Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hi lieve Sum, leuk dat je hem morgen weer ziet. Ben heel benieuwd hoe het dan voelt voor je...

Ik ga nu even een paar uurtjes offline!
Ik moet me toch echt gaan doodschamen ...........

Ik heb weer een heerlijke zoen partij achter de rug net ..Shame on me ...

En ik was dus ook zo naief om dat te denken , ik had ook verwacht dat je gewoon zo op vakantie kon naar Nederland ... wat stom dat dat dus niet kan.. Ben benieuwd wat er uit komt Kym, of het allemaal te organiseren valt.

Ben ook wel benieuwd naar de reactie van je moeder op die mail ...

ik kijk nooit naar GV , vind het niet zo`n boeiend programma ,

En die date ik kan wel het weekend van 10/11 maar dus niet het weekend daarop ......

Nouja meisjes ik ga weer even aanhet werk .............
Bye Kym, tot vanavond

Strol.....jij SLOERIE!!!

*wassut lekker,wassut lekker.....*

10/11??

Das toch alweer een maand verder, of ben ik nou gek?
Oh ik bedoelde weekend .. sorry zie ik ben direct weer van slag ......

En of het lekker was ?? JA............en spannend , en zo fout , als we betrapt worden krijgen we een mega preek haha...

Ik moet even weer mezelf tot orde roepen en beseffen dat dit niet door de beugel kan , mag niet zoenen op het werk!!!!
Psst Sum.. ik lees net mijn berichtje terug ...

maar jij las het gewoon verkeerd denk ik want ik heb het over het weekend van 10/11 ( heb jij je hyves mailtjes niet gelezen? )
Volgens mij kwamen we ook zo een maand verder uit de vorige keer dat we een andere datum probeerden te vinden (hoewel, dat was met Sam erbij) Ik kan in elk geval 17-10 en 25-10 niet.

Fijn dat je m'n sms stoer vindt Frizz, ik begon er net weer enorm aan te twijfelen ineens Nou ja, ik wil er gewoon niet teveel mee bezig zijn.

Jemig Stroll, ik hoop dat je niet mega-geconcentreerd hoeft te zijn voor je werk, want dat lijkt me momenteel wel redelijk ondoenlijk

Ik moest net foto's maken van een bevriend bandje, voor een cd-hoesje, en ik was even vergeten wat een afschuwelijk lekker ding de pianist is. Helemaal niet vervelend om daar foto's van te maken. Grappig trouwens, de foto's waar hij echt modellen-James Dean-achtig mooi op stond, vond hij juist vreselijk 'lijkt de C&A catalogus wel'

Sum! Ben wel benieuwd hoe het morgen is hoor..
Ok meiden, date voor ons allen staat gepland op 10 oktober in Rotterdam. Moos wat is je hyves, want jij hebt het marathonoverleg via Hyves niet meegekregen...

De enige die niet kunnen zijn Madhe en Sam.
Hello Moos...

Ik heb jou nog niet op mijn hyves he ??

En ik hoef gelukkig niet echt super geconcentreerd te zijn , want nee dat word weinig op het moment..

Pff ik kreeg een telefoontje direct na de zoenpartij en ik moest iets opschrijven .... heel mijn hand trilde haha...
Hmmmm...pianomannen....

*gaat nu echt even wat nuttigs doen want dit slaat nergens op*
Mijn hyves is pompiedoe2009, speciaal hiervoor aangemaakt
Ik heb geen Hyves. Moet dat? Ik ben eigenlijk tegen, namelijk

*gaat nu snel weer aan het werk*
Dat hyves, tja misschien handig. Ik heb dat kreng ook alleen maar voor hier aangemaakt. Ben er ook niet van, dus alles staat bij mij ook op onzichtbaar.
Heel even voor Sum (ik haal m zo weer weg hoor)

OK, ik maak ook wel een nephaifs aan dan binnenkort...
moosey wijzigde dit bericht op 01-10-2009 17:45
Reden: kan de arme jongen toch moeilijk de hele avond online laten staan ;-)
% gewijzigd
Niet verkeerd Moos
Nee he? Dit was dus 1 van de foto's die hij zelf als C&A betitelde

Sum, kom nou effe kijjken, dan kan ik 'm er weer vanaf halen. Zou zo lullig zijn als z'n vriendinnetje m ziet staan ofzo
!@#$%^&()_+)(*&^%$#@!@#$%^&*()_+)_(*^%$#@!#$%^&(

Gewoon de pianoman gemist!!!

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSS

mag ie nog ene keer?
Haha muts.....

Hij zag er wel redelijk uit ....
Wel redelijk... Tsk.

Nu heb ik de link niet meer bij de hand en ik moet rennen. Later Sum
OMG dames dames toch, wat hebben jullie met mijn hyves gedaan???? Nu moet ik niet alleen hier bijlezen, maar ook daar! Hebben jullie echt niets te doen op je werk???

Nou ik heb nu heerlijk weekend joehoe... dus ja nu even tijd zat om alles bij te lezen!
Haha nee weinig te doen op het werk haha...

En moos , sorry niet mijn smaak ik vond mijn redelijk dus nog wel aardig van mezelf haha....
[quote]frizzy schreef op 01 oktober 2009 @ 11:51:

Sneeze als je superdruk bent, zoals jij, moet je je hoofd ook rust geven zodat je lijf kan genezen.

Echt.

Lieve Frizz, je bezorgdheid siert je, maar ik ben niet ziek hoor! Ik voel me prima! Heb het griepjesgevoel gelukkig al weer een week of 6 achter me gelaten!
Hello Ladies....

Allemaal druk?? Ik zit heerlijk jeugdsentiment op te halen.. Ben Grease aan het kijken samen met mn tante en mn nichtje zitten we weg te zwijmelen bij een toen nog aantrekkelijke John Travolta............
Zo, hier is het niet al te druk geweest, maar mijn Hyves staat wederom vol!

Wat ik zo irri vind aan de inbox van Hyves, is dat je niet van bericht naar bericht kan, neeeee je moet eerst weer terug naar de inbox.

Vandaag besloot ik niet te stressen.

Zo simpel kan het leven dan ineens zijn!

Van alles niet af gekregen, maar hee, who cares?

Nu hopen dat ik dit kan vasthouden.

Het smsje van de netwerkcollega vandaag aan mijn eigen (mannelijke collega's laten zien), nou die wiste wel heul duidelijk wat hij ermee bedoelde.

Goed...

Daarna sms-netwerkcollega ook nog gezien, en hij deed inderdaad wel wat duidelijke toenaderingspogingen, die ik totaal genegeerd heb.

In één geval zag mijn collega dat ik in de val zat, en heeft ze me gered, hahaha!

Verder even gezellig in een cafeetje gezeten, en daarna nog bij het werk van MX langs.

Was relaxt.

Hij vroeg of ik even blijf na sluit, en daarna samen door de stad gelopen (hij moest ergens heen en was wel gezellig zo samen).

Kon niet met mij mee want zijn auto was bij de garage, en hij kon meteen vertellen dat hij morgen ook geen tijd heeft.

Jammerrrrrrr want ik kon wel een portie gebruiken.

n het verleden zou ik breed glimlachend op de fiets hebben gezeten na een avond als deze, en allerlei signalen hebben gezien over hoe graag hij me ziet enzo.

Nu... tja het voelde gewoon als een soort vrienden, die samen weleens wat meer doen dan dat.

Verder geen analyses, onzekerheden, zin om te smsen whatsoever.

Nou ja, moest hem wel bellen als ik veilig thuis was (normaal altijd smsje, maar goed) wat ik braaf heb gedaan, maar had niks te zeggen behalve dat ik dus thuis was.

Het enige waar ik aan denk als ik hem zie is... SEX!

Zouden mijn vlindertjes dan echt allemaal dood zijn?

En ook geen verstopte coconnetjes meer?

Ik vertrouw mijzelf nog steeds niet helemaal, maar ik vond dit toch veelbelovend.

Aaaaah nu bedenk ik toch iets!

Hij vroeg me hoe het met mijn liefdesleven is, en of ik het even wil melden als er iemand op mijn pad komt.

Hoezo?

Nou dan kunnen we vóór er iets met die ander gebeurt, uitgebreid afscheid nemen.

Heb em gezegd dat ie dan pech heeft, liefde houdt in dat je het alleen maar me DIE persoon seks wil, en dan krijgt MX niks meer.

Maar ik zou bijna denken dat ie me toch niet kwijt wil.

Ha!
Wat zit je nou weer te strepen Frizz.. mutsje.
Hee Madhe ben je vandaag weer thuis?

Hoe voel je je ?

Al iets gehoord over die solli?

Ja ach ik dacht na het schrijven dat het toch niet zo belangrijk was.

Maar weghalen leek me ook niet meer zo gepast.

En toen... heb ik maar gestreept.

Ik ga vandaag weer gezellig naar de tandarts, voor mijn afgebroken kroon.

Lijkt wel alsof ik een tienrittenkaart heb aangeschaft, godver...

Vraag me af of het nou hun schuld is dat ie af is gebroken of gewoon stom toeval.

Daarna even de stad in, nog wat kleertjes kopen voor als de baby straks wordt geboren, en naar de zonnebank.

Sinds het kutweer is zie ik er namelijk uit als een lijk.

En daarna werken!

Werken zonder stress, ik ga me gewoon wéér niet druk maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven