Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 1 september 2009 om 20:37
Oh goddelijk! Ik drink nu vers vruchtensap uit een blender, blauwe bessen, kiwi, sinaasappels, aardbeien. Frambrozen waren helaas beschimmeld. Heerlijk!
Ja, rustig hier. Op zich een goed teken. Nee, Sum hangt niet op de bank. Die is ergens een dansklas aan het opjagen met haar combatpasjes!
Tot later!
Ja, rustig hier. Op zich een goed teken. Nee, Sum hangt niet op de bank. Die is ergens een dansklas aan het opjagen met haar combatpasjes!
Tot later!
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 1 september 2009 om 20:40
dinsdag 1 september 2009 om 20:57
dinsdag 1 september 2009 om 21:03
er is niets mis met die boeken hoor sam ...
Je moet niet alles te zwaar nemen, maar soms heb je er echt wel wat aan.
Boeken van eckhart tolle.. zijn ook goed..
vind ik tenminste.. het heeft zeker mijn gedachten ten positieve verandert...
Blijf verders wel lekker op mijn beentjes staan hoor
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik ga sowieso even heerlijk douchen en tuttelen.. even lekker ontspannen:)
Ben je al ver in het boek ? of begin je net ?
Je moet niet alles te zwaar nemen, maar soms heb je er echt wel wat aan.
Boeken van eckhart tolle.. zijn ook goed..
vind ik tenminste.. het heeft zeker mijn gedachten ten positieve verandert...
Blijf verders wel lekker op mijn beentjes staan hoor
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik ga sowieso even heerlijk douchen en tuttelen.. even lekker ontspannen:)
Ben je al ver in het boek ? of begin je net ?
dinsdag 1 september 2009 om 21:26
Boem, op de een of andere manier voelt het een beetje raar. Een beetje onzuiver ofzo, de situatie waar je in zit. Maar misschien komt het ook doordat ik zelf in 'het vak' zit en er kritischer tegenaan kijk. Ik weet 't niet.
Frizz: wat leuk allemaal klinkt dat zeg op je werk! En lekker samen eten..Ik hou ervan!
Met WS liep het wat anders dan gepland, want dat kwam doordat ik aan de praat raakte met witte mensen en hij ondertussen ging basketballen. Naja en ineens was het tijd om terug te gaan en ineens kreeg ik ook nog een sms van MB tussendoor... En ineens, ineens was ik weer dolverliefd op MB.
Frizz: wat leuk allemaal klinkt dat zeg op je werk! En lekker samen eten..Ik hou ervan!
Met WS liep het wat anders dan gepland, want dat kwam doordat ik aan de praat raakte met witte mensen en hij ondertussen ging basketballen. Naja en ineens was het tijd om terug te gaan en ineens kreeg ik ook nog een sms van MB tussendoor... En ineens, ineens was ik weer dolverliefd op MB.
dinsdag 1 september 2009 om 21:44
dinsdag 1 september 2009 om 21:51