Gratis Datingsites
zaterdag 18 augustus 2007 om 12:17
woensdag 24 september 2008 om 17:37
Als gratis datingsite zou ik Paiq eens proberen.
Gezellig chatten met meestal wel leuke personen.
Wanneer je iemand niet leuk vind kan je die zo weer verwijderen. En je bouwt een soort contactenlijst op.
Je ziet na iets van 7 a 10 min babbelen een foto van iemand.
Dus je wordt niet direct bevooroordeeld.
Je kan het altijd proberen!
Wanneer je iemand niet leuk vind kan je die zo weer verwijderen. En je bouwt een soort contactenlijst op.
woensdag 24 september 2008 om 18:26
[quote]Kroes schreef op 24 september 2008 @ 17:37:
[/quote]
Zeg Kroesje, het lijkt er toch verdacht veel op dat jij met een ronsel-nieuwe-aanmeldingen-voor-PAIQ-actie bezig bent hier.....
Zeg Kroesje, het lijkt er toch verdacht veel op dat jij met een ronsel-nieuwe-aanmeldingen-voor-PAIQ-actie bezig bent hier.....
woensdag 24 september 2008 om 21:20
Fakers heb je overal, op betaalde sites net zo goed. Heb zowel op betaalt als onbetaalde sites gesnuffeld en het aanbod op de onbetaalde sites is toch een stuk minder, dan heb ik het over getallen.
Lexa vond ik een aantal jaren geleden een stuk leuker dan nu.
Pfff, die lange vragenlijsten op die sites en soms duurt het dagen voordat je plaatje is goedgekeurd.
Lexa vond ik een aantal jaren geleden een stuk leuker dan nu.
Pfff, die lange vragenlijsten op die sites en soms duurt het dagen voordat je plaatje is goedgekeurd.
woensdag 24 september 2008 om 21:38
woensdag 24 september 2008 om 21:38
vrijdag 26 september 2008 om 14:40
Ik heb een hele leuke man via knuz.nl leren kennen waarmee ik nu al meer dan een jaar een relatie heb. En hij is absuluut geen Sjonnie. Ik vind het gewoon belachelijk om een geld te moeten betalen om met iemand te kunnen mailen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
maandag 3 augustus 2009 om 12:55
maandag 3 augustus 2009 om 12:55
woensdag 5 augustus 2009 om 19:15
Met mijn vriendin zit ik op de gratis datingsite kriebello.nl.
I.d.d. ook een hoog Johnny en Anita gehalte,maar als je hier ook het kaf van het koren scheidt...
Veel fakers en vooral op sex beluste mannen,maar ik heb door de site wel een leuke man ontmoet,volgende week eerste date zonder verwachtingen.
I.d.d. ook een hoog Johnny en Anita gehalte,maar als je hier ook het kaf van het koren scheidt...
Veel fakers en vooral op sex beluste mannen,maar ik heb door de site wel een leuke man ontmoet,volgende week eerste date zonder verwachtingen.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:13
Ik heb hier een ideaal overzicht gevonden met gratis datingsites: https://www.datingsitekiezen.nl/artikel ... atingsites!