Grappig Tinder verhaal: Lengte man / gewicht vrouw

25-03-2018 17:12 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelijke behandeling?

Grappig verhaal van een collega van mij op Tinder:

Ze was aan het chatten met een erg leuk uitziende man op Tinder (die haar ook leuk vond) en vroeg hem naar zijn lengte. Hij vroeg haar hoe belangrijk ze dat vond. Zij zei dat dat doorslaggevend was.

Hij vroeg heel droog terug: hoeveel weeg je?

Niet dat ze iemand is die gewicht issues heeft maar ze voelt zich op dr teentjes getrapt en laat hem weten dat ze dat niet leuk vind dat hij het tegen haar zo plat vraagt...dat het een oppervlakkige vraag is en dat ze daardoor twijfelt aan zijn intenties.

Nou lang verhaal kort; Deze man vind de reactie van mijn collega dusdanig oppervlakkig dat hij juist het contact met haar heeft afgelast. Hij schreef iets in de zin van:

Je vindt het klaarblijkelijk gewoon om iemand platuit af te wijzen met iets waar ze geen invloed over hebben maar iets bespreken waar jij wel invloed op hebt vind je niet kunnen.

We kwamen later door een gedeelde kennis erachter dat hij ingeschreven stond bij een modellen bureau en 1m95 was hahah.

#principes :rolling:
Topreactie van die man.
Ik ben team man :cheer2:
I wanna live my life with the volume full!
Beetje flauw dat ze haar gewicht niet wilde noemen, maar iedereen mag iedereen afwijzen op wat ze ook maar willen, al zou het maar om de lengte van hun kleine teen zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik pak even de popcorn er bij. :popcorn:
Ik ben onpartijdig.
Team man meldt zich!
Hahaha hoezo meten met twee maten.
Die man hield haar een spiegel voor. En ze zag het niet eens. Waarschijnlijk door het enorme bord voor d'r kop. Denk dat die man beter af is zonder haar.
Wat een doos
Hahahaha 😂

Ik moet zeggen dat een man die korter is voor mij ook een afknapper is. Why geen idee.

Ooit een date gehad met een Italiaan. Had zn lengte heel plat gezegd wel gevraagt (italianse mannen zijn meestal niet de
langste en ik ben voor een vrouw redelijk lang) en hij heeft gejokt. Kwam die naar NL was ik toch echt een kop groter met hakken aan. Gelukkig had ik ook platten schoenen bij me. Maar dat was wel even een fail momentje 😇
We hebben een leuke date gehad en daar is het bij gebleven.
trien30 wijzigde dit bericht op 25-03-2018 17:21
9.17% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
25-03-2018 17:17
Beetje flauw dat ze haar gewicht niet wilde noemen, maar iedereen mag iedereen afwijzen op wat ze ook maar willen, al zou het maar om de lengte van hun kleine teen zijn.
Tuurlijk mag dat.
Zegt iemand van niet dan?
Waarom is de lengte doorslaggevend?
Eens. Team man hier. Wat een oppervlakkige collega..
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Koekje van eigen deeg, dat wel
Lucifermiauww schreef:
25-03-2018 17:19
Tuurlijk mag dat.
Zegt iemand van niet dan?
Je vindt het klaarblijkelijk gewoon om iemand platuit af te wijzen met iets waar ze geen invloed over hebben
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hahaha wat een goede! Eigen schuld dikke bult.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hi hi hi.
Toch is het ongelooflijk gangbaar. Een heleboel mensen hebben hun lengte e.d. in hun profiel staan. Blijkbaar word er dus ook naar gevraagd. Ik heb ook regelmatig van mannen de vraag gehad hoe lang ik was en wat voor soort figuur ik had. Het is een van de redenen waarom ik echt helemaal niets kan met internetdaten. Ik vind partnerkeuze niet iets waarbij je een lijstje afvinkt.
8102 schreef:
25-03-2018 17:19
Waarom is de lengte doorslaggevend?
Dikte is ook belangrijk.
Amant schreef:
25-03-2018 17:21
Dikte is ook belangrijk.
Ja maar dat was een ander onderwerp geloof ik.
ging het wel om die lengte?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
8102 schreef:
Ja maar dat was een ander onderwerp geloof ik.
Oh
zeeuwsmeisje1981 schreef:
Toch is het ongelooflijk gangbaar. Een heleboel mensen hebben hun lengte e.d. in hun profiel staan. Blijkbaar word er dus ook naar gevraagd. Ik heb ook regelmatig van mannen de vraag gehad hoe lang ik was en wat voor soort figuur ik had. Het is een van de redenen waarom ik echt helemaal niets kan met internetdaten. Ik vind partnerkeuze niet iets waarbij je een lijstje afvinkt.
Ik geloof je niet.
Dit verhaal circuleert al jaren in allerlei varianten. Maar jouw collega is dus de bron. Goh
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 25-03-2018 17:26
5.26% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
En wat vond je collega er naderhand van? Konden jullie er samen om lachen?

Model 1.95 mtr had ik sowieso afgewezen.. :P
Nou ja.. dat dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven