Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 02 oktober 2009 @ 09:53:

Hee Madhe ben je vandaag weer thuis?

Hoe voel je je ?

Al iets gehoord over die solli?

Ja ach ik dacht na het schrijven dat het toch niet zo belangrijk was.

Maar weghalen leek me ook niet meer zo gepast.

En toen... heb ik maar gestreept.

Ik ga vandaag weer gezellig naar de tandarts, voor mijn afgebroken kroon.

Lijkt wel alsof ik een tienrittenkaart heb aangeschaft, godver...

Vraag me af of het nou hun schuld is dat ie af is gebroken of gewoon stom toeval.

Daarna even de stad in, nog wat kleertjes kopen voor als de baby straks wordt geboren, en naar de zonnebank.

Sinds het kutweer is zie ik er namelijk uit als een lijk.

En daarna werken!

Werken zonder stress, ik ga me gewoon wéér niet druk maken.

He ja, vandaag ben ik nog thuis. Maandag toch echt weer aan het werk. Het gaat wel beter maar ik ben gesloopt. Eigenlijk had ik dus gewoon weer op het werk moeten zitten, maar stoute ik besloot er nog een dag aan te plakken. Dat bedacht ik me gisterenavond al.

Ik heb nog niets gehoord, maar mijn telefoon staat nog uit.

Niet druk maken jij, en succes bij de tandarts. Shoppen is wel weer leuk en zonnebanken relaxed. De halve wereld loopt er op dit moment bij als een lijk. Zelf ga ik ook proberen iets te doen om even wat op te frissen. Ik weet alleen nog niet wat.
Stoute jij!

Waarom staat je telefoon uit?

Ik ga wat leuke dingen doen, maar het jammere is dat alles binnen een strak tijdsschema moet.

Maar het komt goed...

Trouwens, wat kan mij de halve wereld schelen?!

Is dat trouwens de helft van de wereld waarvan iedereen al een relatie heeft?

I just wanna look goooooood!

Wandelingetje Madhe?

Waar is de rest trouwens?
Goedemorgen!

Succes bij de tandarts Frizz.

Sam, ik weet niet of je dit nog leest: maar heel veel plezier in Marokko. Geniet ervan!

Als ik naar de grauwe lucht buiten kijken, weet ik weer precies waarom ik best naar het buitenland wil vertrekken! Vandaag hier in Den Bosch voor mij in ieder geval een lekker rustig dagje. Heb een aantal dingetjes op mijn to-do list staan en dan vertrek ik aan het einde van de middag naar Gouda, om wat te eten met vriendinnetjes.
Jeetje, wat hebben jullie weinig geschreven! Fijn hoor

Oh, Sam! Inderdaad, heel veel plezier! Lekker hoor.

Frizz, fijn dat het zo relaxed was met MX.

En Madhe, heel verstandig, nog een extra dagje thuis!

Ik heb een superavond gehad gisteren, paar mooie films en docu's gezien op het filmfestival en daarna nog lang na zitten kletsen met de vriend waarmee ik was met een glas goeie whisky erbij. Heel heel tof, was dat.

En nu weer fluks aan de slag! Als ik een beetje doorwerk vandaag mag ik later op de dag lekker op en neer wandelen naar de stad.
Sneez zwaait naar Moosje Matroosje!!! Hallooooo

En daaaaag tot later
Nou ik krijg een gouden kies.

Ik ga me toch steeds meer identificeren met mijn doelgroep blijkbaar...

Sneeze dat klinkt als een goed begin van je weekend, lekker!

Geniet ervan!

Ga je ook iets leuks doen dit weekend Moos?

SAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Als je dit nog leest:

Meissie geniet er lekker van!

Van het zonnetje, de mensen, het eten, de rust, de omgeving en de mooie mannen.

Heul veel plezier!!!

x

Kym, had je nog het consulaat gebeld?

En? Wat zeiden ze?

En heb je intussen nieuws uit Nederland?

Zou vandaag komen toch?

Ik denk aan je vandaag!

*wil ook weg uit Nederland*
quote:frizzy schreef op 02 oktober 2009 @ 11:26:

Nou ik krijg een gouden kies.

Ik ga me toch steeds meer identificeren met mijn doelgroep blijkbaar...

Haha... dat is grappig!

*wil ook weg uit Nederland*Same here...
Ik moet er nog even over nadenken of ik het grappig vind...

De tandarts zegt dat hij na 2x afbreken geen risico meer wil nemen met porselein, en goud is dus sterker.

Maar als ik wil doet ie alleen het snijvlak goud, en de zijkant wit.

Tis mijn één na achterste kies, dus anders zie je het misschien als ik lach...

Ik denk de laatste dagen vaak aan mijn vrienden in Laos, en aan het leven in Thailand.

Maar ik heb voorlopig toch echt geen centjes om die kant op te gaan helaas.
[quote]frizzy schreef op 02 oktober 2009 @ 11:35:

Dan zou ik dat denk ik doen, ik kan me wel voorstellen dat je niet zit te wachten op bling bling in je mond.

Ik stuur je trouwens even een mailtje!
quote:sneezeweasel schreef op 02 oktober 2009 @ 11:38:

[quote]frizzy schreef op 02 oktober 2009 @ 11:35:

Dan zou ik dat denk ik doen, ik kan me wel voorstellen dat je niet zit te wachten op bling bling in je mond.

Ik stuur je trouwens even een mailtje!

Nou ja ik dacht, misschien is het gewoon tijd om mezelf een nieuw imago aan te meten.

Een mailtje?!

How nice!
Mailtje is verstuurd, sorry voor de egopost! Moest het even delen!

Nice een nieuw imago!!
Mailtje is teruggestuurd!

En je weet, egoposts mogen bij ons, altijd!

*gaat nadenken wat nog meer bij haar nieuwe imago zou passen... wat staat er bij een gouden tand?*
Thanks Frizz!

Trainingspakkie en gouden kettingen misschien??
Hi liefjes,

Frizz, een gouden kies? Meen je dat nou? Ik schrik er een beetje van.. Oh, maar er zit een redenatie achter lees ik, gelukkig

Verder: relaxed met MI, maar gelukkig is er het doorgestreepte stukje wat weer bevestigt hoezeer ie nog in je systeem zit

Madh: is het heel onaardig als ik zeg dat ik het vreemd vind dat je je telefoon uit hebt staan terwijl je een belangrijk belletje kunt verwachten?

Moos, ook al zo'n gezellige avond gehad. Klinkt relaxed!

Sneeze, leuke dingen op de planning, ben je vrij ofzo? Geniet van je vriendinnen!

Hier alles ok. Nog geen nieuws van NL en ook niet van het consulaat.

Maar wat dit laatste betreft: ik denk niet dat ik het door moet gaan zetten met SJ om 'm te laten komen. Misschien is het toch een beetje onverstandig. Te ingewikkeld.

Ik ga vandaag wel weer zijn kant op, echt erg veel zin in weer om hem te zien. En zijn smsje van gisteravond vind ik ook zo leuk: "Babe, still 24 hours..then I'll kiss you".

Hey Kym,

Wat een tof sms-je! Volgens mij heb ik je gevonden op hyves, zal ik een gokje wagen?
Uhh, ja doe maar Sneeze!
Goeie gok!

(zag je zeker aan de berichtjes die ik bij Frizz heb achtergelaten?)
Ja even verdiepen in de hyves van Frizz en Sum en de gok was snel gemaakt!
Waarom is het te ingewikkeld trouwens om SJ naar Nederland te laten komen. Zit t probleem m voor jou vooral in het feit dat je weinig positieve reacties krijgt van het thuisfront hierover of is het t gedoe met t visum? Heeft je mams nog gereageerd op je mail hierover?
Ingewikkeld Sneeze om beide punten die je noemt: geen enthousiasme uit NL en veel rompslomp met het visum (echt te kort tijd waarschijnlijk om het voor elkaar te krijgen. Oh PLUS, de tickets zijn ineens schrikbarend duur).

Mijn moeder schreef me dat ze vandaag zal reageren op mijn mail (waar ook nog veel meer in stond dan info over SJ).

Ik vind het wel kut, want SJ werd net enthousiast... (me included).
Jammer dat het allemaal zo ingewikkeld moet zijn. Ik zou denk ik nog even afwachten wat het consulaat er voor zinnigs over te zeggen heeft. Vindt SJ zelf ook dat het dan misschien beter is om niet te gaan?
Goedenmidddag dames...

Het is redelijk rustig hier,

Jammer Kym , dat het waarschijnlijk allemaal te ingewikkeld gaat worden , kan me voorstellen dat je het hardstikke leuk had gevonden om hem mee te slepen naar Nl en hem van alles te laten zien ,

heb jij eigenlijk al een mailtje terug van je mams??

Mm Frizz , goud ?? haha ach ja je ziet het toch niet echt toch ? Ik heb ook een kroon , wel van porselein , maar die geef ik ook geen lang leven .. ik had laatst onder die kroon alweer een wortelkanaal behandeling nodig en dus is er dwars door mn kroon heen een gat geboord om daar bij te komen ...

Heb ik verder nog nieuws ?? MM niet echt geloof ik , ik verveel me stierlijk op mijn werk , dus ik had al bedacht dat ik dan wel eerder weg kon gaan vandaag kon ik nog even shoppen vanmidddag, maar helaas ........ mijn andere collega ging al weg , dus pech voor mij ...

Vanavond ga ik naar Leiden , das dan wel leuk daar is Leidens Ontzet, groot feest door heel het dorp en kermis , heel groot..

* Ik ga weer zogenaamd wat doen hier *
Goh, krijg net een telefoontje ineens, geen idee wie het was, tot diegene over mijn 'Libanese friend' begon.

Ah, het consulaat!

Maar JezusGodverdeGodver zeg! Weet je hoe ie zijn visum kan krijgen: door naar Ghana te gaan en dan duurt het twee dagen. (maar dat lijkt me stug, want normaal gesproken duurt het hartstikke lang) Ofwel: ZINLOOS
Oh, wat hou ik toch van vrijdagen

Lekker weinig mail, niemand die me belt, kom ik tenminste aan werken toe, zalig. Zit alleen een beetje te verkleumen achter de computer in mijn pyjamaatje (lang leve het freelance bestaan! )

Frizz, ik ga morgenavond naar een feestje, maar verder moet ik vooral aan de slag blijven, ik kom momenteel gewoon minstens 15 uur per week te kort om alles te doen wat ik wil doen, werkmatig. Schoot er gister even vreselijk van in de stress, maar 't is nu wel weer ok. Ik kan gewoon niet meer doen dan ik doe, klaar. En ja, ik had met sommige dingen misschien wel wat eerder kunnen beginnen, maar da's gelul achteraf. Dus ik buffel lekker door en ga me gewoon Niet Meer Druk maken. En over 3 weken ga ik op vakantie.

Geinig Stroller, Leids Ontzet, daar gaat Sum morgen ook heen, toch? Lijkt me best leuk, ik hou altijd wel van dat soort straatfeesten (is ook dól op Koninginnenacht- en dag, ja echt)

Kym, balen dat het allemaal zo ingewikkeld is. Ik zou het nog even aankijken als ik jou was (niet meteen de knoop doorhakken) maar als het allemaal echt heel ingewikkeld en duur blijft, dan zal SJ daar waarschijnlijk zelf op een gegeven moment ook wel door afhaken, lijkt me..

Hoi Sneez!
Jeuzus mina Kym. Dus in het land waar je nu zit is het gewoon onmogeiljk om een visum voor Nederland te krijgen? Wat bizar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven