet meer van mij als sex ....
Maargoed eerlijk is eerlijk , ik heb hem zien aan komen ,en ja dus ik ga heel netjes zeggen dat ik verder niks meer wil ...
Maar ik vind het lullig voor hem dat ik dat ineens besloten heb , na de vrijpartij zeg maar ..
Maargoed eerlijk is eerlijk , ik heb hem zien aan komen ,en ja dus ik ga heel netjes zeggen dat ik verder niks meer wil ...
Maar ik vind het lullig voor hem dat ik dat ineens besloten heb , na de vrijpartij zeg maar ..
woensdag 7 oktober 2009 om 22:10
Kym, wat je gaat lezen als je op haar FB kan is een kletspraatje en 'I miss you'.
Het lijkt vast spannender dan het is.
Jeetje jammer Bel, dat je het niet eerder weet!
Als je alleen maar gaat seksen Stroll, wat deed je dan in de bios?
En was je vrijdagavond niet ook de hele avond met hem?
Het afkappen na één keer seksen is niet lullig.
Het eromheen draaien wel, vind ik.
Het lijkt vast spannender dan het is.
Jeetje jammer Bel, dat je het niet eerder weet!
Als je alleen maar gaat seksen Stroll, wat deed je dan in de bios?
En was je vrijdagavond niet ook de hele avond met hem?
Het afkappen na één keer seksen is niet lullig.
Het eromheen draaien wel, vind ik.
woensdag 7 oktober 2009 om 22:13
he Madhe ...
Ja die van mijn werk dus ja.. En zeg maar niks ja ja ik wist waar ik mee bezig was enz enz
Maar ik had nooit verwacht dat het echt zo slecht zou zijn , en dat ik daardoor direct zo afgeknapt zou zijn..
en dus de dag daarna gelijk al met het nieuws moet gaan komen van "joh je bent lief,gezellig en leuk, maar dit wordt niks "
Lijkt me niet echt goed voor zijn ego , een dag na de sex?
Of wel ? even serieus ?
Ja die van mijn werk dus ja.. En zeg maar niks ja ja ik wist waar ik mee bezig was enz enz
Maar ik had nooit verwacht dat het echt zo slecht zou zijn , en dat ik daardoor direct zo afgeknapt zou zijn..
en dus de dag daarna gelijk al met het nieuws moet gaan komen van "joh je bent lief,gezellig en leuk, maar dit wordt niks "
Lijkt me niet echt goed voor zijn ego , een dag na de sex?
Of wel ? even serieus ?
woensdag 7 oktober 2009 om 22:16
Dat van die Youtube was een geintje he, daar stond een achter.
Stroll, hoe lullig het ook is, liever gelijk eerlijk zijn. Anders krijg je dadelijk (net als ik) zo'n cavia die niet weet wat nee betekent...en geloof me, dan wordt het nog lastiger dan het nu is.
Net als een pleister he...gelijk eraf, dat doet het minste pijn!
(Bel pulkt pleisters altijd ubervoorzichtig eraf...)
Stroll, hoe lullig het ook is, liever gelijk eerlijk zijn. Anders krijg je dadelijk (net als ik) zo'n cavia die niet weet wat nee betekent...en geloof me, dan wordt het nog lastiger dan het nu is.
Net als een pleister he...gelijk eraf, dat doet het minste pijn!
(Bel pulkt pleisters altijd ubervoorzichtig eraf...)
Huts!
woensdag 7 oktober 2009 om 22:23
woensdag 7 oktober 2009 om 22:33
Stroll, niets mis mee om het nog eens zo te doen, maar dan van te voren even zeggen dat jij er niets van verwacht en dat de ander er beter ook niets van kan verwachten. Scheelt een hoop ellende (ook voor jezelf).
Dan heb je én avontuurtjes én seks én een beter gevoel over jezelf achteraf. Maar eh, succes morgen hoor.
Dan heb je én avontuurtjes én seks én een beter gevoel over jezelf achteraf. Maar eh, succes morgen hoor.
woensdag 7 oktober 2009 om 22:34
Als jij iemand heel leuk zou vinden, en hij daarvan gebruik zou maken omdat hij toevallig zin heeft in seks, dan zouden we hem allemaal afmaken hier.
Is inderdaad ronduit niet aardig geweest van jou.
En ik vind, dat als je het dan toch doet, je niet achteraf moet gaan piepen over de situatie die je zelf gecreeerd hebt.
Wie zijn billen brandt...
Is inderdaad ronduit niet aardig geweest van jou.
En ik vind, dat als je het dan toch doet, je niet achteraf moet gaan piepen over de situatie die je zelf gecreeerd hebt.
Wie zijn billen brandt...