Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 1 september 2009 om 23:24
Hmm, ja de muziek is wel belangrijk bij Combat.
Aan de andere kant, de muziek staat zo hard dat je de bas wel moet kunnen voelen...
Als je de bas voelt, kam je het ritme meepakken en dan moet het volgens mij wel te doen zijn
Ik ga het zondag gelijk eens vragen aan mijn eigen instructeur.
Het grote voordeel is dat je bij Les Mills lessen 3 maanden lang hetzelfde programma traint.
Je kan jezelf dus elke les verbeteren (hele opzet van LM)
Dus eigenlijk zou je het gewoon eens moeten proberen...
Goed kijken, veel miskleunen de eerste lessen (maar wees gerust dat doet iedereen) en dan zo je het op moeten kunnen pikken denk ik
Aan de andere kant, de muziek staat zo hard dat je de bas wel moet kunnen voelen...
Als je de bas voelt, kam je het ritme meepakken en dan moet het volgens mij wel te doen zijn
Ik ga het zondag gelijk eens vragen aan mijn eigen instructeur.
Het grote voordeel is dat je bij Les Mills lessen 3 maanden lang hetzelfde programma traint.
Je kan jezelf dus elke les verbeteren (hele opzet van LM)
Dus eigenlijk zou je het gewoon eens moeten proberen...
Goed kijken, veel miskleunen de eerste lessen (maar wees gerust dat doet iedereen) en dan zo je het op moeten kunnen pikken denk ik
dinsdag 1 september 2009 om 23:26
quote:Chardonnay schreef op 01 september 2009 @ 23:20:
Ik bel niet, ik bel niet, ik bel niet.
Tuurlijk niet....
Heb ooit als tip gekregen:
1 dag tegelijk.
Dus als je vandaag NIET belt, kan je morgen tegen jezelf zeggen
Gister heb ik niet gebeld, dus vandaag hoef ik hem ook niet te bellen.
Kleine doeletjes stellen lieverd....je kan het, weet ik 100% zeker!
Ik bel niet, ik bel niet, ik bel niet.
Tuurlijk niet....
Heb ooit als tip gekregen:
1 dag tegelijk.
Dus als je vandaag NIET belt, kan je morgen tegen jezelf zeggen
Gister heb ik niet gebeld, dus vandaag hoef ik hem ook niet te bellen.
Kleine doeletjes stellen lieverd....je kan het, weet ik 100% zeker!
dinsdag 1 september 2009 om 23:56
heey char...
Gaat het een beetje ? (domme vraag! i know) Maar ik bedoel.. gaat het een beetje voor nu??
ik wilde eigenlijk zo naar bed gaan en hier nog even gedag zeggen, maar ik moest aan je denken omdat het voor jou nu wel even een moeilijke nacht zal gaan worden...
Nouja ik ben nog wel even hier dus als je wat steunt kunt gebruiken....
Gaat het een beetje ? (domme vraag! i know) Maar ik bedoel.. gaat het een beetje voor nu??
ik wilde eigenlijk zo naar bed gaan en hier nog even gedag zeggen, maar ik moest aan je denken omdat het voor jou nu wel even een moeilijke nacht zal gaan worden...
Nouja ik ben nog wel even hier dus als je wat steunt kunt gebruiken....
dinsdag 1 september 2009 om 23:59
Jezus! Ik kon zowaar niks posten. Heul erg raar. Maar dit was mijn stukje.Ik kan nu zeker weer gaan bijlezen
Sneeze: voorzichtig met je verkoudheidje, zorg goed voor jezelf hè
Sum: lekker tekeer gegaan in de sportschool dus, goed!
En wat gaaf dat je wat nieuws mag gaan doen daar! Wanneer gaat dat van start en gaat het je veel tijd kosten?
MB's smsje was inderdaad lief. Of naja, de vraag of we binnenkort weer gingen bellen deed me vooral goed.
Zijn reactie had zo lang op zich laten wachten, omdat hij geen beltegoed meer had (jaha dames, sommige mensen lopen nogal achter )
Boemen: dank je wel voor je lieve reactie. Wat betreft jouw situatie zit het mij niet lekker (dat klinkt raarder dan ik het bedoel), omdat ik vind dat als jij een bepaald traject/proces ingaat (lettend op de specifieke situatie waar jij nu in zit en die ik nu niet ga noemen hier) je niet moet worden afgeleid door dit
soort dingen met haar. En ik vind dus ook dat het aan haar is om dat te signaleren en het eventueel te sturen. En dat doet ze niet in mijn ogen, en dat vind ik zorgelijk. Ik vind jou echt tekort wordt gedaan op deze manier. Ik geloof namelijk niet dat het jou niet beinvloedt, ook al ontken je dat.
En ja, hier is het inderdaad een emotionele toestand. Weet niet wat er gebeurt met me, maar het stapelt zich enorm op. Merk ook dat de mensen waarmee ik woon me teveel op de huid zitten.Word ik chagrijnig van. Ik heb ook steeds bijna ruzie met één van hen. Gezellige boel. Daarom lig ik maar vast in bed.
Oh en Char: nog een knuffel (ook al ben ik niet zo'n knuffelig type)
Sneeze: voorzichtig met je verkoudheidje, zorg goed voor jezelf hè
Sum: lekker tekeer gegaan in de sportschool dus, goed!
En wat gaaf dat je wat nieuws mag gaan doen daar! Wanneer gaat dat van start en gaat het je veel tijd kosten?
MB's smsje was inderdaad lief. Of naja, de vraag of we binnenkort weer gingen bellen deed me vooral goed.
Zijn reactie had zo lang op zich laten wachten, omdat hij geen beltegoed meer had (jaha dames, sommige mensen lopen nogal achter )
Boemen: dank je wel voor je lieve reactie. Wat betreft jouw situatie zit het mij niet lekker (dat klinkt raarder dan ik het bedoel), omdat ik vind dat als jij een bepaald traject/proces ingaat (lettend op de specifieke situatie waar jij nu in zit en die ik nu niet ga noemen hier) je niet moet worden afgeleid door dit
soort dingen met haar. En ik vind dus ook dat het aan haar is om dat te signaleren en het eventueel te sturen. En dat doet ze niet in mijn ogen, en dat vind ik zorgelijk. Ik vind jou echt tekort wordt gedaan op deze manier. Ik geloof namelijk niet dat het jou niet beinvloedt, ook al ontken je dat.
En ja, hier is het inderdaad een emotionele toestand. Weet niet wat er gebeurt met me, maar het stapelt zich enorm op. Merk ook dat de mensen waarmee ik woon me teveel op de huid zitten.Word ik chagrijnig van. Ik heb ook steeds bijna ruzie met één van hen. Gezellige boel. Daarom lig ik maar vast in bed.

Oh en Char: nog een knuffel (ook al ben ik niet zo'n knuffelig type)
woensdag 2 september 2009 om 00:06
Shoot, wil ik net gaan slapen zie ik een berrichtje van Kym
Even nog dan....
LIEHIEFFFFF....altijd leuk om te lezen dat hij weer wil bellen
Mijn god, trek die kerel eens heel snel de 21ste eeuw in zeg!
Dat dat nog bestaat zeg...beltegoed
Wanneer ik ga starten weet ik eigenlijk nog niet, hoor ik van de week wel.
Gaat wel veel tijd in zitten, want nu doe ik het leuk, maar zo moet het perfect dus veel trainen, en das dan wel weer lekker voor die extra kilootjes
En wat betreft jouw visie op "de zaak Boemen" (voel me even Peter R hihi)
Die deel ik.
Tuurlijk kan Boemen zich erboven plaatsen, maar het zou in mijn ogen niet eens aan de orde moeten zijn...
En nu ga ik echt slapen
Trusten meisjes....
*vraagt zich wel af hoe het met Fransje is en of Kym WS later deze week nog gaat zien*
Even nog dan....
LIEHIEFFFFF....altijd leuk om te lezen dat hij weer wil bellen
Mijn god, trek die kerel eens heel snel de 21ste eeuw in zeg!
Dat dat nog bestaat zeg...beltegoed
Wanneer ik ga starten weet ik eigenlijk nog niet, hoor ik van de week wel.
Gaat wel veel tijd in zitten, want nu doe ik het leuk, maar zo moet het perfect dus veel trainen, en das dan wel weer lekker voor die extra kilootjes
En wat betreft jouw visie op "de zaak Boemen" (voel me even Peter R hihi)
Die deel ik.
Tuurlijk kan Boemen zich erboven plaatsen, maar het zou in mijn ogen niet eens aan de orde moeten zijn...
En nu ga ik echt slapen
Trusten meisjes....
*vraagt zich wel af hoe het met Fransje is en of Kym WS later deze week nog gaat zien*
woensdag 2 september 2009 om 00:11
Hi lief Summertje (ik kan gewoon niet meer posten met mozila, maar wel met dat slome explorer, grr), hartstikke goed dat je die training gaat doen joh! Goede kans! Wees trots! Ze hebben jou gewoon gevraagd!
En ja, MB is niet zo into de nieuwe media, maar eerlijk gezegd vind ik 't juist wel aantrekkelijk (valt niks te googlen, hyven etc).
WS zie ik eind deze week (morgen is dat nachtje weg van me)wel weer denk ik, maar daar twijfel ik nu wel weer over.
Ach en Madhe, het kan slechter gaan, heb gewoon mijn dagen niet en extra niet door de dingen die zich thuis afspelen.
En ja, MB is niet zo into de nieuwe media, maar eerlijk gezegd vind ik 't juist wel aantrekkelijk (valt niks te googlen, hyven etc).
WS zie ik eind deze week (morgen is dat nachtje weg van me)wel weer denk ik, maar daar twijfel ik nu wel weer over.
Ach en Madhe, het kan slechter gaan, heb gewoon mijn dagen niet en extra niet door de dingen die zich thuis afspelen.
woensdag 2 september 2009 om 00:12
woensdag 2 september 2009 om 00:17
Contact is mogelijk, ja hoor. Maar soms onhandig met tijden e.d. En ach, het leven in NL gaat door en hier ook. Natuurlijk blijft het contact met mijn dierbaren, maar met sommigen lijkt het al wel wat minder te worden.
Wat die dierbaren betreft hoor ik morgen de uitslag via mijn moeder. Kuttige is dan dat ik in de rimboe zit dus wellicht niet eens bereikbaar ben.
Wat die dierbaren betreft hoor ik morgen de uitslag via mijn moeder. Kuttige is dan dat ik in de rimboe zit dus wellicht niet eens bereikbaar ben.
woensdag 2 september 2009 om 00:27
@ Kymm Thanks voor je reactie en uitleg
Ja kymm.. zoals jij over de situatie denkt.. is precies zoals ik er over denk.. eigenlijk..
Ik vind het ook raar, ik vind het ook niet kloppen. Ik vind het ook gek, en ik voel me ook tekort gedaan in deze situatie.
Of zij nou wel of geen gevoelens heeft, daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat zij het geen behoort te doen wat het beste voor mij is. Nu ben ik de gene die haar continue aan het vertellen is hoe zij zich behoort te gedragen als naar mij toe..
Ze zegt continue dat ze het zo moeilijk vind.. Dan denk ik..:Dat het moeilijk zou worden en niet makkelijk in het contact zou worden had je van te voren kunnen weten. Waarom heb je me niet overgeplaatst?
Juist doordat zij dat niet gedaan heeft, ging ik ervanuit dat ik 'daar' veilig zou zijn en dat ze met deze situatie om kon gaan..
En natuurlijk staat dit ook mijn proces ook in de weg hoe dan ook, en beinvloedt het mij..Dat sowieso... daar heb je ook gelijk in..
Met mijn woorden vanmiddag bedoelde ik eigenlijk te zeggen : Ja het staat mijn proces in de weg, maar ik ga er nu nog maar het beste van maken..'en er boven proberen te staan'
Het voelt alleen oneerlijk, het verleden herhaalt zich. En dat terwijl zij weet hoe het met mijn vorige verliefdheden is gegaan, en hoe andere vrouwen met mij zijn omgegaan. Niet dat ik in de slachtofferrol wil kruipen.. ik bedoel alleen te zeggen dat zij toch wel beter zou moeten weten...
En kymm .. over jouw situatie.. Het is heel logisch dat je chagerijnig bent en dat je het gevoel hebt dat mensen je op je huid zitten. Je kan nu gewoon iets minder hebben.. en ik hoop ook dat de mensen om je heen daar begrip voor kunnen opbrengen.. veroordeel jezelf niet he?? ga je ook niet schuldig voelen. Jouw gevoelens mogen er nu gewoon zijn! zoals ik al zei: wees niet te streng voor jezelf !
@ summ goed dat je zo bezig bent op de sportschool.. daar had ik nog niets over gezegd.. zo'n mentaliteit.. daar hou ik wel van.. niet er (alleen) over zeuren, maar gewoon aanpakken
Ja kymm.. zoals jij over de situatie denkt.. is precies zoals ik er over denk.. eigenlijk..
Ik vind het ook raar, ik vind het ook niet kloppen. Ik vind het ook gek, en ik voel me ook tekort gedaan in deze situatie.
Of zij nou wel of geen gevoelens heeft, daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat zij het geen behoort te doen wat het beste voor mij is. Nu ben ik de gene die haar continue aan het vertellen is hoe zij zich behoort te gedragen als naar mij toe..
Ze zegt continue dat ze het zo moeilijk vind.. Dan denk ik..:Dat het moeilijk zou worden en niet makkelijk in het contact zou worden had je van te voren kunnen weten. Waarom heb je me niet overgeplaatst?
Juist doordat zij dat niet gedaan heeft, ging ik ervanuit dat ik 'daar' veilig zou zijn en dat ze met deze situatie om kon gaan..
En natuurlijk staat dit ook mijn proces ook in de weg hoe dan ook, en beinvloedt het mij..Dat sowieso... daar heb je ook gelijk in..
Met mijn woorden vanmiddag bedoelde ik eigenlijk te zeggen : Ja het staat mijn proces in de weg, maar ik ga er nu nog maar het beste van maken..'en er boven proberen te staan'
Het voelt alleen oneerlijk, het verleden herhaalt zich. En dat terwijl zij weet hoe het met mijn vorige verliefdheden is gegaan, en hoe andere vrouwen met mij zijn omgegaan. Niet dat ik in de slachtofferrol wil kruipen.. ik bedoel alleen te zeggen dat zij toch wel beter zou moeten weten...
En kymm .. over jouw situatie.. Het is heel logisch dat je chagerijnig bent en dat je het gevoel hebt dat mensen je op je huid zitten. Je kan nu gewoon iets minder hebben.. en ik hoop ook dat de mensen om je heen daar begrip voor kunnen opbrengen.. veroordeel jezelf niet he?? ga je ook niet schuldig voelen. Jouw gevoelens mogen er nu gewoon zijn! zoals ik al zei: wees niet te streng voor jezelf !
@ summ goed dat je zo bezig bent op de sportschool.. daar had ik nog niets over gezegd.. zo'n mentaliteit.. daar hou ik wel van.. niet er (alleen) over zeuren, maar gewoon aanpakken
woensdag 2 september 2009 om 00:29
Oooh meissie. Ik denk aan je. Ik hoop dat je wel bereikbaar bent, en dat er goed nieuws komt. Het moet gewoon goed nieuws zijn, want jij zit daar in de rimboe. Voor jou ook, probeer een beetje te slapen.
Char, probeer even een beetje te slapen. Je voelt je kut, en dat is heel logisch. Dit heeft tijd nodig. Ik zou je zo graag een week verder slepen maar dat kan ik niet En het is niet leuk, maar wel verstandig om hem niet te bellen. Doe je het wel, dan voelt dat misschien 2 seconden goed, maar daarna zijn jullie allebei nog meer in de war en nog verdrietiger, al voelt het nu waarschijnlijk alsof het niet verdrietiger kan. Het kan.. geloof me, het kan.
*geeft even een hele dikke knuffel aan Kym en Char*
Ik ga nu slapen, maar morgen ben ik er weer voor jullie hoor.
Char, probeer even een beetje te slapen. Je voelt je kut, en dat is heel logisch. Dit heeft tijd nodig. Ik zou je zo graag een week verder slepen maar dat kan ik niet En het is niet leuk, maar wel verstandig om hem niet te bellen. Doe je het wel, dan voelt dat misschien 2 seconden goed, maar daarna zijn jullie allebei nog meer in de war en nog verdrietiger, al voelt het nu waarschijnlijk alsof het niet verdrietiger kan. Het kan.. geloof me, het kan.
*geeft even een hele dikke knuffel aan Kym en Char*
Ik ga nu slapen, maar morgen ben ik er weer voor jullie hoor.
woensdag 2 september 2009 om 00:41
hey lieve dames.. ik ga ook mijn bedje opzoeken..
Kymm slaap fijn.. en ik hoop dat het je lukt om je hoofd een beetje leeg te krijgen voor het slapen gaan.. En dat je goed slaapt..doe rustig aan he !?!
@ chardonnay...
Je MAG je rot voelen, Je mag nu even niet weten wat je moet doen... Ik hoop toch dat je nog wel een beetje kan slapen vannacht...
Ik zie jullie morgen weer! fijne nacht allemaal !!!
Kymm slaap fijn.. en ik hoop dat het je lukt om je hoofd een beetje leeg te krijgen voor het slapen gaan.. En dat je goed slaapt..doe rustig aan he !?!
@ chardonnay...
Je MAG je rot voelen, Je mag nu even niet weten wat je moet doen... Ik hoop toch dat je nog wel een beetje kan slapen vannacht...
Ik zie jullie morgen weer! fijne nacht allemaal !!!
woensdag 2 september 2009 om 02:08
Och, wat fijn jullie even te lezen als ik thuis kom.
Er was een hoop te relativeren zo te zien.
Char slaap je al?
Gaat het een beetje?
Je ligt toch wel overdwars he?
Wow Sum, je bent toch een Super Woman hoor volgens mij.
Ligt RM ziek te zijn?
Dan kan ie toch wel smsen/msnen/mailen/bellen/faxen?
Ik vind Boempje ook veel beter bij je passen!
En ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest, maar dat wist je al.
Blijft mij een beetje dwarszitten.
Completely NOT DONE in haar positie om te zeggen dat zij het ook moeilijk vindt.
Madhe meissie, ik vind dat je het weer lekker doet deed hoor vanavond, iedereen een beetje steunen en de boel relativeren.
Je bent een schat!
Ik kan het ff gemist hebben, maar hoe is het met de gezondheid van Sneeze?
Goh Sam, is het heel erg dat je zo'n lieverd bent?
Doe niet zo raar hoor!
Ik heb een superleuke dag en avond gehad, met een bitter einde.
Eten op het werk was echt gezellig, iets voor sluit langs werk van MX, ook super, veel gelachen.
Daarna nog even bellen op de fiets...
Zegt MX dat we maar beter tijdens de Ramadan niet af kunnen spreken.
En toen... verdween de Frizz die alles los had gelaten.
Daar verscheen weer de verliefde Frizz.
*auw*
Niet afspreken tijdens de Ramadan, dat is nog 2,5 week.
Zeggen dat je liever niet wil dat ik naar je werk kom icm Ramadan, betekent dus gewoon elkaar een paar weken niet zien.
Ik trek dan de conclusie: hij wil me dus niet zien.
*auw*
Volgens MX leg ik hem met de genoemde conclusie woorden in de mond, en hij heeft dat niet gezegd.
Ik heb gezegd: 'Het is al goed.'
Hij: 'We hebben het er later nog over.'
Ik: 'Dat lijkt me niet nodig.'
Hij: 'Dan niet.'
Wat ben ik een domme oen zeg...
Had ik blijkbaar al die tijd die stomme roze bril tóch nog op.
Waarom zeiden jullie dan dat die me niet staat?!
Of... jullie hadden wel wát gezegd hierover hè...
Naja. Ik dacht dat ik helemaal chill en relaxt was.
How wrong was I.
Ik ga maar eens even het forum afstruinen op zoek naar topics waarop mensen nog dommer zijn geweest dan ik. Zucht.
Er was een hoop te relativeren zo te zien.
Char slaap je al?
Gaat het een beetje?
Je ligt toch wel overdwars he?
Wow Sum, je bent toch een Super Woman hoor volgens mij.
Ligt RM ziek te zijn?
Dan kan ie toch wel smsen/msnen/mailen/bellen/faxen?
Ik vind Boempje ook veel beter bij je passen!
En ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest, maar dat wist je al.
Blijft mij een beetje dwarszitten.
Completely NOT DONE in haar positie om te zeggen dat zij het ook moeilijk vindt.
Madhe meissie, ik vind dat je het weer lekker doet deed hoor vanavond, iedereen een beetje steunen en de boel relativeren.
Je bent een schat!
Ik kan het ff gemist hebben, maar hoe is het met de gezondheid van Sneeze?
Goh Sam, is het heel erg dat je zo'n lieverd bent?
Doe niet zo raar hoor!
Ik heb een superleuke dag en avond gehad, met een bitter einde.
Eten op het werk was echt gezellig, iets voor sluit langs werk van MX, ook super, veel gelachen.
Daarna nog even bellen op de fiets...
Zegt MX dat we maar beter tijdens de Ramadan niet af kunnen spreken.
En toen... verdween de Frizz die alles los had gelaten.
Daar verscheen weer de verliefde Frizz.
*auw*
Niet afspreken tijdens de Ramadan, dat is nog 2,5 week.
Zeggen dat je liever niet wil dat ik naar je werk kom icm Ramadan, betekent dus gewoon elkaar een paar weken niet zien.
Ik trek dan de conclusie: hij wil me dus niet zien.
*auw*
Volgens MX leg ik hem met de genoemde conclusie woorden in de mond, en hij heeft dat niet gezegd.
Ik heb gezegd: 'Het is al goed.'
Hij: 'We hebben het er later nog over.'
Ik: 'Dat lijkt me niet nodig.'
Hij: 'Dan niet.'
Wat ben ik een domme oen zeg...
Had ik blijkbaar al die tijd die stomme roze bril tóch nog op.
Waarom zeiden jullie dan dat die me niet staat?!
Of... jullie hadden wel wát gezegd hierover hè...
Naja. Ik dacht dat ik helemaal chill en relaxt was.
How wrong was I.
Ik ga maar eens even het forum afstruinen op zoek naar topics waarop mensen nog dommer zijn geweest dan ik. Zucht.
woensdag 2 september 2009 om 03:29
Ah, weten jullie wat ook helpt?
Je volproppen met Triple Chocolate Cookies (alsof ik in mijn glazen bol had gezien dat ik die zo nodig zou hebben, God Praise de uitvinder) en dan MTV aanzetten en je lievelingsliedje horen.
*doet stiekem een dansje erbij*
Misschien moet ik nu maar eens gaan slapen.
Jammer dat ik niet moe ben.
Maar anders ga ik nog reageren op topics waar ik écht niks aan vind.
Dus eehhh... Goedemorgen voor de eerste vroege vogel vast, ik ga maar eens in mijn bed liggen.
Je volproppen met Triple Chocolate Cookies (alsof ik in mijn glazen bol had gezien dat ik die zo nodig zou hebben, God Praise de uitvinder) en dan MTV aanzetten en je lievelingsliedje horen.
*doet stiekem een dansje erbij*
Misschien moet ik nu maar eens gaan slapen.
Jammer dat ik niet moe ben.
Maar anders ga ik nog reageren op topics waar ik écht niks aan vind.
Dus eehhh... Goedemorgen voor de eerste vroege vogel vast, ik ga maar eens in mijn bed liggen.
woensdag 2 september 2009 om 08:19
Mogguh Char?
Enig idee hoe vroeg je dat schrijft?
*wijst even met vinger naar voorhoofd*
Heb je een beetje kunnen slapen meisse?
Of heb je gezellig alle cijfertjes van je wekkerradio gezien.
ZO eens met Madhe, konden we je maar een week verder in de tijd zetten.
Echt meissie...het gaat beter.
Ga je zo even mailen. (lekker illegaal op mijn werk)
Frizz, hmmm das inderdaad bitter
En dat heeft hij bedacht omdat???
Verdrietig nu, of heb je het voor jezelf al een beetje kunnen relativeren?
Misschien is het ook wel even goed meis.
Dat bedoel ik niet lullig, maar de laatste tijd was je best wel weer heel erg verliefd aan het worden op MX, misschien is die rust ook voor jou wel even goed.
Kym, ik ga voor je duimen dat je in de rimboe wel bereik hebt hoor.
Dat is zeker nu best wel een beetje belangrijk.
Hoe laat ga je weg vandaag?
Ook wel even lekker voor je denk ik...je moet nu wel even je hoofd bij iets anders houden.
Boemen, ik vind een heel klein beetje dat je jezelf nu in een slachtofferrol aan het zetten bent.
Je schrijft:
Het voelt alleen oneerlijk, het verleden herhaalt zich.
Dat ben ik op zich ook wel met je eens.
ZIJ gaat over je grenzen, ZIJ is onprofessioneel bezig,ZIJ maakt de fout.
maar...je kiest er zelf voor om bij haar te blijven.
Ik vind het moeilijk om te lezen als je schijft]
Tuurlijk staat het mijn proces in de weg, maar ik maak er maar het beste van...
Dat klopt toch ergens niet?
Maar nogmaals misschien zie ik het verkeerd, ik weet ook helemaal niet hoe dat in zo'n situatie in zijn werk gaat...
Bedoel het niet lullig overigens hoor...
En nu moet ik vliegen naar mijn werk...
Byeeeeeeeeeeee
Enig idee hoe vroeg je dat schrijft?
*wijst even met vinger naar voorhoofd*
Heb je een beetje kunnen slapen meisse?
Of heb je gezellig alle cijfertjes van je wekkerradio gezien.
ZO eens met Madhe, konden we je maar een week verder in de tijd zetten.
Echt meissie...het gaat beter.
Ga je zo even mailen. (lekker illegaal op mijn werk)
Frizz, hmmm das inderdaad bitter
En dat heeft hij bedacht omdat???
Verdrietig nu, of heb je het voor jezelf al een beetje kunnen relativeren?
Misschien is het ook wel even goed meis.
Dat bedoel ik niet lullig, maar de laatste tijd was je best wel weer heel erg verliefd aan het worden op MX, misschien is die rust ook voor jou wel even goed.
Kym, ik ga voor je duimen dat je in de rimboe wel bereik hebt hoor.
Dat is zeker nu best wel een beetje belangrijk.
Hoe laat ga je weg vandaag?
Ook wel even lekker voor je denk ik...je moet nu wel even je hoofd bij iets anders houden.
Boemen, ik vind een heel klein beetje dat je jezelf nu in een slachtofferrol aan het zetten bent.
Je schrijft:
Het voelt alleen oneerlijk, het verleden herhaalt zich.
Dat ben ik op zich ook wel met je eens.
ZIJ gaat over je grenzen, ZIJ is onprofessioneel bezig,ZIJ maakt de fout.
maar...je kiest er zelf voor om bij haar te blijven.
Ik vind het moeilijk om te lezen als je schijft]
Tuurlijk staat het mijn proces in de weg, maar ik maak er maar het beste van...
Dat klopt toch ergens niet?
Maar nogmaals misschien zie ik het verkeerd, ik weet ook helemaal niet hoe dat in zo'n situatie in zijn werk gaat...
Bedoel het niet lullig overigens hoor...
En nu moet ik vliegen naar mijn werk...
Byeeeeeeeeeeee
woensdag 2 september 2009 om 09:07
Hee goede morgen iedereen
@ sum.. Nee ik snap wat je bedoelt!..
Ik schreef er ook bij : "ik wil mezelf niet in een slachtofferol plaatsen... maaar ...."
Het punt is.. Ik kan daar niet zomaar weg.
Ja ik zou wel daar weg kunnen gaan..dat is het alternatief..
Maar dan heb ik even niets meer. En ik heb de afgelopen maanden heel erg hard aan 'andere' dingen gewerkt.. en zit ook nog midden in die processen.. Ik vind het zonde om dat nu weg te gooien. Ik kan nu namelijk niet meer naar een andere groep. Had een half jaar geleden nog wel gekunt.. maar nu niet meer..
Bovendien zit ik niet alleen bij haar he??
Ik zit daar drie dagen in de week, en heb verschillende 'blokken' van verschillende soorten mensen zoals zij. en ik zit in een groep. Het is niet 1 op 1 met haar.
Anders was ik allang weggegaan.
dus ik snap je uitgangspunt wel! t is alleen dat ik daar niet zo maar weg kan gaan en mijn laatste drie maanden ergens anders af kan maken.
Het feit dat ik oneerlijk vind is dat zij in haar positie beter had moeten weten. ( het excuus, ach zij is ook maar mens gaat voor mij in deze situatie niet op).
En of ze zich nu wel profesioneel gaat opstellen.. tsja die zekerheid heb ik niet. Maar ik probeer er nog maar het beste van te maken. Hoe krom het ook klinkt...
Maar nog maals, ik snap je wel.
Nog spierpijn van de sportschool?
@ sum.. Nee ik snap wat je bedoelt!..
Ik schreef er ook bij : "ik wil mezelf niet in een slachtofferol plaatsen... maaar ...."
Het punt is.. Ik kan daar niet zomaar weg.
Ja ik zou wel daar weg kunnen gaan..dat is het alternatief..
Maar dan heb ik even niets meer. En ik heb de afgelopen maanden heel erg hard aan 'andere' dingen gewerkt.. en zit ook nog midden in die processen.. Ik vind het zonde om dat nu weg te gooien. Ik kan nu namelijk niet meer naar een andere groep. Had een half jaar geleden nog wel gekunt.. maar nu niet meer..
Bovendien zit ik niet alleen bij haar he??
Ik zit daar drie dagen in de week, en heb verschillende 'blokken' van verschillende soorten mensen zoals zij. en ik zit in een groep. Het is niet 1 op 1 met haar.
Anders was ik allang weggegaan.
dus ik snap je uitgangspunt wel! t is alleen dat ik daar niet zo maar weg kan gaan en mijn laatste drie maanden ergens anders af kan maken.
Het feit dat ik oneerlijk vind is dat zij in haar positie beter had moeten weten. ( het excuus, ach zij is ook maar mens gaat voor mij in deze situatie niet op).
En of ze zich nu wel profesioneel gaat opstellen.. tsja die zekerheid heb ik niet. Maar ik probeer er nog maar het beste van te maken. Hoe krom het ook klinkt...
Maar nog maals, ik snap je wel.
Nog spierpijn van de sportschool?
woensdag 2 september 2009 om 09:27
Frizz!!! kom es hier... krijg je even een dikke pakkerd van me!
Ik had het stiekem al een beetje aanzien komen.. Niet zo zeer zijn actie, wel jouw gevoelens.
Maar hee.. veroordeel je zelf niet zo!
Je bent gewoon hartstikke gek met MX en dat kan je niet zomaar 'uitzetten'..
Het is helemaal moeilijk wanneer je intiem bent met iemand.
En nu kan ik wel tegen je zeggen: Ja dan had je het maar moeten afkappen, eigen schuld dikke bult..
Maar daar heb je ten eerste niets aan (aangezien je dit ook wel zelf kunt bedenken), en ten tweede... zo zwart wit is het niet..
als iemand je op de korte termijn steeds zo'n fijn gevoel geeft dan is dat heel moeilijk af te kappen, en wil je helemaal niet nadenken over wat het met je doet op de langere termijn..
aangezien je gevoelens snap ik je reactie op het telefoongesprek.
Maar misschien is het wel helemaal niet zoals jij het zag ziet..
Misschien heeft hij het ook wel moeilijk met zijn gevoelens en wilt hij daarom even afstand.. misschien zit er wel een hele andere reden achter..( kan ik natuurlijk niet voor hem invullen)
En misschien moet je het er JUIST nog even met hem over hebben zoals hij zelf zei. Dan kan hij je misschien nader uitleg geven..
De vraag is natuurlijk wel, wat je nou wel of niet in deze situatie wilt.. voor jezelf..
Hij is (laten we daar van uit gaan) eerlijk over wat hij wel en niet wilt..
En weetje lieve frizz.. kan je echt genoegen nemen met wat hij jou wilt geven??
Je kan het nu afkappen, of doorgaan met deze situatie en proberen er echt echt echt niets van te verwachten.. Maar ik vraag me af of je dat nu wel echt zou kunnen..
Ik gun jou gewoon iemand die echt helemaal voor jou gaat,
Een relatie waarbij de verwachtingen hetzelfde zijn..
En niet een relatie waarbij jij je verwachtingen en verlangens steeds maar een soort van 'schijn' moet aanpassen om zo maar bij hem te kunnen zijn..
Met 'schijn' bedoel ik dat je het verstandelijk heel goed doet..
Maar gevoelsmatig ga je daardoor geheel voorbij aan je eigen gevoel..
En ik gun jou iemand die je blij maakt, die er voor je wilt zijn, iemand die niet alleen de lusten wilt, maar ook voor jou de lasten wilt dragen..
Je bent een lieverd, en ik hoop dat je jezelf uiteindelijk meer gunt dat hoe het nu is..
Misschien heb je nu niet zoveel aan mijn post nu...
Maar je krijgt nogmaal een dikke knuffel van mij
En ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen vannacht, en de koekkies waren gewoon even nodig
Ik had het stiekem al een beetje aanzien komen.. Niet zo zeer zijn actie, wel jouw gevoelens.
Maar hee.. veroordeel je zelf niet zo!
Je bent gewoon hartstikke gek met MX en dat kan je niet zomaar 'uitzetten'..
Het is helemaal moeilijk wanneer je intiem bent met iemand.
En nu kan ik wel tegen je zeggen: Ja dan had je het maar moeten afkappen, eigen schuld dikke bult..
Maar daar heb je ten eerste niets aan (aangezien je dit ook wel zelf kunt bedenken), en ten tweede... zo zwart wit is het niet..
als iemand je op de korte termijn steeds zo'n fijn gevoel geeft dan is dat heel moeilijk af te kappen, en wil je helemaal niet nadenken over wat het met je doet op de langere termijn..
aangezien je gevoelens snap ik je reactie op het telefoongesprek.
Maar misschien is het wel helemaal niet zoals jij het zag ziet..
Misschien heeft hij het ook wel moeilijk met zijn gevoelens en wilt hij daarom even afstand.. misschien zit er wel een hele andere reden achter..( kan ik natuurlijk niet voor hem invullen)
En misschien moet je het er JUIST nog even met hem over hebben zoals hij zelf zei. Dan kan hij je misschien nader uitleg geven..
De vraag is natuurlijk wel, wat je nou wel of niet in deze situatie wilt.. voor jezelf..
Hij is (laten we daar van uit gaan) eerlijk over wat hij wel en niet wilt..
En weetje lieve frizz.. kan je echt genoegen nemen met wat hij jou wilt geven??
Je kan het nu afkappen, of doorgaan met deze situatie en proberen er echt echt echt niets van te verwachten.. Maar ik vraag me af of je dat nu wel echt zou kunnen..
Ik gun jou gewoon iemand die echt helemaal voor jou gaat,
Een relatie waarbij de verwachtingen hetzelfde zijn..
En niet een relatie waarbij jij je verwachtingen en verlangens steeds maar een soort van 'schijn' moet aanpassen om zo maar bij hem te kunnen zijn..
Met 'schijn' bedoel ik dat je het verstandelijk heel goed doet..
Maar gevoelsmatig ga je daardoor geheel voorbij aan je eigen gevoel..
En ik gun jou iemand die je blij maakt, die er voor je wilt zijn, iemand die niet alleen de lusten wilt, maar ook voor jou de lasten wilt dragen..
Je bent een lieverd, en ik hoop dat je jezelf uiteindelijk meer gunt dat hoe het nu is..
Misschien heb je nu niet zoveel aan mijn post nu...
Maar je krijgt nogmaal een dikke knuffel van mij
En ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen vannacht, en de koekkies waren gewoon even nodig