Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
vrijdag 27 november 2009 om 20:00
Succes morgen Stoll.....wat is dat eigenlijk snel ineens hè
Tijdens onze meet was je nog helemaal dakloos (nou ja soort van dan)
en nu ineens je eigen Casa.....
*Sum ruikt een borrel*
Ik ga me klaarmaken voor Char die elk moment hier voor de deur kan staan
Fijne avond allemaal!!!!!
Tijdens onze meet was je nog helemaal dakloos (nou ja soort van dan)
en nu ineens je eigen Casa.....
*Sum ruikt een borrel*
Ik ga me klaarmaken voor Char die elk moment hier voor de deur kan staan
Fijne avond allemaal!!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 27 november 2009 om 20:07
Niet alleen dat Sum, ze wist het ook ff niet meer op mannengebied, en of ze wel in Nederland wilde wonen...
En nu helemaal heppiedepeppie met huisje en mannetje.
Vind ik echt súper!
*en dat is vast omdat het Frizz hoop geeft voor haar eigen situatie*
Veel plezier Summeke, maar dat had ik geloof ik al gezegd.
En nu helemaal heppiedepeppie met huisje en mannetje.
Vind ik echt súper!
*en dat is vast omdat het Frizz hoop geeft voor haar eigen situatie*
Veel plezier Summeke, maar dat had ik geloof ik al gezegd.
vrijdag 27 november 2009 om 22:58
Wel ok?! Sjonge!
Waarom is je hoofdje zo druk lieve schat?
Misschien rust nemen dan ipv nog meer prikkels toevoegen?
Ik ben de hele dag al thuis, dus los van wat smsjes om elkaar een fijne dag of een fijn offerfeest te wensen niet.
Maandag trouwens eindelijk naar mijn coach.
Ben benieuwd of het iets zal opleveren.
Waarom is je hoofdje zo druk lieve schat?
Misschien rust nemen dan ipv nog meer prikkels toevoegen?
Ik ben de hele dag al thuis, dus los van wat smsjes om elkaar een fijne dag of een fijn offerfeest te wensen niet.
Maandag trouwens eindelijk naar mijn coach.
Ben benieuwd of het iets zal opleveren.
vrijdag 27 november 2009 om 23:11
Nee, lekker tv kijken. Heb me vanavond wel verwend. Ben in een Marokkaans winkeltje geweest en mij van alles aan laten smeren .
Ik heb ghassoul gehaald, tandpasta, olijfzeep, rozenwater, jasmijn olie voor mijn haar en neutrale henna om een opfrisbeurtje aan mijn haar te geven. Na uren te hebben gefröbeld ben ik nu superschoon en ruik ik nu helemaal naar rozenwater en jasmijn .
Ik heb ghassoul gehaald, tandpasta, olijfzeep, rozenwater, jasmijn olie voor mijn haar en neutrale henna om een opfrisbeurtje aan mijn haar te geven. Na uren te hebben gefröbeld ben ik nu superschoon en ruik ik nu helemaal naar rozenwater en jasmijn .
vrijdag 27 november 2009 om 23:20
Hè wat lekker!
Wat was dat voor winkeltje dan?
Ik ken geloof ik alleen maar Marokkaanse slagers enzo, maar niet echt een fröbel-winkeltje.
En wat is ghassoul?
MX zweet bij een bepaald soort Marokkaanse olijfolie, en bij pure honing van wilde bijen.
Marokkanen kunnen soms echt doen alsof wij zonder die producten nooit gezond kunnen zijn of mooi oud kunnen worden.
Geeft ie me een slok pure olie, en kijkt ie me helemaal gelukkig aan, om daarna aan iedereen te vertellen: 'Frizz heeft een hele slok olie gedronken!'
Wat was dat voor winkeltje dan?
Ik ken geloof ik alleen maar Marokkaanse slagers enzo, maar niet echt een fröbel-winkeltje.
En wat is ghassoul?
MX zweet bij een bepaald soort Marokkaanse olijfolie, en bij pure honing van wilde bijen.
Marokkanen kunnen soms echt doen alsof wij zonder die producten nooit gezond kunnen zijn of mooi oud kunnen worden.
Geeft ie me een slok pure olie, en kijkt ie me helemaal gelukkig aan, om daarna aan iedereen te vertellen: 'Frizz heeft een hele slok olie gedronken!'
vrijdag 27 november 2009 om 23:28
Ghassoul is rassoul, is brokjes gedroogd lava-aarde, daar maak je een papje van en smeer je op je huid, haar (dit werkt niet voor iedereen) en gezicht, even laten intrekken en dan afspoelen. En dan ben je superschoon. In de Hamman gebruik je het ook.
Ben nu superzacht en schoon, lekkerrrr .
Kan MX geen witte ghassoul voor mij meenemen? Vind het hier in Nld zo duur. Zag op internet dat het iets van 12,95 euro kostte voor een pond. Terwijl je in Marokko voor dat bedrag kilo's hebt. (heb nu bruine ghassoul gekocht, was maar 3,95 euro voor een pond).
*Gaat morgen maar weer langs de Marokkaan om te kijken wat witte ghassoul bij hem kost*
Ben nu superzacht en schoon, lekkerrrr .
Kan MX geen witte ghassoul voor mij meenemen? Vind het hier in Nld zo duur. Zag op internet dat het iets van 12,95 euro kostte voor een pond. Terwijl je in Marokko voor dat bedrag kilo's hebt. (heb nu bruine ghassoul gekocht, was maar 3,95 euro voor een pond).
*Gaat morgen maar weer langs de Marokkaan om te kijken wat witte ghassoul bij hem kost*
zaterdag 28 november 2009 om 11:37
quote:frizzy schreef op 27 november 2009 @ 22:26:
Jongens maak ik mezelf belachelijk met deze avatar?
Verbaast me eigenlijk dat ik hier geen Maaike Hartjes avatars tegenkom.
Goeie morgen ladies....die is er wel al hoor Frizz.
Ring heeft een Maaike Hartjes avatar, en volgens mij 1 precies zoals jij (of in ieder geval heel erg lijkend op deze)
Date met Char was geweldig
Wat kunnen twee meiden op de bank tetteren zeg met zijn tweetjes
Oja....en de witte wijn was ook prima!
Jongens maak ik mezelf belachelijk met deze avatar?
Verbaast me eigenlijk dat ik hier geen Maaike Hartjes avatars tegenkom.
Goeie morgen ladies....die is er wel al hoor Frizz.
Ring heeft een Maaike Hartjes avatar, en volgens mij 1 precies zoals jij (of in ieder geval heel erg lijkend op deze)
Date met Char was geweldig
Wat kunnen twee meiden op de bank tetteren zeg met zijn tweetjes
Oja....en de witte wijn was ook prima!
zaterdag 28 november 2009 om 17:33
Hahahaha.......jouw ontgaat ook niets!
Well, was al een tijdje aan het mailen met een gedownloade meneerm en sinds een dag of twee aan de sms.
Gister zat hij behoorlijk op smssen, net als de man van Char trouwens en vanmiddag belde hij.
En nu gaan we morgen een loopje maken op het strand.
Well, was al een tijdje aan het mailen met een gedownloade meneerm en sinds een dag of twee aan de sms.
Gister zat hij behoorlijk op smssen, net als de man van Char trouwens en vanmiddag belde hij.
En nu gaan we morgen een loopje maken op het strand.
zaterdag 28 november 2009 om 21:25
PFFF dit meisje is moe .......
Maar ben zowaar klaar al mn spullen staan in mn huis nog wel wat door elkaar en niet op zn plek maar daar heb ik morgen lekker de hele dag voor...
Kennen jullie dat gevoel van gewoon heel simpel gelukkig zijn ?? ik voel me al heel de dag zo intens gelukkig ..zo heerlijk ..iedereen was lekker bezig met sjouwen en doen,vriendlief liep ook rond druk bezig schilderijen enzo op te hangen en geeft me dan terwijl ie bezig is zo`n heerlijk verliefde blik met een knipoog...al mijn leuke spulletjes die ik weer uit dozen kon pakken en er weer opnieuw helemaal blij mee zijn alsof ik ze net gekocht heb zeg maar..
Dus ik ben moe maar heel erg nouja super happy ................
Frizzje ben je lekker de deur uit vanaaf ? of een relaxte zaterdagavond?
Sum een date , wat leuk ben benieuwd hoe het was ...
En pom even tussen door , ik wil wel mee hoor maar wie is het dan ? ik weet niet eens wie het is haha......
en de rest van de dames allemaal lekker druk ???
Maar ben zowaar klaar al mn spullen staan in mn huis nog wel wat door elkaar en niet op zn plek maar daar heb ik morgen lekker de hele dag voor...
Kennen jullie dat gevoel van gewoon heel simpel gelukkig zijn ?? ik voel me al heel de dag zo intens gelukkig ..zo heerlijk ..iedereen was lekker bezig met sjouwen en doen,vriendlief liep ook rond druk bezig schilderijen enzo op te hangen en geeft me dan terwijl ie bezig is zo`n heerlijk verliefde blik met een knipoog...al mijn leuke spulletjes die ik weer uit dozen kon pakken en er weer opnieuw helemaal blij mee zijn alsof ik ze net gekocht heb zeg maar..
Dus ik ben moe maar heel erg nouja super happy ................
Frizzje ben je lekker de deur uit vanaaf ? of een relaxte zaterdagavond?
Sum een date , wat leuk ben benieuwd hoe het was ...
En pom even tussen door , ik wil wel mee hoor maar wie is het dan ? ik weet niet eens wie het is haha......
en de rest van de dames allemaal lekker druk ???