Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
woensdag 10 februari 2010 om 01:00
Ach ja tjaaaa...
Er kan toch niks zinnigs meer uit komen denk ik.
Ik kan gewoon niet meer.
Ja ik geloof dat ik deze koers wel aan kan houden, hij komt uit m'n tenen op dit moment.
Ik voel nu wel een soort van: Het gaat om mij, míj, MIJ!
Hij kan wel steeds zeggen van: "Jij begrijpt mij niet", maar ten eerste begrijp ik hem prima, en ten tweede doet dat er geen hol meer toe.
Het gaat erom dat IK nu ongelukkig ben met de situatie.
Vandaag maar een paar trekjes bij mijn vriendinnetje (terwijl iedereen de hele tijd over zwangerschappen zat te praten - nice!).
Er kan toch niks zinnigs meer uit komen denk ik.
Ik kan gewoon niet meer.
Ja ik geloof dat ik deze koers wel aan kan houden, hij komt uit m'n tenen op dit moment.
Ik voel nu wel een soort van: Het gaat om mij, míj, MIJ!
Hij kan wel steeds zeggen van: "Jij begrijpt mij niet", maar ten eerste begrijp ik hem prima, en ten tweede doet dat er geen hol meer toe.
Het gaat erom dat IK nu ongelukkig ben met de situatie.
Vandaag maar een paar trekjes bij mijn vriendinnetje (terwijl iedereen de hele tijd over zwangerschappen zat te praten - nice!).
woensdag 10 februari 2010 om 07:24
Ik ga zo weg en ik ben redelijk opgeknapt!
En Pompiedoe, ik had begrepen dat je een nieuwe laptop zocht. Nou, als jij van mooie dingen houdt - kwalitatief goed -, zou ik gaan voor een macbook.
Ik heb zelf een macbook en dat bevalt mij perfect. Het is zo'n coole laptop. Zelfs dicht ziet hij er zo mooi uit.
Werk ze!
En Pompiedoe, ik had begrepen dat je een nieuwe laptop zocht. Nou, als jij van mooie dingen houdt - kwalitatief goed -, zou ik gaan voor een macbook.
Ik heb zelf een macbook en dat bevalt mij perfect. Het is zo'n coole laptop. Zelfs dicht ziet hij er zo mooi uit.
Werk ze!
I am Spaaartaaacus.
woensdag 10 februari 2010 om 08:46
Moggel dames...
ZO, ik heb me toch een partij verslapen zeg, het zal de leeftijd wel zijn
Char, ik wil je het Paasweekend best komen helpen hoor.
Kan alleen niet een hele dag want ik heb Summerhond natuurlijk.
*sleept zich naar het werk want de zin is weer ver te zoeken vandaag*
ZO, ik heb me toch een partij verslapen zeg, het zal de leeftijd wel zijn
Char, ik wil je het Paasweekend best komen helpen hoor.
Kan alleen niet een hele dag want ik heb Summerhond natuurlijk.
*sleept zich naar het werk want de zin is weer ver te zoeken vandaag*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 februari 2010 om 09:33
Hé Sammeke, beetje geslapen? Zit inderdaad te twijfelen. Ik heb nu een super ibm-pje, maar de 5 uur op enkel batterijstroom, ik merk dat dat achteruit is gegaan. Ga sowieso ook even kijken hoeveel een nw batterij kost en of er nog meer geheugen in kan. Ding is nu ca 5 jr oud, maar is zo'n businessmodel en dus oersterk (ik heb het echt 1000x laten vallen + dat ding is bijna naar alle werelddelen meegesleept en hij doet het nog steeds).
Maar goed, het is altijd leuk om even te kwijlen bij de nw notebooks en de mac vind ik wel errug mooi. Het doet zijn werk uitstekend én hij is volgens mij iets goedkoper dan mijn ibm.
Ik heb trouwens heerlijk geslapen! Moest ook wel een keer, ik was druk met allemaal solli's en ziek zijn. En ik merk dat het gesprek met die peut een aantal dingen heeft losgemaakt. (sorry Sum voor mijn gewauwel gister over boogjes en eendenkonten )
Maar goed, het is altijd leuk om even te kwijlen bij de nw notebooks en de mac vind ik wel errug mooi. Het doet zijn werk uitstekend én hij is volgens mij iets goedkoper dan mijn ibm.
Ik heb trouwens heerlijk geslapen! Moest ook wel een keer, ik was druk met allemaal solli's en ziek zijn. En ik merk dat het gesprek met die peut een aantal dingen heeft losgemaakt. (sorry Sum voor mijn gewauwel gister over boogjes en eendenkonten )
woensdag 10 februari 2010 om 09:44
Goeiesmorgens...
Zo hee ik heb echt als een blok geslapen vannacht.
Fijn dat je je alweer wat beter voelt Sam!
Zie dat Pom ook lekker heeft geslapen: mooi!
En Summeke waarschijnlijk ook, waarom zou je je anders verslapen?
Ik ga vandaag wat vroeger naar werk, anders red ik het niet met al mijn werkzaamheden deze week.
Zo hee ik heb echt als een blok geslapen vannacht.
Fijn dat je je alweer wat beter voelt Sam!
Zie dat Pom ook lekker heeft geslapen: mooi!
En Summeke waarschijnlijk ook, waarom zou je je anders verslapen?
Ik ga vandaag wat vroeger naar werk, anders red ik het niet met al mijn werkzaamheden deze week.
woensdag 10 februari 2010 om 10:47
Hey dames, mag ik meeschrijven? ik lees de posts van Frizzy en ik bewonder het voor jezelf kiezen, komt sterk over.. Ik na relatiebreuk begeef me graag weer even in het positieve des levens haha.. en wil ook weer heerlijk voor mezelf kiezen!! wie weet ook ooit weer op datingsite maar als ik pompiedoe lees dan denk ik, zitten daar mijn doelgroep kerel wel op?!
Sanne
Sanne
woensdag 10 februari 2010 om 11:32
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 10:25:
Noujaaaaaaaaaaa, wordt op mijn profiel op zo'n datingsite gereageerd met 'arrogante dwerg'!!! Tsssssk, dat je niet veel vrouwen kan krijgen betekent alleen maar dat je niet in de juiste doelgroep zoekt! Hoef je niet op mij af te reageren!
Das nou precies wat ik ook altijd denk als ik je zie...whoehahahahahahhahaha.....
Wat een leip zeg!
*gaat zelf EIN-DE-LIJK als alles goed gaat zondagmiddag daten met der filosoof*
Noujaaaaaaaaaaa, wordt op mijn profiel op zo'n datingsite gereageerd met 'arrogante dwerg'!!! Tsssssk, dat je niet veel vrouwen kan krijgen betekent alleen maar dat je niet in de juiste doelgroep zoekt! Hoef je niet op mij af te reageren!
Das nou precies wat ik ook altijd denk als ik je zie...whoehahahahahahhahaha.....
Wat een leip zeg!
*gaat zelf EIN-DE-LIJK als alles goed gaat zondagmiddag daten met der filosoof*
woensdag 10 februari 2010 om 11:36
Oh en Sanne, tuurlijk mag je meeschrijven, doe alleen wel even een voorstelrondje van jezelf...
Ik merk zelf dat ik het altijd een beetje moeilijk vind als mensen 'ineens" een verhaal komen neerplempen....das voor ons altijd een beetje lastig anticiperen
*hoopt dat ze niet ineens als de forum bitch wordt gezien maar na de laatste drie dames die iets neergooien om vervolgens niet meer terug te komen word ik wat voorzichtig*
Ik merk zelf dat ik het altijd een beetje moeilijk vind als mensen 'ineens" een verhaal komen neerplempen....das voor ons altijd een beetje lastig anticiperen
*hoopt dat ze niet ineens als de forum bitch wordt gezien maar na de laatste drie dames die iets neergooien om vervolgens niet meer terug te komen word ik wat voorzichtig*
woensdag 10 februari 2010 om 11:47
Heb je niet eerst heel veel keer op het knopje 'geen interesse' gedrukt Pom!?
Ikben ook geen lid, ze sturen maar lekker hun emailadres.
Welkom Sanne!
Ben het wel eens met Sum...
Niets ten nadele van jou, maar inderdaad er komen steeds meiden binnenvallen hier met verhalen, en voor je het weet verdwijnen ze ook weer.
Beetje jammer.
Sum, leuk een date!
Weet je al wat jullie gaan doen?
Ikben ook geen lid, ze sturen maar lekker hun emailadres.
Welkom Sanne!
Ben het wel eens met Sum...
Niets ten nadele van jou, maar inderdaad er komen steeds meiden binnenvallen hier met verhalen, en voor je het weet verdwijnen ze ook weer.
Beetje jammer.
Sum, leuk een date!
Weet je al wat jullie gaan doen?
woensdag 10 februari 2010 om 12:02
Hey Summerdance & Frizzie, thanks! enne ik snap het wel hoor, het kan hier nog al " vluchtig " aan toe gaan maar wat willen jullie weten?! ik doe een poging, vrouw van 34 (voelt en gedraagt zich nog regelmatig als meisje van 20) net uit een relatie (gedumpt maar alleen omdat ik de knoop niet doorhakte) na anderhalf jaar te hebben samengewoond en weer aan het opkrabbelen en zin om het leven weer een beetje leuk te maken! Werk elke dag.. nu zou ik dat dus ook moeten doen maar kan het niet laten af en toe het forum te checken.. zou moeten sporten en doe mijn best dat een keer op te pakken (is al sport an sich) en euh.. tja what else?! vraag gerust!
woensdag 10 februari 2010 om 12:16
Meiskes ...
Goedenmorgen ..
Sum verslapen joh ? ik was ook te laat ,maar dat kwam door de file pff heb er belachelijk lang over gedaan vanochtend kut sneeuw
Leuk dat je op een date gaat.. ben benieuwd
ik zat gisteravond Herman den Blijker te kijken ,met enkele reis paradijs , en ik werd zo vrolijk..ik ga daar gelukkig ook weer snel naartoe (curacao) voelt altijd als thuiskomen als ik daar het vliegveld uitstap.
Is zoveel meer mijn land als dit..maargoed
Pom..Tsss want een zielig figuur joh haha ..wat denkt ie wel niet.
Even over laptops ik heb een Sony Vaio ,die is ook erg goed bevalt prima.
frizz, ik ben toch wel erg benieuwd hoe het gaat aflopen hoor met die MX van jou..
Goedenmorgen ..
Sum verslapen joh ? ik was ook te laat ,maar dat kwam door de file pff heb er belachelijk lang over gedaan vanochtend kut sneeuw
Leuk dat je op een date gaat.. ben benieuwd
ik zat gisteravond Herman den Blijker te kijken ,met enkele reis paradijs , en ik werd zo vrolijk..ik ga daar gelukkig ook weer snel naartoe (curacao) voelt altijd als thuiskomen als ik daar het vliegveld uitstap.
Is zoveel meer mijn land als dit..maargoed
Pom..Tsss want een zielig figuur joh haha ..wat denkt ie wel niet.
Even over laptops ik heb een Sony Vaio ,die is ook erg goed bevalt prima.
frizz, ik ben toch wel erg benieuwd hoe het gaat aflopen hoor met die MX van jou..
woensdag 10 februari 2010 om 12:22
quote:frizzy schreef op 10 februari 2010 @ 11:53:
Hahahahahahah en dat bij een eehh... haardvuur ofzo?
Ja daar zeg je zowat....waar heb je eigenlijk filisofische gesprekken?
De bedoeling was even naar het strand maar als het echt zo allejesus koud blijft dan hoef ik niet zo nodig met een loopneus op het strand te lopen...
Dus ik dacht een intellectueel cafeetje....
Sanne, schrijf gewoon lekker mee, hoe meer je schrijft hoe eerder je erin zit
Hahahahahahah en dat bij een eehh... haardvuur ofzo?
Ja daar zeg je zowat....waar heb je eigenlijk filisofische gesprekken?
De bedoeling was even naar het strand maar als het echt zo allejesus koud blijft dan hoef ik niet zo nodig met een loopneus op het strand te lopen...
Dus ik dacht een intellectueel cafeetje....
Sanne, schrijf gewoon lekker mee, hoe meer je schrijft hoe eerder je erin zit
woensdag 10 februari 2010 om 13:01
Zo vandaag weer een typisch gevalletje geen discipline....
Ik had vanmorgen naar Den Haag moeten gaan voor mijn visum, pfff maar ik kon echt mijn bedje niet uit vanmorgen...
De ambassade is alleen in de ochtend geopend, dus dan maar een andere keer... zo typisch Sneeze dit.
Ik heb uberhaupt vandaag nog niets zinnigs gedaan, dus ga mezelf nu toch maar even een flinke schop onder mijn kont geven.
Nog 1 dingetje, is er animo voor een nieuwe meeting? We hebben het er al eerder over gehad, maar tot iets concreets is het nog niet gekomen. Ik heb nog maar 1 weekend vrij voor vertrek en dat is het weekend van 13-14 maart. Ik zou t wel erg gezellig vinden!!
Ik had vanmorgen naar Den Haag moeten gaan voor mijn visum, pfff maar ik kon echt mijn bedje niet uit vanmorgen...
De ambassade is alleen in de ochtend geopend, dus dan maar een andere keer... zo typisch Sneeze dit.
Ik heb uberhaupt vandaag nog niets zinnigs gedaan, dus ga mezelf nu toch maar even een flinke schop onder mijn kont geven.
Nog 1 dingetje, is er animo voor een nieuwe meeting? We hebben het er al eerder over gehad, maar tot iets concreets is het nog niet gekomen. Ik heb nog maar 1 weekend vrij voor vertrek en dat is het weekend van 13-14 maart. Ik zou t wel erg gezellig vinden!!
woensdag 10 februari 2010 om 13:10
woensdag 10 februari 2010 om 13:58
Ik kan 13 en 14 maart!
Nou ik heb mij inmiddels al verwijderd van die site, heb er welgeteld 12 uur op gezeten .
Ik vond het vroeger al niets en nu nog steeds niet. Bovendien ik werd ook gek van berichtjes van mannen die tussen neus en lippen laten weten dat ze fantaseren over een negerin. In mijn profiel staat dat ik bruin ben, hoezo dan de conclusie dat ik dan een negerin ben??? Tsssk je zou toch verwachten dat in een multicultiland als Nld mannen nu inmiddels wel weten dat donker in diverse vormen voorkomt? Bovendien al zou ik een negerin zijn, ik leen mij niet voor een experiment en ten tweede hoezo denk je dat je iemand kan versieren door niet voor persoonlijkheid te gaan en enkel voor het kleurtje?? Alsof alle donkeren/negerinnen hetzelfde zijn!!!
Oja hoi Sanne, leuk dat je meeschrijft.
Nou ik heb mij inmiddels al verwijderd van die site, heb er welgeteld 12 uur op gezeten .
Ik vond het vroeger al niets en nu nog steeds niet. Bovendien ik werd ook gek van berichtjes van mannen die tussen neus en lippen laten weten dat ze fantaseren over een negerin. In mijn profiel staat dat ik bruin ben, hoezo dan de conclusie dat ik dan een negerin ben??? Tsssk je zou toch verwachten dat in een multicultiland als Nld mannen nu inmiddels wel weten dat donker in diverse vormen voorkomt? Bovendien al zou ik een negerin zijn, ik leen mij niet voor een experiment en ten tweede hoezo denk je dat je iemand kan versieren door niet voor persoonlijkheid te gaan en enkel voor het kleurtje?? Alsof alle donkeren/negerinnen hetzelfde zijn!!!
Oja hoi Sanne, leuk dat je meeschrijft.
woensdag 10 februari 2010 om 16:37
Goeiemiddag ladies,
Ik ben goed bezig vandaag en hard aan het werk maar ik moet nog even doorgaan voordat het klaar is voor vandaag.
Grappig zeg dat RP, jammer dat ik geen vrijgezel meer ben.
Je lijkt niet op een arrogante dwergnegerin hoor Pom
Wat een mafketels lopen er tussen zeg!
Spannend Sum, je date met een filosoof, ik ben heeeeel benieuwd!
Hoi Sanne, welkom. Ik schrijf hier ook nog maar net dus je bent niet de enige nieuweling!
Ik ben goed bezig vandaag en hard aan het werk maar ik moet nog even doorgaan voordat het klaar is voor vandaag.
Grappig zeg dat RP, jammer dat ik geen vrijgezel meer ben.
Je lijkt niet op een arrogante dwergnegerin hoor Pom
Wat een mafketels lopen er tussen zeg!
Spannend Sum, je date met een filosoof, ik ben heeeeel benieuwd!
Hoi Sanne, welkom. Ik schrijf hier ook nog maar net dus je bent niet de enige nieuweling!
woensdag 10 februari 2010 om 17:00
Dank ladies voor jullie welkom! Gelukkig ben ik niet de enige nieuweling Charlotte
Ik lees dat Pom de hoop heeft opgegeven?! zitten er uberhaupt normale mannen op zo'n site? Ik heb ook via die site wel 's wat dates gehad maar eigenlijk was het nooit echt succesvol. Geloof toch nog steeds meer in een ontmoeting in real life.. maar ja.. waar dan!? ok, ik moet eerst voor mezelf gaan even ben pas weer 5 weken single haha.. maar daarna wil ik ook wel weer dat stukkie aandacht hoor! en niet van alleen maar droeftoeters..
Summerdance, heb je die van jou ook opgeduikeld op een relatiesite?? wel leuk voor je zo'n nieuwe liefde.. tenminste dat maak ik eruit op..
Ik lees dat Pom de hoop heeft opgegeven?! zitten er uberhaupt normale mannen op zo'n site? Ik heb ook via die site wel 's wat dates gehad maar eigenlijk was het nooit echt succesvol. Geloof toch nog steeds meer in een ontmoeting in real life.. maar ja.. waar dan!? ok, ik moet eerst voor mezelf gaan even ben pas weer 5 weken single haha.. maar daarna wil ik ook wel weer dat stukkie aandacht hoor! en niet van alleen maar droeftoeters..
Summerdance, heb je die van jou ook opgeduikeld op een relatiesite?? wel leuk voor je zo'n nieuwe liefde.. tenminste dat maak ik eruit op..