Ghosting of gewoon echt slecht in appen?

12-07-2020 22:25 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je een leuke date hebt gehad & een vervolg date was voorgesteld door je date (tijdens de date), maar nu ineens appt hij niet meer? Hoe noem je dat dan? & hoelang ga je dan wachten met vragen of er iets is? Begin steeds minder van mannen te begrijpen.

Waarom kunnen mannen niet gewoon zeggen dat ze het gezellig vonden, maar dat er helaas verder niets in zit (op het moment zelf?:)). Dat is beter dan iemand beloven dat er een vervolgdate komt en vervolgens niets meer van jezelf willen laten horen toch? Date had wel aangegeven dat hij slecht was in appen/ een hekel had aan appen. (Wél heb ik hem al miljoenen keren online gezien).
Alle reacties Link kopieren
Dit is ingewikkeld... reageerde hij nu wel of niet? Of stelde je 2 vragen en reageerde hij maar op 1 vraag? Welke vragen waren dat dan? Hou je het gesprek wel wat leuk en luchtig?
Alle reacties Link kopieren
Je informatie hierover is echt vrij summier en onduidelijk. Op basis daarvan is het misschien lastig advies geven..

Maar, als ik het begrijp heb jij als laatste geappt en hem een vraag gesteld waar hij niet op gereageerd heeft? En die app was ná jullie date? Dan zou ik het inderdaad laten gaan, dan lijkt er vanuit zijn kant weinig interesse...
Alle reacties Link kopieren
Iis ook ingewiikkeld. Stuurde ineens gisteren nog sorry, omdat hij nu pas reageerde en het heel druk gehad had. En vroeg 1 vraag terug zo hopsakee aan mij. Hoe mijn volleybal wedstrijd nog geweest was. Wat hiervan te denken dan? Kan het nu nog alle kanten op gaan?
makkelijkerleven schreef:
14-07-2020 22:54
Iis ook ingewiikkeld. Stuurde ineens gisteren nog sorry, omdat hij nu pas reageerde en het heel druk gehad had. En vroeg 1 vraag terug zo hopsakee aan mij. Hoe mijn volleybal wedstrijd nog geweest was. Wat hiervan te denken dan? Kan het nu nog alle kanten op gaan?
wanneer was die date dan? en waarom zei hij sorry?
Alle reacties Link kopieren
Vorige week donderdag was date. Hij zej sorry omdat hij gisteren pas terugapte op mijn vraag
makkelijkerleven schreef:
14-07-2020 23:25
Vorige week donderdag was date. Hij zej sorry omdat hij gisteren pas terugapte op mijn vraag
dus hij heeft je vier dagen genegeerd?
nee dat komt niet goed
niemand is zo druk dat je niet even een berichtje kan sturen, al is het alleen maar om te melden dat je de komende dagen even druk bent met andere dingen
hij heeft gewoon meerdere ijzers in het vuur, daar was hij in het weekend druk mee
Alle reacties Link kopieren
Ik loop nu ineens tegen ongeveer hetzelfde aan.;) Ook eens leuke date gehad, hij stelde ter plekke voor om nog eens af te spreken, daarna nauwelijks contact op de app. Ik heb hem nog getekst. Daar reageert hij wel op maar er is weinig interesse naar mij. Ik heb mijn eigen advies nog maar eens teruggelezen + dat van de rest hier.;)

Begrijp je frustratie nu wat beter, makkelijkerleven. Waarom een vervolgdate voorstellen en dan niks meer laten horen? Had dat dan ook niet gedaan. Ik begrijp dat toch ook echt niet, hij had makkelijk alleen ‘tot ziens’ kunnen zeggen.

Mannen...
missmeisje wijzigde dit bericht op 18-07-2020 18:29
Reden: Tikfout
0.17% gewijzigd
missmeisje schreef:
18-07-2020 18:28
Ik loop nu ineens tegen ongeveer hetzelfde aan.;) Ook eens leuke date gehad, hij stelde ter plekke voor om nog eens af te spreken, daarna nauwelijks contact op de app. Ik heb hem nog getekst. Daar reageert hij wel op maar er is weinig interesse naar mij. Ik heb mijn eigen advies nog maar eens teruggelezen + dat van de rest hier.;)

Begrijp je frustratie nu wat beter, makkelijkerleven. Waarom een vervolgdate voorstellen en dan niks meer laten horen? Had dat dan ook niet gedaan. Ik begrijp dat toch ook echt niet, hij had makkelijk alleen ‘tot ziens’ kunnen zeggen.

Mannen...
Dat is om je warm te houden. Als hij tot ziens zegt is het afgesloten en nu kan hij je nog appen als hij ergens behoefte aan heeft. Hij wil het open houden, dat doen veel mannen.
En zo kun je dus 6 maanden na dato ineens een appje krijgen ( peilen of je nog te porren bent voor gezelligheid/seks). Ze appen iedere ex date en kijken wie hapt.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
18-07-2020 19:06
Dat is om je warm te houden. Als hij tot ziens zegt is het afgesloten en nu kan hij je nog appen als hij ergens behoefte aan heeft. Hij wil het open houden, dat doen veel mannen.
En zo kun je dus 6 maanden na dato ineens een appje krijgen ( peilen of je nog te porren bent voor gezelligheid/seks). Ze appen iedere ex date en kijken wie hapt.
Dus het verhaal over dat ie op zoek is naar iets serieus is gewoon gelogen? We hebben overigens niks fysieks gedaan.

Sneu dat je tegenwoordig nergens meer van op aan kan.
Even afgezien van alles, ik ben ook continu online, maar dan ben ik niet steeds mijn hele contactenlijst aan het appen. Je bent al online als je even een appje in een groepsapp bekijkt. Dat wil nog niet zeggen dat je meteen zin hebt om uitgebreid actief te communiceren. Maar dat ik niet app is voor mij ook niet meteen negeren. Het gewoon even nog niets doen.

Dat gezegd hebbende, een verse date moet zich wel een beetje actiever en assertiever opstellen, ook al ben je van nature niet zo. Als je iemand leert kennen doe je nou eenmaal wat meer moeite. Je kleed je leuk aan voor een date en je laat merken dat je iemand leuk vindt. Als ‘ie dat in dit stadium niet doet, dan zit hij niet heel erg achter je aan.
Hij gaat iig niet zeggen dat ie alleen maar seks wil. Want dan zullen er veel meteen afhaken. Veel mannen tonen geen oprechte interesse in je als persoon. Dan weet je ook direct wat ze zoeken. Ze doen minimale moeite om je aan de lijn te houden helaas.
En hij kan de date leuk gevonden hebben, maar meer niet. Dan ben je ook leuk genoeg voor seks en meer niet dus waarom dan in je investeren.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat je zegt, rumforviva, in dit stadium moet iemand echt nog moeite voor je willen doen. Want, je wil mij toch niet laten lopen?;) Nee maar zonder gekheid, mannen lijken gewoon weinig oprechte interesse te hebben. Ik zie het bij mezelf maar ook bij single vriendinnen.

Het maakt daten soms knap ingewikkeld. Je kunt er niet van op aan als iemand iets zegt of doet. Nouja, ik probeer zelf in ieder geval wel altijd zuiver en duidelijk te zijn. Ik wil een ander dit in ieder geval niet aandoen, vind het knap onbeleefd.
missmeisje wijzigde dit bericht op 18-07-2020 19:22
Reden: Tikfout
0.19% gewijzigd
missmeisje schreef:
18-07-2020 19:21
Precies wat je zegt, rumforviva, in dit stadium moet iemand echt nog moeite voor je willen doen. Want, je wil mij toch niet laten lopen?;) Nee maar zonder gekheid, mannen lijken gewoon weinig oprechte interesse te hebben. Ik zie het bij mezelf maar ook bij single vriendinnen.

Het maakt daten soms knap ingewikkeld. Je kunt er niet van op aan als iemand iets zegt of doet. Nouja, ik probeer zelf in ieder geval wel altijd zuiver en duidelijk te zijn. Ik wil een ander dit in ieder geval niet aandoen, vind het knap onbeleefd.
Nou ja, ik kan me ook wel enigszins in zo’n man verplaatsen. Ik ben zelden hoteldebotel na een eerste date, ik ben echt een slow starter. Dus ik ben dan in het begin ook nog niet zo’n fanatieke apper.

Maar er bestaat onder velen het idee als je er dan al niets voor wil doen, dat het dan op termijn niets wordt. Terwijl mijn enthousiasme pas langsgaan op gang komt. Het is me dus al vaker overkomen dat ik pas piek op het moment dat de ander al is afgehaakt omdat hij denkt dat ik niet geïnteresseerd ben. Dat is dus niet altijd zo, maar zo iemand is in het begin nog een vreemde voor mij. Niet iemand die ik steeds wil appen.

Maar goed, ik weet inmiddels dat het zo werkt, dus ik probeer dan maar wat vaker en sneller te reageren. Maar dat gaat wel tegen mijn natuur in en staat dan ook los van hoe leuk ik iemand vind. Dat weet ik in het begin namelijk nog helemaal niet. Maar ja, anders raak je ze kwijt. Wat een gedoe toch altijd.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
18-07-2020 19:49
Nou ja, ik kan me ook wel enigszins in zo’n man verplaatsen. Ik ben zelden hoteldebotel na een eerste date, ik ben echt een slow starter. Dus ik ben dan in het begin ook nog niet zo’n fanatieke apper.

Maar er bestaat onder velen het idee als je er dan al niets voor wil doen, dat het dan op termijn niets wordt. Terwijl mijn enthousiasme pas langsgaan op gang komt. Het is me dus al vaker overkomen dat ik pas piek op het moment dat de ander al is afgehaakt omdat hij denkt dat ik niet geïnteresseerd ben. Dat is dus niet altijd zo, maar zo iemand is in het begin nog een vreemde voor mij. Niet iemand die ik steeds wil appen.

Maar goed, ik weet inmiddels dat het zo werkt, dus ik probeer dan maar wat vaker en sneller te reageren. Maar dat gaat wel tegen mijn natuur in en staat dan ook los van hoe leuk ik iemand vind. Dat weet ik in het begin namelijk nog helemaal niet. Maar ja, anders raak je ze kwijt. Wat een gedoe toch altijd.
Maarja, wat is ‘niet vaak appen’? Een of twee berichtje per dag zou toch kunnen, als je interesse in iemand hebt?

Wat ik in dit geval ook lastig vind is dat die man op zo’n date dan enorm enthousiast (over mij) is, ik daar dan ik mee ga (want: leuk!) en het dan vervolgens voelt alsof je de deksel op je neus krijgt.
missmeisje schreef:
18-07-2020 19:53
Maarja, wat is ‘niet vaak appen’? Een of twee berichtje per dag zou toch kunnen, als je interesse in iemand hebt?

Wat ik in dit geval ook lastig vind is dat die man op zo’n date dan enorm enthousiast (over mij) is, ik daar dan ik mee ga (want: leuk!) en het dan vervolgens voelt alsof je de deksel op je neus krijgt.
Ik vind 1 of 2x per dag echt ontzettend veel voor iemand die ik nog nauwelijks ken. Vreselijk. Als het alleen aan mij lag zou ik dat zeker niet doen. Maar ja, anderen trekken er nogal snel conclusies uit als je het niet doet.

En elk appje leidt ook weer tot een appje, dus dan blijf je aan de gang!
makkelijkerleven schreef:
13-07-2020 20:07
Had trouwens wel een vraag gesteld waar hij al 2 dagen niet op reageert
Oh die wilt niet meer hoor
Murrmurr schreef:
18-07-2020 19:59
Oh die wilt niet meer hoor
het is een fake topic, gebruikt voor de Lees Ook
Ah okay, weer een parel voor de zwijnen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-07-2020 20:24
het is een fake topic, gebruikt voor de Lees Ook
Dit zag ik inderdaad ook, stom zeg!
Mijn verhaal is wel echt hoor, ik ben geen fake Viva-vrouwtje.;)
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
18-07-2020 19:58
Ik vind 1 of 2x per dag echt ontzettend veel voor iemand die ik nog nauwelijks ken. Vreselijk. Als het alleen aan mij lag zou ik dat zeker niet doen. Maar ja, anderen trekken er nogal snel conclusies uit als je het niet doet.

En elk appje leidt ook weer tot een appje, dus dan blijf je aan de gang!
Klopt ook wel misschien. Jij appt gewoon om een date vast te leggen, that’s it? Tsja, als we inderdaad een vervolgdate hadden gepland dan zou ik het misschien ook los laten. Maar dat is niet zo. Dus dan kijk ik toch naar of iemand wel/ niet appt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven