Graag jullie gedachten, gevoelens

27-12-2008 23:51 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Wat zou je doen en/of hoe reageren jullie en/of wat zijn jullie gedachten als je man/vriend een bad voor je heeft laten vollopen met lekkere olie en kaarsjes naast het bad, met gedimt licht en de radio aan?

Graag hoor ik jullie gedachten, gevoelens etc.

Source
vragen of hij bij mij in bad komt zitten haha
Ligt eraan of ik net ruzie met em heb gehad of niet:-). Serieus, da's afhankelijk van de context.
quote:Marahbloem schreef op 27 december 2008 @ 23:53:

Ligt eraan of ik net ruzie met em heb gehad of niet:-). Serieus, da's afhankelijk van de context.

idem..

Als het zomaar out of the blue is omdat hij mij wilt verassen dan word ik daar erg blij van

Maar ja niet iedere vrouw is hetzelfde
Ik denk dat hij dan iets goed te maken heeft of wil neuken, want zo attent is hij niet. Het is de beste man die je je kunt wensen, maar ik zou achterover slaan als hij dat voor me zou doen.

(overigens zou ik me ook meteen afvragen of hij het bad wel eerst even had uitgespoeld hahaha)
Wat ik zou denken als mijn vriend een bad voor me heeft laten vollopen? Ten eerste vraag ik me af waar hij in godsnaam dat bad vandaan heeft gehaald (wij hebben geen bad ). Ten tweede vraag ik me af waarom hij zoveel moeite heeft gedaan, terwijl hij weet dat ik niet van badderen hou.
je gaat toch niet forummen als er zon bad voor je klaar staat?

Daar word je toch altijd blij van, goedmakertje of niet.

Ik had er allang ingezeten

Sorry hoor, maar hier open je een topic voor???
Wel joh!

Daar wordt iedere vrouw toch blij van.

Hem een dikke kus geven,je boek pakken,hem de badkamer uitzetten, nog even bedankt zeggen en wat een geweldige man hij is omdat hij snapt wat je even nodig hebt....

En dan deur op slot,tijd voor rust!!

Misschien is Source wel de man die dat heeft gedaan voor zijn vriendin/vrouw?

Was die er niet blij mee.....en snapt hij er niets van
quote:whopper schreef op 27 december 2008 @ 23:57:

Ik denk dat hij dan iets goed te maken heeft of wil neuken, want zo attent is hij niet. Het is de beste man die je je kunt wensen, maar ik zou achterover slaan als hij dat voor me zou doen.

(overigens zou ik me ook meteen afvragen of hij het bad wel eerst even had uitgespoeld hahaha)Hihi, zo'n man heb ik ook. Hij is mijn allerliefste, maar hij heeft nog nooit bloemen voor me gekocht, laat staan dat hij dan een bad laat vollopen, inclusief kaarsen, dimlicht en muziek.
Ik wil gewoon graag weten of jullie gedachte anders is dan van mij of over vrouwen in het algemeen.

Nee, het was geen goedmakertje. Maar blijkbaar reageerde ik niet zoals hij gehoopt had. Daarom wil ik jullie reactie weten van wat jullie zouden doen.
Hoe reageerde je dan als ik vragen mag?
WM; source is een vrouw hoor...

Ik wil m wel van je overnemen hoor, inclusief bad!
.
he source,

hoe reageerde je dan?
quote:Xenia66 schreef op 28 december 2008 @ 00:03:

WM; source is een vrouw hoor...

Ik wil m wel van je overnemen hoor, inclusief bad!Wist ik niet
Nou,die wil neukuh dus...............

Ik ging er fijn bij zitten

Ik baal nu dus dat wij alleen een douche hebben.............
laat me raden: jij zei dat een douche veel goedkoper is, hij loopt boos weg en jij weet niet wat je fout hebt gedaan?
Ik zou me eerst afvragen hoe hij dat bad ongemerkt had ingebouwd aangezien wij alleen een douchecabine hebben.

Daarna zou ik hem vragen een glaasje wijn in te schenken en mij te vergezellen (ook in het geval van een goedmakertje)...
Oké dan. Als ik een man zou hebben die regelmatig een bos bloemen voor me zou meenemen, keurig de deur voor me zou openhouden, etc. en ik zou een bad hebben, dan zou ik in bad stappen en hem vragen mee te badderen.
quote:mormeltje schreef op 28 december 2008 @ 00:05:

Nou,die wil neukuh dus...............

Ik ging er fijn bij zitten nou niet alleen er bij hoor..
Ik reageerde blij en verrast. En ging inderdaad in bad liggen.

Blijkbaar had hij gedacht dat ik hem ook in bad zou vragen.
quote:Ligeia schreef op 28 december 2008 @ 00:06:

Ik zou me eerst afvragen hoe hij dat bad ongemerkt had ingebouwd aangezien wij alleen een douchecabine hebben.

en is hij nu boos?
quote:Source schreef op 28 december 2008 @ 00:07:

Ik reageerde blij en verrast. En ging inderdaad in bad liggen.

Blijkbaar had hij gedacht dat ik hem ook in bad zou vragen.

Tijdje geen sex gehad?

Nee maar ja. Ik zou hem inderdaad ook vragen om erbij te zitten....

....maar maakte je vriend er een heisa van dat je dat niet deed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven