Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Oooooooh dáárom was het even stil van jouw kant Char...

Gecondoleerd meissie!

Was het onverwacht?

Ik vind dat stressy gebeuren niet zo heel irritant, mits ik het niet op mezelf ga betrekken.

En nu ik de bevestiging heb dat het niks met mij te maken heeft maakt het me niet zo uit eigenlijk, behalve dan dat ik het vervelend vind voor hem.

Maar goed, voor jou is het anders Char, aangezien jullie een huishouden delen.

Ja ik ben nog steeds tevreden met hoe het gaat.

Ookal zijn we beiden niet de makkelijksten, we hebben elkaar wel gevonden denk ik.

Hij liet vandaag op zijn werk (ben een half uurtje geweest ter opvrolijking) trots het souvenirtje zien wat ik voor hem had gekocht.
* Breekt ook even in*

Jullie kennen mij niet, maar ik lees jullie topic zo nu en dan mee.

En wat me opvalt is dat Kym helemaal niet meer meeschrijft.

Dus wil ik hierbij vragen: Kym, gaat alles nog ok?

En als zij niet antwoordt, weten de anderen dat dan?

Volgens mij hebben jullie ook contact met elkaar via andere kanalen, maar voor mij als buitenstaander voelt het zo koud dat zij nadat het uit is gegaan met die jongen hier niet meer schrijft, na een soort van woordenwisseling met jullie.

*breekt weer uit en vraagt zich af waar ik me mee bemoei ;) *
Goedenmorgen.........

Mm ik las net mijn eigen zin nog eens , en dat klopt inderdaad niet helemaal haha....

Er moest iets staan in de trant van , Ze is net hier geweest"

Maargoed ik geloof dat ze er wel vrede mee heeft en wil het nu alleen maar zo snel mogelijk allemaal opgelost en geregeld hebben,

Ze heeft wel aangegeven dat ze toch echt niet van plan is om het huis uit te gaan, daar ze voor hem een half jaar geleden een heel mooi huisje in groningen heeft achtergelaten omdat hij perse niet naar Groningen wou verhuizen,

En via zijn vader die in het vastgoed gebeuren zit heeft hij zo een ander appartement terwijl zij maanden misschien wel jaren op een wachtlijst komt te staan .

Dus het is ook gewoon eerlijker dat hij eruit gaat. Nu moet hij dat ook nog even inzien haha.

En verder Frizz, ik begrijp precies wat je bedoeld met dat het hebben van een relatie soms heel confronterend kan zijn.

@Tjonge... Het gaat vast wel goed met haar, ik heb haar ook al een paar dagen niet gelezen.
Zoooooo hee, ik heb me toch slécht geslapen vannacht!

Kon de slaap maar niet vatten, en toen ik eenmaal sliep was het vol met dromen en wakker worden.

Ben helemaal wazig nu, haha!

Zul je net zien, heb ik vanavond een etentje van mijn werk..

Komt lekker uit dus, NOT!

Oh en trouwens, wat betreft het verhaal van de client en de over de schreef gaande collega: vandaag komt de client naar kantoor om met mijn leidinggevende te praten.

Nou Stroll, zoals je het omschrijft lijkt het me inderdaad eerlijker dat de ex van je zus iets anders zoekt.

Ik hoop maar voor jullie dat hij snel tot dat inzicht komt!

Slapen ze nu gewoon samen in dat huis?

Erg lief van je Tjonge, maar ik ga er vanuit dat Kym zich prima redt.
Frizz ik ben benieuwd hoe dat gesprek gaat verlopen.

Tjonge ik denk dat het wel goed gaat met Kym. Als ze behoefte heeft zal ze wel weer mee schrijven.

*Gaat weer vandoor, want moet nog veel doen vandaag. Dat moet allemaal gebeurd zijn voordat ik naar de opening van het filmfestival ga*
Oh das minder Frizz, zo`n slechte nacht.

Ik vertel net aan vriendlief ( die slaapt voor de verandering vanavond eens niet bij mij ) dat ik er echt op tijd induik.. ik ben moe ,beetje misselijk en superverkouden,dus kan wel een paar uur extra slaap gebruiken.

Ben ook wel benieuwd hoe dat gesprek gaat verlopen,

Pom wat ben je druk meis, hoe is het verder goed ??

En waar is die opening dan ? Bij ons in de buurt ? kan iedereen daar zomaar heen ?Nee zeker ?
Oh en Frizznee ze slapen daar niet samen nu , hij slaapt bij zijn ouders.
Kijk Stroll, dat gaat alvast de goed kant op: zij slaapt daar en hij niet!

Ik ben ook wel benieuwd naar dat gesprek.

Ik hoop gewoon dat hij er een klacht van durft te maken.

Heb de betreffende collega gister gezien op een gezamelijke bijeenkomst en hij doet altijd zo amicaal tegen me...

Gister ook, vroeg ie of ik em echt alleen gedag zou zeggen door te zwaaien?

Brrrrrrrr ik heb zin om hem eens te zeggen wat ik vind van zijn gedrag, maar dat kan natuurlijk (nog) niet.

En vanavond zal hij ook bij dat etentje zijn, bah!

Hee Stroll, ben je mooi klaar mee als je lijf ff niet mee werkt.

Maar eehh... misselijk?

Ik heb de laatste tijd trouwens dat ik misselijk kan worden van vermoeidheid, gisteravond ook toen ik in bed lag.

Ik moét er ook vroeg in vandaag!

Pommeke!!!!

Opening van het filmfestival?

Echt weer iets voor jou hoor.

Ga je dan ook over een rode loper?
Mm frizz ,das te hopen dan dat hij er een klacht van maakt.

kan me wel voorstellen dat je even niet zo`n zin in die collega hebt , en dan zit je er vanavond ook nog mee opgescheept ..gezellig.

Ja misselijjk maar de hele dag door , dus niet alleen ochtends haha.
Even snel, Frizzy...wow, heel anders dan ik mij een beeld in mijn hoofd had gevormd. Ik vind hem enigszins thais uit zien en niet marokkaans. Grappig!

Volgens mij zijn jullie een leuk stel samen.
I am Spaaartaaacus.
Mm nu ben ik ook nieuwsgierig ....

Ik wil hem ook zien Frizz...
Weten jullie dat ik het idee had dat jullie die foto al hadden gezien?

Maar eehhm Stroll, je snapt toch wel dat ik dan ook een foto van de jouwe wil zien?!

Hahahahaha Sam, Thais, wat grappig!

Op die foto is ie natuurlijk ook best bruin.

En, ik moet zeggen, dat hoedje camoufleert wel zijn kalende koppie, haha!

Van de week stonden we samen voor de spiegel te discussieren wie van ons tweetjes de mooiste lippen heeft.

Beiden hebben we best een flinke mond namelijk.
quote:tjonge schreef op 27 januari 2010 @ 08:23:

* Breekt ook even in*

Jullie kennen mij niet, maar ik lees jullie topic zo nu en dan mee.

En wat me opvalt is dat Kym helemaal niet meer meeschrijft.

Dus wil ik hierbij vragen: Kym, gaat alles nog ok?

En als zij niet antwoordt, weten de anderen dat dan?

Volgens mij hebben jullie ook contact met elkaar via andere kanalen, maar voor mij als buitenstaander voelt het zo koud dat zij nadat het uit is gegaan met die jongen hier niet meer schrijft, na een soort van woordenwisseling met jullie.

*breekt weer uit en vraagt zich af waar ik me mee bemoei ;) *

Dan breek ik ook even in

Hi tjonge, leuk om jou weer eens te 'zien'. Je hebt mij vorig jaar enorm geholpen toen ik in de relatietwijfels zat.. Dat vond ik zo geweldig lief en mooi!! Hoe gaat het met jou?

Momenteel heb ik vrij veel contact met Kym, maar laat het aan haar over om antwoord te geven op jouw vragen. Het is niet aan mij om te zeggen of het wel of niet goed gaat met haar. Het enige wat ik wel kan zeggen is dat ik veel in haar herken, en dan met name die onrust opzoeken. Onrustig worden van rust. De reacties op haar berichtjes kwamen op mij nogal kort door de bocht en belerend over... maar ja ieder zijn mening.. Verder zal ik me er ook niet mee bemoeien.

Tjonge, laat je nog even weten hoe het met jou gaat?

*breekt ook weer uit*
* ok, nog 1 keer inbreken dan*

Hoi Anoukske!

Wat lief dat je reageert! En wat leuk om te horen dat je toen wat aan mijn reacties gehad hebt. Ik lees ook over jou soms nog wat en dan lees ik vooral dat het goed met je gaat en dat je je draai weer gevonden hebt. Ik vind het erg knap dat je toen knopen hebt doorgehakt! Op mij kom je over als iemand die haar eigen leven goed vorm weet te geven, echt mooi vind ik dat!

Met mij gaat het goed. Ook wel wat onrust, blijf te veel analyseren over van alles (zoals gevoelens) en ik blijf ook een spanningsveld voelen tussen behoefte aan zekerheid en settelen enerzijds en behoefte aan onvoorspelbare, nieuwe dingen en mensen anderzijds. Ook ik zoek onrust op, maar dan weer op mijn eigen manier ;). Ik kan me daarom ook wel in zekere zin herkennen in Kym, alleen is zij een stuk avontuurlijker!

Ik snap wat je bedoelt met belerend, qua reacties-ik kan me voorstellen dat sommige reacties van sommigen zo overkomen. Tegelijk denk ik wel dat de mensen op dit topic de beste intentie hebben en dat dat het allerbelangrijkste is. De een herkent zich nu eenmaal meer in bepaalde gevoelens en gedragingen dan de ander. En andersom kan ik me dus ook voorstellen dat het rot is als je een reactie post met een goede bedoeling, maar dat de ander daar gekwetst op reageert en de intentie dan misschien over het hoofd ziet.

Maar nu bemoei ik me echt nergens meer mee. Leuk om even een reactie van jou te lezen in ieder geval. Alle goeds en de groetjes aan Kym (ookal kent ze me niet ;)).

*ben weer weg. Gek, het voelt toch raar om wat te posten op een topic waar een vaste forummers-club op zit! *
@Tjonge en Anouske, misschien kunnen jullie vriendjes worden en elkaar mailen met de status hoe het met jullie gaat?

@ de rest. Vandaag een superdrukke dag gehad, maar wel goed. Nu snel wat eten in elkaar flansen voor een vriendin en ik en dan zo op naar de openingsfilm van het filmfestival .

Frizz ik ben erg benieuwd hoe het gesprek is verlopen en kan je mij ook die foto van MX via Hyves sturen? Ben nu erg nieuwsgierig *Heeft geen flauw idee wat ze moet verbeelden bij een Thais uitziende Marokkaan*

Sam vind het zo leuk om je weer even te hebben gelezen!

Stroll, ik benijd je om je verliefdheid, geniet ervan!

Sneeze, gaat het nog een beetje? kan me voorstellen hoe dichter de datum van vertrek komt, hoe meer je in paniek raakt van al die dingen die je nog moet doen
Frizzje niet om het een of ander maar hoe vaak kom jij op je hyves?? zeker bijna nooit ?

Check mijn profiel fotot dan kun je vriendlief zien ..

@ Pom,thanks ik geniet er ook onwijs van en dan vooral van dat heerlijke ik voel me zo in en in gelukkig gevoel heerlijk dus...

Fijne avond en veel plezier vanavond
Hey Pommeke, is het R'dam Filmfestival dan al begonnen of heb ik iets anders voor ogen?

@ allemaal, hallo dan! Ben er weer. Heb de afgelopen week weer eens in bed gelegen, keelontsteking deze keer. Ben wel vaak ziek de laatste tijd!

Ik heb zo los-vast eens wat reacties ergens neergeplempt maar me vooral verbaasd en geergerd over verschillende topics die opdoken over bepaald gedrag van een fomumster. Die negativiteit trok ik heel slecht.

Ga nu alle berichten even bijlezen, heb ook gemist waarom Kym niet meer post. Meld me later weer.
Huts!
quote:Pompiedoe schreef op 27 januari 2010 @ 18:54:

@ de rest. Vandaag een superdrukke dag gehad, maar wel goed. Nu snel wat eten in elkaar flansen voor een vriendin en ik en dan zo op naar de openingsfilm van het filmfestival .

Frizz ik ben erg benieuwd hoe het gesprek is verlopen en kan je mij ook die foto van MX via Hyves sturen? Ben nu erg nieuwsgierig *Heeft geen flauw idee wat ze moet verbeelden bij een Thais uitziende Marokkaan*

Sam vind het zo leuk om je weer even te hebben gelezen!

Veel plezier gewenst!

I am Spaaartaaacus.
Goeie grutten, wat is er ineens veel geschreven, gezellig!

@ mensen die t gevoel hebben dat ze inbreken, ook al schrijft hier een vast clubje, andere mensen zijn altijd welkom om mee te schrijven!

Charlotte sterkte met het verlies van je oma!

Kym, als je op een later moment weer behoefte krijgt om mee te schrijven dat weet je ons te vinden. Ik hoop dat t goed met je gaat en ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag.

Leuk hoor Pom, je plannen deze avond. ik ben wel erg benieuwd hoe t met de banenjacht is.

Bel, hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent!

Freezy die foto wil ik natuurlijk ook wel zien en inderdaad leuke foto's op je hyves Stroll.

Dag lieve Sam leuk je hier weer even te zien.

Vandaag een lange dag gehad, pas net thuis. Vanavond nog een vergadering gehad. Morgen ook weer zo'n lange dag en dan weekend! Hmm ik voorzie kleine probleempjes nu mijn vervanger al op 1 van mijn werkplekken gestart is. Twee kapiteins op 1 schip is lastig. Voor mij de kunst om z.s.m. dingen los te gaan laten, maar dat gaat me nu nog niet meevallen.
[quote]BellatrixVanDetta schreef op 27 januari 2010 @ 19:59:

Ik heb zo los-vast eens wat reacties ergens neergeplempt maar me vooral verbaasd en geergerd over verschillende topics die opdoken over bepaald gedrag van een fomumster. Die negativiteit trok ik heel slecht.

Tja ik zie nu pas dat er zelfs een permaban is uitgedeeld.
Dankjewel sneezeweasel, lief van je!
Lieve lieve meiden, ik typ hier ook even snel een berichtje.

Ik ben er niet veel, jullie weten waarom

Maar ik ben te vinden op de rest van het forum, dat is makkelijker concentreren dan alles door elkaar. En ik mis jullie.

Pom, vandaag lukte het niet om te bellen, maar ik ga morgen een poging doen. En de rest contact ik per hyves even.
Ha die Madhe,

Wij missen jou hier ook! Spreek je snel via hyves, slaap lekker vannacht!
Dag allemaal!

Ik ga nu even posten maar gezien ik niet helemaal helder ben wordt het een uitdaging.

Lieve Pom, hoe was het filmfestival?

En eeh... hoe deed je het op de catwalk?

Jeetje Stroll, wat een onwijs leuke foto van jullie!

En tja, ik gebruik Hyves vrij vaak, maar eigenlijk alleen de mail- en chatfunctie.

Er rondneuzen doe ik eigenlijk nooit meer.

Sneezy heb je al bedacht hoe je het makkelijk kan maken om los te laten?

Wat zou jij daarin kunnen doen?

Bell joehoeeeeeee!

Was je weer ff druk met andere dingen?

Wat betreft de situatie jongere-collega: jongere en ik hebben samen de klacht op papier gezet, maar hij is anoniem gebleven.

Heeft echter wel zijn handtekening eronder gezet.

Morgen bespreekt mijn teamleider dit met de coordinator, en daarna brengen ze mij op de hoogte van de verdere te nemen stappen.

Had vanavond vervolgens een etentje en borrel met het werk, en betreffende collega wilde steeds dansen en grapjes maken.

Nou ben ik niet zo'n goeie actrice, dus hij had vrij snel door dat ik écht niet op hem zat te wachten, met het gevolg dat ie tussendoor kwam vragen: "Je haat me, je haat me he?", wat ik maar gewoon heb genegeerd.

Een paar drankjes later wilde hij me de dansvloer optrekken, waarop ik bloedlink heb gezegd dat ie van me af moet blijven en dat ik niet met hem wil dansen (wat denkt je, midden in een cafe waar nog meer bekenden van mij zijn (oa broertje van MX , laat mij lekker met rust...).

Daar schrok ie nogal van, en bood even later zijn excuses aan.

Naja, dikke pech.

Ik dacht toch echt dat ik die foto van MX weleens aan jullie had laten zien joh!

Maar eehh... voor wie em wil hebben zien, het vriendelijke verzoek even hun emailadres door te Hyven.

Anders moet ik die foto eerst weer toevoegen aan mijn foto's op Hyves, en dan weer secuur verwijderen, zodat MX zelf niet ziet dat ik ermee aan de haal ben gegaan.

En ik ben een beetje bang dat het ergens misgaat ofzo.
Ik ben nog iets vergeten!

Was vandaag dus helemaal gaar wegens slaapgebrek, en zat net 10 minuten met het team te vergaderen, stormen de vader en moeder van mijn ex-stagiaire (die ene die al half december is gestopt) binnen!

Die wilden even laten weten dat zij het helemáál niet eens waren over de gang van zaken, en kwamen haar werkspullen inleveren (waar ik haar al een aantal keer over had gemaild en gebeld wat zij negeerde).

Nou vraag ik jullie, zouden jullie ouders ooit zoiets hebben gedaan?

Als je al 25 was?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven