Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
maandag 25 januari 2010 om 23:59
Hier zojuist een brief geschreven aan de Stichting Adoptievoorzieningen. Ik geloof niet dat ik jullie verteld had dat ik een paar jaar terug een aanvraag heb ingediend voor een beginseltoestemming om een kindje te kunnen adopteren. Vorig jaar kreeg ik bericht dat ik kon gaan deelnemen aan de verplichte voorlichtingsbijeenkomsten. Ik heb destijds een jaar uitstel gevraagd. omdat ik het op dat moment allemaal een beetje snel vond gaan. Ik kon eenmalig een jaar uitstel aanvragen. Inmiddels is dat jaar om en nu ben ik in het voorjaar wederom aan de beurt voor de voorlichtinsgbijeenkomsten. Maar goed dat kan nu natuurlijk helemaal niet. Nu dus een brief opgesteld, mijn situatie uitgelegd. Maar ik vermoed dat ik geen uitstel meer krijg. Even voor jullie beeldvorming. De verplichte voorlichtingsbijeenkomsten staan aan het begin van de procedure. T is dan ook nog verre van zeker dat je daadwerkelijk mag gaan adopteren, de procedure duurt dan nog jaren (als je al mag adopteren). Ik heb me daarom destijds op tijd ingeschreven, omdat ik adopteren als serieuze optie zie (over een paar jaar). En ik wil me niet over 3 jaar realiseren dat ik al veel eerder stappen had kunnen zetten. Maar goed voor nu dus maar even afwachten of ze me uitstel geven. Hmmm weet ook niet waarom ik t nu neer typ. De laatste tijd ben ik in beslag genomen door andere zaken, maar nu ik de formulieren hier heb liggen voelt t toch een beetje gek. Ik wist dat de voorlichting er weer aan zat te komen en dat ik niet zou kunnen deelnemen, maar toch...
dinsdag 26 januari 2010 om 08:18
Goedenmorgen....
Frizz klopt meestal ben ik er dan niet meer, maar toevallig zaten vriendlief en ik op de bank nog , hij was iets aan het kijken en ik bezig op mn laptop en dacht even kijken of Frizz het gehaald heeft, dan kon ik even feliciteren .
Vandaar dus dat ik er zo laat nog was.
Sneeze das eigenlijk ook een bad timing dan van hun dat,dat proces nu zou moeten gaan starten net nu jij weer weg gaat.
Zou jammer zijn als je geen uitstel kan krijgen,want zou je dan over een jaar als je terug bent wel weer opnieuw je kunnen inschrijven voor zoiets ?Of als je nu niet gaat dan is het gelijk einde eventueel een adoptie kindje ??
Ik vind het wel een heel bijzonder, ik ben nog niet helemaal wakker dus ik weet even niet goed hoe ik het neerzetten wil hier
maar ik vind het heel nobel dat je een kindje uit een arm land een toekomst wil bieden ( ik kom er nog wel op terug na 5 bakken koffie)
Sum en Pom..... HOI * zwaait*
Frizz klopt meestal ben ik er dan niet meer, maar toevallig zaten vriendlief en ik op de bank nog , hij was iets aan het kijken en ik bezig op mn laptop en dacht even kijken of Frizz het gehaald heeft, dan kon ik even feliciteren .
Vandaar dus dat ik er zo laat nog was.
Sneeze das eigenlijk ook een bad timing dan van hun dat,dat proces nu zou moeten gaan starten net nu jij weer weg gaat.
Zou jammer zijn als je geen uitstel kan krijgen,want zou je dan over een jaar als je terug bent wel weer opnieuw je kunnen inschrijven voor zoiets ?Of als je nu niet gaat dan is het gelijk einde eventueel een adoptie kindje ??
Ik vind het wel een heel bijzonder, ik ben nog niet helemaal wakker dus ik weet even niet goed hoe ik het neerzetten wil hier
maar ik vind het heel nobel dat je een kindje uit een arm land een toekomst wil bieden ( ik kom er nog wel op terug na 5 bakken koffie)
Sum en Pom..... HOI * zwaait*
dinsdag 26 januari 2010 om 10:47
Joh Sneeze, ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Je wist dus dat de keuze om weg te gaan tegelijkertijd een keuze zou zijn om niet meer voor adoptie te gaan?
Moeilijk hoor!
Ik hoop voor je dat je nog een keer uitstel kan krijgen.
Lief hoor Stroll, dat je 's avonds nog even aan me dacht.
Ik ben wel erg opgelucht hee dat ik hem nu heb.
Das weer een last minder!
Nu maar eens lekker gaan douchen en naar werk.
Kreeg *&#$@% gister alweer een telefoontje met een aanmelding, ik weet écht niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen...
Je wist dus dat de keuze om weg te gaan tegelijkertijd een keuze zou zijn om niet meer voor adoptie te gaan?
Moeilijk hoor!
Ik hoop voor je dat je nog een keer uitstel kan krijgen.
Lief hoor Stroll, dat je 's avonds nog even aan me dacht.
Ik ben wel erg opgelucht hee dat ik hem nu heb.
Das weer een last minder!
Nu maar eens lekker gaan douchen en naar werk.
Kreeg *&#$@% gister alweer een telefoontje met een aanmelding, ik weet écht niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen...
dinsdag 26 januari 2010 om 20:13
het is vreselijk koud en ik word er alleen maar meer en meer chagareinig van .. echt hoor ik ben dit al ruim een maand spuug en spuugzat ..Rot land met dit ... weer !!!!!!
Zo crisis vandaag .. mijn zusje is sinds vanacht weer vrijgezel , het liep al een tijdje niet zo lekker , en nu was ze een paar dagen in Groningen geweest ivm het overlijden van iemand , en komt ze terug gisteravond laat , en word ze gedumpt.
Wou zij er nog voor vechten had hij het blijkbaar ineens maar opgegeven in die paar dagen dat ze weg was..( heel lang verhaal eigenlijk maar dit is de korte versie )
dus tja ik ben al de hele dag aan het bellen , en net haar hier gehad natuurlijk over hoe nu ???
want hij wil er er niet uit uit het huis en zij ook niet .... dus tja euh?????
nouja ik hoor het straks wel want hij is net thuis gekomen en ze zijn nu in overleg ofzoiets .....
Zo crisis vandaag .. mijn zusje is sinds vanacht weer vrijgezel , het liep al een tijdje niet zo lekker , en nu was ze een paar dagen in Groningen geweest ivm het overlijden van iemand , en komt ze terug gisteravond laat , en word ze gedumpt.
Wou zij er nog voor vechten had hij het blijkbaar ineens maar opgegeven in die paar dagen dat ze weg was..( heel lang verhaal eigenlijk maar dit is de korte versie )
dus tja ik ben al de hele dag aan het bellen , en net haar hier gehad natuurlijk over hoe nu ???
want hij wil er er niet uit uit het huis en zij ook niet .... dus tja euh?????
nouja ik hoor het straks wel want hij is net thuis gekomen en ze zijn nu in overleg ofzoiets .....
dinsdag 26 januari 2010 om 20:19
Frizzy dan verander je in een Freezy bij de tramhalte
Wat betreft die adoptie, poeh of t zo nobel is dat weet ik niet hoor. Je hoort ook regelmatig horrorverhalen over adopties waarbij hechtingsprocessen niet goed lopen. T beste zou t natuurlijk zijn als t kindje gewoon een goed thuis kan krijgen in zijn of haar eigen land. Als ik geen uitstel krijg nu, dan kan ik me wel weer gewoon opnieuw inschrijven (uhh vermoed ik), de wachttijd wordt dan alleen wel weer langer!
Wat betreft die adoptie, poeh of t zo nobel is dat weet ik niet hoor. Je hoort ook regelmatig horrorverhalen over adopties waarbij hechtingsprocessen niet goed lopen. T beste zou t natuurlijk zijn als t kindje gewoon een goed thuis kan krijgen in zijn of haar eigen land. Als ik geen uitstel krijg nu, dan kan ik me wel weer gewoon opnieuw inschrijven (uhh vermoed ik), de wachttijd wordt dan alleen wel weer langer!
dinsdag 26 januari 2010 om 20:39
Freezy!
Ach jee Stroll, wat ontzettend naar zeg!
Tja hoe los je dat op, met een huurhuis?
Toen ik met mijn eerste vriendje samenwoonde en ik het uitmaakte, vond hij dat ik daarmee het recht op het huis verloor.
Maar goed, hij zat ook de hele dag te huilen, dus ik wist niet hoe snel ik weg moest wezen...
Maar eehh... wat bedoel je met: en net haar hoer gehad natuurlijk over hoe nu ???
Kan deze typfout met de beste wil van de wereld niet ontrafelen!
Klopt Sneeze, over die hechtingsprocessen.
Ik vind adoptie een erg moeilijk onderwerp moet ik zeggen.
Het maakt kinderhandel mogelijk, en er zijn ook ouders die echt denken dat ze er goed aan doen om hun kind af te staan.
Denken dat ze het op die manier een betere toekomst geven...
Maar goed, misschien heb ik te vaak adoptiekinderen gezien die er een ontzettende knauw aan over hebben gehouden.
Ach jee Stroll, wat ontzettend naar zeg!
Tja hoe los je dat op, met een huurhuis?
Toen ik met mijn eerste vriendje samenwoonde en ik het uitmaakte, vond hij dat ik daarmee het recht op het huis verloor.
Maar goed, hij zat ook de hele dag te huilen, dus ik wist niet hoe snel ik weg moest wezen...
Maar eehh... wat bedoel je met: en net haar hoer gehad natuurlijk over hoe nu ???
Kan deze typfout met de beste wil van de wereld niet ontrafelen!
Klopt Sneeze, over die hechtingsprocessen.
Ik vind adoptie een erg moeilijk onderwerp moet ik zeggen.
Het maakt kinderhandel mogelijk, en er zijn ook ouders die echt denken dat ze er goed aan doen om hun kind af te staan.
Denken dat ze het op die manier een betere toekomst geven...
Maar goed, misschien heb ik te vaak adoptiekinderen gezien die er een ontzettende knauw aan over hebben gehouden.
dinsdag 26 januari 2010 om 21:08
In een 'ideale' wereld zouden alleen de kindjes die echt écht ECHT niet bij hun eigen ouders of familie kunnen blijven waar ook geen goede oplossing is in eigen land geadopteerd worden.
Dan zou ik met volle overtuiging kunnen zeggen dat ik achter het hele adoptie-idee sta.
Ik zou best, als ik mijn eigen gezin heb (ooit, hoop ik) pleegmoeder willen zijn voor kinderen die (tijdelijk) niet meer thuis kunnen wonen.
Mag ik even iets vragen aan iedereen?
Vinden jullie het hebben van een relatie (of iets wat er op lijkt) ook zo confronterend af en toe?
Ik word af en toe behoorlijk met mijn neus op de feiten gedrukt wat betreft hoe ikzelf in elkaar steek.
Ineens merk dat ik soms best onzeker ben, behoefte heb aan bevestiging enz.
Blijkbaar ken ik mezelf veel minder goed dan ik dacht!
Is dat nou normaal?
Hahahaha ik moet zelf helemaal lachen om bovenstaande, het schetst helemaal niet de situatie zoals ik het bedoel...
Ik klink als een nieuwe forummer die een topic opent!
Dan zou ik met volle overtuiging kunnen zeggen dat ik achter het hele adoptie-idee sta.
Ik zou best, als ik mijn eigen gezin heb (ooit, hoop ik) pleegmoeder willen zijn voor kinderen die (tijdelijk) niet meer thuis kunnen wonen.
Vinden jullie het hebben van een relatie (of iets wat er op lijkt) ook zo confronterend af en toe?
Ik word af en toe behoorlijk met mijn neus op de feiten gedrukt wat betreft hoe ikzelf in elkaar steek.
Is dat nou normaal?
Hahahaha ik moet zelf helemaal lachen om bovenstaande, het schetst helemaal niet de situatie zoals ik het bedoel...
dinsdag 26 januari 2010 om 23:24
Haaaaai!
Nu ik toch elders reageer op het forum, ben ik hier ook even.
Alleerst Frizzy, gefeliciteerd met je theorie-examen! Super gedaan!
Over je 'relatie' bekentenis, eerlijk gezegd zijn jouw omschreven kanten niet nieuw voor mij. Het kan inderdaad confronterend zijn in een relatie. Een relatie is net een spiegel naar je toe.
Enne waarom ik hier niet meer zoveel schrijf, dat komt eigenlijk omdat het bij mij net een krabbelende riviertje lijkt en dat is lang niet zo spannend om er over te schrijven. Al kan en mag dat. Ik weet het, toch.
Ben momenteel meer van korte oneliners hier en daar.
Nu ik toch elders reageer op het forum, ben ik hier ook even.
Alleerst Frizzy, gefeliciteerd met je theorie-examen! Super gedaan!
Over je 'relatie' bekentenis, eerlijk gezegd zijn jouw omschreven kanten niet nieuw voor mij. Het kan inderdaad confronterend zijn in een relatie. Een relatie is net een spiegel naar je toe.
Enne waarom ik hier niet meer zoveel schrijf, dat komt eigenlijk omdat het bij mij net een krabbelende riviertje lijkt en dat is lang niet zo spannend om er over te schrijven. Al kan en mag dat. Ik weet het, toch.
Ben momenteel meer van korte oneliners hier en daar.
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 26 januari 2010 om 23:31
Dankje Sam!
Ah nee natuurlijk zitten die eigenschappen gewoon in mij, maar meestal heb ik er geen last van.
Misschien had ik daarom nooit een relatie, lekker veilig natuurlijk...
Nou Sam, misschien vind JIJ jouw leven niet zo spannend, maar IK wil toch wel graag weten hoe het met je is hoor!
En hoe het ervoor staat met Mo!
En hoe het gaat met de studie enzo...
Ah nee natuurlijk zitten die eigenschappen gewoon in mij, maar meestal heb ik er geen last van.
Misschien had ik daarom nooit een relatie, lekker veilig natuurlijk...
Nou Sam, misschien vind JIJ jouw leven niet zo spannend, maar IK wil toch wel graag weten hoe het met je is hoor!
En hoe het ervoor staat met Mo!
En hoe het gaat met de studie enzo...
dinsdag 26 januari 2010 om 23:34
Studie gaat goed!
Mo, nee. Niets geworden. Ben gewoon single en ik kan het steeds beter relativeren. Mijn smaak op mannengebied is beroerd en ik begin steeds meer te denken dat ik alleen beter af ben.
Of in ieder geval zo lang ik neig naar het verkeerde type. Zo is het eigenlijk best wel heel lekker.
Meer weten?
Mo, nee. Niets geworden. Ben gewoon single en ik kan het steeds beter relativeren. Mijn smaak op mannengebied is beroerd en ik begin steeds meer te denken dat ik alleen beter af ben.
Of in ieder geval zo lang ik neig naar het verkeerde type. Zo is het eigenlijk best wel heel lekker.
Meer weten?
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 26 januari 2010 om 23:48
Fijn dat het goed gaat met de studie!
Nog wel bevriend met Mo?
Ben blij dat je je lekker voelt zo in je eentje, dat is het allerbelangrijkste, toch?
Ja ik heb nog meer vragen!
Hoe is het met je verdriet om je kat?
Wil je eigenlijk een nieuw katje, of (nog maar even) niet?
Ben je druk aan het schaatsen geweest?
En hoe is het met je hardlopen?
Nog wel bevriend met Mo?
Ben blij dat je je lekker voelt zo in je eentje, dat is het allerbelangrijkste, toch?
Ja ik heb nog meer vragen!
Hoe is het met je verdriet om je kat?
Wil je eigenlijk een nieuw katje, of (nog maar even) niet?
Ben je druk aan het schaatsen geweest?
En hoe is het met je hardlopen?
dinsdag 26 januari 2010 om 23:58
Jawel, nog wel bevriend met Mo. Geen probleem. Ik ben er helemaal over heen.
Ja, ik had en heb nog verdriet. Soms steekt het zo op. Het idee dat hij bijna een maand er niet meer is. Het was zo mijn kat waar ik alles mee deelde.
Nee, geen nieuwe katten. Ik merk dat ik het wel fijn vind om dat ik overal kan gaan en staan zonder rekening met mijn thuisfront te houden en er zijn vakantieplannen in de maak om met mijn zusje naar Turkije te gaan, met een vriendin een week kamperen in de zomervakantie. Eigenlijk voelt het heel vrij aan. Als ik weer ga werken (na de zomervakantie, dan wil ik een eigen gezinnetje stichten met twee katten en een hond (?). Katten so wie so zeker maar een hond, zie ik wel.
Nee, ik heb niet meer geschaatst. Nadat ik zo was gevallen, had ik weken lang last van mijn knie dat ik geen risico's meer wilde nemen. Ik heb het alleen bij hard lopen en fietsen gehouden en dat was meer dan de helft minder dan mijn dagelijkse routine. Ja, koud buiten he en ik eet elke dag wel lekkere dingen. Gelukkig is het niet zo erg dat je het aan mij ziet maar ik voel mij wel mollig, ja! Maar ach, het is bijna voor jaar!!!
I am Spaaartaaacus.
woensdag 27 januari 2010 om 00:04
Ik vond het ook zo gek steeds, zonder mijn katten.
Was zo gewend aan al die geluidjes in huis, waarvan je altijd precies wist wat het was (de sprong vanaf de kast op de keukenvloer, het gemorrel aan het kattenluikje, het gespin van achter het gordijn).
Maar ik had er ook wel een beetje moeite mee dat ik stiekem genoot van het feit dat er niet meer steeds haren aan mijn kleren zaten, en dat ik zo vrij was.
Precies zoals je zegt: je kan ineens gaan en staan waar je wil.
Scheelde mij ook een hoop geregel toen ik 2,5 maand weg wilde.
Ik eet ook elke dag lekkere dingen, en werd daar flink mee geconfronteerd toen ik steeds mijn eigen blote buik zag op vakantie.
Heb nu nog steeds mijn muts op, want echt warm wil ik het maar niet krijgen...
Was zo gewend aan al die geluidjes in huis, waarvan je altijd precies wist wat het was (de sprong vanaf de kast op de keukenvloer, het gemorrel aan het kattenluikje, het gespin van achter het gordijn).
Maar ik had er ook wel een beetje moeite mee dat ik stiekem genoot van het feit dat er niet meer steeds haren aan mijn kleren zaten, en dat ik zo vrij was.
Precies zoals je zegt: je kan ineens gaan en staan waar je wil.
Scheelde mij ook een hoop geregel toen ik 2,5 maand weg wilde.
Ik eet ook elke dag lekkere dingen, en werd daar flink mee geconfronteerd toen ik steeds mijn eigen blote buik zag op vakantie.
Heb nu nog steeds mijn muts op, want echt warm wil ik het maar niet krijgen...
woensdag 27 januari 2010 om 00:07
woensdag 27 januari 2010 om 00:09
Het is dubbel he. Zo heb ik wekenlang niets meer gedaan in mijn huis. Wat blijft alles veel schoner als je alleen bent.
Ben ik niet gewend. Bijna elke dag moest ik mijn huis wel poepvrij, geurvrij, haavrij en kotsvrij maken.
En nu ineens niks.
Wel lekker.
En toch toch toch had ik mijn Max toch graag even bij mij willen hebben.
Tja!
Ben ik niet gewend. Bijna elke dag moest ik mijn huis wel poepvrij, geurvrij, haavrij en kotsvrij maken.
En nu ineens niks.
Wel lekker.
En toch toch toch had ik mijn Max toch graag even bij mij willen hebben.
Tja!
I am Spaaartaaacus.
woensdag 27 januari 2010 om 00:16
woensdag 27 januari 2010 om 00:22
quote:frizzy schreef op 26 januari 2010 @ 21:08:
Is dat nou normaal?
Nou Frizzy, als ik hier even op mag inhaken. Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet raar dat je behoefte hebt aan bevestiging. Per slot van rekening is het ook niet helemaal duidelijk hoe het tussen jullie zit. Maar dan nog, ik heb nog steeds behoefte aan bevestiging, het is misschien een beetje een vrouwending.
Vroegah was dit ook wel eens een issue tussen Julio en mij. Maar tegenwoordig snapt hij het. Ik vraag dus regelmatig: Schat, hou je nog van me, vind je me nog mooi, lief, geil etc. etc.
En dan antwoordt hij altijd braaf: Jaaaaa Schatje, natuurlijk schatje etc. etc.
Dus.....
Is dat nou normaal?
Nou Frizzy, als ik hier even op mag inhaken. Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet raar dat je behoefte hebt aan bevestiging. Per slot van rekening is het ook niet helemaal duidelijk hoe het tussen jullie zit. Maar dan nog, ik heb nog steeds behoefte aan bevestiging, het is misschien een beetje een vrouwending.
Vroegah was dit ook wel eens een issue tussen Julio en mij. Maar tegenwoordig snapt hij het. Ik vraag dus regelmatig: Schat, hou je nog van me, vind je me nog mooi, lief, geil etc. etc.
En dan antwoordt hij altijd braaf: Jaaaaa Schatje, natuurlijk schatje etc. etc.
Dus.....
woensdag 27 januari 2010 om 00:47
Dankjewel Char!
Straks, als ik een auto heb is het niet handig om ermee naar mijn werk te gaan, want daar is het betaald parkeren (itt bij mij voor de deur).
Maar dan kan ik wel af en toe ff lekker de auto pakken naar vrienden en familie, terwijl ik dat niet zomaar ff doe als ik moet fietsen of ov-en.
Sam, haaivrij bedoel je?
Ik weet het hoor, vond het ook vreselijk gezellig met mijn lieve katten!
Heb ook nog steeds het kattenluikje.
MX is ook helemaal gek van katten, die wilde me er al eentje cadeau doen.
Dat heb ik toch maar (voorlopig) afgeslagen.
Wel errug grappig dat je bij die lange spetter aan MX denkt, want hij is maar 1.78 m.
En dat terwijl ik op lange mannen val, haha!
Ik heb wel een foto hoor, eentje maar.
Zal em ff naar je sturen op Hyves, goed?
Hmmmm ja Char, misschien is bevestiging ook wel normaal.
Vrouwen hebben daar denk ik ook wel meer behoefte aan dan mannen.
Maar ik vind het zo ontzettend irritant als mijn humeur beinvloed wordt door het humeur van MX, alsof ik té afhankelijk ben.
En met mijn verstand weet ik dat het echtwel goed zit, maar soms krijg ik het dan toch benauwd...
Afgelopen dagen bijvoorbeeld niet zo gezellig gekletst als anders, en ik vind het sommige momenten heel moeilijk om daar luchtig mee om te gaan.
Maar (gelukkig) heeft hij net zijn hart gelucht bij mij: hij heeft last van stress, slaapt slecht en heeft het idee dat iedereen iets van hem wil; hij zit dus even in de knoop.
Hij vindt het dan ook lastig om naar advies van een ander te luisteren, is echt een koppige ezel wat dat betreft.
Maar goed, aan het einde van het gesprek voelde hij zich toch stukken beter, gebruikte mijn koosnaampje weer (bah wat klinkt dat klef) en antwoordde op mijn vraag: "Moet ik je anders ook even met rust laten? Je niet bellen?" dat hij het de ene keer als last ervaart als ik bel, en het de andere keer juist wel heel prettig vindt als ik bel.
En dat ie ook wel snapt dat ik dat niet van te voren kan weten, dus dat ik hem vooral moet blijven bellen, ookal reageert ie soms een beetje chagrijnig.
Lang verhaal, maar ik ging hier naartoe: Voila, ik heb toch mijn bevestiging gekregen!
Straks, als ik een auto heb is het niet handig om ermee naar mijn werk te gaan, want daar is het betaald parkeren (itt bij mij voor de deur).
Maar dan kan ik wel af en toe ff lekker de auto pakken naar vrienden en familie, terwijl ik dat niet zomaar ff doe als ik moet fietsen of ov-en.
Sam, haaivrij bedoel je?
Ik weet het hoor, vond het ook vreselijk gezellig met mijn lieve katten!
Heb ook nog steeds het kattenluikje.
MX is ook helemaal gek van katten, die wilde me er al eentje cadeau doen.
Dat heb ik toch maar (voorlopig) afgeslagen.
Wel errug grappig dat je bij die lange spetter aan MX denkt, want hij is maar 1.78 m.
En dat terwijl ik op lange mannen val, haha!
Ik heb wel een foto hoor, eentje maar.
Zal em ff naar je sturen op Hyves, goed?
Hmmmm ja Char, misschien is bevestiging ook wel normaal.
Vrouwen hebben daar denk ik ook wel meer behoefte aan dan mannen.
Maar ik vind het zo ontzettend irritant als mijn humeur beinvloed wordt door het humeur van MX, alsof ik té afhankelijk ben.
En met mijn verstand weet ik dat het echtwel goed zit, maar soms krijg ik het dan toch benauwd...
Afgelopen dagen bijvoorbeeld niet zo gezellig gekletst als anders, en ik vind het sommige momenten heel moeilijk om daar luchtig mee om te gaan.
Maar (gelukkig) heeft hij net zijn hart gelucht bij mij: hij heeft last van stress, slaapt slecht en heeft het idee dat iedereen iets van hem wil; hij zit dus even in de knoop.
Hij vindt het dan ook lastig om naar advies van een ander te luisteren, is echt een koppige ezel wat dat betreft.
Maar goed, aan het einde van het gesprek voelde hij zich toch stukken beter, gebruikte mijn koosnaampje weer (bah wat klinkt dat klef) en antwoordde op mijn vraag: "Moet ik je anders ook even met rust laten? Je niet bellen?" dat hij het de ene keer als last ervaart als ik bel, en het de andere keer juist wel heel prettig vindt als ik bel.
En dat ie ook wel snapt dat ik dat niet van te voren kan weten, dus dat ik hem vooral moet blijven bellen, ookal reageert ie soms een beetje chagrijnig.
Lang verhaal, maar ik ging hier naartoe: Voila, ik heb toch mijn bevestiging gekregen!
woensdag 27 januari 2010 om 01:12
Hé, ik wil die foto ook zien!
Tja, jammer dat MX momenteel nogal stressy is. Ik vind dat altijd superirritant en ben ook zeer beïnvloedbaar door de gemoedstoestand van mijn geliefde.
Maar ik vind dat jij engelengeduld hebt, lieve Frizzy. Maar zolang jij maar tevreden/gelukkig bent met zoals het gaat, is het goed toch?
Hier is het even moeilijk. Afgelopen zaterdag is mijn lieve omaatje overleden. Dus ik ben ook niet echt de gezelligste maar heb wel vrede met de situatie.
Tja, jammer dat MX momenteel nogal stressy is. Ik vind dat altijd superirritant en ben ook zeer beïnvloedbaar door de gemoedstoestand van mijn geliefde.
Maar ik vind dat jij engelengeduld hebt, lieve Frizzy. Maar zolang jij maar tevreden/gelukkig bent met zoals het gaat, is het goed toch?
Hier is het even moeilijk. Afgelopen zaterdag is mijn lieve omaatje overleden. Dus ik ben ook niet echt de gezelligste maar heb wel vrede met de situatie.