goodbye, relationship

11-12-2008 18:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

zoals jullie in mijn vorige topic hebben kunnen lezen dat het tussen mij en vriendlief slecht ging heb ik eindelijk het verlossende woord uit hem weten te trekken.

Hij wilde tijd, maar mistte me teveel dus belde 2 dagen snachts om half 3 op ( goedemorgen tranendal )

al huilend en snikkend belde hij dat hij het niet meer wist en er een punt achter zetten.

Ook ik heb veel tranen laten gaan, en ik heb een man nog nooit zo overstuur horen zijn.

Ik schrok er ontzettend van, hij wilde het niet, hij was bang dat hij fout maakte omdat hij het niet echt wilde.

Ik hecht geen waarde aan zulk gelul, als je me zo erg mist ,waarom doe je jezelf dit dan aan? ( kan aan mij liggen )

Gister bekeerde hij ineens, hij wilde toch geen contact het is uit, maar hij moest denken... slap als ik soms ben gaf ik toe ..

Todat er iets in mij knapte.. ik ben geen kwijlende puppy die hem achter na liep, en zijn dubieuze gelul kon ik niet meer aan

Maak keuzes!

Goed, sorry voor al mijn frustratie maar ik heb hem eventjes geblokt en verwijdert en laat hem volkomen met rust en het bevalt me zeer goed om eerlijk te zijn.

Voor kerst zou het het laten weten, maar wat mijn antwoord word weet ik nog niet..

Als hij het weer wil proberen weet ik echt niet wat ik moet doen.

Liefs twiggy
sorry voor het warrige schrijven, ben nogal boos en verdrietig.
Waarom niet verder op je eerdere topic? Het is toch gewoon een vervolg op. Is ook wat aardiger richting de posters die jou daar al aandacht gaven.
Wat een ellende en dat zo vlak voor de kerst. Oprah Winfrey zei ooit dat liefde alleen maar prettig is en en nooit pijn doet. Als er nu al pijn is dan is dit geen goed voorteken.
Maar misschien heeft zijn gestoorde ex hem wel bedreigd... en zegt hij daarom dat ie niet meer weet wat ie wil. Is hij bang voor haar??? Dat verklaart wel waarom hij heel overstuur is, maar het toch uitmaakt... Klinkt namelijk alsof hij eigenlijk helemaal niet bij je weg wilt! En dit verhaal kwam, toen hij weer contact met haar had... Was 't eerste waar ik aan dacht...
Dat schreef ik al in het andere topic. Heeft mi echt met zijn ex te maken, dat hij nu opeens zo in de war is.

Laat hem lekker uitzoeken wat hij wil, maar ga niet zitten wachten. Dikke kans dat als jullie doorgaan samen, hij nog steeds met zijn ex in zijn hoofd zit, het zal niet opeens over zijn.

Ik zou het niet meer vertrouwen als ik jou was, en dat komt de relatie niet ten goede. Hou vast aan je eigen gevoel, dat je niet met je laat sollen. Bewaak je grens!
Hoe gaat het nu Twiggy? Heb je hem nogsteeds niet gesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven