Grappig Tinder verhaal: Lengte man / gewicht vrouw
zondag 25 maart 2018 om 17:12
Gelijke behandeling?
Grappig verhaal van een collega van mij op Tinder:
Ze was aan het chatten met een erg leuk uitziende man op Tinder (die haar ook leuk vond) en vroeg hem naar zijn lengte. Hij vroeg haar hoe belangrijk ze dat vond. Zij zei dat dat doorslaggevend was.
Hij vroeg heel droog terug: hoeveel weeg je?
Niet dat ze iemand is die gewicht issues heeft maar ze voelt zich op dr teentjes getrapt en laat hem weten dat ze dat niet leuk vind dat hij het tegen haar zo plat vraagt...dat het een oppervlakkige vraag is en dat ze daardoor twijfelt aan zijn intenties.
Nou lang verhaal kort; Deze man vind de reactie van mijn collega dusdanig oppervlakkig dat hij juist het contact met haar heeft afgelast. Hij schreef iets in de zin van:
Je vindt het klaarblijkelijk gewoon om iemand platuit af te wijzen met iets waar ze geen invloed over hebben maar iets bespreken waar jij wel invloed op hebt vind je niet kunnen.
We kwamen later door een gedeelde kennis erachter dat hij ingeschreven stond bij een modellen bureau en 1m95 was hahah.
#principes
Grappig verhaal van een collega van mij op Tinder:
Ze was aan het chatten met een erg leuk uitziende man op Tinder (die haar ook leuk vond) en vroeg hem naar zijn lengte. Hij vroeg haar hoe belangrijk ze dat vond. Zij zei dat dat doorslaggevend was.
Hij vroeg heel droog terug: hoeveel weeg je?
Niet dat ze iemand is die gewicht issues heeft maar ze voelt zich op dr teentjes getrapt en laat hem weten dat ze dat niet leuk vind dat hij het tegen haar zo plat vraagt...dat het een oppervlakkige vraag is en dat ze daardoor twijfelt aan zijn intenties.
Nou lang verhaal kort; Deze man vind de reactie van mijn collega dusdanig oppervlakkig dat hij juist het contact met haar heeft afgelast. Hij schreef iets in de zin van:
Je vindt het klaarblijkelijk gewoon om iemand platuit af te wijzen met iets waar ze geen invloed over hebben maar iets bespreken waar jij wel invloed op hebt vind je niet kunnen.
We kwamen later door een gedeelde kennis erachter dat hij ingeschreven stond bij een modellen bureau en 1m95 was hahah.
#principes
zondag 25 maart 2018 om 17:19
Hahahaha 
Ik moet zeggen dat een man die korter is voor mij ook een afknapper is. Why geen idee.
Ooit een date gehad met een Italiaan. Had zn lengte heel plat gezegd wel gevraagt (italianse mannen zijn meestal niet de
langste en ik ben voor een vrouw redelijk lang) en hij heeft gejokt. Kwam die naar NL was ik toch echt een kop groter met hakken aan. Gelukkig had ik ook platten schoenen bij me. Maar dat was wel even een fail momentje
We hebben een leuke date gehad en daar is het bij gebleven.
Ik moet zeggen dat een man die korter is voor mij ook een afknapper is. Why geen idee.
Ooit een date gehad met een Italiaan. Had zn lengte heel plat gezegd wel gevraagt (italianse mannen zijn meestal niet de
langste en ik ben voor een vrouw redelijk lang) en hij heeft gejokt. Kwam die naar NL was ik toch echt een kop groter met hakken aan. Gelukkig had ik ook platten schoenen bij me. Maar dat was wel even een fail momentje
We hebben een leuke date gehad en daar is het bij gebleven.
trien30 wijzigde dit bericht op 25-03-2018 17:21
9.17% gewijzigd
zondag 25 maart 2018 om 17:19
Tuurlijk mag dat.blijfgewoonbianca schreef: ↑25-03-2018 17:17Beetje flauw dat ze haar gewicht niet wilde noemen, maar iedereen mag iedereen afwijzen op wat ze ook maar willen, al zou het maar om de lengte van hun kleine teen zijn.
Zegt iemand van niet dan?
zondag 25 maart 2018 om 17:20
Je vindt het klaarblijkelijk gewoon om iemand platuit af te wijzen met iets waar ze geen invloed over hebben
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 25 maart 2018 om 17:21
Toch is het ongelooflijk gangbaar. Een heleboel mensen hebben hun lengte e.d. in hun profiel staan. Blijkbaar word er dus ook naar gevraagd. Ik heb ook regelmatig van mannen de vraag gehad hoe lang ik was en wat voor soort figuur ik had. Het is een van de redenen waarom ik echt helemaal niets kan met internetdaten. Ik vind partnerkeuze niet iets waarbij je een lijstje afvinkt.
zondag 25 maart 2018 om 17:24
Ik geloof je niet.zeeuwsmeisje1981 schreef: ↑25-03-2018 17:21Toch is het ongelooflijk gangbaar. Een heleboel mensen hebben hun lengte e.d. in hun profiel staan. Blijkbaar word er dus ook naar gevraagd. Ik heb ook regelmatig van mannen de vraag gehad hoe lang ik was en wat voor soort figuur ik had. Het is een van de redenen waarom ik echt helemaal niets kan met internetdaten. Ik vind partnerkeuze niet iets waarbij je een lijstje afvinkt.
zondag 25 maart 2018 om 17:24