Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 29 september 2009 om 21:47
dinsdag 29 september 2009 om 22:21
Oke ik ben ingelezen ....
Kym wat een heerlijk zwijmel verhaal zeg...
leuk om te lezen ...
Summetje ... volgens mij heeft iedere vrouw last van dat soort gedachtes/gevoelens enz .. ik wel in elk geval dus ik herken het alleen maar en weet het dus niet echt te relativeren voor je ... Ik kom niet verder als "just go with the flow and enjoy"..
Sam , lekker zeg op vakantie twee weken heerlijk lekker naar de zon , ben benieuwd hoe het land is , maar dat lezen we dan over een week of 3 wel...
Madhe wat een goeie actie zeg, en leuk dat die man er ook zo op reageerde en je gewoon daar afgezet heeft.. Zijn er dus toch leuke vriendelijke mensen ..
En Frizz.. mm aantrekkelijke client dus ... haha.. hoe is het met je kroon ? tandarts al gebeld??
En dan ik ................
Nouja zeg ik was echt helemaal een beetje onder de indruk / van het padje af de rest van de middag haha..
Het zit zo , we smsen al een tijdje , en sinds mijn laatste date meneer zeg maar echt out of the picture is , is dat contact veel intenser geworden,
De hele dag gluren naar elkaar , smsjes sturen en avonds msnen...
Nou die teksten zijn dan op een gegeven moment erg plagerig aan het worden over en weer en gister sloot ik dus af met "nou jij met je grote mond, als we elkaar tegen komen en we alleen zijn ben ik benieuwd of je me dan nog zomaar durft te zoenen zonder wat te zeggen "
En ja dus , ik wil echt net mijn sigaret opsteken zie ik hem aankomen lopen , hij zegt niks .. kijkt me alleen maar aan .. komt voor me staan en zoent me ....
Zo lekker .. en zo fout ... want hey er konden ieder moment wel mensen aan komen , we stonden gewoon aan de straat kant waar de klanten zo aan komen rijden , enz enz.. dus pfff ik was eigenlijk als de dood dat iemand ons zou zien , vandaar dat het allemaal heel heftig , intens maar veelte kort was.................
Kym wat een heerlijk zwijmel verhaal zeg...
leuk om te lezen ...
Summetje ... volgens mij heeft iedere vrouw last van dat soort gedachtes/gevoelens enz .. ik wel in elk geval dus ik herken het alleen maar en weet het dus niet echt te relativeren voor je ... Ik kom niet verder als "just go with the flow and enjoy"..
Sam , lekker zeg op vakantie twee weken heerlijk lekker naar de zon , ben benieuwd hoe het land is , maar dat lezen we dan over een week of 3 wel...
Madhe wat een goeie actie zeg, en leuk dat die man er ook zo op reageerde en je gewoon daar afgezet heeft.. Zijn er dus toch leuke vriendelijke mensen ..
En Frizz.. mm aantrekkelijke client dus ... haha.. hoe is het met je kroon ? tandarts al gebeld??
En dan ik ................
Nouja zeg ik was echt helemaal een beetje onder de indruk / van het padje af de rest van de middag haha..
Het zit zo , we smsen al een tijdje , en sinds mijn laatste date meneer zeg maar echt out of the picture is , is dat contact veel intenser geworden,
De hele dag gluren naar elkaar , smsjes sturen en avonds msnen...
Nou die teksten zijn dan op een gegeven moment erg plagerig aan het worden over en weer en gister sloot ik dus af met "nou jij met je grote mond, als we elkaar tegen komen en we alleen zijn ben ik benieuwd of je me dan nog zomaar durft te zoenen zonder wat te zeggen "
En ja dus , ik wil echt net mijn sigaret opsteken zie ik hem aankomen lopen , hij zegt niks .. kijkt me alleen maar aan .. komt voor me staan en zoent me ....
Zo lekker .. en zo fout ... want hey er konden ieder moment wel mensen aan komen , we stonden gewoon aan de straat kant waar de klanten zo aan komen rijden , enz enz.. dus pfff ik was eigenlijk als de dood dat iemand ons zou zien , vandaar dat het allemaal heel heftig , intens maar veelte kort was.................
dinsdag 29 september 2009 om 23:17
Ha liefjes,
Wat is er weer veel geschreven. En wat een geweldige cliffhanger bij het vorige deel, een zoenende Stroll op het werk.
Sam even een hele dikke knuffel voor jou, ik vind je erg sterk. En natuurlijk voel je je rot, maar wel fijn dat je bijna op vakantie gaat, dan kun je lekker een beetje bijkomen en je zinnen verzetten.
Pff ik ben helemaal gaar, vandaag een lange werkdag gehad. Heb er een paar deadlines aan komen, en merk dat ik even een beetje het overzicht kwijt ben.... hoop dat ik het snel weer gevonden heb!
Wat is er weer veel geschreven. En wat een geweldige cliffhanger bij het vorige deel, een zoenende Stroll op het werk.
Sam even een hele dikke knuffel voor jou, ik vind je erg sterk. En natuurlijk voel je je rot, maar wel fijn dat je bijna op vakantie gaat, dan kun je lekker een beetje bijkomen en je zinnen verzetten.
Pff ik ben helemaal gaar, vandaag een lange werkdag gehad. Heb er een paar deadlines aan komen, en merk dat ik even een beetje het overzicht kwijt ben.... hoop dat ik het snel weer gevonden heb!
dinsdag 29 september 2009 om 23:33
Liefjes,ik ben er ook weer.
Net even als een debiel al mijn frusti verliefde gevoelens weggecombat!
Dat helpt!!!!
Even aan het relativeren geweest met vriend en vriendin die ondertussen ook even de bank en rest van de zooi naar beneden hebben gesleept.
Voel me wel een beetje een aanstelster zeg
Maar weer een stuk relaxter nu
Wat ook wel helpt is dat RotterdammerT een heul leuk smsje stuurde...
Sum + vlinders + een heule slechte combi.
Jemig Stroll, en nu....hoe gaat dat morgen?
*voorziet zoenromance onder het rookafdakje*
Sam, dat klinkt helemaal niet verkeerd!
Is het weer nog een beetje lekker nu daar?
*is wel een beetje verongelijkt dat je zomaar 2 weken wegblijft hier*
Frizz wat ga jij voor jouw doen vroeg je bedje in..gaat het wel met je?
Madhe, ik dacht dat jij net een nieuwe baan had...wat heb ik gemist?
Net even als een debiel al mijn frusti verliefde gevoelens weggecombat!
Dat helpt!!!!
Even aan het relativeren geweest met vriend en vriendin die ondertussen ook even de bank en rest van de zooi naar beneden hebben gesleept.
Voel me wel een beetje een aanstelster zeg
Maar weer een stuk relaxter nu
Wat ook wel helpt is dat RotterdammerT een heul leuk smsje stuurde...
Sum + vlinders + een heule slechte combi.
Jemig Stroll, en nu....hoe gaat dat morgen?
*voorziet zoenromance onder het rookafdakje*
Sam, dat klinkt helemaal niet verkeerd!
Is het weer nog een beetje lekker nu daar?
*is wel een beetje verongelijkt dat je zomaar 2 weken wegblijft hier*
Frizz wat ga jij voor jouw doen vroeg je bedje in..gaat het wel met je?
Madhe, ik dacht dat jij net een nieuwe baan had...wat heb ik gemist?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 29 september 2009 om 23:40
Dat komt Sneez omdat ik nooit eens gewoon kan doen.
Ik ben zo'n alles of niets meisje
Ik weet dat rustig aan beter is, aftasten helemaal niet raar, rustig opbouwen....maar ik heb dat gewoon niet in me...
Het hoort zo niet bij mij, en heb het gevoel dat ik zo tegen mijn eigen ik inga...
Wel fijn dat ik een sms heb gekregen
heb ik ook zijn nummer weer
Komt wel goed hoor met mij
Psych zei ooit tegen mij
Je bent een meisje van uitersten, van grenzen opzoeken en op het randje lopen
Maar geen zorgen, je kent jezelf goed genoeg om net niet over het randje te kukelen.....
Ik ben zo'n alles of niets meisje
Ik weet dat rustig aan beter is, aftasten helemaal niet raar, rustig opbouwen....maar ik heb dat gewoon niet in me...
Het hoort zo niet bij mij, en heb het gevoel dat ik zo tegen mijn eigen ik inga...
Wel fijn dat ik een sms heb gekregen
heb ik ook zijn nummer weer
Komt wel goed hoor met mij
Psych zei ooit tegen mij
Je bent een meisje van uitersten, van grenzen opzoeken en op het randje lopen
Maar geen zorgen, je kent jezelf goed genoeg om net niet over het randje te kukelen.....
woensdag 30 september 2009 om 08:02
Goedenmorgen ...
Rustig avondje hier geweest, Sum alles naar beneden gekregen dus .. rot klusjes vind ik dat altijd...
En wat stuurde de RotterdammerT dan????
En hoe ik dat ga doen op het werk vandaag? Gewoon normaal net zoals altijd (dat we al weken om elkaar heen draaien,gluren naar elkaar enz...)En tja misschien af en toe is zoenen in het rookhokje ??? Ik durf het niet te zeggen.
Mm Sneez hoop ik ook voor je dat je snel het overzicht terug hebt, veel deadlines? wat doe jij voor werk als ik vragen mag ?
Ik ga even aan de koffie hier ...
Tot later......
Rustig avondje hier geweest, Sum alles naar beneden gekregen dus .. rot klusjes vind ik dat altijd...
En wat stuurde de RotterdammerT dan????
En hoe ik dat ga doen op het werk vandaag? Gewoon normaal net zoals altijd (dat we al weken om elkaar heen draaien,gluren naar elkaar enz...)En tja misschien af en toe is zoenen in het rookhokje ??? Ik durf het niet te zeggen.
Mm Sneez hoop ik ook voor je dat je snel het overzicht terug hebt, veel deadlines? wat doe jij voor werk als ik vragen mag ?
Ik ga even aan de koffie hier ...
Tot later......
woensdag 30 september 2009 om 08:10
Goeie morgen liefjes
Men wat heb ik geslapen!!!
En.en das wel rottig, ik heb een spier verrekt in mijn borst gister met trainen..
Tikje te fananiek geweest haha.
Yep sms was weer in vragende vorm.
Spannend Stroll, je zal wel zin hebben om te gaan werken nu hihihi.
Hier ff snel een slok thee en dan aan het werk.
Stroll, vind jij opstaan nu ook zo moeilijk worden?
Het is nog zo donker ineens..
Fijne dag allemaal!
Men wat heb ik geslapen!!!
En.en das wel rottig, ik heb een spier verrekt in mijn borst gister met trainen..
Tikje te fananiek geweest haha.
Yep sms was weer in vragende vorm.
Spannend Stroll, je zal wel zin hebben om te gaan werken nu hihihi.
Hier ff snel een slok thee en dan aan het werk.
Stroll, vind jij opstaan nu ook zo moeilijk worden?
Het is nog zo donker ineens..
Fijne dag allemaal!
woensdag 30 september 2009 om 08:22
Ik vind het vreselijk wakker worden zo ... ik ben dan ook echt geen herfst/winter persoon...
Ik leef altijd helemaal op als de lente weer gaat beginnen.
Ik wil zo`n wake-up light kopen , misschien dat,dat het wat beter/makkelijker maakt wakker te worden ...
En ja ik moet zeggen dat ik wat vrolijker als anders naar mn werk vertrok vandaag...
Ik leef altijd helemaal op als de lente weer gaat beginnen.
Ik wil zo`n wake-up light kopen , misschien dat,dat het wat beter/makkelijker maakt wakker te worden ...
En ja ik moet zeggen dat ik wat vrolijker als anders naar mn werk vertrok vandaag...
woensdag 30 september 2009 om 09:42
Goeiemorgen!
Wanneer ga je precies weg Sam?
Volgens mij is het weer daar nu heerlijk, zeker in Marrakech nog wel boven de 30 graden, toch?
Hoe voel je je vandaag?
Hee Sneeze, vandaar dat we je weinig zien, druk op het werk.
Niet stressen he (de pot verwijt de ketel...)!?
Hee Stroll, die wake-up-lights zijn deze week in de aanbieding bij de Blokker, scheelt ontzettend veel qua prijs, wel 60 euro ofzo dacht ik.
Check ff.
Ik wilde em eerst ook kopen, maar eigenlijk hoef ik nooit echt vroeg op.
Ja heb een afspraak bij de tandarts voor vrijdag.
Zucht!
Gaat er vandaag weer gezoend worden?!
Sum misschien moet je dan ook maar niet vechten tegen die alles of niets gevoelens.
Gewoon genieten!
RM lijkt vooralsnog geen last te hebben van jouw houding, toch?
Weet je al wat jullie gaan doen vrijdag?
Oh Bell, das zo K*T van UPC, voor je het weet sluiten ze je af.
Maak je overschrijvingen automatisch, dan kun je er geen last meer van hebben!
Natuurlijk missen we je!
Hoe is het verder met je?
Ja Sum ik voelde me niet zo ok gister, zo ontzettend MOE ineens.
Ik was redelijk laat thuis, toen nog eten maken, en daarna stortte ik in.
Tis dat ik nog een telefoontje kreeg, anders lag ik er nog veel vroeger in.
Heb nou een nachtje van 10 uur slaap gemaakt, zou dat helpen?
Volgens mij komt het doordat ik overdag veel te hyper ben, beetje vervelend.
Wanneer ga je precies weg Sam?
Volgens mij is het weer daar nu heerlijk, zeker in Marrakech nog wel boven de 30 graden, toch?
Hoe voel je je vandaag?
Hee Sneeze, vandaar dat we je weinig zien, druk op het werk.
Niet stressen he (de pot verwijt de ketel...)!?
Hee Stroll, die wake-up-lights zijn deze week in de aanbieding bij de Blokker, scheelt ontzettend veel qua prijs, wel 60 euro ofzo dacht ik.
Check ff.
Ik wilde em eerst ook kopen, maar eigenlijk hoef ik nooit echt vroeg op.
Ja heb een afspraak bij de tandarts voor vrijdag.
Zucht!
Gaat er vandaag weer gezoend worden?!
Sum misschien moet je dan ook maar niet vechten tegen die alles of niets gevoelens.
Gewoon genieten!
RM lijkt vooralsnog geen last te hebben van jouw houding, toch?
Weet je al wat jullie gaan doen vrijdag?
Oh Bell, das zo K*T van UPC, voor je het weet sluiten ze je af.
Maak je overschrijvingen automatisch, dan kun je er geen last meer van hebben!
Natuurlijk missen we je!
Hoe is het verder met je?
Ja Sum ik voelde me niet zo ok gister, zo ontzettend MOE ineens.
Ik was redelijk laat thuis, toen nog eten maken, en daarna stortte ik in.
Tis dat ik nog een telefoontje kreeg, anders lag ik er nog veel vroeger in.
Heb nou een nachtje van 10 uur slaap gemaakt, zou dat helpen?
Volgens mij komt het doordat ik overdag veel te hyper ben, beetje vervelend.
woensdag 30 september 2009 om 09:52
Goedenmorgen Frizz..
Bedankt voor de tip ga ik zeker even kijken, want die dingen zijn anders best aan de prijs ..
10 uur slaap .. mm lekker zou ik ook wel willen ,ben er uiteindelijk nog best laat in gegaan gister en ben nu een beetje duf nog steeds..
En of er weer gezoend gaat worden , tja van mij mag het.. hij kan lekker zoenen haha,alleen het probleem is dat echt iedereen zo op ons let( iedereen weet het van dat gevozel op het bedrijfsuitje vandaar) en sindsdien houden ze hem en mij , en zeker als wij samen een kant op zouden lopen in de gaten dus het is heel erg lastig ..
Maakt het wel weer extra spannend ...
Bedankt voor de tip ga ik zeker even kijken, want die dingen zijn anders best aan de prijs ..
10 uur slaap .. mm lekker zou ik ook wel willen ,ben er uiteindelijk nog best laat in gegaan gister en ben nu een beetje duf nog steeds..
En of er weer gezoend gaat worden , tja van mij mag het.. hij kan lekker zoenen haha,alleen het probleem is dat echt iedereen zo op ons let( iedereen weet het van dat gevozel op het bedrijfsuitje vandaar) en sindsdien houden ze hem en mij , en zeker als wij samen een kant op zouden lopen in de gaten dus het is heel erg lastig ..
Maakt het wel weer extra spannend ...
woensdag 30 september 2009 om 10:07
woensdag 30 september 2009 om 10:29
Bang voor geroddel ?? Mm nee eigenlijk niet doen ze toch al over hem en mij haha,... iedereen vind het een erg boeiend onderwerp..
En verder ach nee daar heb ik geen moeite mee eigenlijk ,
En dat is wat ik ook tegen hem zei"joh en wat nou als jij en ik elkaar straks helemaal niet meer leuk vinden ? dan werken we wel iedere dag samen ?"
Ja hij zag dat niet als een reden om er dan maar niet aan te beginnen, en ik denk dat ik er zelf ook geen moeite mee zou hebben hoor..
En verder ach nee daar heb ik geen moeite mee eigenlijk ,
En dat is wat ik ook tegen hem zei"joh en wat nou als jij en ik elkaar straks helemaal niet meer leuk vinden ? dan werken we wel iedere dag samen ?"
Ja hij zag dat niet als een reden om er dan maar niet aan te beginnen, en ik denk dat ik er zelf ook geen moeite mee zou hebben hoor..
woensdag 30 september 2009 om 10:54
Jeetje Stroll, weet je dat wel allemaal zeker?
Het zou in ieder geval helemaal NIKS voor mij zijn hoor!
En hebben we het over écht leuk, of leuk voor de neuk?
*zwaait superenthousiast terug naar Moos*
Griepje?
Alweer?
Was je niet laatst ook al ziek?
En dat je tóch ging doorwerken?
*kijkt streng*
HUP en nu je bed in!
Laat ik je hier niet zien voorlopig!
Oh nee... vind het toch wel gezellig als je komt forummen Moos.
Het zou in ieder geval helemaal NIKS voor mij zijn hoor!
En hebben we het over écht leuk, of leuk voor de neuk?
*zwaait superenthousiast terug naar Moos*
Griepje?
Alweer?
Was je niet laatst ook al ziek?
En dat je tóch ging doorwerken?
*kijkt streng*
HUP en nu je bed in!
Laat ik je hier niet zien voorlopig!
Oh nee... vind het toch wel gezellig als je komt forummen Moos.
woensdag 30 september 2009 om 11:32
woensdag 30 september 2009 om 13:04
Hoi!
Wat is het herfstachtig weer buiten he? En dan te bedenken dat het daar in Marrakech de hele week tussen 30 a 35 graden is.
Maar ik geniet eigenlijk ook van dit weer. Dat maakt het binnen zitten zo gezellig.
Met mij gaat het ok! Ik voel mij minder kut. Wat ook heeft geholpen was dat ik mijn dagboeken van afgelopen maanden heb doorgebladerd en ik had het eerder beschreven, dat ik toen opeens een tijdje niets hoorde van hem en dat hij daarna weer meer naar mij toekwam en dan weer niets. Ik was het alleen helemaal vergeten omdat ik dat toendertijd niet zo belangrijk vond. Als dat zo al begint, hoeft het niet meer van mij. Niet zo. Niet op die manier.
Verbazingwekkend alleen was het dat ik het glad vergeten was. Omdat ik erg in hier en nu leef en druk ben met dingen in het heden, op zich een goed teken.
Dus ja life goes on.
Ik moet boel studiewerk doen. Ook omdat ik op vakantie ga. Het valt mij tegen hoeveel huiswerk ik mee krijg en ik had er zo'n hekel aan. Dus ja ik vertoon al dagen lang uitstelgedrag! En doe beetjes bij elkaar. Alleen voel ik het wel, ik wil het dol graag halen dus een stappenplan in mijn hoofd is er wel. Maar goh wat ga ik veel liever werken hoor.
Ik ga rennen. Daar krijg ik altijd veel energie voor terug.
Dag!
Wat is het herfstachtig weer buiten he? En dan te bedenken dat het daar in Marrakech de hele week tussen 30 a 35 graden is.
Maar ik geniet eigenlijk ook van dit weer. Dat maakt het binnen zitten zo gezellig.
Met mij gaat het ok! Ik voel mij minder kut. Wat ook heeft geholpen was dat ik mijn dagboeken van afgelopen maanden heb doorgebladerd en ik had het eerder beschreven, dat ik toen opeens een tijdje niets hoorde van hem en dat hij daarna weer meer naar mij toekwam en dan weer niets. Ik was het alleen helemaal vergeten omdat ik dat toendertijd niet zo belangrijk vond. Als dat zo al begint, hoeft het niet meer van mij. Niet zo. Niet op die manier.
Verbazingwekkend alleen was het dat ik het glad vergeten was. Omdat ik erg in hier en nu leef en druk ben met dingen in het heden, op zich een goed teken.
Dus ja life goes on.
Ik moet boel studiewerk doen. Ook omdat ik op vakantie ga. Het valt mij tegen hoeveel huiswerk ik mee krijg en ik had er zo'n hekel aan. Dus ja ik vertoon al dagen lang uitstelgedrag! En doe beetjes bij elkaar. Alleen voel ik het wel, ik wil het dol graag halen dus een stappenplan in mijn hoofd is er wel. Maar goh wat ga ik veel liever werken hoor.
Ik ga rennen. Daar krijg ik altijd veel energie voor terug.
Dag!
I am Spaaartaaacus.
woensdag 30 september 2009 om 17:03
Hey hallo!
Madh: succes met je solli-procedure! Hopelijk wordt het wat! (maar ik dacht trouwens dat jij net een nieuwe baan had?)(wat Sum ook al zei)
Frizz: heb regelmatig sexy clienten gehad (zal vast aan de doelgroep liggen) en daar neem ik dan direct afstand van, omdat de spanning dan zo voelbaar is dat echt niet kan.
Stroll: erg spannend met je collega, maareh...wil je wat met 'm of blijft 't gescharrel?
Sum: hij heeft weer gesmst! Wat goed! Hoe voel je je eronder nu?
Bel: kut zeg...snel betalen dan, er bestaat toch geen leven zonder internet??
Moos: beterschap! Goed voor jezelf zorgen he!
Ik ben inmiddels weer thuis. Gisteren het bootfeestje gehad met de mariniers. Nou werkelijk: zo leuk! Er bleek 1 Nederlands sprekende (niet vloeiend) jongen te zijn en daar ben ik de hele avond mee opgetrokken. Er was champagne en zalm en ik heb in geen maanden zo heerlijk gegeten. Mjam!
De jongen was charmant, maar ik zal hem nooit meer zien.
Bovendien is er SJ. Leuke SJ! Na het feestje ben ik naar zijn huis gegaan, wat een erg bizar tafereel was, want er reed een meisje met me mee die bij hem in de buurt woont en zijn ex is. Pff. Ze was echt not amused toen ik me af liet zetten bij hem... Eerder op de avond had ze me al veel geluk gewenst met hem. Dat zou ik nodig hebben, want hij spoort namelijk niet. Tss. Bitch.
Eenmaal bij hem was het weer leuk! We hebben uren gekletst (weer!). Dit keer over de oorlog in Libanon en zijn visie daarop. Interessant!
Ook kwam mijn vakantie ter sprake, mijn Nederland-vakantie eind dit jaar. En hij baalde dat ik er niet zou zijn met oud&nieuw.. En dat ie Holland weleens wilde zien. En voordat ik het wist zei ik het: dan ga je toch mee?
Hij vroeg me dingen over NL en ik zei hem dat hij het er vast geweldig vond. En we lachten hard toen we ons een voorstelling maakten van het idee dat hij echt mee zou gaan.
We gingen slapen. Maar ineens nog een vraag over ons kikkerlandje. Hij was enthousiast en zei dat hij er echt serieus over wilt denken om me een week op te zoeken.
Jezus. En ik wil dit dus met jullie delen. Dit is toch bizar?! Ik fantaseerde er natuurlijk stiekem al lang over, maar nu het zo uitgesproken is? Ik stel het me voor en ik moet erom lachen, het lijkt me geweldig grappig en leuk en fijn, maar ja! Het is misschien ook vreemd. Ik denk meteen aan de reacties van mijn thuisfront (en ik wil het zo afleren me hier druk om te maken!) en 1 vriendin reageerde al met een "doe even normaal zeg!" via de sms, wat me natuurlijk niet echt sterkt in wat ik wil.
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.
Meisjes, ik leef zo fucking in twee werelden. Ik vind dat soms zo lastig! Natuurlijk wil ik iedereen thuis graag zien, maar als het nog steeds fijn is met SJ (waar ik op reken), dan is hem een maand niet zien ook niet leuk!
Wel...dat is dan de issue van vandaag.
Madh: succes met je solli-procedure! Hopelijk wordt het wat! (maar ik dacht trouwens dat jij net een nieuwe baan had?)(wat Sum ook al zei)
Frizz: heb regelmatig sexy clienten gehad (zal vast aan de doelgroep liggen) en daar neem ik dan direct afstand van, omdat de spanning dan zo voelbaar is dat echt niet kan.
Stroll: erg spannend met je collega, maareh...wil je wat met 'm of blijft 't gescharrel?
Sum: hij heeft weer gesmst! Wat goed! Hoe voel je je eronder nu?
Bel: kut zeg...snel betalen dan, er bestaat toch geen leven zonder internet??
Moos: beterschap! Goed voor jezelf zorgen he!
Ik ben inmiddels weer thuis. Gisteren het bootfeestje gehad met de mariniers. Nou werkelijk: zo leuk! Er bleek 1 Nederlands sprekende (niet vloeiend) jongen te zijn en daar ben ik de hele avond mee opgetrokken. Er was champagne en zalm en ik heb in geen maanden zo heerlijk gegeten. Mjam!
De jongen was charmant, maar ik zal hem nooit meer zien.
Bovendien is er SJ. Leuke SJ! Na het feestje ben ik naar zijn huis gegaan, wat een erg bizar tafereel was, want er reed een meisje met me mee die bij hem in de buurt woont en zijn ex is. Pff. Ze was echt not amused toen ik me af liet zetten bij hem... Eerder op de avond had ze me al veel geluk gewenst met hem. Dat zou ik nodig hebben, want hij spoort namelijk niet. Tss. Bitch.
Eenmaal bij hem was het weer leuk! We hebben uren gekletst (weer!). Dit keer over de oorlog in Libanon en zijn visie daarop. Interessant!
Ook kwam mijn vakantie ter sprake, mijn Nederland-vakantie eind dit jaar. En hij baalde dat ik er niet zou zijn met oud&nieuw.. En dat ie Holland weleens wilde zien. En voordat ik het wist zei ik het: dan ga je toch mee?
Hij vroeg me dingen over NL en ik zei hem dat hij het er vast geweldig vond. En we lachten hard toen we ons een voorstelling maakten van het idee dat hij echt mee zou gaan.
We gingen slapen. Maar ineens nog een vraag over ons kikkerlandje. Hij was enthousiast en zei dat hij er echt serieus over wilt denken om me een week op te zoeken.
Jezus. En ik wil dit dus met jullie delen. Dit is toch bizar?! Ik fantaseerde er natuurlijk stiekem al lang over, maar nu het zo uitgesproken is? Ik stel het me voor en ik moet erom lachen, het lijkt me geweldig grappig en leuk en fijn, maar ja! Het is misschien ook vreemd. Ik denk meteen aan de reacties van mijn thuisfront (en ik wil het zo afleren me hier druk om te maken!) en 1 vriendin reageerde al met een "doe even normaal zeg!" via de sms, wat me natuurlijk niet echt sterkt in wat ik wil.
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.
Meisjes, ik leef zo fucking in twee werelden. Ik vind dat soms zo lastig! Natuurlijk wil ik iedereen thuis graag zien, maar als het nog steeds fijn is met SJ (waar ik op reken), dan is hem een maand niet zien ook niet leuk!
Wel...dat is dan de issue van vandaag.
woensdag 30 september 2009 om 17:26
Girls!
How's life?
Nou Kym, wat heerlijk dat je zo geniet van alles!
Zie je nou dat naar het bootfeestje gaan the right thing to do was?
Ik snap alleen niet warom je vriendin zo reageert.
Echt niet, en ik vind het ook niet zo aardig van haar.
Als hij mee wil en het allemal te behapstukken is, waarom dan niet?
Ik vind dat je wat dat soort dingen betreft je nooit zo moet concentreren op de beren op de weg.
Alleen wat betreft die zogenaamde ex van SJ...
Blijkbaar heeft hij haar behoorlijk gekwetst.
Moos lig je nog braaf in je bed?
Hebbie nog gezoend Stroll?
Ik snap dat je niet zoveel tegens ziet van dit soort dingen uitspoken op de werkvloer, maar pas je alsjeblieft op?
Je weet nooit hoe de ander ineens kan gaan doen als dingen mislopen, en dan heb je vast geen zin om hem elke dag te zien.
Ik snap wel dat je bepaalde dingen was vergeten Sam, ik heb daar zelf ook weleens last van, vooral als ik me er destijds niet echt druk om heb gemaakt.
Handig dat je dan je dagboeken nog hebt!
Oei ja dat schoolwerk, precies de reden dat ik niet echt sta te springen om bijscholing.
Maar gewoon positief blijven!
Wat heeeeeerlijk dat je al bijna weggaat zeg!
Ben jaloers joh...
Ik ben nog steeds druk druk druk, werk tot een uur of tien vanavond.
Heb wel een smsje gekregen van Pom, maar nog geen details.
Ben wel fokking nieuwsgierig!
Tot laterzzzzz!
x
How's life?
Nou Kym, wat heerlijk dat je zo geniet van alles!
Zie je nou dat naar het bootfeestje gaan the right thing to do was?
Ik snap alleen niet warom je vriendin zo reageert.
Echt niet, en ik vind het ook niet zo aardig van haar.
Als hij mee wil en het allemal te behapstukken is, waarom dan niet?
Ik vind dat je wat dat soort dingen betreft je nooit zo moet concentreren op de beren op de weg.
Alleen wat betreft die zogenaamde ex van SJ...
Blijkbaar heeft hij haar behoorlijk gekwetst.
Moos lig je nog braaf in je bed?
Hebbie nog gezoend Stroll?
Ik snap dat je niet zoveel tegens ziet van dit soort dingen uitspoken op de werkvloer, maar pas je alsjeblieft op?
Je weet nooit hoe de ander ineens kan gaan doen als dingen mislopen, en dan heb je vast geen zin om hem elke dag te zien.
Ik snap wel dat je bepaalde dingen was vergeten Sam, ik heb daar zelf ook weleens last van, vooral als ik me er destijds niet echt druk om heb gemaakt.
Handig dat je dan je dagboeken nog hebt!
Oei ja dat schoolwerk, precies de reden dat ik niet echt sta te springen om bijscholing.
Maar gewoon positief blijven!
Wat heeeeeerlijk dat je al bijna weggaat zeg!
Ben jaloers joh...
Ik ben nog steeds druk druk druk, werk tot een uur of tien vanavond.
Heb wel een smsje gekregen van Pom, maar nog geen details.
Ben wel fokking nieuwsgierig!
Tot laterzzzzz!
x