Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:01
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:06
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:10
Moet je ook niet proberen Kym, je iets voorstellen.
Het komt zoals het komt toch?
Nah, Frizz, ik ben ook niet zo'n Truus de Mier hoor.
Maar vanwege Summerhond en zijn duiken in de sloot moet ik echt wel 1x per week dweilen en toch zeker 3x per week ff een stofzuiger erdoorheen gooien.
En als ik dan toch bezig ben met een soppie, kan ik net zo goed de buitenkant keuken en de plankies ff meenemen.
(ben ook met een uurtje altijd wel klaar hoor, dan ben ik het ook wel weer zat)
Tsja, dat harlopen, ik heb het gen gewoon niet denk ik
Wat gek is want in de winter kan ik op de ijsbaan wel oeverloos rondjes schaatsen op de 500m baan.
Als ik eenmaal de slag te pakken heb raak ik in een soort trance of zo.
Nou nee das overdreven, ik hoor en zie alles wel maar ben wel helemaal in mezelf gekeerd
Vond mijn lief ook altijd HEEL gezellig als we in training waren hahaha....
Sam je rechte rugspier kan je heel mooi laten zien (en trainen) als je op je buik gaat liggen en vervolgens op je ellebogen en tenen gaan staan, rug recht houden en de buik aangespannen.
Wij doen die oefening aan het einde van een combat les je je hoort de mensen te aarde storten zo zwaar is ie
Ik ga eens iemand bellen....gewoon zomaar
Nee ook weer niet waar heb zin om ergens te lunchen maar dan weer geen zin om alleen te gaan
Het komt zoals het komt toch?
Nah, Frizz, ik ben ook niet zo'n Truus de Mier hoor.
Maar vanwege Summerhond en zijn duiken in de sloot moet ik echt wel 1x per week dweilen en toch zeker 3x per week ff een stofzuiger erdoorheen gooien.
En als ik dan toch bezig ben met een soppie, kan ik net zo goed de buitenkant keuken en de plankies ff meenemen.
(ben ook met een uurtje altijd wel klaar hoor, dan ben ik het ook wel weer zat)
Tsja, dat harlopen, ik heb het gen gewoon niet denk ik
Wat gek is want in de winter kan ik op de ijsbaan wel oeverloos rondjes schaatsen op de 500m baan.
Als ik eenmaal de slag te pakken heb raak ik in een soort trance of zo.
Nou nee das overdreven, ik hoor en zie alles wel maar ben wel helemaal in mezelf gekeerd
Vond mijn lief ook altijd HEEL gezellig als we in training waren hahaha....
Sam je rechte rugspier kan je heel mooi laten zien (en trainen) als je op je buik gaat liggen en vervolgens op je ellebogen en tenen gaan staan, rug recht houden en de buik aangespannen.
Wij doen die oefening aan het einde van een combat les je je hoort de mensen te aarde storten zo zwaar is ie
Ik ga eens iemand bellen....gewoon zomaar
Nee ook weer niet waar heb zin om ergens te lunchen maar dan weer geen zin om alleen te gaan
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:11
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:33
Ben ook altijd snel kalar met schoonmaken, das het voordeel van een klein huis!
Heb je al een lunchdate gevonden Sum?
Ik ga er een beetje vanuit dat het bij jou hetzelfde is als toen ik in Laos zat, maar dat is dus blijkbaar niet zo?
Daar gaat iedereen poedelen meteen nadat ie wakker is (en dat is vroeg!), en net voor het donker wordt gaat weer iedereen aam de gang met water en zeep. Als je iemand tegenkomt einde van de middag, is de standaardvraag: 'Heb je al gepoedeld?'
Op sommige plekken moest ik dat ook gewoon aan de dorpskraan of in de rivier doen, met zo'n doek om mezelf heen gebonden. Gelukkig kreeg ik de eerste keer 'les' van een meisje van 14. Niet makkelijk namelijk!
Heb je al een lunchdate gevonden Sum?
Ik ga er een beetje vanuit dat het bij jou hetzelfde is als toen ik in Laos zat, maar dat is dus blijkbaar niet zo?
Daar gaat iedereen poedelen meteen nadat ie wakker is (en dat is vroeg!), en net voor het donker wordt gaat weer iedereen aam de gang met water en zeep. Als je iemand tegenkomt einde van de middag, is de standaardvraag: 'Heb je al gepoedeld?'
Op sommige plekken moest ik dat ook gewoon aan de dorpskraan of in de rivier doen, met zo'n doek om mezelf heen gebonden. Gelukkig kreeg ik de eerste keer 'les' van een meisje van 14. Niet makkelijk namelijk!
zaterdag 22 augustus 2009 om 14:13
Nope, geen lunchdate gevonden
Iedereen is aan de schoonmaak geloof ik.
Heb je er zin in Kym?
Veel plezier in de kerk meissie...
Ging je nou vanavond ook nog stappen?
Ik ga zo maar eens op zoek naar een verjaardagskado.
Doe ik gelijk even boodschappen en l
lunch ik wel lekker op mijn terras.
Het weer wordt hier trouwens steeds mooier...
Iedereen is aan de schoonmaak geloof ik.
Heb je er zin in Kym?
Veel plezier in de kerk meissie...
Ging je nou vanavond ook nog stappen?
Ik ga zo maar eens op zoek naar een verjaardagskado.
Doe ik gelijk even boodschappen en l
lunch ik wel lekker op mijn terras.
Het weer wordt hier trouwens steeds mooier...
zaterdag 22 augustus 2009 om 15:43
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2009 @ 13:10:
Hm, ik doe wat fout want het gaat mij gemakkelijk af.
Lekker hoor, buiten de deur lunchen. Ik stort mezelf op de bank, of ga even werken in de tuin of of of....ach, ik zie wel.
Hm, ik doe wat fout want het gaat mij gemakkelijk af.
Lekker hoor, buiten de deur lunchen. Ik stort mezelf op de bank, of ga even werken in de tuin of of of....ach, ik zie wel.
I am Spaaartaaacus.
zaterdag 22 augustus 2009 om 16:27
Het klinkt hier ook echt als weekend. Wat zijn we allemaal ontspannen!
Ik had net tijdens het sporten een openbaring: Ik heb helemaal niemand nodig! Voelde me zonder man al die tijd prima, dus nu zonder MX voel ik me ook prima. Heb mijn eigen kracht weer teruggevonden. Wist ik veel dat ik die in de sportschool had achtergelaten...
Ik had net tijdens het sporten een openbaring: Ik heb helemaal niemand nodig! Voelde me zonder man al die tijd prima, dus nu zonder MX voel ik me ook prima. Heb mijn eigen kracht weer teruggevonden. Wist ik veel dat ik die in de sportschool had achtergelaten...
zaterdag 22 augustus 2009 om 16:49
haha, Frizz, dat je hem daar had laten liggen joh!
Echt goed van ze dat ze het op de sportschool ff voor je bewaard hebben
Hier zojuust een heuse ruzie gehad op RP
GE-WEL-DIG!
Nu even half uurtje met boek en thee in de zon!
Valt mij inderdaad ook op dat iedereen zo lekker in hert velletje zit vandaag geen stress toestanden
Nou ja Kym wel een beetje met haar harem (das lief bedoeld hoor Kyn)
Frizz, je gaat je kadootje toch wel even brengen toch zeker?
Of zet je die vast bij jou in de badkamer...je weet nooit waar het goed voor gaat zijn binnenkort
Echt goed van ze dat ze het op de sportschool ff voor je bewaard hebben
Hier zojuust een heuse ruzie gehad op RP
GE-WEL-DIG!
Nu even half uurtje met boek en thee in de zon!
Valt mij inderdaad ook op dat iedereen zo lekker in hert velletje zit vandaag geen stress toestanden
Nou ja Kym wel een beetje met haar harem (das lief bedoeld hoor Kyn)
Frizz, je gaat je kadootje toch wel even brengen toch zeker?
Of zet je die vast bij jou in de badkamer...je weet nooit waar het goed voor gaat zijn binnenkort
zaterdag 22 augustus 2009 om 16:53
Ruzie? Op RP? Vertel vertel vertel!
*zet sensatiezoekgezicht op*
Tja achtelijk toch, hij lag gewoon bij het roeiapparaat!
Cadeautje krijgt ie zeker, heb Axe deo en douchegel gekocht voor hem. Komt ie in ieder geval niet met niks aan daar...
MAAR bij de Appie was de Axe deo 2e gratis, dus heb er mooi eentje meegenomen voor you never know!
*zet sensatiezoekgezicht op*
Tja achtelijk toch, hij lag gewoon bij het roeiapparaat!
Cadeautje krijgt ie zeker, heb Axe deo en douchegel gekocht voor hem. Komt ie in ieder geval niet met niks aan daar...
MAAR bij de Appie was de Axe deo 2e gratis, dus heb er mooi eentje meegenomen voor you never know!
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:00
Ach, fijn voor je buurjongetje, Frizzy.
Nee hoor, ik vind dat niet gek hoor. Ik denk dat zelf ook. Mo past niet bij mij maar ik ga er eens wel met hem over discussieren. Kijken of het hem wakker schudt. Denk het niet hoor. Dan niet, ook goed.
Ik kan veel hebben wat er tegen mij gezegd wordt en van wie het komt. Dat vind ik belangrijker. En ik vind Gewoon, lekker relativeren een superfijn topic. Kan ik mijn ei kwijt en sta ik er open voor wat er geschreven wordt voor mij en voor anderen. Ik vind jullie allen fijne mensen.
*slijm slijm* kwijl hangt nog net niet onder mijn kin.
Proost, girlxxx
Summer in het zonnetje. Lekker hoor, ik ga hetzelfde doen.
Nee hoor, ik vind dat niet gek hoor. Ik denk dat zelf ook. Mo past niet bij mij maar ik ga er eens wel met hem over discussieren. Kijken of het hem wakker schudt. Denk het niet hoor. Dan niet, ook goed.
Ik kan veel hebben wat er tegen mij gezegd wordt en van wie het komt. Dat vind ik belangrijker. En ik vind Gewoon, lekker relativeren een superfijn topic. Kan ik mijn ei kwijt en sta ik er open voor wat er geschreven wordt voor mij en voor anderen. Ik vind jullie allen fijne mensen.
*slijm slijm* kwijl hangt nog net niet onder mijn kin.
Proost, girlxxx
Summer in het zonnetje. Lekker hoor, ik ga hetzelfde doen.
I am Spaaartaaacus.
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:19
Proost girl. Er zijn meer vissen in de zee!
Ok dan Sam. Mooi zo! Maar ik ben het wel met je eens hoor wat dit topic betreft. Lieve meiden hier allemaal, en je kunt lekker jezelf zijn. Heerlijk!
Wat ook lekker is, zijn die twee stroopwafels die ik zit te eten. Heb ik daarvoor een uur gezwoegd in de sportschool...
Ok dan Sam. Mooi zo! Maar ik ben het wel met je eens hoor wat dit topic betreft. Lieve meiden hier allemaal, en je kunt lekker jezelf zijn. Heerlijk!
Wat ook lekker is, zijn die twee stroopwafels die ik zit te eten. Heb ik daarvoor een uur gezwoegd in de sportschool...
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:20
Nou, ik ben weer terug.
En ik vind het allemaal maar fucking verdomde lastig. Het is zo gecompliceerd!
Ik merk dat ik WS leuk vind, echt leuk. Maar die verrekte MB zit echt teveel in mijn hoofd. Het voelt te goed met MB. En er energie steken in een andere liefde, dat rijmt niet voor mijn gevoel.
Ik vond het heel lastig net met hem merkte ik. Kan me gewoon niet geven. Maar dat zal vast ook te maken hebben met het hele cultuurverschil e.d. Het is even teveel denk ik.
Ik merk dat ik WS leuk vind, echt leuk. Maar die verrekte MB zit echt teveel in mijn hoofd. Het voelt te goed met MB. En er energie steken in een andere liefde, dat rijmt niet voor mijn gevoel.
Ik vond het heel lastig net met hem merkte ik. Kan me gewoon niet geven. Maar dat zal vast ook te maken hebben met het hele cultuurverschil e.d. Het is even teveel denk ik.
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:27
Weten jullie wat ook lekker is?
Een aarbeien cornetto!
Net gekocht bij de supermarkt,,,YUM!
Heet in de zon zeg!
Oh, ik had het trouwens met een vriendin gister even over mijn "moet" gedrag"
Het is mooi weer dus ik moet naar het strand en zo
En die had me toch een wonderlijk simpele oplossing zeg.
Ze zei,Sum als je voortaan het moeten nou eens vervangt voor het woordje mogen dan staat het al wat vriendelijker naar jezelf
Dus ik MOET morgen niet naar het strand, maar ik MAG morgen naar het strand....dat klinkt me toch een partij Zen zeg!
Word er helemaal blij van!
goed de RP fight.
Ik zat wel een beetje op sarren dus na het zoveelste hartje van een full member heb ik een mailtje gestuurd
Dat ik het wel zo vreselijk onspontaan vond om een hartje te sturen als je de beschikking hebt over tekst.
Zeker ook omdat er in zijn profiel stond dat hij direct,open en spontaan (ik vind dat zo'n jeukwoord op RP) was.
Kreeg ik een mailtje terug dat hij echt heel leuk was en ook nog eens ontzettend lief en zo.
Heb hem nogmaals laten weten dat ik niet meer geinteresseerd was maar hij bleef mailen
Serieus waar....9 mails heb ik van die meneer mogen ontvangen en ze werden steeds hopelozer.
En hoe scherper ik ging reageren hoe huileriger hij ging doen
Het was gewoon een beetje zielig, maar ik kon zelf ook niet stoppen met lullige mailtjes sturen.
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ik een ijskonijn was...
En nu heeft hij me geblokkeerd...
*gaat zich in een hoekje staan te schamen, want hier word gezegd dat iedereen zo lief is op het forum, maar dot was zeker geen lieve actie mijnerzijds*
Een aarbeien cornetto!
Net gekocht bij de supermarkt,,,YUM!
Heet in de zon zeg!
Oh, ik had het trouwens met een vriendin gister even over mijn "moet" gedrag"
Het is mooi weer dus ik moet naar het strand en zo
En die had me toch een wonderlijk simpele oplossing zeg.
Ze zei,Sum als je voortaan het moeten nou eens vervangt voor het woordje mogen dan staat het al wat vriendelijker naar jezelf
Dus ik MOET morgen niet naar het strand, maar ik MAG morgen naar het strand....dat klinkt me toch een partij Zen zeg!
Word er helemaal blij van!
goed de RP fight.
Ik zat wel een beetje op sarren dus na het zoveelste hartje van een full member heb ik een mailtje gestuurd
Dat ik het wel zo vreselijk onspontaan vond om een hartje te sturen als je de beschikking hebt over tekst.
Zeker ook omdat er in zijn profiel stond dat hij direct,open en spontaan (ik vind dat zo'n jeukwoord op RP) was.
Kreeg ik een mailtje terug dat hij echt heel leuk was en ook nog eens ontzettend lief en zo.
Heb hem nogmaals laten weten dat ik niet meer geinteresseerd was maar hij bleef mailen
Serieus waar....9 mails heb ik van die meneer mogen ontvangen en ze werden steeds hopelozer.
En hoe scherper ik ging reageren hoe huileriger hij ging doen
Het was gewoon een beetje zielig, maar ik kon zelf ook niet stoppen met lullige mailtjes sturen.
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ik een ijskonijn was...
En nu heeft hij me geblokkeerd...
*gaat zich in een hoekje staan te schamen, want hier word gezegd dat iedereen zo lief is op het forum, maar dot was zeker geen lieve actie mijnerzijds*
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:30
quote:Kym schreef op 22 augustus 2009 @ 17:20:
Nou, ik ben weer terug.
Ach meissie, heftig hoor allemaal.
Heb je WS ook verteld dat het je allemaal een beetje te veel wordt?
Je hoeft er de werkelijke reden niet eens bij te geven
Cultuur verschil lijkt me in dit geval ook voldoende toch?
Zo zie je maar, er komt vanzelf een oplossing
Dit wil je niet, dit kan je niet,dus doe je het ook niet....
Zie je WS nou vanavond weer?
Of ga je met een ander groepje op strap?
Even een dikke verwarrend hè allemaal...
Nou, ik ben weer terug.
Ach meissie, heftig hoor allemaal.
Heb je WS ook verteld dat het je allemaal een beetje te veel wordt?
Je hoeft er de werkelijke reden niet eens bij te geven
Cultuur verschil lijkt me in dit geval ook voldoende toch?
Zo zie je maar, er komt vanzelf een oplossing
Dit wil je niet, dit kan je niet,dus doe je het ook niet....
Zie je WS nou vanavond weer?
Of ga je met een ander groepje op strap?
Even een dikke verwarrend hè allemaal...
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:56
Misschien stel ik me wel aan, maar ik word er een beetje verdrietig van.
Ik mis MB eventjes keihard gewoon nu. Niet fijn!
En ik luister een heel mooi liedje, namelijk
Je zoenen zijn zoeter van Herman van Veen & Rosenberg trio en man o man, dat nummer raakt me zo diep!
(kan helaas nergens een fragment vinden op internet, jullie wel?)
Komt misschien ook nog eens bij dat ik vervelende mail kreeg van een vriendin thuis. Als reactie op een mail van mij vertelt ze me dat ze niet meer mijn kant op komt (zou ze doen in de herfst). Maar dat komt vooral door mijn toon in de laatste mail.
Ik merk dat ik helemaal geen zin heb in dit gezeik. Heb nu zin om helemaal niet meer te reageren.
Sorry voor de enorme egopost.
Ik mis MB eventjes keihard gewoon nu. Niet fijn!
En ik luister een heel mooi liedje, namelijk
Je zoenen zijn zoeter van Herman van Veen & Rosenberg trio en man o man, dat nummer raakt me zo diep!
(kan helaas nergens een fragment vinden op internet, jullie wel?)
Komt misschien ook nog eens bij dat ik vervelende mail kreeg van een vriendin thuis. Als reactie op een mail van mij vertelt ze me dat ze niet meer mijn kant op komt (zou ze doen in de herfst). Maar dat komt vooral door mijn toon in de laatste mail.
Ik merk dat ik helemaal geen zin heb in dit gezeik. Heb nu zin om helemaal niet meer te reageren.
Sorry voor de enorme egopost.