Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 28 augustus 2009 om 01:24
vrijdag 28 augustus 2009 om 08:14
Goedenmorgen.....
Iedereen lekker geslapen ?? Ik wel heerlijk gedroomd,het is vrijdag bijna weekend ... dus ik ben helemaal vrolijk...
Las jullie verhalen over het harsen, ik zit er zelf ook al een hele tijd over na te denken , maar ik ben zo`n schijterd en dan bang dat het teveel pijn doet..
Nouja misschien gewoon eens 1 keer proberen
En Frizz, MX nog gebeld ??
En Kym , ja gaat echt snel he de tijd , net wat je zegt het is gewoon alweer bijna September...
Iedereen lekker geslapen ?? Ik wel heerlijk gedroomd,het is vrijdag bijna weekend ... dus ik ben helemaal vrolijk...
Las jullie verhalen over het harsen, ik zit er zelf ook al een hele tijd over na te denken , maar ik ben zo`n schijterd en dan bang dat het teveel pijn doet..
Nouja misschien gewoon eens 1 keer proberen
En Frizz, MX nog gebeld ??
En Kym , ja gaat echt snel he de tijd , net wat je zegt het is gewoon alweer bijna September...
vrijdag 28 augustus 2009 om 08:21
Goeie morgen ladies...
Wat een gezellig hars clubje gister
Frizz, ik wist helemaal niet dat je MX elke dag sprak joh.
Heeft hij nog gebeld gister?
Kym, ik vind het ook raar dat MB nog helemaal niet in de lucht is gekomen.
Wel lekker dat je er zo rustig onder bent, maar je opgetrokken wenkbrauw kan ik me voorstellen.
De 29 jarige RPer heeft waarschijnlijk een vergissing gemaakt van de week want die hult zich in een stilzwijgen.
September bijna, ik vind het een mooie maand
Je kan nog zomerse dagen hebben, maar het kan ook al echt herfsten met regen en storm
September doet me altijd een beetje aan mezelf denken.
Nog een ochtendje werken en dan weer lekker weekend!!!
Twijfel nog een beetje over een festival morgen hier in de stad.
Nah ja, eerst maar kijken wat het weer wordt morgen.
Frizz, succes met vasten vandaag,en geniet lekker van je welverdiende vrije dag.
Ik spring in de auto
Bye liefjes
Wat een gezellig hars clubje gister
Frizz, ik wist helemaal niet dat je MX elke dag sprak joh.
Heeft hij nog gebeld gister?
Kym, ik vind het ook raar dat MB nog helemaal niet in de lucht is gekomen.
Wel lekker dat je er zo rustig onder bent, maar je opgetrokken wenkbrauw kan ik me voorstellen.
De 29 jarige RPer heeft waarschijnlijk een vergissing gemaakt van de week want die hult zich in een stilzwijgen.
September bijna, ik vind het een mooie maand
Je kan nog zomerse dagen hebben, maar het kan ook al echt herfsten met regen en storm
September doet me altijd een beetje aan mezelf denken.
Nog een ochtendje werken en dan weer lekker weekend!!!
Twijfel nog een beetje over een festival morgen hier in de stad.
Nah ja, eerst maar kijken wat het weer wordt morgen.
Frizz, succes met vasten vandaag,en geniet lekker van je welverdiende vrije dag.
Ik spring in de auto
Bye liefjes

vrijdag 28 augustus 2009 om 11:37
Hé Ladies,
Pas nu op de allerschattigste jongetjes ter wereld waar ik suikertante van ben. Ben nu druk pannenkoeken aan het balkken.Vanavond ga ik naar pleinbios (Milk) iemand nog zin om mee te gaan?, morgen ben ik op Heerlijk Rotterdam en zondag Gergiev Festival hiero...spreek jullie dus maar sporadisch de komende dagen. Dikke kus!
@Madhe; gaat het alweer een beetje meis?
@Frizz; hoe was de Ramadanontbijt om 4.00 uur en heb je MX nog gezien?
@Kym; WS is echt leuk! MB Reageert zodra hij in de gaten heeft dat jij niet de eerste stap zet...wacht lekker rustig af.
@Heyjij en Stroller; veel plezier op jullie date
@Boelen; is het gesprek van gister al een beetje ingedaald en kan je het nu relativeren?
@Sam; nog niet klaar met dat schilderen
@Moosey; Waar ben je?
@Sneeze; ziek lekker goed uit!
@Sum; werkse meis...oh wacht het is al bijna weekend voor jou. Die 29-jarige...joh die heeft het gewoon druk, Frankborrel, pleinbios, morgen festivalletje in jouw stad. Mijn linkeroorlel zegt dat hij dinsdag misschien wel maandag je een berichtje stuurt.
@ de rest veel plezier vandaag.
Pas nu op de allerschattigste jongetjes ter wereld waar ik suikertante van ben. Ben nu druk pannenkoeken aan het balkken.Vanavond ga ik naar pleinbios (Milk) iemand nog zin om mee te gaan?, morgen ben ik op Heerlijk Rotterdam en zondag Gergiev Festival hiero...spreek jullie dus maar sporadisch de komende dagen. Dikke kus!
@Madhe; gaat het alweer een beetje meis?
@Frizz; hoe was de Ramadanontbijt om 4.00 uur en heb je MX nog gezien?
@Kym; WS is echt leuk! MB Reageert zodra hij in de gaten heeft dat jij niet de eerste stap zet...wacht lekker rustig af.
@Heyjij en Stroller; veel plezier op jullie date
@Boelen; is het gesprek van gister al een beetje ingedaald en kan je het nu relativeren?
@Sam; nog niet klaar met dat schilderen
@Moosey; Waar ben je?
@Sneeze; ziek lekker goed uit!
@Sum; werkse meis...oh wacht het is al bijna weekend voor jou. Die 29-jarige...joh die heeft het gewoon druk, Frankborrel, pleinbios, morgen festivalletje in jouw stad. Mijn linkeroorlel zegt dat hij dinsdag misschien wel maandag je een berichtje stuurt.
@ de rest veel plezier vandaag.
vrijdag 28 augustus 2009 om 11:39

vrijdag 28 augustus 2009 om 11:50
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:05
Goeiemorgen ladies...
Mooi dat je zo lekker vrolijk bent Stroller, en dat harsen moet je gewoon doen. Krijg je geen spijt van.
Hahaha Kym, wij vrouwen zijn toch niet voor niets multitask-talenten. Natuurlijk kun je werken en forummen tegelijk!
Sum wat lekker, nu ben je zeker bijna klaar met werken?! Die 29-jarige is misschien gewoon geschrokken van je kekke mail...
Ik kon vannacht echt niet zo lang wakker blijven...
Ben gaan slapen om 2.00 uur, en wekkertje gezet om 4.15 uur.
Had mijn eten al helemaal klaar gezet, en heb dus met mijn ogen half dicht de boel naar binnen gewerkt.
Was precies op tijd klaar!
Daarna pas MX gesproken, die dus niet meer langs was geweest.
Meneer was aan een pokertoernooitje begonnen, en deed het zo goed dat hij al uren bezig was.
Het was een serieuze zaak zei hij, want hij kon er dik mee verdienen.
Ben benieuwd!
Hij moet vanavond weer beginnen met werken.
En ja, we spreken elkaar eigenlijk sinds we elkaar kennen dagelijks.
Enige verschil is dat ik vroeger altijd het initiatief nam, en de laatste tijd hij.
Geprobeerd zo lang mogelijk te slapen vandaag, want hoe langer is slaap, hoe minder energie ik gebruik, hoe makkelijker het vasten gaat.
Belde mijn oma me wakker... Zucht.
Nu wel een beetje last van gerommel (ben erg gehecht normaal gesproken aan mijn ontbijt), maar dat komt goed.
Weet alleen nog niet wat ik met eten zal doen vanavond.
Mooi dat je zo lekker vrolijk bent Stroller, en dat harsen moet je gewoon doen. Krijg je geen spijt van.
Hahaha Kym, wij vrouwen zijn toch niet voor niets multitask-talenten. Natuurlijk kun je werken en forummen tegelijk!
Sum wat lekker, nu ben je zeker bijna klaar met werken?! Die 29-jarige is misschien gewoon geschrokken van je kekke mail...
Ik kon vannacht echt niet zo lang wakker blijven...
Ben gaan slapen om 2.00 uur, en wekkertje gezet om 4.15 uur.
Had mijn eten al helemaal klaar gezet, en heb dus met mijn ogen half dicht de boel naar binnen gewerkt.
Was precies op tijd klaar!
Daarna pas MX gesproken, die dus niet meer langs was geweest.
Meneer was aan een pokertoernooitje begonnen, en deed het zo goed dat hij al uren bezig was.
Het was een serieuze zaak zei hij, want hij kon er dik mee verdienen.
Ben benieuwd!
Hij moet vanavond weer beginnen met werken.
En ja, we spreken elkaar eigenlijk sinds we elkaar kennen dagelijks.
Enige verschil is dat ik vroeger altijd het initiatief nam, en de laatste tijd hij.
Geprobeerd zo lang mogelijk te slapen vandaag, want hoe langer is slaap, hoe minder energie ik gebruik, hoe makkelijker het vasten gaat.
Belde mijn oma me wakker... Zucht.
Nu wel een beetje last van gerommel (ben erg gehecht normaal gesproken aan mijn ontbijt), maar dat komt goed.
Weet alleen nog niet wat ik met eten zal doen vanavond.
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:12
mm ja .. er lopen hier 3 exemplaren rond die zo`n lekker bovenlijf hebben....
En toen het zo warm was , zat het hele zooitje buiten in de pauze (incl mij ) ......
En liepen ze zo rond ....maar goed veelte jong (21/2) wel lekker om even naar te kijken..
Petje af hoor Frizz , ik heb nu al honger en ik heb nog wel om 10 uur wat gegeten zo even luch halen want dat had ik in mn haast vannochtend op het aanrecht laten liggen.......
Al leuke plannen voor het weekend? behalve vasten ?
En toen het zo warm was , zat het hele zooitje buiten in de pauze (incl mij ) ......
En liepen ze zo rond ....maar goed veelte jong (21/2) wel lekker om even naar te kijken..
Petje af hoor Frizz , ik heb nu al honger en ik heb nog wel om 10 uur wat gegeten zo even luch halen want dat had ik in mn haast vannochtend op het aanrecht laten liggen.......
Al leuke plannen voor het weekend? behalve vasten ?
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:14
Ahh, goed gedaan dan Frizz! (je vasten)
En goedemorgen!
Jammer dat MX niet meer is langsgeweest, maar ja, ach, gelukkig kun je dat erg goed relativeren.
Ik moet straks de rimboe in. De echte rimboe. Een of andere stam/volkje vertellen dat ik volgende week komen logeren! (voor onderzoek) Heb ze al een keer ontmoet en ik zou terugkomen als ik de dag wist dat ik zou komen. Nou, en die weet ik nu.
WS vond het maar niks. "Onverwantwoord, als enige blanke vrouw tussen die lui".
Schatig he
En goedemorgen!
Jammer dat MX niet meer is langsgeweest, maar ja, ach, gelukkig kun je dat erg goed relativeren.
Ik moet straks de rimboe in. De echte rimboe. Een of andere stam/volkje vertellen dat ik volgende week komen logeren! (voor onderzoek) Heb ze al een keer ontmoet en ik zou terugkomen als ik de dag wist dat ik zou komen. Nou, en die weet ik nu.
WS vond het maar niks. "Onverwantwoord, als enige blanke vrouw tussen die lui".
Schatig he
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:14
Hallo meiden,
Tijdje niets zinnigs gehad om te posten hier, mag ik weer aansluiten? Heb wel alles meegelezen met jullie, dus ben volledig op de hoogte
Kym, wat heb jij toch heerlijk spannende verhalen daar.. Een fransman, WS, MB. Ik vind het supergoed van je dat je je niet druk maakt om het uitblijven van een reactie.
Frizz, dat je nog niet gereageerd hebt, betekent waarschijnlijk dat je nog in bed ligt.....
Hier geen dates in het verschiet, wel komend weekend een groot festival, zo ongeveer voor de deur. Lekker feesten dus.
Gisteren mijn ex gezien bij onze club... In de vergadering ben ik een paar keer scherp jegens hem geweest, deels omdat ik me sterk voelde; zag er top uit en weet dat het gros hem niet (meer) mag. Hij zag er zo zwak uit en voelde zich overduidelijk niet op zijn gemak met een overslaande stem en gekwelde blik. Later kwam ie nog even naar me toe. Voel me nu weer zo kut. Zou het liefst smsen of naar hem toe gaan. Want denk dan: ja misschien voelt ie toch nog wat voor me en doet ie daarom zo, is het alweer over met dat meisje. Vind dat dan zo'n domme gedachte van mezelf. Wat kunnen gevoel en verstand af en toe toch verschillende dingen zeggen he?!
Tijdje niets zinnigs gehad om te posten hier, mag ik weer aansluiten? Heb wel alles meegelezen met jullie, dus ben volledig op de hoogte
Kym, wat heb jij toch heerlijk spannende verhalen daar.. Een fransman, WS, MB. Ik vind het supergoed van je dat je je niet druk maakt om het uitblijven van een reactie.
Frizz, dat je nog niet gereageerd hebt, betekent waarschijnlijk dat je nog in bed ligt.....
Hier geen dates in het verschiet, wel komend weekend een groot festival, zo ongeveer voor de deur. Lekker feesten dus.
Gisteren mijn ex gezien bij onze club... In de vergadering ben ik een paar keer scherp jegens hem geweest, deels omdat ik me sterk voelde; zag er top uit en weet dat het gros hem niet (meer) mag. Hij zag er zo zwak uit en voelde zich overduidelijk niet op zijn gemak met een overslaande stem en gekwelde blik. Later kwam ie nog even naar me toe. Voel me nu weer zo kut. Zou het liefst smsen of naar hem toe gaan. Want denk dan: ja misschien voelt ie toch nog wat voor me en doet ie daarom zo, is het alweer over met dat meisje. Vind dat dan zo'n domme gedachte van mezelf. Wat kunnen gevoel en verstand af en toe toch verschillende dingen zeggen he?!
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:27
Hey Breaky!
Da's lang geleden voor mijn gevoel dat je hier was (is het echt zo lang geleden?)
Niet fijn dat je je ex tegenkwam, zeg, maar zo te lezen heb je je sterk gehouden. In contact met hem, maar ook naar jezelf toe. Dat is goed!
Heeft hij ook niets meer laten horen?
Wat is de liefde toch ingewikkeld eigenlijk he...
Da's lang geleden voor mijn gevoel dat je hier was (is het echt zo lang geleden?)
Niet fijn dat je je ex tegenkwam, zeg, maar zo te lezen heb je je sterk gehouden. In contact met hem, maar ook naar jezelf toe. Dat is goed!
Heeft hij ook niets meer laten horen?
Wat is de liefde toch ingewikkeld eigenlijk he...
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:37
Hahahaa ach ja Stroller, inderdaad, kijken mag dan wel.
Kan nog terugdenken aan die acrobaten van de week in het circus.
Slik...
Ja ik heb ook meestal wel snel trek, als ik bijvoorbeeld een maaltijd oversla word ik snel duizelig enzo (soms zelfs een beetje agressief...).
Maar nu heb ik me er helemaal op ingesteld, dat is anders.
En ik hoef niets te doen van mezelf vandaag, lekker rustig aan. Morgen ook trouwens.
Verder nog geen plannen, hou alles open.
Hou ik van.
Ben trouwens tot en met maandag vrij!
Oooooooh Kym wat klinkt dat leuk!
Zulk soort dingen zijn nou precies de reden dat ik in een volgend leven antropologie wil studeren.
Kun je hier vertellen wat je moet onderzoeken? Of te herkenbaar?
Lief van WS. Lekker mannelijke beschermende reactie.
Breaky ben wel al wakker hoor! Had allang gepost!
Ja ach, als MX niet komt... Kan gebeuren hoor.
Mijn geluk is gelukkig niet afhankelijk van zijn bezoekjes.
Nu nog even zorgen dat ik in die mindstate kan blijven.
Breaky wat ik niet snap, waarom heb je zo scherp op je ex gereageerd in de vergadering? Want later lijk je er spijt van te hebben... Blijf je wel eerlijk tegenover jezelf?
Kan nog terugdenken aan die acrobaten van de week in het circus.
Slik...
Ja ik heb ook meestal wel snel trek, als ik bijvoorbeeld een maaltijd oversla word ik snel duizelig enzo (soms zelfs een beetje agressief...).
Maar nu heb ik me er helemaal op ingesteld, dat is anders.
En ik hoef niets te doen van mezelf vandaag, lekker rustig aan. Morgen ook trouwens.
Verder nog geen plannen, hou alles open.
Hou ik van.
Ben trouwens tot en met maandag vrij!
Oooooooh Kym wat klinkt dat leuk!
Zulk soort dingen zijn nou precies de reden dat ik in een volgend leven antropologie wil studeren.
Kun je hier vertellen wat je moet onderzoeken? Of te herkenbaar?
Lief van WS. Lekker mannelijke beschermende reactie.
Breaky ben wel al wakker hoor! Had allang gepost!
Ja ach, als MX niet komt... Kan gebeuren hoor.
Mijn geluk is gelukkig niet afhankelijk van zijn bezoekjes.
Nu nog even zorgen dat ik in die mindstate kan blijven.
Breaky wat ik niet snap, waarom heb je zo scherp op je ex gereageerd in de vergadering? Want later lijk je er spijt van te hebben... Blijf je wel eerlijk tegenover jezelf?
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:05
Pom, ik twijfel nog een beetje of ik naar dat festival zal gaan morgen
Ik kijk eerst wel even wat voor weer het wordt
ben een mooi weer fetsivaller
Kym, wat ubercute dat WS zo reageert op je tripje de rimboe in
*kijkt verschrikt....hebben ze daar wel internet dan???*
Frizz, gaat ie nog een beetje met niet eten, of is alle energie al op?
Breaky, ik begrijp ook je scherpe opmerkingen niet zo naar je ex.
Is het om je zelf sterker te voelen, of om hem naar beneden te trekken?
Wat schiet je er mee op?
behalve dat je zelf nu weer een beetje verdrietig bent.
*gaat eens op speurtocht naar Moos en Sam*
Ik kijk eerst wel even wat voor weer het wordt
ben een mooi weer fetsivaller
Kym, wat ubercute dat WS zo reageert op je tripje de rimboe in
*kijkt verschrikt....hebben ze daar wel internet dan???*
Frizz, gaat ie nog een beetje met niet eten, of is alle energie al op?
Breaky, ik begrijp ook je scherpe opmerkingen niet zo naar je ex.
Is het om je zelf sterker te voelen, of om hem naar beneden te trekken?
Wat schiet je er mee op?
behalve dat je zelf nu weer een beetje verdrietig bent.
*gaat eens op speurtocht naar Moos en Sam*
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:13
*@#$%^&*()_+)(*&^%$#*
Bel ik voor een afspraak bij de kapper...kan ik pas volgende week zaterdag terecht,..
ja HALLO....het zit NU niet meer leuk!
Zo voor de laatste controle naar het ziekenhuis....en heel hard hopen dat mijn kaak weer vastgegroeid zit...
Anders moet ik onder het mes en kan ik 6 weken!!!!!! niet praten!!
Bel ik voor een afspraak bij de kapper...kan ik pas volgende week zaterdag terecht,..
ja HALLO....het zit NU niet meer leuk!
Zo voor de laatste controle naar het ziekenhuis....en heel hard hopen dat mijn kaak weer vastgegroeid zit...
Anders moet ik onder het mes en kan ik 6 weken!!!!!! niet praten!!