Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hahahaha misschien verdien je er nog wat aan!

Hmmmm ja ach, ik geloof dat als ik tegen zo'n droomkerel aan zou lopen ik de boel al snel zou verpesten hoor, dus ach...

Nou ik ben ook niet echt verdrietig, het lijkt meer op een soort opgekropte spanning.

Vandaar dat het huilen niet echt wat doet denk ik.

Sum doe nou maar geen wijntje hoor, morgen weer.

Ik kijk die film ook.

Heftig.

Maar waarom is Nadine 3 vrouwen?
Ah, nou snap ik het, je ziet Nadine op 3 verschillende leeftijden, en dat is steeds een andere actrice.
hahahahaha, dat duurde hier ook even hoor voor ik doorhad hoe dat zat met AL die Nadine's maar ik vind het sterk in elkaar zitten die film....
Eindigt zo rond 6 uur in de ochtend, maar de laatste weken houd ik dat niet meer vol.

En ja! Met SJ vanavond! Nice!
Heftige film zeg!

Had de dames toen die film uitkwam bij DWDD gezien.

Hoezo hou je het niet meer vol Kym?

Word je oud?
Meiskes ik ga offline.

Kym, heel veel plezier vanavond!

Sum, mocht ik je morgenochtend niet meer spreken, wens ik je vast heel veel succes voor je gesprek.

Ik zal aan je denken!

X
Hee liefjes,

Frizzeltje een soort van dipje lees ik. Ik krijg vaak gemengde gevoelens als ik veel tijd doorbreng met de kinderen van mijn zus. Ik ben ontzettend blij dat ze er zijn, ze hebben mijn leven absoluut verrijkt, maar ik ervaar ook wel een gevoel van gemis als ik dat gezinnetje dan bekijk. En ja ik ga me daar dan wel eens een beetje 'alleenig' van voelen. Denk je dat je dipje daar misschien een beetje mee te maken heeft?
Sum ik ben het met de rest eens.. Die man moet je voor geen goud laten gaan !!!

Als je nu bovenstaand verhaaltje nu eens tegen hem verteld en dan wel de volgende zinnen :

Ik ben 35 jaar lang op zoek geweest naar Summer.

Het afgelopen jaar heb ik mezelf als het ware herondekt.

Een vrouw waar ik trots op ben

Alleen.....ik ben nog niet zo aan haar gewend.

Het voelt een beetje alsof ik eerst wat meer aan haar gewend moet raken...

Ik weet dat het echt ontzettend zweverig en suf klinkt maar das het gevoel wat ik heb.

Ik kan nog niet genoeg bouwen op mezelf, simpelweg omdat ik mezelf in deze hoedanigheid nog niet goed ken.

Geen lang verhaal van maken dit is het denk ik gewoon qua gevoel en wat je bezig houd in je hoofd en je hart.

Als je wel een warm gevoel hebt bij deze man , dan zou ik eens een leuk mooi gsprek met hem aangaan en vooral van hem en jullie samen genieten en zien waar het schip strandt.

Misschien leer je jezelf wel juist beter kennen door met hem om te gaan. Niet dat je hem gaat *gebruiken* , maar er is volgens mij niets mis mee om een mooie lieve man naast je te hebben staan die je ook nog eens volledig steunt en begrip heeft voor je met je warrigheden qua gevoel.
Zes, dan lees je niet goed

Nergens staat dat ik deze man vooral niet moet laten gaan

Wat ik vooral lees is dat ik naar mijn eigen gevoel moet luisteren

Mijn eigen pad moet volgen.

En dat is precies wat ik doe.

Het is geen kwestie van hebben en houden,

geloof me als ik zeg dat ik dit niet zomaar beslis
Frizzeltje, je leest me echt nog wel voor morgen hoor!

Wat dacht je....dat ik morgen zonder jullie zou kunnen....GEK!

Sweet dreams meisjes....had ik al gezegd dat ik zo blij ben met jullie?
Kan iemand me even zeggen dat ik gek in mijn hoofd ben?

