Gratis Datingsites

18-08-2007 12:17 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb me ingeschreven op relatieplanet, maar om te reageren op berichten moet je full member zijn en dus betalen!

Wie weet een leuke datingsite, die geheel gratis is en waarbij je gewoon kunt reageren op berichtjes van personen????????

Let me know!

groetjess
Ik heb me op Paiq zomaar kunnen inschrijven.

Weet nog niet of dat wat is. Weet überhaupt niet of ik via internet wil daten, maar n.a.v. dit topic dacht ik, laat ik eens zien wat Paiq is. Kon me dus aanmelden.
quote:sweetcandy schreef op 19 maart 2008 @ 18:06:

lexa.nl

kriebello

be2

zoiets??

Lexa is niet gratis. Wàs iig nooit gratis.

En Misslady: ik zou even goed opletten bij zn hobbies.
Als gratis datingsite zou ik Paiq eens proberen.

Gezellig chatten met meestal wel leuke personen.

Wanneer je iemand niet leuk vind kan je die zo weer verwijderen. En je bouwt een soort contactenlijst op.

Je ziet na iets van 7 a 10 min babbelen een foto van iemand.

Dus je wordt niet direct bevooroordeeld.

Je kan het altijd proberen!
[quote]Kroes schreef op 24 september 2008 @ 17:37:

Als gratis datingsite zou ik Paiq eens proberen.

Gezellig chatten met meestal wel leuke personen.

Wanneer je iemand niet leuk vind kan je die zo weer verwijderen. En je bouwt een soort contactenlijst op.

Je ziet na iets van 7 a 10 min babbelen een foto van iemand.

Dus je wordt niet direct bevooroordeeld.

Je kan het altijd proberen! :)[/quote]

Zeg Kroesje, het lijkt er toch verdacht veel op dat jij met een ronsel-nieuwe-aanmeldingen-voor-PAIQ-actie bezig bent hier.....
was niet mijn bedoeling..... maybe ben ik er wat te enthousiast over geweest....:$

Hijs gewoon leuk meer niet ;) haha
Fakers heb je overal, op betaalde sites net zo goed. Heb zowel op betaalt als onbetaalde sites gesnuffeld en het aanbod op de onbetaalde sites is toch een stuk minder, dan heb ik het over getallen.

Lexa vond ik een aantal jaren geleden een stuk leuker dan nu.

Pfff, die lange vragenlijsten op die sites en soms duurt het dagen voordat je plaatje is goedgekeurd.
Heb geen goede ervaringen met gratis datingsites. Staan vaak ook hele slechte profiel formats op, waar je niets mee kan, zoals op Iwannedate.

Ik zou die 20 euro voor RP gewoon eens betalen, hoeveel geef je uit als je eens een avond plezier maakt? Ik heb heel veel plezier van die 20 euro per maand.
Paiq kan ik je ook wel aanraden. Ik vind het een leuke site. Maar ook hier moet je het kaf van het koren flink scheiden ja. En dat heb je zoals SuperSam al zegt op elke datingsite. Betaalde/ niet betaalde er zit een hoop tussen wat flink tegen kan vallen.
Is deze er nog: Nalo? Ook gratis.
quote:bosaapje schreef op 25 september 2008 @ 10:12:

Is deze er nog: Nalo? Ook gratis.Even gekeken. Maar zo wie zo bestaat Nalo niet meer. Is nu yesnomayB.nl geworden. En deze is niet gratis....ja de eerste 14 dagen :S
Ik heb een hele leuke man via knuz.nl leren kennen waarmee ik nu al meer dan een jaar een relatie heb. En hij is absuluut geen Sjonnie. Ik vind het gewoon belachelijk om een geld te moeten betalen om met iemand te kunnen mailen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik vond t niet zo erg, zeker achteraf gesproken niet. Beste 30 euro ooit die ik besteed heb.

TD, gaat het creditcard-afschrift alsnog inlijsten
Op knuz staan ook best wel leuke mannen.
quote:boarder schreef op 27 september 2008 @ 20:30:

Op knuz staan ook best wel leuke mannen. Hint, hint
Ik denk dat in de toekomst niemand meer gaat betalen om te daten.

Op lymic.nl kun je trouwens ook gratis daten.

Genoeg gratis datingsites dus
Oproepjes mogen niet...
dit is ook wel een leuke gratis site

www.relatiefront.nl
dit is ook wel een leuke gratis site

www.relatiefront.nl
Wélk oproepje? Het topic is overigens al zo oud als de baard van Methusalem, liefie...
Als je het oproepje van Annabellie bedoelt overigens, liefie2003, heb je een vooruitziende blik!

Annabellie, heb je dáár nou een account voor aangemaakt? Effies de regels lezen, meid....
ik heb via paiq mijn vriendje gevonden...ondertussen ruim 2,5 jaar verder....erg leuke site en idd aangezien je de fotos niet gelijk ziet, klets je eerst even...anders zieje een leuke kop en weet je niet wat je moet zeggen....
Met mijn vriendin zit ik op de gratis datingsite kriebello.nl.

I.d.d. ook een hoog Johnny en Anita gehalte,maar als je hier ook het kaf van het koren scheidt...

Veel fakers en vooral op sex beluste mannen,maar ik heb door de site wel een leuke man ontmoet,volgende week eerste date zonder verwachtingen.
Ik heb hier een ideaal overzicht gevonden met gratis datingsites: https://www.datingsitekiezen.nl/artikel ... atingsites!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven