Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
vrijdag 16 oktober 2009 om 19:41
Petje blijft af hoor, want ik vind dat je ondanks alles je hele verhaal zo goed weet te verwoorden...dat betekent dat je bij alle emoties je hersenen nog altijd onder controle hebt!
Ik denk dat ikzelf in jouw situatie het gesprek van zondag zou afwachten, maar de tijd daar tussenin zou benutten om op en rijtje te krijgen wat ik nu precies wel en niet wil.
En vooral je eigen gevoel niet uit het oog verliezen, als klinkt dat gmakkelijker dan het is.
Eet ze en tot later!
Ik denk dat ikzelf in jouw situatie het gesprek van zondag zou afwachten, maar de tijd daar tussenin zou benutten om op en rijtje te krijgen wat ik nu precies wel en niet wil.
En vooral je eigen gevoel niet uit het oog verliezen, als klinkt dat gmakkelijker dan het is.
Eet ze en tot later!
Huts!
vrijdag 16 oktober 2009 om 22:38
Ik ook niet. Dus ik ben het helemaal eens met Kym.
Waarom? Omdat ik denk dat RM heel goed in staat is om het echt rustig aan te doen als jij dat nodig hebt. En omdat ik denk dat hij je echt heel heel leuk vindt en meent wat hij zegt.
Maar nogmaals, als je niet wilt, dan wil je niet. Zo simpel is het.
Waarom? Omdat ik denk dat RM heel goed in staat is om het echt rustig aan te doen als jij dat nodig hebt. En omdat ik denk dat hij je echt heel heel leuk vindt en meent wat hij zegt.
Maar nogmaals, als je niet wilt, dan wil je niet. Zo simpel is het.
vrijdag 16 oktober 2009 om 23:48
Ik weet het ook niet hoor dames.
Tis gewoon een gevoelletje....
Nee das te makkelijk.
Denk dat ik het het beste zo kan omschrijven:
Ik ben 35 jaar lang op zoek geweest naar Summer.
Het afgelopen jaar heb ik mezelf als het ware herondekt.
Een vrouw waar ik trots op ben
Alleen.....ik ben nog niet zo aan haar gewend.
Het voelt een beetje alsof ik eerst wat meer aan haar gewend moet raken...
Ik weet dat het echt ontzettend zweverig en suf klinkt maar das het gevoel wat ik heb.
Ik kan nog niet genoeg bouwen op mezelf, simpelweg omdat ik mezelf in deze hoedanigheid nog niet goed ken.
En precies zo wil ik het ook zondag aan RM gaan vertellen.
*hoopt stiekum dat slimme RM DE oplossing heeft*
Tis gewoon een gevoelletje....
Nee das te makkelijk.
Denk dat ik het het beste zo kan omschrijven:
Ik ben 35 jaar lang op zoek geweest naar Summer.
Het afgelopen jaar heb ik mezelf als het ware herondekt.
Een vrouw waar ik trots op ben
Alleen.....ik ben nog niet zo aan haar gewend.
Het voelt een beetje alsof ik eerst wat meer aan haar gewend moet raken...
Ik weet dat het echt ontzettend zweverig en suf klinkt maar das het gevoel wat ik heb.
Ik kan nog niet genoeg bouwen op mezelf, simpelweg omdat ik mezelf in deze hoedanigheid nog niet goed ken.
En precies zo wil ik het ook zondag aan RM gaan vertellen.
*hoopt stiekum dat slimme RM DE oplossing heeft*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 16 oktober 2009 om 23:55
Summer, ik weet wat je bedoelt.
En nu wil ik je een geheimpje vertellen (op een openbaar forum, sure)..
Wist je dat je tijdens een relatie ook jezelf kunt blijven? Echt, dat kan! Als je een leuke relatie hebt, dan is dat zelfs niet eens moeilijk. Omdat die ander op je valt zoals je bent, en je dus stimuleert om jezelf te blijven ontwikkelen, en je je eigen plan kunt trekken, en niet alles op hoeft te geven.
Maar daar heb je zeker niets aan he, aan dat geheimpje?
Oh, en de ramen waren niet gezeemd, maar toen ik met de stofzuiger in de weer was, ging hij aan de andere kant van de kamer de stoelen al onder de tafel vandaan halen voor me, zodat ik er beter bij kon en niet hoefde te stoppen voor die stoelen. Lieeevvvvv he (denk aan schouder).
Van die simpele dingen.
Dat heb ik net ook weer heel goed rechtgezet hoor, want hij zat even bij me, beetje babbelen en hij maakte de opmerking dat hij een chagrijnige lul was. Toen heb ik hem de kamer uitgestuurd, want daar heb ik geen zin in. Nu ligt ie in bed tv te kijken. (note; hij is niet chagrijnig, maar ik typ wel weer sneller nu).
En nu wil ik je een geheimpje vertellen (op een openbaar forum, sure)..
Wist je dat je tijdens een relatie ook jezelf kunt blijven? Echt, dat kan! Als je een leuke relatie hebt, dan is dat zelfs niet eens moeilijk. Omdat die ander op je valt zoals je bent, en je dus stimuleert om jezelf te blijven ontwikkelen, en je je eigen plan kunt trekken, en niet alles op hoeft te geven.
Maar daar heb je zeker niets aan he, aan dat geheimpje?
Oh, en de ramen waren niet gezeemd, maar toen ik met de stofzuiger in de weer was, ging hij aan de andere kant van de kamer de stoelen al onder de tafel vandaan halen voor me, zodat ik er beter bij kon en niet hoefde te stoppen voor die stoelen. Lieeevvvvv he (denk aan schouder).
Van die simpele dingen.
Dat heb ik net ook weer heel goed rechtgezet hoor, want hij zat even bij me, beetje babbelen en hij maakte de opmerking dat hij een chagrijnige lul was. Toen heb ik hem de kamer uitgestuurd, want daar heb ik geen zin in. Nu ligt ie in bed tv te kijken. (note; hij is niet chagrijnig, maar ik typ wel weer sneller nu).
vrijdag 16 oktober 2009 om 23:57
hahahaha.....dat was nou net een geheimpje wat is al wist
Puntje alleen is dat ik zelf nog niet helemaal precies weet wie ik nu dan ben....het voelt euhmmm, een beetje tegennatuurlijk soms
Wacht ik mail je even...
*sjucht......ziet Queen taferelen voor zich bij Madhe en zingt even uit volle borst.....I want te break freehee...I want to break freeheeeeeee*
Puntje alleen is dat ik zelf nog niet helemaal precies weet wie ik nu dan ben....het voelt euhmmm, een beetje tegennatuurlijk soms
Wacht ik mail je even...
*sjucht......ziet Queen taferelen voor zich bij Madhe en zingt even uit volle borst.....I want te break freehee...I want to break freeheeeeeee*
zaterdag 17 oktober 2009 om 01:51
Potverdriedubbeltjes.
Een man die zúlke dingen schrijft en zegt.
En dus zonder jouw uitleg je al helemaal snapt.
Dat ze nog bestaan.
Tis een wonder.
Maar Sum, ik snap wel wat je bedoelt.
Je hebt jezelf gevonden, maar je bent bang dat het zijn van jezelf nog niet voldoende is ingesleten om ook zo te blijven.
Dat je weer verwijderd raakt van jezelf als je je verder openstelt voor hem.
Ik zou dus ook écht niet weten wat jou nu te doen staat.
Ik denk dat ik in jouw situatie te bang zou zijn om zo'n bijzondere man kwijt te raken (en nooit meer terug te vinden!), en het om die reden dus niet afkappen.
Maar dat is misschien niet de beste keuze en ook niet de beste beweegreden denk ik.
Ik ga er maar eens een nachtje over slapen denk ik.
Eigenlijk vertrouw ik erop dat jij er wel uitkomt.
Ik vind je zo'n sterk, stoer en dapper wijf, het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht denk ik zo.
Madhe, net als ik Sneeze zag posten dat de posts van Sum weer echte Sum-schrijfsels waren, zo wil ik het zeggen over jou.
Vind het echt heerlijk dat ik aan je posts kan aflezen dat je weer wat beter in je velletje zit.
En ook hier ben je van harte uitgenodigd eens met Lief te komen schoonmaken.
Laat me maar weten wanneer ik jullie kan verwachten.
Ik heb een heerlijke dag en een leuke avond gehad.
Ontspannen, een hoop gelachen en veel aandacht.
Voor dit weekend heb ik géén afspraken gemaakt.
Ik moet eens even tot mezelf komen.
Dat betekent niet dat ik helemaal niets ga doen, maar ik ga het even lekker op me af laten komen.
Ook voel ik dat ik even in een soort gevarenzone zit.
Al een paar weekjes zijn mijn gevoelens voor MX minder, soms lijken ze zelfs weg.
Maar vandaag was ik heel ontspannen, en ineens kwam er een golf van missen opzetten.
Gek, want meestal heb ik juist behoefte aan hem als ik me wat minder goed voel.
Dus ik ga even scherp zijn op mezelf, zodat ik geen terugval krijg.
Nu gauw mijn elektrische deken aan, dan kan ik straks in een warm bedje stappen.
Trusten lieve meiden!
X
Een man die zúlke dingen schrijft en zegt.
En dus zonder jouw uitleg je al helemaal snapt.
Dat ze nog bestaan.
Tis een wonder.
Maar Sum, ik snap wel wat je bedoelt.
Je hebt jezelf gevonden, maar je bent bang dat het zijn van jezelf nog niet voldoende is ingesleten om ook zo te blijven.
Dat je weer verwijderd raakt van jezelf als je je verder openstelt voor hem.
Ik zou dus ook écht niet weten wat jou nu te doen staat.
Ik denk dat ik in jouw situatie te bang zou zijn om zo'n bijzondere man kwijt te raken (en nooit meer terug te vinden!), en het om die reden dus niet afkappen.
Maar dat is misschien niet de beste keuze en ook niet de beste beweegreden denk ik.
Ik ga er maar eens een nachtje over slapen denk ik.
Eigenlijk vertrouw ik erop dat jij er wel uitkomt.
Ik vind je zo'n sterk, stoer en dapper wijf, het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht denk ik zo.
Madhe, net als ik Sneeze zag posten dat de posts van Sum weer echte Sum-schrijfsels waren, zo wil ik het zeggen over jou.
Vind het echt heerlijk dat ik aan je posts kan aflezen dat je weer wat beter in je velletje zit.
En ook hier ben je van harte uitgenodigd eens met Lief te komen schoonmaken.
Laat me maar weten wanneer ik jullie kan verwachten.
Ik heb een heerlijke dag en een leuke avond gehad.
Ontspannen, een hoop gelachen en veel aandacht.
Voor dit weekend heb ik géén afspraken gemaakt.
Ik moet eens even tot mezelf komen.
Dat betekent niet dat ik helemaal niets ga doen, maar ik ga het even lekker op me af laten komen.
Ook voel ik dat ik even in een soort gevarenzone zit.
Al een paar weekjes zijn mijn gevoelens voor MX minder, soms lijken ze zelfs weg.
Maar vandaag was ik heel ontspannen, en ineens kwam er een golf van missen opzetten.
Gek, want meestal heb ik juist behoefte aan hem als ik me wat minder goed voel.
Dus ik ga even scherp zijn op mezelf, zodat ik geen terugval krijg.
Nu gauw mijn elektrische deken aan, dan kan ik straks in een warm bedje stappen.
Trusten lieve meiden!
X
zaterdag 17 oktober 2009 om 17:00
Lieve Sum,
Ik vind het moeilijk om je een advies te geven. Ik denk eigenlijk dat ik het vooral met Madhe eens ben. Ik hoop dat je nu tot morgenmiddag niet zo hard aan het nadenken bent over dit alles, waardoor je door de bomen (lees gedachten) het bos niet meer ziet. Teveel nadenken over dingen, werkt bij mij vaak ook niet goed, dan zie ik het helemaal niet meer helder.
Deze RM-meneer is wel een hele bijzondere meneer, denk ik zo. Jullie kennen elkaar nog maar kort, maar hij weet wel de vinger op de zere plek te leggen. En zo te horen is hij bereidt om jou de tijd te geven die je nodig hebt. Ik hoop dat jullie morgen een heel fijn gesprek hebben.
Wat is het hier trouwens rustig, iedereen druk met vanalles?
Ik heb gisteren dus veel quality-time gehad met de kids van mijn zus. Vooral met de jongste. Wat een geweldig kereltje. 's Nachts iets minder omdat hij slecht sliep omdat ie niet fit was. Uiteindelijk bij mij in bed geslapen (zodat mijn zus en haar man eens een goede nachtrust konden hebben). Een klein kind in mijn bed was dan weer niet zo bevorderlijk voor mijn nachtrust, maar voor 1 nachtje is dat niet zo erg. Overdag was hij gelukkig redelijk opgeknapt en erg gezellig. Altijd als ik veel tijd doorbreng met de kids komt dat gevoel weer boven: ik wil dit ook!
Zo ik ga mijn laptopje weer uitschakelen, zo meteen de trein in voor een etentje vanavond, tot later!
Ik vind het moeilijk om je een advies te geven. Ik denk eigenlijk dat ik het vooral met Madhe eens ben. Ik hoop dat je nu tot morgenmiddag niet zo hard aan het nadenken bent over dit alles, waardoor je door de bomen (lees gedachten) het bos niet meer ziet. Teveel nadenken over dingen, werkt bij mij vaak ook niet goed, dan zie ik het helemaal niet meer helder.
Deze RM-meneer is wel een hele bijzondere meneer, denk ik zo. Jullie kennen elkaar nog maar kort, maar hij weet wel de vinger op de zere plek te leggen. En zo te horen is hij bereidt om jou de tijd te geven die je nodig hebt. Ik hoop dat jullie morgen een heel fijn gesprek hebben.
Wat is het hier trouwens rustig, iedereen druk met vanalles?
Ik heb gisteren dus veel quality-time gehad met de kids van mijn zus. Vooral met de jongste. Wat een geweldig kereltje. 's Nachts iets minder omdat hij slecht sliep omdat ie niet fit was. Uiteindelijk bij mij in bed geslapen (zodat mijn zus en haar man eens een goede nachtrust konden hebben). Een klein kind in mijn bed was dan weer niet zo bevorderlijk voor mijn nachtrust, maar voor 1 nachtje is dat niet zo erg. Overdag was hij gelukkig redelijk opgeknapt en erg gezellig. Altijd als ik veel tijd doorbreng met de kids komt dat gevoel weer boven: ik wil dit ook!
Zo ik ga mijn laptopje weer uitschakelen, zo meteen de trein in voor een etentje vanavond, tot later!
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:13
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:26
Hee Sneeze, wat heerlijk dat je het zo lekker hebt gehad met de kids van je zus.
Kym zit ons hier nou niet jaloers te maken met strand zeg!
Dat relativeert voor ons namelijk helemaal niks!
Ik heb een gekke dag achter de rug, net weer thuis.
Wat vrienden van me zijn iets gaan drinken, maar ik geloof dat ik niet zo in de stemming ben.
Kym zit ons hier nou niet jaloers te maken met strand zeg!
Dat relativeert voor ons namelijk helemaal niks!
Ik heb een gekke dag achter de rug, net weer thuis.
Wat vrienden van me zijn iets gaan drinken, maar ik geloof dat ik niet zo in de stemming ben.
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:27
Jeetje Sum,
Wat een mooi verhaal van het boeket.
Vanwaar je verwarring? Heb je je in het verleden verloren in een relatie, over je grenzen heengegaan dat je nu zo voorzichtig bent? Dat je de nieuwe, echt Sum hebt (her)ontdekt en dat je die nu weer bang bent om kwijt te raken? Misschien zit ik er helemaal naast hoor, en een beetje hier mijn eigen gevoel te projecteren en lees ik zoiets in je berichtje.
iig veel succes morgen!
Knuf, R.
Wat een mooi verhaal van het boeket.
Vanwaar je verwarring? Heb je je in het verleden verloren in een relatie, over je grenzen heengegaan dat je nu zo voorzichtig bent? Dat je de nieuwe, echt Sum hebt (her)ontdekt en dat je die nu weer bang bent om kwijt te raken? Misschien zit ik er helemaal naast hoor, en een beetje hier mijn eigen gevoel te projecteren en lees ik zoiets in je berichtje.
iig veel succes morgen!
Knuf, R.
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:00
Hier ook lekker naar het strand geweest vanmiddag
Niet verbrand wel een mijn hoofd leeggewaaid (en dat was nodig kan ik je zeggen)
Riedel, dank je voor je post.
De reden van de verwarring is wel zo ongeveer wat je beschrijft.
Zit wel een heel verhaal achter maar heb voor mezelf besloten dat ik er even over uitgepraat ben.
Maar wel heel lief je berichtje.
Waarom was je niet zo in de stemming voor een drankje Frizzel?
What's up?
Niet verbrand wel een mijn hoofd leeggewaaid (en dat was nodig kan ik je zeggen)
Riedel, dank je voor je post.
De reden van de verwarring is wel zo ongeveer wat je beschrijft.
Zit wel een heel verhaal achter maar heb voor mezelf besloten dat ik er even over uitgepraat ben.
Maar wel heel lief je berichtje.
Waarom was je niet zo in de stemming voor een drankje Frizzel?
What's up?
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:08
Dikke knuffel voor je Sum!
Nou weet het ook niet precies, zit vandaag even gek in mijn vel.
Begon vannacht denk ik al, ineens ben ik zo nerveus voor de bevalling van mijn zusje.
Lijkt het me zo eng als zij pijn heeft.
En voelt het alsof ik zo ver weg ben...
Plus ik ben bang dat ik straks 'ineens' een telefoontje krijg dat de baby er is, en dat ik dan helemaal in mijn eentje stijf van de adrenaline anderhalf uur in de bus moet zitten, en dat vind ik niet zo leuk...
Heb er helemaal slecht van geslapen, had vandaag last van hyperventilatie.
En dan komt er ineens óók nog zo'n 'waarom-heb-ik-niet-een-hele-leuke-lieve-man-gevoel' bij.
Dus ik blijf maar lekker thuis denk ik zo.
Nou weet het ook niet precies, zit vandaag even gek in mijn vel.
Begon vannacht denk ik al, ineens ben ik zo nerveus voor de bevalling van mijn zusje.
Lijkt het me zo eng als zij pijn heeft.
En voelt het alsof ik zo ver weg ben...
Plus ik ben bang dat ik straks 'ineens' een telefoontje krijg dat de baby er is, en dat ik dan helemaal in mijn eentje stijf van de adrenaline anderhalf uur in de bus moet zitten, en dat vind ik niet zo leuk...
Heb er helemaal slecht van geslapen, had vandaag last van hyperventilatie.
En dan komt er ineens óók nog zo'n 'waarom-heb-ik-niet-een-hele-leuke-lieve-man-gevoel' bij.
Dus ik blijf maar lekker thuis denk ik zo.
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:16
Is denk ik wel een logisch gevoel Frizzeltje.
Tis ook allemaal heftig wat er gaat/staat te gebeuren.
je kleine zusje met pijn, en dan is er ineens een baby.
Ben je ineens tante Frizzel.
En al helemaal logisch is dat je dan juist het gemis van die knappert naast je mist...
Tis ook allemaal heftig wat er gaat/staat te gebeuren.
je kleine zusje met pijn, en dan is er ineens een baby.
Ben je ineens tante Frizzel.
En al helemaal logisch is dat je dan juist het gemis van die knappert naast je mist...
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:23
Tja dat is misschien ook wel zo Sum.
Denk ook dat ik door alle drukte afgelopen weken spanning heb opgebouwd die er nu ineens uitkomt.
Ik voel me helemaal niet echt rot ofzo, maar toch zitten de tranen hoog vandaag.
Nou ja, gewoon maar lief voor mezelf zijn.
Kym en Sum, blijven jullie ook thuis vandaag?
Denk ook dat ik door alle drukte afgelopen weken spanning heb opgebouwd die er nu ineens uitkomt.
Ik voel me helemaal niet echt rot ofzo, maar toch zitten de tranen hoog vandaag.
Nou ja, gewoon maar lief voor mezelf zijn.
Kym en Sum, blijven jullie ook thuis vandaag?
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:27
Hahaha....ja Frizz ik blijf lekker thuis
Zit nog onder de antibiotica en ik heb nog steeds nijlpaardoogjes
Dus echt heel charming zie ik er niet uit
Geen goed idee om me nu in het nachtleven te storten
Tranen die hoog zitten een beetje opwekken, kan je dat?
Met een zielig muziekje of zo
Huilen geeft ruimte zeggen ze toch?
*man dan HEB Ik een ruimte ineens zeg!!*
Zit nog onder de antibiotica en ik heb nog steeds nijlpaardoogjes
Dus echt heel charming zie ik er niet uit
Geen goed idee om me nu in het nachtleven te storten
Tranen die hoog zitten een beetje opwekken, kan je dat?
Met een zielig muziekje of zo
Huilen geeft ruimte zeggen ze toch?
*man dan HEB Ik een ruimte ineens zeg!!*
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:31
Ja, heftig ddat dat allemaal staat te gebeuren Frizz, snap ik wel. Komt echt dichtbij dan, he? En dan ook weer even dat alleen-ige gevoel, maakt het er niet fijner op.
Misschien juist lekker om thuis te blijven? Bank-of bedhangen en lekker veel uren slapen.
Ik niet. Heb al veel geslapen de afgelopen nacht/ochtend en ga vanavond weer dansen.
Misschien juist lekker om thuis te blijven? Bank-of bedhangen en lekker veel uren slapen.
Ik niet. Heb al veel geslapen de afgelopen nacht/ochtend en ga vanavond weer dansen.
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:32
Hoe lang duurt je kuurtje nog?
Intussen wel pijnloos?
Hmmmm... in het nachtleven ziet niemand dat joh, met al die alcohol.
Oh ik heb al 2x gehuild hoor.
Het heeft niet heel veel verschil gemaakt.
Was vanavond wel even weg met mijn familie, had ik door de afleiding in ieder geval even geen hyperventilatie.
Hahahaha Sum, jij hebt nu ruimte om... om...
Tja wat ga je doen eigenlijk, met al die ruimte?
Intussen wel pijnloos?
Hmmmm... in het nachtleven ziet niemand dat joh, met al die alcohol.
Oh ik heb al 2x gehuild hoor.
Het heeft niet heel veel verschil gemaakt.
Was vanavond wel even weg met mijn familie, had ik door de afleiding in ieder geval even geen hyperventilatie.
Hahahaha Sum, jij hebt nu ruimte om... om...
Tja wat ga je doen eigenlijk, met al die ruimte?
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:37
Hmmmm ja Kym, blijkbaar is het wel een logisch gevoel, wat Sum al zei.
Zo had ik het nog niet bekeken.
Vooral niet omdat ik hiervoor juist de rust zelve was (maar dat was misschien vooral ook naar mijn zusje toe, haha!).
En volgens mij heeft RM dat allenige gevoel bij me opgewekt, door dat kaartje.
Het klonk zo zorgzaam, en juist dát mis ik ineens.
Altijd zélf degene moeten zijn die voor jou zorgt, dat is eigenlijk niet zo leuk...
Ja ik blijf gewoon lekker thuis hoor, had ik allang bedacht.
Nog even tv kijken of straks in mijn boek duiken.
Morgen al vroeg een familieding waar ik he-le-maal geen zin in heb.
Lekker Kym, weer stappen.
Hoe laat eindigt het nachtleven daar een beetje?
Ga je met SJ?
Zo had ik het nog niet bekeken.
Vooral niet omdat ik hiervoor juist de rust zelve was (maar dat was misschien vooral ook naar mijn zusje toe, haha!).
En volgens mij heeft RM dat allenige gevoel bij me opgewekt, door dat kaartje.
Het klonk zo zorgzaam, en juist dát mis ik ineens.
Altijd zélf degene moeten zijn die voor jou zorgt, dat is eigenlijk niet zo leuk...
Ja ik blijf gewoon lekker thuis hoor, had ik allang bedacht.
Nog even tv kijken of straks in mijn boek duiken.
Morgen al vroeg een familieding waar ik he-le-maal geen zin in heb.
Lekker Kym, weer stappen.
Hoe laat eindigt het nachtleven daar een beetje?
Ga je met SJ?
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:56
Gut ja, wat zal ik eens met die ruimte gaan doen?
verhuren of zo?
Oh dear, heeft RM dat opgeroepen?
Tis ook wel heel lief wat hij doet allemaal gewoon een droomkerel, jammer dat tie tegen zo'n in de war typje aanloopt
Helpt dat huilen echt niet meis?
Als hier de sluizen eenmaal opengaan dan lucht het daarna wel op hoor...
Bijna helemaal pijnloos nu, alleen ik zou wel een wijntje lusten
Mag toch wel 1 op de laatste dag van de kuur?
Ik zit echt een hele pijnlijke film te kijken zeg op Ned2
Over een vrijgezelle 40 jarige vrouw die een kind steelt
Goeie cast dat dan weer wel..
verhuren of zo?
Oh dear, heeft RM dat opgeroepen?
Tis ook wel heel lief wat hij doet allemaal gewoon een droomkerel, jammer dat tie tegen zo'n in de war typje aanloopt
Helpt dat huilen echt niet meis?
Als hier de sluizen eenmaal opengaan dan lucht het daarna wel op hoor...
Bijna helemaal pijnloos nu, alleen ik zou wel een wijntje lusten
Mag toch wel 1 op de laatste dag van de kuur?
Ik zit echt een hele pijnlijke film te kijken zeg op Ned2
Over een vrijgezelle 40 jarige vrouw die een kind steelt
Goeie cast dat dan weer wel..