Echt.... waarom lig ik in hemelsnaam nog niet te slapen? Omdat ik er zo graag achter wilde komen hoe de leuke dokter-meneer heet waar ik afgelopen donderdag was. Ik was wel een klein beetje onder de indruk van deze meneer, maar compleet zijn naam vergeten zodra ik zijn kamertje uitwandelde. En echt wat doet het er toe, zijn naam? Nu heb ik dus het afgelopen uur (langer nog zelfs) lopen googlen en zoeken om zijn naam te achterhalen. Nou missie geslaagd, maar wat heb ik er aan? Alsof ik er iets mee ga doen? Pffff waren er niet al genoeg topics over dierenartsen. tandartsen, leuke meneren op de parkeerplaats, etc..... Maar goed ik wilde jullie mijn dwaling niet onthouden.... En ga dan nu eindelijk maar gauw slapen.

Zo kan ik ook eens het licht uit doen! Dat dan weer wel!
Hee Sneeze, ja misschien had mijn dipje daar ook wel een beetje mee te maken hoor.

MAAR vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen en nieuwe prijzen!

Ben wel benieuwd Sneeze wat je gaat doen nu je de naam van de arts-meneer hebt gevonden?

Sum jij bent ook al zo laat gaan slapen gister!

Was ik tenminste ook eens (één van) de eerste(n).

Hoe voel jij je vandaag?

Kan me voorstellen dat het heel spannend voor je is, dat gesprek, maar dat je ook wel zin hebt om RM weer te zien.

Ik ga eens even beginnen met een ontbijtje, moet rond 12 uur de deur uit.
Sneez je bent niet goed!!!!

Maarwel lief!

Wat die je rare dingen hè als je onder de indruk bent van iemand

Maar zoals op de meeting al gezegd, ik heb echt een google tic.

Iedereen die zich aan mij voorstelt gooi ik gelijk door google

Maar wat nu Sneez, ga je nu onder valse voorwendselen weer een afspraak maken met de leuke dokter?

Maar meneer...als ik dit doe, doet het daar zeer

Frizz, wat ben jij vroeg uit de veren zeg.

Ben ik van jou niet gewend.

Zoals jij het omschrijft zo is precies hoe ik me voel.

Spannend maar ook blij hem weer te zien.

Laat het allemaal maar gewoon gebeuren.

Zo eerst maar even een uurtje sporten om de ergste spanning weg te zweten.

Had jij nou vandaag je familiedingetje?
Hmmm ja Sum, ik moets mijn wekker zetten voor dat familie-ding.

Was toch van plan om geen afspraken te maken voor dit weekend?

Nou dat ging dus niet, omdat ik dat familie-ding heb.

Zucht.

Maar goed, het is een lunch omdat mijn tante 50 is geworden, dus ik verwacht einde van de middag weer thuis te zijn.

Je hebt gelijk Sum!

Laat het allemaal maar gewoon gebeuren!

Ben wel heel erg benieuwd naar hoe het gaat zijn voor jou vanmiddag, maar je bent sterk genoeg om de juiste keuzes te maken.

Oh lekker dat je eerst even flink gaat sporten, zou ik ook moeten doen.
Oei, op zondag je wekker zetten voor een familie ding waar je eigenlijk geen zin in hebt....dat klinkt fout zeg!

Dank je wel voor het vertrouwen meis.

Denk ook dat het wel goedkomt..en gek genoeg vertrouw ik mezelf (ook wel eens een leuke gewaarwording na die huilbuien van van de week0

Wil je geloven dat mijn ogen NU pas bijgetrokken zijn
*bedenkt zich ineens...wekker zetten voor een lunch??? dan is het toch een ontbijtje*

**sjeest de tent uit voor haar wekelijkse uurtje afzien, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier Frizz en je hoort alles vanavond**
[quote]Summerdance schreef op 18 oktober 2009 @ 10:48:

Sneez je bent niet goed!!!!

Helemaal mee eens.... wat een droeftoeter-actie. En ik wist vooraf al dat ik er toch niets mee zou doen, dus waarom dan toch het hele internet afspeuren? Beetje typisch. Maar goed, genoeg daarover!

Sum ik vind je super stoer!

Friz, dat zou ik zo balen vinden, heb je je ingesteld op lekker een dagje voor jezelf en dan komt er een fijne familiemeeting tussen. Gelukkig niet de hele dag, en misschien wordt het nog wel gezellig ook! Dat heb ik dan vaak bij dingen waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Helemaal niet gek dat je jezelf vertrouwt Sum, dat is vast het gevolg van het feit dat je jezelf hebt gevonden.

Jij weet nu wie je bent, wat je aankan en ik weet zeker dat je diep van binnen ook heel goed weet wat goed voor je is.

Natuurlijk ben je soms even het contact met jezelf kwijt, maar dat zul je nu steeds weer (makkelijker) terugvinden.

En ik heb het gevoel dat RM dat alleen maar zal stimuleren.

Nee Sum, het is wel een lunch hoor, heb allang ontbeten.

Kan niet zonder een gevulde maag de deur uit, en dan het liefst mijn favoriete ontbijtje!

Meis succes, en de rest: fijne zondag en tot later!

X
Oh Sneeze je hebt gelijk hoor, het wordt heus wel gezellig.

Er komen leuke familie-leden!

Maar het is meer dat ik gewoon een Frizz-weekendje wilde.

Bijna alles voelt nu even als teveel.

MAAR misschien mag ik als ik straks weer thuis ben wel Grey's Anatomy seizoen 6 kijken!

Heb weer 3 afleveringen gedownload.

Stiekem moet ik eigenlijk schoonmaken, maar daar heb ik natuurlijk al helemaaaaaal geen zin in....

Nou toedeloe!
[quote]frizzy schreef op 18 oktober 2009 @ 11:38:

MAAR misschien mag ik als ik straks weer thuis ben wel Grey's Anatomy seizoen 6 kijken!

Heb weer 3 afleveringen gedownload.

Stiekem moet ik eigenlijk schoonmaken, maar daar heb ik natuurlijk al helemaaaaaal geen zin in....

Natuurlijk MAG je straks lekker Grey's kijken. Lief voor jezelf zijn hoor en lekker even dingetjes doen waar je zin in hebt.
Sneez, je bent gewoon een pannenkoek

Frizz, tuurlijk mag je Grey's kijken straks

Die troep ligt er morgen ook nog.

Das mijn relativeerzin als ik me er echt niet toe kan zetten om op te gaan ruimen.

Zo poeh hey. dat sporten doet een mens goed.

Ook dat geeft ruimte

*vraag me alleen af of er dan nu nog überhaupt nog iets in me zit met al die gecreëerde ruimte*

Nu eerst maar eens douchen!
GGGGRRRRR Sum ik ben tenminste geen schijnheilige pannenkoek

Frizz kun jij mij eens uitleggen hoe jij al nieuwe afleveringen van greys kunt kijken? Ik probeer dat namelijk ook, maar krijg dan via sites (zoals via sidereel) steeds de melding dat ik t niet kan zien omdat ik niet in de USA woon.

Moet ik eerst een of ander programmaatje installeren om t te kunnen downloaden? Tja ik ben een beetje een computerleek dus als je tips hebt hoor ik het graag.

Sneez ziet het ook wel zitten om de troep in huis lekker troep te laten en op de bank lekker serietjes te kijken!
Nee Sneez, die eer is alleen aan mij.

We kunnen maar 1 schijnheilige pannenkoek hebben hier op het forum!

Ik loop hier ineens heul nerveuzig mijn casa op te ruimen.

Ben ergens ook wel weer blij om hem te zien.

Ik download altijd via Torrent

Wel een beetje een uitzoekerij en soms heb ik ineens een Spaans nagesynchroniseerde film maar ach....

Oja.....RM is on the way!
Even wat rondgeneusd en hier bijgelezen, dat scheelt de volgende keer dat ik inlog weer vele pagina's.

Straks gaan we treinen en naar het lievelingsrestaurant van Sum. Fijne middag allemaal! Tot later
Spannend Sum! Maar adem in en adem uit! En als je dichtbij jezelf blijft, komt het echt allemaal goed, wat je uiteindelijk ook gaat beslissen!

Ik ga even kijken of dat downloaden me gaat lukken!

Sneez zwaait naar Madhe: fijne middag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven