Grappig Tinder verhaal: Lengte man / gewicht vrouw

25-03-2018 17:12 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelijke behandeling?

Grappig verhaal van een collega van mij op Tinder:

Ze was aan het chatten met een erg leuk uitziende man op Tinder (die haar ook leuk vond) en vroeg hem naar zijn lengte. Hij vroeg haar hoe belangrijk ze dat vond. Zij zei dat dat doorslaggevend was.

Hij vroeg heel droog terug: hoeveel weeg je?

Niet dat ze iemand is die gewicht issues heeft maar ze voelt zich op dr teentjes getrapt en laat hem weten dat ze dat niet leuk vind dat hij het tegen haar zo plat vraagt...dat het een oppervlakkige vraag is en dat ze daardoor twijfelt aan zijn intenties.

Nou lang verhaal kort; Deze man vind de reactie van mijn collega dusdanig oppervlakkig dat hij juist het contact met haar heeft afgelast. Hij schreef iets in de zin van:

Je vindt het klaarblijkelijk gewoon om iemand platuit af te wijzen met iets waar ze geen invloed over hebben maar iets bespreken waar jij wel invloed op hebt vind je niet kunnen.

We kwamen later door een gedeelde kennis erachter dat hij ingeschreven stond bij een modellen bureau en 1m95 was hahah.

#principes :rolling:
Oeps beetje mosterd zie ik nu.
Waarom is het in godsnaam ‘oppervlakkig’ of ‘apart’ om iemand af te wijzen op zijn of haar lengte? Ik doe dat, en al helemaal op tinder, ook. En echt niet omdat ik het onaantrekkelijk vind aan een man als hij wat kleiner is, maar omdat ik me met mijn 1,80 zélf onaantrekkelijk en lomp voel naast een kleinere man.
Hahaa ik ken iemand die serieus met een rekenmachine de bmi van zijn aanstaande dates gaat uitrekenen. Omdat hij ooit de fout had gemaakt om te denken dat "volslank" "heel erg slank" betekende;-)

Overigens vind ik het absoluut wel uitmaken. Op sites zie je elkaar niet terwijl de eerste partnerkeuze van oorsprong gebaseerd is op wat je ziet. Mensen willen nu eenmaal weten hoe iemand eruitziet, ruikt, voelt, etc.
Daarom date ik ook niet digitaal.
Suy schreef:
03-04-2018 09:40
Hahaa ik ken iemand die serieus met een rekenmachine de bmi van zijn aanstaande dates gaat uitrekenen. Omdat hij ooit de fout had gemaakt om te denken dat "volslank" "heel erg slank" betekende;-)

Overigens vind ik het absoluut wel uitmaken. Op sites zie je elkaar niet terwijl de eerste partnerkeuze van oorsprong gebaseerd is op wat je ziet. Mensen willen nu eenmaal weten hoe iemand eruitziet, ruikt, voelt, etc.
Daarom date ik ook niet digitaal.
Daar kom je allemaal heus achter als je die persoon na het eerste online contact in real life ontmoet. Prima dat online daten niet jouw voorkeur heeft, maar het is een beetje onzinnig wat je hier schrijft.
Amant schreef:
27-03-2018 20:13
Hoezo, haters? Je valt gewoon op mannen die succes hebben. Dat mag gewoon hoor.
Voor die discussie had een bepaalde forummer dan weer een ander topic geopend, een paar weken terug.

Ik vind het in de kern al stom om op een vleeskeuring als Tinder beledigd te zijn wanneer iemand vraagt naar je gewicht, ongeacht of jij naar de lengte van de tegenpartij hebt gevraagd. Want erg diepgaand is het niet bepaald.
Ik val ook op lange mannen. Heb ooit een kleinere man gehad en ik voelde me idd minder veilig dan bij een lange man. Ik vind ze ook sexyer gewoon. Als ik nu op hakken sta moet ik nog steeds iets omhoog kijken naar mijn man.
Ik ben zelf 1m90 groot en kreeg ook wel eens de vraag voorgeschoteld. Persoonlijk komt dit voor mij heel oppervlakkig over. Ook al vinden de meeste dames zo’n lengte best OK, ik heb er zelf geen invloed op. Als ik antwoord mag ze, net zoals in Tess haar verhaal, wel een vraag over haar BMI of gewicht verwachten om de gender balans neutraal te houden :lol:
En daarvoor trap je een oud topic omhoog? Ok.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Eidde schreef:
25-03-2018 17:15
Ik ben team man :cheer2:
Ik ook haha. Met zo'n kerel kun je lachen :yes: . Vind ik nóg interessanter dan lengte en gewicht.
Ik denk dat een man liever geen vrouw heeft die een kop boven hem uitsteekt en dat een vrouw liever geen man heeft die een kop kleiner is. In 9/10 gevallen dan...
noppes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven