Groot dilemma
zondag 25 november 2018 om 04:54
Hallo allemaal,
Sinds korte tijd heb ik weer erg veel contact met een vriend van vroeger. Deze had ik al een tijd niet meet gesproken tot we elkaar tegen kwamen. Nu whatsappen we bijna dagelijks over van alles en nog wat.
Natuurlijk ben ik erg blij dat het contact weer terug is, maar een aantal dagen terug vroeg hij mij of ik misschien zin had om binnenkort gewoon gezellig samen een drankje doen o.i.d.
Nu is het probleem dat ik geen idee wat ik hiermee aan moet om een aantal redenen:
1. Ik een enorme zwak voor hem heb al sinds ik hem ken.
2. Hij spreekt er openlijk over dat hij dezelfde zwak ook voor mij heeft en dat hij niet happy is in zijn huidige relatie.
3. Hij tegen zijn vriendin gaat liegen om maar niet te hoeven zeggen dat hij wat met mij gaat doen.
Wat zouden jullie doen? Moet ik iets met hem afspreken of kan ik dit beter niet doen?
Sinds korte tijd heb ik weer erg veel contact met een vriend van vroeger. Deze had ik al een tijd niet meet gesproken tot we elkaar tegen kwamen. Nu whatsappen we bijna dagelijks over van alles en nog wat.
Natuurlijk ben ik erg blij dat het contact weer terug is, maar een aantal dagen terug vroeg hij mij of ik misschien zin had om binnenkort gewoon gezellig samen een drankje doen o.i.d.
Nu is het probleem dat ik geen idee wat ik hiermee aan moet om een aantal redenen:
1. Ik een enorme zwak voor hem heb al sinds ik hem ken.
2. Hij spreekt er openlijk over dat hij dezelfde zwak ook voor mij heeft en dat hij niet happy is in zijn huidige relatie.
3. Hij tegen zijn vriendin gaat liegen om maar niet te hoeven zeggen dat hij wat met mij gaat doen.
Wat zouden jullie doen? Moet ik iets met hem afspreken of kan ik dit beter niet doen?
zondag 25 november 2018 om 13:26
Dan nog is dat niet zijn verantwoordelijkheid en is het niet oké als zijn vriendin dat als chantagemiddel inzet om hem maar bij haar te houden.
En is dat zijn verhaal of weet je echt zelf dat dit waar is?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 13:27
6.07% gewijzigd
zondag 25 november 2018 om 13:26
Juist.
Dat heeft hij je verteld?
Als je dit gaat doen, ben je niet meer dan een bijvrouw want hij gaat immers door die dreigementen niet bij haar weg.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 25 november 2018 om 13:27
Dan is het klaar toch? Kan nooit wat worden want hij durft niet bij haar weg.
Maar even serieus: dit weet je van hem. Dat je dit voor waar aanneemt van iemand die er open over is dat hij zijn vriendin gaat beliegen is vrij naïef. Het is een veel gehoord excuus van vreemdgangers waarom ze hun relatie niet kunnen beëindigen.
zondag 25 november 2018 om 13:33
Nee zijn broer is mijn beste vriend en komt dagelijks bij mij dus het is geen onzin verhaal.patchouli_ schreef: ↑25-11-2018 13:27Maar even serieus: dit weet je van hem. Dat je dit voor waar aanneemt van iemand die er open over is dat hij zijn vriendin gaat beliegen is vrij naïef. Het is een veel gehoord excuus van vreemdgangers waarom ze hun relatie niet kunnen beëindigen.
zondag 25 november 2018 om 13:49
Waar is de smoezenlijst?
zondag 25 november 2018 om 14:07
Zegt hij. Doe eens niet zo naief. En hij is een loser als hij zich laat chanteren en daarom maar vreemd gaat.
zondag 25 november 2018 om 14:09
Dus zijn broer is jouw beste vriend, en hij was een vriend van vroeger die je uit het oog verloren was totdat jullie elkaar toevallig weer tegenkwamen?
Zijn nummer vragen aan je beste vriend was niet bij je op gekomen?
zondag 25 november 2018 om 14:11
nou nou nou moet dat nu zo?patchouli_ schreef: ↑25-11-2018 14:04En wat vind je beste vriend hoer allemaal van? Dat jij en zijn broer stiekem lopen te doen?
zondag 25 november 2018 om 14:39
Doe die vrouw een plezier en spreek met hem af. Dat ze zich zelf iets aan heeft gedaan heb je zeker van hem gehoord. Hij liegt waarschijnlijk om jouw sympathie te wekken. Kijk eens hoe sympathiek ik ben en hoe ik mij op offer voor haar. Daarmee praat hij zijn vreemdgaan goed.
Terwijl zij waarschijnlijk nog nooit zo iets gedaan geeft en dus beter af is met een man die geen negatieve leugens over haar verteld achter haar rug om.
Jij daarintegen weet waar je aan begint en bent toch bereid om af te spreken. Dan verdienen jullie elkaar gewoon en zijn huidige vriendin kan dan op zoek naat een leukere man die wel respectvol over haar praat.
zondag 25 november 2018 om 14:55
Klinkt als iemand die besluit loos is en eigenlijk helemaal niet weet wat hij wilt. Hij zegt een zwakte te hebben, tja draai het om. Hij vindt je gewoon aantrekkelijk net zoals al die andere leukere vrouwen dan zijn huidige vriendin. Het gras is altijd groener bij de buren. Een bijna directe overgang van relatie tot relatie geeft weinig kans van slagen. Ik denk dat afstand hem juist moet laten denken, wat hij echt wilt met zijn leven. If it's there, it will be there baby... but in the right way.
zondag 25 november 2018 om 18:05
Wel gek dat iedereen zo gaat haten? Ze heeft niets verkeerds gedaan toch ze vraagt alleen om advies?! Als ze echt fout was had ze dit topic niet geplaatst en had ze al iets met hem afgesproken? Ze denkt dus naar mijn idee juist goed na over de gevolgen/consequenties.
Maar zoals je zelf denk ik al door hebt kun je het beter laten voor wat het is en afstand nemen van deze jongen.
Maar zoals je zelf denk ik al door hebt kun je het beter laten voor wat het is en afstand nemen van deze jongen.