Graag jullie gedachten, gevoelens

27-12-2008 23:51 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Wat zou je doen en/of hoe reageren jullie en/of wat zijn jullie gedachten als je man/vriend een bad voor je heeft laten vollopen met lekkere olie en kaarsjes naast het bad, met gedimt licht en de radio aan?

Graag hoor ik jullie gedachten, gevoelens etc.

Source
quote:Source schreef op 28 december 2008 @ 00:30:

Zijn aanrakingen vind ik wel prettig, maar word ik niet opgewonden van.Nooit?
quote:Source schreef op 28 december 2008 @ 00:30:

Zijn aanrakingen vind ik wel prettig, maar word ik niet opgewonden van.Nooit niet?
dus jullie hebben een sexueel probleem? ik bedoel langer dan vanavond?
quote:whopper schreef op 28 december 2008 @ 00:28:

[...]

Ach, weet je wat? Ga even op hem zitten, draai 2 keer rond en hij ruimt morgen fluitend de vaatwasser uit voor je. Wedden?

Lekker wijf ben je ook Whop
Nee joh, ik bedoel niemand in het bijzonder. een man is al snel 'verdrietig ' (lees; op de pik getrapt) als hij afgewezen wordt. Dus dat moet ze zich maar niet teveel aantrekken, dat verdriet.

Mijn man is er niet, valt het op ?
quote:whopper schreef op 28 december 2008 @ 00:28:

[...]

Ach, weet je wat? Ga even op hem zitten, draai 2 keer rond en hij ruimt morgen fluitend de vaatwasser uit voor je. Wedden?

*proest*

Die van mij weet echt niet waar de borden moeten staan hoor. Dat wil zeggen, als hij een bord nodig heeft om te eten, dan wel. Maar opruimen.....

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook geen flauw idee hoe de grasmaaier werkt. Om van de boormachine maar niet te spreken.

Maar om even op het topic terug te komen, maak gebruik van zijn ochtenderectie over een paar uur en dan is het gegarandeerd weer helemaal goed.
zou source stiekum toch een man zijn, je moet er de woorden uittrekken zeg....
quote:Chardonnay schreef op 28 december 2008 @ 00:33:

[...]

Lekker wijf ben je ook Whop Dank je mop, jij ook. Kom je nog eens langs rennen? (5-10 km?) Ah?
quote:Xenia66 schreef op 28 december 2008 @ 00:34:

zou source stiekum toch een man zijn, je moet er de woorden uittrekken zeg.... Ik zei het toch
Ons sexleven is niet optimaal nee. Misschien was het inderdaad wel een poging, waarop ik verkeerd gereageerd heb.
Jemig Source, lastig dat je niet opgewonden raakt van zijn aanraking. Nu moet ik zeggen dat ik na tien jaar ook niet meer de haren op mijn armen overeind heb staan als hij de kamer binnen komt, maar wel ... sja...lastig dus.
heb je er over gesproken, excuses of whatever? of zeg je hem net zoveel als je hier zegt?
Hij had vast ergens gelezen dat een bad vol laten lopen voor je vrouw zij compleet wild hem het bad in zou sleuren met alle gevolgen van dien die man is teleurgesteld, ik zeg het je.
En.. even met hem babbelen dan? Over zijn teleurstelling, jouw andere interpretatie... Dat je het gebaar enzo wel op prijs stelde. Dat dát iig even uit de lucht is.

Is dat geen optie?
quote:Source schreef op 28 december 2008 @ 00:35:

Ons sexleven is niet optimaal nee. Misschien was het inderdaad wel een poging, waarop ik verkeerd gereageerd heb.Nou hij heeft het lief geprobeerd maar is toch niet duidelijk genoeg geweest voor jou. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat we je hier veel verder mee kunnen helpen. Zit je er zelf erg mee, dat je seksleven niet goed is? Want als dit een probleem is in je relatie is het misschien een idee om met een seksuoloog te praten? Ik weet het niet, heb er zelf geen ervaring mee. Maar voor mij persoonlijk is seks in onze relatie wel erg belangrijk, dus ik kan me voorstellen dat je dit wil veranderen.
Je hoeft toch niet perse opgewonden te zijn om sex te hebben?? Ik bedoel, je kunt het ook doen omdat je hem een plezier wilt doen, gewoon omdat je van hem houdt.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je iedere avond tegen je zin aan de gang moet gaan. Maar zo af en toe moet dat toch kunnen.
Nou, ik denk dat het niet misschien een poging was... if it walks like a duck and ik sounds like a duck.....

Weet je wat weleens helpt? En ik spreek nu geheel uit eigen ervaring he, wil niet zeggen dat eht voor jou ook werkt.

Als ik eens een paar dagen geen zin heb, en het loopt uit op een week geen seks, dan maak ik zin. Dat zeg ik tegen mezelf; 'vooruit met de geit Whop, je weeet dat het lekker is dus hop erop.'

Als je het nl doet dan krijg je er vanzelf weer meer zin in. Het is net als met sporten. Als je er bent is het heel leuk.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hier een forum over moet openen......

Kruip na het bad lekker bij hem op de bank en knuffel lekker met hem, rozig als je bent na het bad. De "mood" komt dan vanzelf lijkt me...Ik zie het grote probleem niet zo....
quote:mamalelie schreef op 28 december 2008 @ 00:39:

Je hoeft toch niet perse opgewonden te zijn om sex te hebben?? Ik bedoel, je kunt het ook doen omdat je hem een plezier wilt doen, gewoon omdat je van hem houdt.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je iedere avond tegen je zin aan de gang moet gaan. Maar zo af en toe moet dat toch kunnen.Kijk. Met jou kan ik praten. Niet lullen maar poetsen.
Laat maar allen, als hier niet normaal gereageerd kan worden.

Misschien ben ik erg naief om hier te schrijven.
quote:Bella1 schreef op 28 december 2008 @ 00:39:

Kruip na het bad lekker bij hem op de bank en knuffel lekker met hem, rozig als je bent na het bad. De "mood" komt dan vanzelf lijkt me...Ik zie het grote probleem niet zo....

Joh, er openen hier mensen een topic over hoe een spijkerbroek in een laars te proppen, dus waarom zou dit niet mogen?

Kom zeg, als het je bezig houdt ....(en ons )
Wees dan ook wat duidelijker Source! Tjezus, wat ondankbaar zeg!
quote:Bella1 schreef op 28 december 2008 @ 00:39:

Nou..... geen heel forum hóór.

Een topic bella, een topic
Eens met Whopper. Je kunt ook zin maken, als je eenmaal bezig bent krijg je vanzelf meer zin. Maar ik kan niet in jouw hoofd kijken dus geen idee waarom je niet opgewonden raakt van je man. Misschien ligt het probleem veel dieper dan alleen maar geen zin.
Nou als goedmakertje....

Trek je mooiste mooiste lingeriesetje aan...jaratels aan, hakken aan....en verleid hem..... misschien snapt hij de hint wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven