Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 13 februari 2010 om 10:08
Ik heb gekeken Pom, maar dan lekker vanuit mijn bedje.
Wat was het ontzettend mooi zeg!
Jij hebt dus niet echt kunnen slapen als ik zo naar het tijdstip van je post kijk.
Is het al wat helderderder in je hoofd?
Madhe geeft niet hoor, maar een jodelaar die uit de bocht vliegt??
*ziet een soort Heidi op ski's nu uit de bocht vliegen*
Maar eerlijk is eerlijk, ik vond het een ontzettend heftig gezicht...
Wat was het ontzettend mooi zeg!
Jij hebt dus niet echt kunnen slapen als ik zo naar het tijdstip van je post kijk.
Is het al wat helderderder in je hoofd?
Madhe geeft niet hoor, maar een jodelaar die uit de bocht vliegt??
*ziet een soort Heidi op ski's nu uit de bocht vliegen*
Maar eerlijk is eerlijk, ik vond het een ontzettend heftig gezicht...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 13 februari 2010 om 10:31
zaterdag 13 februari 2010 om 10:37
[quote]Madhe schreef op 12 februari 2010 @ 23:56:
Gisteren bedacht ik me, dat mijn stille aanbidders mijn adres helemaal niet hebben. Lees; bijna niemand weet mijn adres en dat houd ik lekker zo. Maar, vanmorgen zag ik dat ik een heel lief kaartje mét hartjes kreeg van Sneeze. Lieve Sneeze, ik beschouw dat als valentijnsding, mag het? Ik vond het superlief dat je een kaartje stuurde!!
Sneeze doet ook niet aan Valentijnsdag, maar vooruit ik zal dan maar toegeven Madhe dat ik speciaal voor jou een uitzondering heb gemaakt!
Gisteren bedacht ik me, dat mijn stille aanbidders mijn adres helemaal niet hebben. Lees; bijna niemand weet mijn adres en dat houd ik lekker zo. Maar, vanmorgen zag ik dat ik een heel lief kaartje mét hartjes kreeg van Sneeze. Lieve Sneeze, ik beschouw dat als valentijnsding, mag het? Ik vond het superlief dat je een kaartje stuurde!!
Sneeze doet ook niet aan Valentijnsdag, maar vooruit ik zal dan maar toegeven Madhe dat ik speciaal voor jou een uitzondering heb gemaakt!
zaterdag 13 februari 2010 om 10:39
zaterdag 13 februari 2010 om 12:57
Ben ik heel errug als ik helemaal niet zo into sport op tv ben?
Gister heeft Het Gesprek met MX plaatsgevonden.
Hij was weer gewoon mijn lieve leuke ontspannen MX, en eigenlijk vond ik het heel fijn om hem weer zo te zien.
Het praten ging eigenlijk heel makkelijk, hij spoorde me zelfs aan.
Maar de eindconclusie kwam al snel en niet onverwacht: we willen beiden iets anders van elkaar en dan blijft er niets anders over dan er een punt achter te zetten.
Hoe jammer we dat beiden ook vinden...
Zijn reden om geen relatie aan te gaan is vooral omdat hij dus van die 'periodes' heeft, en hij vind dat hij zolang er geen commitment is alle recht heeft om zich terug te trekken.
Zodra we een relatie hebben en hij zou dat doen, zou hij het heel logisch vinden als ik boos en verdrietig werd, en omdat hij kan dat stukje niet kan veranderen schat hij in dat we dan afstevenen op drama's ("En dan ga je me echt haten").
En ja, hij snapt mijn reden om er dan een punt achter te zetten ook heel goed, dat ik meer wil en ook meer verdien.
Hij begrijpt zelfs dat de hele situatie waar we in verkeerden nogal verwarrend was voor mij, na een periode waarin we het zo leuk hadden.
Dus ja... het is klaar.
Einde tijdperk MX.
Even heel wat anders: hij kwam hier binnen met een handtasje, gevonden midden op de weg.
Wij die hele tas uitgeplozen, waarschijnlijk het overblijfsel van een tasjesroof: alles van waarde was eruit.
MX heeft em nog maar even naar de politie gebracht, waar ze een beetje vreemd opkeken van die Marokkaan met dat handtasje.
Gister heeft Het Gesprek met MX plaatsgevonden.
Hij was weer gewoon mijn lieve leuke ontspannen MX, en eigenlijk vond ik het heel fijn om hem weer zo te zien.
Het praten ging eigenlijk heel makkelijk, hij spoorde me zelfs aan.
Maar de eindconclusie kwam al snel en niet onverwacht: we willen beiden iets anders van elkaar en dan blijft er niets anders over dan er een punt achter te zetten.
Hoe jammer we dat beiden ook vinden...
Zijn reden om geen relatie aan te gaan is vooral omdat hij dus van die 'periodes' heeft, en hij vind dat hij zolang er geen commitment is alle recht heeft om zich terug te trekken.
Zodra we een relatie hebben en hij zou dat doen, zou hij het heel logisch vinden als ik boos en verdrietig werd, en omdat hij kan dat stukje niet kan veranderen schat hij in dat we dan afstevenen op drama's ("En dan ga je me echt haten").
En ja, hij snapt mijn reden om er dan een punt achter te zetten ook heel goed, dat ik meer wil en ook meer verdien.
Hij begrijpt zelfs dat de hele situatie waar we in verkeerden nogal verwarrend was voor mij, na een periode waarin we het zo leuk hadden.
Dus ja... het is klaar.
Einde tijdperk MX.
Even heel wat anders: hij kwam hier binnen met een handtasje, gevonden midden op de weg.
Wij die hele tas uitgeplozen, waarschijnlijk het overblijfsel van een tasjesroof: alles van waarde was eruit.
MX heeft em nog maar even naar de politie gebracht, waar ze een beetje vreemd opkeken van die Marokkaan met dat handtasje.
zaterdag 13 februari 2010 om 13:09
Nou Pom, eigenlijk voel ik me heel gewoon.
Dat verontrust me een beetje.
Zou ik niet opgelucht of verdrietig moeten zijn?
Ofzo?
Misschien is het besef er nog niet helemaal.
Of misschien is die punt erachter niet dik genoeg.
Het was ook helemaal niet dramatisch gister ofzo, hij deed nogal laconiek (alsof we niet uit een zakendeal kwamen), en in plaats van de zeggen dat ie MIJ zou missen heeft ie afscheid van oa het eendje in mijn badkamer en mijn bank genomen.
Eigenlijk hebben we gewoon gelachen...
Dat verontrust me een beetje.
Zou ik niet opgelucht of verdrietig moeten zijn?
Ofzo?
Misschien is het besef er nog niet helemaal.
Of misschien is die punt erachter niet dik genoeg.
Het was ook helemaal niet dramatisch gister ofzo, hij deed nogal laconiek (alsof we niet uit een zakendeal kwamen), en in plaats van de zeggen dat ie MIJ zou missen heeft ie afscheid van oa het eendje in mijn badkamer en mijn bank genomen.
Eigenlijk hebben we gewoon gelachen...
zaterdag 13 februari 2010 om 13:17
@Sum, ik ga vandaag even echt opruimen, huis is een zooitje nu ik zo lang ziek ben (maandag ga ik naar de ha voor antibiotica, want dit duurt nu gewoon te lang) en ik heb nu echt geen boodschappen meer in huis . Haalt ook een beetje de aandacht af van OS, word een beetje zenuwachtig als ik bedenk dat Sven vanavond van start gaat. Nu moet ik natuurlijk naar alle schaatsers kijken en jinxen zodat ze niet een snellere tijd gaan rijden. Ik gun het hem zo. Gister vroeg de reporter van de NOS aan hem, wanneer de spelen voor hem een drama is toen zei hij als ik de 2e plek haal. Sjesis leg je jezelf een hoge lat of niet? Maar wel bewonderenswaardig iemand die alleen maar voor het beste gaat (en ook wel logisch je wilt eer van je werk en je inzet).
Wat betreft werk, ik ben er eigenlijk wel over uit. Ik ga ze maandag afbellen. Het enthousiaste gevoel na het 1e gesprek dat door het dramagesprek getemperd werd, is niet opgelaaid door het gesprek met de CEO + op de vraag hoe het kan dat ze met zo'n uitgebreide solliprocedure er toch nog accountmanagers binnen 4 maanden weggaan is voor mij gevoel onvoldoende beantwoord (dit duidt toch wel op dat of er iets mis met de aannameprocedure of dat er iets is met het bedrijf) + ik kan niet een heel duidelijk beeld vormen van de functie; ik miste een concrete uitdaging (als ik mijzelf niet het werk zie doen in mijn fantasie, dan houdt het op). Dus helaas, het is een fantastisch bedrijf en tja het zou ook wel heul gaaf zijn om olympische kampioenen tot je collega's te mogen rekenen, maar het gevoel is niet goed, dus helaas.
Wat betreft werk, ik ben er eigenlijk wel over uit. Ik ga ze maandag afbellen. Het enthousiaste gevoel na het 1e gesprek dat door het dramagesprek getemperd werd, is niet opgelaaid door het gesprek met de CEO + op de vraag hoe het kan dat ze met zo'n uitgebreide solliprocedure er toch nog accountmanagers binnen 4 maanden weggaan is voor mij gevoel onvoldoende beantwoord (dit duidt toch wel op dat of er iets mis met de aannameprocedure of dat er iets is met het bedrijf) + ik kan niet een heel duidelijk beeld vormen van de functie; ik miste een concrete uitdaging (als ik mijzelf niet het werk zie doen in mijn fantasie, dan houdt het op). Dus helaas, het is een fantastisch bedrijf en tja het zou ook wel heul gaaf zijn om olympische kampioenen tot je collega's te mogen rekenen, maar het gevoel is niet goed, dus helaas.
zaterdag 13 februari 2010 om 13:20
Oh ja, ik heb Het Gesprek ook pas gedaan na de seks (tja sorry, maar ik had al 4 weken niets gehad ), misschien maakt dat me wat relaxter.
Overigens, heeft iemand van jullie een touch screen telefoon met Qwerty-toetsenbord?
Ik heb een hele geile mooie gevonden, die for some reason gratis is als ik mijn abo verleng (bij alle andere providers heul duur).
Heel vreemd, want mét die telefoon is het dezelfde prijs als wanneer ik overstap op SIM-only.
What shall I do?
Overigens, heeft iemand van jullie een touch screen telefoon met Qwerty-toetsenbord?
Ik heb een hele geile mooie gevonden, die for some reason gratis is als ik mijn abo verleng (bij alle andere providers heul duur).
Heel vreemd, want mét die telefoon is het dezelfde prijs als wanneer ik overstap op SIM-only.
What shall I do?
zaterdag 13 februari 2010 om 13:24
Sneeze het was geen verkeerd idee geweest, op die wc wonen.
Ik heb wel weer wat drama's meegemaakt zeg op dat gebied.
Pom ik vind het knap dat je zo goed over alles na hebt gedacht en zo een weloverwogen beslissing kan nemen.
Ben het ook helemaal met je eens: als het niet goed voelt, niet doen.
Er zijn toch nog meer bedrijven en solli's?
Ik heb wel weer wat drama's meegemaakt zeg op dat gebied.
Pom ik vind het knap dat je zo goed over alles na hebt gedacht en zo een weloverwogen beslissing kan nemen.
Ben het ook helemaal met je eens: als het niet goed voelt, niet doen.
Er zijn toch nog meer bedrijven en solli's?
zaterdag 13 februari 2010 om 13:27
Ik ga straks denk ik even naar het winkelcentrum de telefoons live bekijken.
Dan durf ik daarna de stap wel te zetten denk ik zo.
Mjah we zien wel hoe en wanneer ik iets ga voelen bij deze breuk.
Tijd voor verwennerij is er niet vandaag, ik MOET echt ff een beetje schoonmaken hier want het is nu zo'n zooi dat ik niet meer kan ontspannen.
En als ik naar het winkelcentrum ga kom ik pratisch langs mijn opa en oma dus... daar moet ik ook even mijn lieftallige gezichtje laten zien (mijn opa belde gewoon laatst: "Ik zie je nooit meer!", en dat terwijl ie niet van bellen en emoties tonen houdt... ).
*sprayt vast de badkamer met hardnekkige kalkverwijderaar in*
Dan durf ik daarna de stap wel te zetten denk ik zo.
Mjah we zien wel hoe en wanneer ik iets ga voelen bij deze breuk.
Tijd voor verwennerij is er niet vandaag, ik MOET echt ff een beetje schoonmaken hier want het is nu zo'n zooi dat ik niet meer kan ontspannen.
En als ik naar het winkelcentrum ga kom ik pratisch langs mijn opa en oma dus... daar moet ik ook even mijn lieftallige gezichtje laten zien (mijn opa belde gewoon laatst: "Ik zie je nooit meer!", en dat terwijl ie niet van bellen en emoties tonen houdt... ).
*sprayt vast de badkamer met hardnekkige kalkverwijderaar in*
zaterdag 13 februari 2010 om 13:35
Thanks lieve Frizz, maar er zit ook wel iets van arrogantie is mijn onderbouwing . Ik heb best wel mijn best gedaan om mijzelf aan hen te verkopen, maar niet het idee dat zij veel moeite hebben gedaan om mij te overtuigen dat zij ook vinden er een match is. En dan heb ik zoiets van het is graag of niet en inderdaad ik kan alleen maar zo'n houding hebben doordat ik meerdere opties heb.
Geniet van je dag, ik ga mij nu ook uit bed schoppen.
Geniet van je dag, ik ga mij nu ook uit bed schoppen.
zaterdag 13 februari 2010 om 13:36
Daar zijn de meisjes....
Jeetje Frizz, dat is wel een klip en klare uitkomst ineens zeg.
Wat hebben jullie verder nu afgesproken dan?
Vrienden, vrienden+, even wat minder contact?
Lijkt mee een lastige beslissing hoor, zeker ook omdat jullie geen hekel aan elkaar hebben en geen knetterende ruzie of zo.
Pom, ik wilde toevallig al tegen je zeggen dat je maar eens naar de HA moest, het is werkelijk waar niet normaal hoe lang jij al loopt te kuchen.
Ik denk dat een een wijze beslissing hebt genomen.
Ik miste ook heel erg het enthousiasme in je stem van de week over deze job.
En Sven, ik weet niet of ik nou een diep respect voor hem heb of dat ik hem eigenlijk gewoon een beetje raar vind.
Tis natuurlijk niet helemaal de Olympische gedachte...het MOETEN winnen...
Vond vooral die minuut stilte vannacht heel erg indrukwekkend...
Oja, Frizz, ik kan helemaal NIETS met een touch screen
Ik kan niet smssen op zo;n ding, ik wil toetsjes voelen...
Jeetje Frizz, dat is wel een klip en klare uitkomst ineens zeg.
Wat hebben jullie verder nu afgesproken dan?
Vrienden, vrienden+, even wat minder contact?
Lijkt mee een lastige beslissing hoor, zeker ook omdat jullie geen hekel aan elkaar hebben en geen knetterende ruzie of zo.
Pom, ik wilde toevallig al tegen je zeggen dat je maar eens naar de HA moest, het is werkelijk waar niet normaal hoe lang jij al loopt te kuchen.
Ik denk dat een een wijze beslissing hebt genomen.
Ik miste ook heel erg het enthousiasme in je stem van de week over deze job.
En Sven, ik weet niet of ik nou een diep respect voor hem heb of dat ik hem eigenlijk gewoon een beetje raar vind.
Tis natuurlijk niet helemaal de Olympische gedachte...het MOETEN winnen...
Vond vooral die minuut stilte vannacht heel erg indrukwekkend...
Oja, Frizz, ik kan helemaal NIETS met een touch screen
Ik kan niet smssen op zo;n ding, ik wil toetsjes voelen...
zaterdag 13 februari 2010 om 13:50
Ik vind dat niet arrogant Pom, een bedrijf moet ook laten zien dat ze vinden dat je HET voor ze bent, zo niet zou ik er zelf ook niet aan beginnen (maar wellicht ben ik ook wat arrogant ).
Hahahahaha ja Sum, klip en klaar.
Komt ook omdat ik voor het eerst gewoon weet wat ik wel en niet wil met hem, dus ik was ook eens flink duidelijk.
Eigenlijk hebben we niet afgesproken hoe en wat nu verder, maar ik ga er vanuit dat we elkaar wel nog spreken en verder niets.
Geen seks in ieder geval, anders zit ik straks weer op hetzelfde punt als een paar weken geleden.
Het is ook wel lastig omdat we het eigenlijk ook heel gezellig hadden vannacht.
Ik kijk hem bijvoorbeeld altijd even na als ie wegrijdt, stapt ie midden op de grote weg uit en doet ie een paar Michael Jackson pasjes.
Dan kan je toch niks anders dan keihard lachen?
Wat een heerlijk plan Sum, wandelen met filosoof en SH!
Lijkt me zo handig dat je altijd nog afleiding hebt van je hond als een date een beetje tegenvalt.
Tis ook een soort ijsbreker, denk ik.
Overigens is het niet alléén touch screen Sum, je kan em uitschuiven en dan heb je een mini toetsenbordje (zoals van je laptop zeg maar).
Hahahahaha ja Sum, klip en klaar.
Komt ook omdat ik voor het eerst gewoon weet wat ik wel en niet wil met hem, dus ik was ook eens flink duidelijk.
Eigenlijk hebben we niet afgesproken hoe en wat nu verder, maar ik ga er vanuit dat we elkaar wel nog spreken en verder niets.
Geen seks in ieder geval, anders zit ik straks weer op hetzelfde punt als een paar weken geleden.
Het is ook wel lastig omdat we het eigenlijk ook heel gezellig hadden vannacht.
Ik kijk hem bijvoorbeeld altijd even na als ie wegrijdt, stapt ie midden op de grote weg uit en doet ie een paar Michael Jackson pasjes.
Dan kan je toch niks anders dan keihard lachen?
Wat een heerlijk plan Sum, wandelen met filosoof en SH!
Lijkt me zo handig dat je altijd nog afleiding hebt van je hond als een date een beetje tegenvalt.
Tis ook een soort ijsbreker, denk ik.
Overigens is het niet alléén touch screen Sum, je kan em uitschuiven en dan heb je een mini toetsenbordje (zoals van je laptop zeg maar).
zaterdag 13 februari 2010 om 14:11
Pom, wat betreft die baan: heel verstandig dat je afbelt. Je moet daar wel 8 uur per dag zitten en als je het dan niet naar je zin hebt, word je doodongelukkig!
Frizz, goed van je dat je nu duidelijk geweest bent tegen MX. En ook goed van je dat je het gesprek na de seks heb laten plaatsvinden, je moet nu eenmaal ook van de spanning af, nietwaar.
Ik vind hem nog steeds niet slim dat hij jou laat lopen maar dat is uiteindelijk zijn loss.
Sneeze, lekker hoor een paar dagen vrij. Geniet ervan!
Madhe: soms helpt ruzie maken beter dan heel verstandig met elkaar praten. Tenminste bij mijn man is er soms wat vuurwerk nodig om tot hem door te dringen.
Sum, spannend hoor, je date met de filosoof. Ik ben heel benieuwd!
Dames, ik ben besmet met het Farmville virus en door de dames hier op Viva wordt het nog veel leuker dus als ik even afwezig ben, weten jullie waar ik zit: op m'n boerderie!
Frizz, goed van je dat je nu duidelijk geweest bent tegen MX. En ook goed van je dat je het gesprek na de seks heb laten plaatsvinden, je moet nu eenmaal ook van de spanning af, nietwaar.
Ik vind hem nog steeds niet slim dat hij jou laat lopen maar dat is uiteindelijk zijn loss.
Sneeze, lekker hoor een paar dagen vrij. Geniet ervan!
Madhe: soms helpt ruzie maken beter dan heel verstandig met elkaar praten. Tenminste bij mijn man is er soms wat vuurwerk nodig om tot hem door te dringen.
Sum, spannend hoor, je date met de filosoof. Ik ben heel benieuwd!
Dames, ik ben besmet met het Farmville virus en door de dames hier op Viva wordt het nog veel leuker dus als ik even afwezig ben, weten jullie waar ik zit: op m'n boerderie!
zaterdag 13 februari 2010 om 14:33
Ik ben blij verrast dat mijn badkamertegeltjes zo kunnen glimmen en glanzen!
Joh Char, is dat Farmville nou echt zo leuk?
Care to explain?
Ik vraag me trouwens vooral af hoe MX dan óóit een relatie zal krijgen, als hij denkt dat er niks te doen is aan die periodes van hem en als hij zelf ook vind dat hij dat een ander niet kan aandoen.
Maar goed, dat is zijn probleem.
Char ik vind em ook oliedom, wie laat MIJ nou lopen?
Joh Char, is dat Farmville nou echt zo leuk?
Care to explain?
Ik vraag me trouwens vooral af hoe MX dan óóit een relatie zal krijgen, als hij denkt dat er niks te doen is aan die periodes van hem en als hij zelf ook vind dat hij dat een ander niet kan aandoen.
Maar goed, dat is zijn probleem.
Char ik vind em ook oliedom, wie laat MIJ nou lopen?
zaterdag 13 februari 2010 om 14:49
Hmm eigenlijk is filosoof gewoon heel erg benieuwd naar SH na het lezen van mijn verhalen over hem.
Ik krijg zelfs een beetje de indruk dat hij liever met SH gaat daten dan met mij
Haha, nee hoor we zijn beide dol op het strand dus die keuze was snel gemaakt.
Nou euhh....Frizz, als een man hieir MJ dansjes gaat staan doen op straat doe ik heul snel de gordijnen dicht hoor
Ik heb nou helemaal NIETS met FB, ik heb het en kijk er werkelijk waar nooit naar...
Ik heb besloten dat de ramen best nog een weekje viezer kunnen worden, dan heb ik er volgende week extra veel eer van als ik heb gezeemd...
FRizz, ik denk (en ik weet dat het makkelijk lullen is vanaf hier) om niet bezig te zijn met gedachtes als, hoe MX ooit aan een vriendin zal komen
Das niet jouw probleem toch?
Ik heb trouwens wel een nieuwe verslaving...mijn stijltang!
Ik ga echt de deur niet meer uit voor ik werkelijk elk slagje uit mijn haar heb gestyled....
Nu even boodschappen doen, schreeuw Sven naar goud voer zeg maar...
EN...vanavond met een vriendinnetje even 8 dagen Egypte boeken in september
Wordt spannend want ik ga voor het eerst in een resort...
Zal wel even wennen zijn na jaren lang back packen, vandaar ook maar 8 dagen
Ik krijg zelfs een beetje de indruk dat hij liever met SH gaat daten dan met mij
Haha, nee hoor we zijn beide dol op het strand dus die keuze was snel gemaakt.
Nou euhh....Frizz, als een man hieir MJ dansjes gaat staan doen op straat doe ik heul snel de gordijnen dicht hoor
Ik heb nou helemaal NIETS met FB, ik heb het en kijk er werkelijk waar nooit naar...
Ik heb besloten dat de ramen best nog een weekje viezer kunnen worden, dan heb ik er volgende week extra veel eer van als ik heb gezeemd...
FRizz, ik denk (en ik weet dat het makkelijk lullen is vanaf hier) om niet bezig te zijn met gedachtes als, hoe MX ooit aan een vriendin zal komen
Das niet jouw probleem toch?
Ik heb trouwens wel een nieuwe verslaving...mijn stijltang!
Ik ga echt de deur niet meer uit voor ik werkelijk elk slagje uit mijn haar heb gestyled....
Nu even boodschappen doen, schreeuw Sven naar goud voer zeg maar...
EN...vanavond met een vriendinnetje even 8 dagen Egypte boeken in september
Wordt spannend want ik ga voor het eerst in een resort...
Zal wel even wennen zijn na jaren lang back packen, vandaar ook maar 8 dagen