Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 22 augustus 2009 om 00:16
Ah dankje Madhe! Laten we het hopen...
Pom joh, zo voelde ik het ook helemaal niet. En als er nou één religie is die zich niet bezig houdt met evangelisatie is het het Boeddhisme wel. Doe jij alsjeblieft lekker waar jij je goed bij voelt.
Overigens helpt Boeddhisme wel heul goed bij het relativeren.
Pom joh, zo voelde ik het ook helemaal niet. En als er nou één religie is die zich niet bezig houdt met evangelisatie is het het Boeddhisme wel. Doe jij alsjeblieft lekker waar jij je goed bij voelt.
Overigens helpt Boeddhisme wel heul goed bij het relativeren.

zaterdag 22 augustus 2009 om 00:18
quote:frizzy schreef op 22 augustus 2009 @ 00:16:
Overigens helpt Boeddhisme wel heul goed bij het relativeren. Welterusten lieverd. wat ga je nou eigenlijk met de sportinstructeur doen. Ik heb er over nagedacht wat Sum zei en ik zeg nu ook nee, maar wat zeg jij?
Overigens helpt Boeddhisme wel heul goed bij het relativeren. Welterusten lieverd. wat ga je nou eigenlijk met de sportinstructeur doen. Ik heb er over nagedacht wat Sum zei en ik zeg nu ook nee, maar wat zeg jij?
zaterdag 22 augustus 2009 om 00:20
Ik ben een beetje hebberig voor die training... Ben er dus nog niet uit. Ik ga het nog eens goed met die collega doornemen.
MX lag helemaal in een deuk toen ik het vertelde (was al een week of 5 geleden), volgens hem is er geen man die iets doet voor niks, en al helemaal niet als het een Marokkaan is. En hij kan het weten.
Slaap lekker meiden! Dat jullie maar mooi mogen dromen!
MX lag helemaal in een deuk toen ik het vertelde (was al een week of 5 geleden), volgens hem is er geen man die iets doet voor niks, en al helemaal niet als het een Marokkaan is. En hij kan het weten.
Slaap lekker meiden! Dat jullie maar mooi mogen dromen!
zaterdag 22 augustus 2009 om 00:32

zaterdag 22 augustus 2009 om 01:38
Stuitte net op een prachtig stukje poëzie dat ik jullie niet wil onthouden. Erg verbaasd dat dit is geschreven door een 14-jarige...
ze zeggen
wat ze zeggen
en wat ze zeggen
zeggen ze verkeerd
want wat ze zeggen
is niet goed gezegd
en ik zeg je
het is verleerd
om te zeggen
wat je zeggen wil
en te zeggen wat je voelt
want het zeggen
zonder woorden
zegt nooit
wat je bedoelt
ze zeggen
wat ze zeggen
en wat ze zeggen
zeggen ze verkeerd
want wat ze zeggen
is niet goed gezegd
en ik zeg je
het is verleerd
om te zeggen
wat je zeggen wil
en te zeggen wat je voelt
want het zeggen
zonder woorden
zegt nooit
wat je bedoelt

zaterdag 22 augustus 2009 om 01:45
Fijn dat het wat beter gaat. ik heb een paar maanden terug mijn voet gebroken. Ben nu een aantal weken uit het gips, maar echt erg goed voelt het nog niet. Helemaal niet nadat ik mijn pootje gisteren nogal gestoten had, ja dat zul je dan ook net zien. Maar ja geduld is een schone zaak, komt wel goed uiteindelijk