Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 7 oktober 2009 om 21:36
quote:stroller schreef op 07 oktober 2009 @ 21:15:
oh oh ....
Houston we`ve got a problem..........................
Tizzer Stroll?
Dames, ik zit uitgebreid jullie verhandelingen over seks te lezen...en ik zit me af te vragen of ik iets mankeer. Ik heb dat namelijk helemaal niet zo, en hoe langer ik single ben (en dus niet veel en onregelmatig seks) hoe minder die behoefte wordt.
Help! Ik word toch geen non??
oh oh ....
Houston we`ve got a problem..........................
Tizzer Stroll?
Dames, ik zit uitgebreid jullie verhandelingen over seks te lezen...en ik zit me af te vragen of ik iets mankeer. Ik heb dat namelijk helemaal niet zo, en hoe langer ik single ben (en dus niet veel en onregelmatig seks) hoe minder die behoefte wordt.
Help! Ik word toch geen non??
Huts!
woensdag 7 oktober 2009 om 21:38
Pffffff
Msn... ipv dat hij wat zegt stuurt hij mij een link naar een liedje op youtube .. een om te kotsen zo`n walgelijk schattig liedje ..
Een jongetje dat een liedje zingt over een meisje waar hij verliefd op is geworden .. and so on ... and so on...........
En ik wou nog wel heel tactisch een beetje een verhaal op gaan hangen van joh vind jou nou ook niet dat dit niet zo handig is allemaal .. we kunnen er maar beter mee ophouden want he voordat we gevoelens gaan krijgen enzo.............
Nee krijg ik dat .. ja zeg wat moet ik daarmee?? ik vind dat soort acties niet leuk , en al helemaal niet van iemand die ik niet leuk vind ...
Maargoed ik ben maar hints aan het spelen momenteel wat een schijterd ben ik zeg Gadver valt me dan zo tegen van mezelf ....
Maar goed we komen er wel geloof dat ie nu in de gaten heeft wat ik bedoel te zeggen ...
en Frizz .. ik herken wel iets in je verhaal .. en ik weet dat ik dus wel een soort van bevestiging zoek/haal uit sex ..
Msn... ipv dat hij wat zegt stuurt hij mij een link naar een liedje op youtube .. een om te kotsen zo`n walgelijk schattig liedje ..
Een jongetje dat een liedje zingt over een meisje waar hij verliefd op is geworden .. and so on ... and so on...........
En ik wou nog wel heel tactisch een beetje een verhaal op gaan hangen van joh vind jou nou ook niet dat dit niet zo handig is allemaal .. we kunnen er maar beter mee ophouden want he voordat we gevoelens gaan krijgen enzo.............
Nee krijg ik dat .. ja zeg wat moet ik daarmee?? ik vind dat soort acties niet leuk , en al helemaal niet van iemand die ik niet leuk vind ...
Maargoed ik ben maar hints aan het spelen momenteel wat een schijterd ben ik zeg Gadver valt me dan zo tegen van mezelf ....
Maar goed we komen er wel geloof dat ie nu in de gaten heeft wat ik bedoel te zeggen ...
en Frizz .. ik herken wel iets in je verhaal .. en ik weet dat ik dus wel een soort van bevestiging zoek/haal uit sex ..
woensdag 7 oktober 2009 om 21:40
Hmmmmm Madhe, nou maak je me weer in de war.
Alhoewel één ding bij mij wel degelijk anders is dan bij jou, mezelf helpen heeft weinig zin.
Het lost niks, op, maakt soms alleen de frustratie groter.
Want ik wil seks, lijfelijk contact, een man.
Ik bedoel trouwens niet dat ik onzeker ben, of in het verleden bijvoorbeeld twijfelde aan het feit dat hij (exen en andere bedpartners) gek op me was.
Maar seks is wel bevestiging.
Van dat ik een vrouw ben, dat ik leef, en dat ik hem gek kan maken.
Natuurlijk moet ik zorgen dat ik weer beter in mijn vel kom te zitten, ik snap wel dat het hoge libido een symptoom is van iets anders.
En even heel cru gezegd, seks is wel één van de weinige dingen waarvan ik weet dat ik er goed in ben.
Zou dat ook nog mee kunnen spelen?
Alhoewel één ding bij mij wel degelijk anders is dan bij jou, mezelf helpen heeft weinig zin.
Het lost niks, op, maakt soms alleen de frustratie groter.
Want ik wil seks, lijfelijk contact, een man.
Ik bedoel trouwens niet dat ik onzeker ben, of in het verleden bijvoorbeeld twijfelde aan het feit dat hij (exen en andere bedpartners) gek op me was.
Maar seks is wel bevestiging.
Van dat ik een vrouw ben, dat ik leef, en dat ik hem gek kan maken.
Natuurlijk moet ik zorgen dat ik weer beter in mijn vel kom te zitten, ik snap wel dat het hoge libido een symptoom is van iets anders.
En even heel cru gezegd, seks is wel één van de weinige dingen waarvan ik weet dat ik er goed in ben.
Zou dat ook nog mee kunnen spelen?
woensdag 7 oktober 2009 om 21:41
woensdag 7 oktober 2009 om 21:43
quote:stroller schreef op 07 oktober 2009 @ 21:38:
Pffffff
Stuur hem een youtube terug van Ugly kid Joe:
"...and I...hate everything about you!"
Blijf je toch een beetje in de muzieksfeer
Pffffff
Stuur hem een youtube terug van Ugly kid Joe:
"...and I...hate everything about you!"
Blijf je toch een beetje in de muzieksfeer
Huts!
woensdag 7 oktober 2009 om 21:43
woensdag 7 oktober 2009 om 21:45
woensdag 7 oktober 2009 om 21:46
Heeft iemand trouwens de Spaanse Droom gekeken?
Het irriteert me de laatste tijd steeds opnieuw in programma's: mensen die boos worden over het feit dat anderen op hen stemmen of (zoals het programma voorschrijft) kritiek op elkaar uiten.
Hoe kun je een ander kwalijk nemen wat je zelf ook doet?!
Wat reageerde die vrouw net kinderachtig zeg...
Totaal geen zelfinzicht!
Het irriteert me de laatste tijd steeds opnieuw in programma's: mensen die boos worden over het feit dat anderen op hen stemmen of (zoals het programma voorschrijft) kritiek op elkaar uiten.
Hoe kun je een ander kwalijk nemen wat je zelf ook doet?!
Wat reageerde die vrouw net kinderachtig zeg...
Totaal geen zelfinzicht!
woensdag 7 oktober 2009 om 21:49
quote:Kym schreef op 07 oktober 2009 @ 21:36:
Nee, die foto zit Goddomme gewoon om zinloos in mijn portemonnee, in een mapje met meer pasfotootjes. Zonder bedoeling!
Ik snap niet dat jullie dat Facebook-berichtje zo van tafel vegen eigenlijk.
Lieverd, we vegen het zeker niet van tafel, maar we kunnen nu allemaal wilde ideeen gaan loslaten over hoe het tot stand is gekomen maar er is er maar 1 die daar antwoord op kan geven...SJ
Hij heeft je een antwoord gegeven wat jij niet bevredigend vind
Dan moet JIJ daar toch wat mee doen schattie...
Je ziet hem pas volgende week weer hè?
Redt je het tot die tijd?
En anders....bellen lieverd, bel hem op en zeg wat je dwars zit.
Een paar uur geleden verkondig je nog dat je zo vreselijk verliefd op hem bent en dat het zo goed voelt, kan je dat gevoel terughalen?
Nee, die foto zit Goddomme gewoon om zinloos in mijn portemonnee, in een mapje met meer pasfotootjes. Zonder bedoeling!
Ik snap niet dat jullie dat Facebook-berichtje zo van tafel vegen eigenlijk.
Lieverd, we vegen het zeker niet van tafel, maar we kunnen nu allemaal wilde ideeen gaan loslaten over hoe het tot stand is gekomen maar er is er maar 1 die daar antwoord op kan geven...SJ
Hij heeft je een antwoord gegeven wat jij niet bevredigend vind
Dan moet JIJ daar toch wat mee doen schattie...
Je ziet hem pas volgende week weer hè?
Redt je het tot die tijd?
En anders....bellen lieverd, bel hem op en zeg wat je dwars zit.
Een paar uur geleden verkondig je nog dat je zo vreselijk verliefd op hem bent en dat het zo goed voelt, kan je dat gevoel terughalen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 oktober 2009 om 21:51
Voel je niet aangevallen Stroll, want volgens mij doet niemand dat hier.
Oh en Sum, ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem, hoor. Inmiddels ook gewoon een lief smsje van hem gekregen, ik wil niet door nuilen over dat berichtje op zijn FB.
Oh, ik zie hem zaterdag weer trouwens! Tijd gaat best snel he!
Oh en Sum, ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem, hoor. Inmiddels ook gewoon een lief smsje van hem gekregen, ik wil niet door nuilen over dat berichtje op zijn FB.
Ik zal het nog ff herhalen Kym, ik zou op zijn zachtst gezegd not amused zijn van dat berichtje op FB, en wat mij betreft is het wel zeker dat hij 'I miss you' heeft geschreven.
En ik vind dat je dat niet doet naar een ex.
Maar goed, hij kan daar anders over denken.
Wat dat zinnetje voor mij zou betekenen hoeft voor hem niet dezelfde betekenis/waarde te hebben.
En ik vind dat je dat niet doet naar een ex.
Maar goed, hij kan daar anders over denken.
Wat dat zinnetje voor mij zou betekenen hoeft voor hem niet dezelfde betekenis/waarde te hebben.
woensdag 7 oktober 2009 om 21:52
Kym, sorry meissie, ik had niet zo ver teruggelezen. Dat berichtje. Ik zou mijn wenkbrauwen ook even optrekken, voornamelijk omdat ik nooit zoiets naar exen zou schrijven. Maar misschien doet het wonderen om er een keer met SJ over te spreken? Hoe hij het bedoelde, en waar ze op reageert?
Je moet je niet onzeker laten maken, ze zullen vast niet alleen om de afstand uit elkaar zijn. Wat stroller geloof ik al zegt, als alleen dat het was zouden ze wel andere manieren zoeken om samen te blijven. Maar als het niet goed blijft voelen, moet je voor jezelf besluiten wat je hiermee wilt.
Maar eerst eens gewoon een rustig gesprek misschien?
Stroller, ieeeuuww, ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor. Al weet ik even niet over wie het precies gaat. Een date of scharrel dus? Die geen gevoelens zou moeten hebben? Tja, dan moet je van hem af zien te komen. Of gewoon heel duidelijk zijn en hem zelf laten bekijken of ie aan een lijntje wil zitten of niet
Je moet je niet onzeker laten maken, ze zullen vast niet alleen om de afstand uit elkaar zijn. Wat stroller geloof ik al zegt, als alleen dat het was zouden ze wel andere manieren zoeken om samen te blijven. Maar als het niet goed blijft voelen, moet je voor jezelf besluiten wat je hiermee wilt.
Maar eerst eens gewoon een rustig gesprek misschien?
Stroller, ieeeuuww, ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor. Al weet ik even niet over wie het precies gaat. Een date of scharrel dus? Die geen gevoelens zou moeten hebben? Tja, dan moet je van hem af zien te komen. Of gewoon heel duidelijk zijn en hem zelf laten bekijken of ie aan een lijntje wil zitten of niet

woensdag 7 oktober 2009 om 21:54
quote:Kym schreef op 07 oktober 2009 @ 21:51:
Goed zo meis, thats the spirit, en als het je zaterdag nog steeds dwars zit dan vraag je er gewoon nog een keer naar!
Kijk het hele punt is natuurlijk dat jij (en wij) alleen maar kunnen speculeren naar wat SJ aan haar heeft geschreven...
En daarnaar gissen maakt je alleen maar boos en verdrietig, en das zo jammer van je verliefde gevoel
Dat was het enige wat ik er steeds mee wilde zeggen
Goed zo meis, thats the spirit, en als het je zaterdag nog steeds dwars zit dan vraag je er gewoon nog een keer naar!
Kijk het hele punt is natuurlijk dat jij (en wij) alleen maar kunnen speculeren naar wat SJ aan haar heeft geschreven...
En daarnaar gissen maakt je alleen maar boos en verdrietig, en das zo jammer van je verliefde gevoel
Dat was het enige wat ik er steeds mee wilde zeggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 oktober 2009 om 21:55
Stroll, kom op nou.
Je WIST dat hij meer wilde dan seks.
Misschien deed je best om het niet door te hebben, maar je wist het.
Ik heb het je ook nog gezegd.
Ondanks dat, en ondanks dat je hem elke dag ziet op het werk, wilde je toch doorgaan met hem, puur om je lusten te laten bevredigen.
Dan mag je nu niet zeuren over de gevolgen hoor...
En niet doen alsof het voor JOU zo rot is, en hem maar een beetje laten hangen daar, met zijn gevoelens en al.
Nogmaals: grote meid zijn, en afkappen.
Je WIST dat hij meer wilde dan seks.
Misschien deed je best om het niet door te hebben, maar je wist het.
Ik heb het je ook nog gezegd.
Ondanks dat, en ondanks dat je hem elke dag ziet op het werk, wilde je toch doorgaan met hem, puur om je lusten te laten bevredigen.
Dan mag je nu niet zeuren over de gevolgen hoor...
En niet doen alsof het voor JOU zo rot is, en hem maar een beetje laten hangen daar, met zijn gevoelens en al.
Nogmaals: grote meid zijn, en afkappen.