grrr dubbel gevoel.

11-07-2011 21:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames.

ik zit met een liefdes probleempje in mijn maag. miss dat jullie me zouden kunnen helpen?

ik ben een jonge meid van 23. en sinds vorig jaar april kregen we op het werk een nieuwe werkleider. ik vond het een aardige man met leuke humor maar verder helemaal niet mijn type. maanden later kreeg ik wat privé probleempjes en besprak dat met de nieuwe werkleider. sinds dat moment ging ik anders naar hem kijken en kregen we elkaars ping (dat zullen jullie wel kennen toch? blackberry ping). ik deed niet zoveel met de ping omdat hij een getrouwde man was. maar op een dag begon hij me te pingen. ik vond het nogal vreemd maar ik reageerde er voorzichtig op. en dat werd steeds meer. op een gegeven moment begon hij me zelfs te pingen na werktijd. en msnen tot soms wel 3 uur snachts!! maanden ging dat zo door. en toen wilden we elkaar toch graag na werktijd zien. en dat gebeurde ook. natuurlijk had ik er een dubbel gevoel bij wegens dat ie toch getrouwd is. maar ik MOEST hem zien. daar kwam natuurlijk ook seks bij. ook dat gaat maanden door. we vertellen onze gevoelens tegen elkaar. allemaal geweldig en leuk. en op een gegeven moment wilde ik ermee stoppen. ik voelde me een tweede keus. iemand extra's en dat wilde ik niet. we waren gestopt en werden daar allebei verdrietig van. dat heeft 2 weken geduurd en toen moesten we elkaar weer zien. nu 2 maanden later weer. weet ik me soms niet hoe ik me moet voelen. gebruikt hij me? of vind ie me echt leuk? ik heb hem die dingen allemaal al gevraagd. en hij zegt dat ie me echt leuk vind en me niet gebruikt. maar ondertussen maakt hij zijn keuze niet. en ik moet ook zeggen als ik over een andere jongen praat of ik sta met een andere jongen op een foto merk ik dat hij dat helemaal niet leuk vind. ik gedraag me soms ook terughoudend wegens bescherming. en nu pinged ie me ook niet vaak meer. wel als ik hem ping en dat vind ie dan ook fijn zegt ie. hij kijkt me wel hele tijd aan op het werk en als ik hem geen aandacht geeft komt ie hele tijd bij me staan en met me praten. wat denken jullie?? moet ik er geen aandacht meer aan geven. gebruikt ie mij alleen maar?
IK denk dat je lekker weg neukt, wat denk je zelf?
Ja.
Hoe ver is hij inmiddels met z'n scheiding?
quote:liselore schreef op 11 juli 2011 @ 21:54:

IK denk dat je lekker weg neukt, wat denk je zelf?+456433
Je boft, jij weet tenminste dat hij getrouwd is. Ik zou er mee kappen, lieve meid..Jij bent het nu het motortje van zijn huwelijk, hij verveelt zich en met jou voelt hij zich man..Doordat je hem lekker laat voelen, heeft hij nu ook betere sex met zijn vrouw..Of denk je echt dat hij met haar niks doet?

Dus kap ermee, je bent nog jong en zo'n relatie beschadigd jou alleen maar.
in scheiding zullen ze niet liggen. het enige wat ik zie is als ik ze samen zie dat ze elkaar afsnauwen. maar dat hoeft niets te zeggen.

en denk zeker ook wel dat ie met haar seks heeft natuurlijk. en dat is ook best moeilijk voor me.

ik heb hem het hele weekend links laten liggen. en vanmorgen om half 9 begon ie al contact te zoeken. maar heb niet echt gereageerd:)
maar wat ik eigenlijk ook wilde vragen. moet ik hem daar op confronteren? of moet ik het zo laten en helemaal niks meer op zeggen?
sorry hoor! Wat wil je van die man? wat wil je zo laten? Wil je af en toe doorgesmeerd worden? Waarmee moet je hem confronteren, je weet toch dat hij getrouwd is? Zou je niet eens een echte relatie willen aangaan of durf je dat niet?
quote:cootje22 schreef op 11 juli 2011 @ 22:11:

in scheiding zullen ze niet liggen. het enige wat ik zie is als ik ze samen zie dat ze elkaar afsnauwen. maar dat hoeft niets te zeggen.

en denk zeker ook wel dat ie met haar seks heeft natuurlijk. en dat is ook best moeilijk voor me.

ik heb hem het hele weekend links laten liggen. en vanmorgen om half 9 begon ie al contact te zoeken. maar heb niet echt gereageerd:)

Niet echt of echt niet.

Laat die kerel links liggen, of rechts als dat beter ligt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Lees je eigen post nog eens heel rustig terug. Wat denk je zelf?
@ liselore. waarom reageer je zo vijandig? natuurlijk durf ik wil een relatie aan. heb 5 jaar een relatie gehad. dat nu sinds jaartje over is. heb jij nooit foute gemaakt? vraag alleen maar om advies. en als je die niet wilt geven en alleen maar vijandig wilt antwoorden. kun je beter iemand anders advies gaan geven.
quote:cootje22 schreef op 11 juli 2011 @ 22:11:

Jawel hoor, dat zegt dat hij een slappe lul op sterk water is. Daarom snauwt ze hem af. En ze heeft gelijk natuurlijk, want het is een slappe lul op sterk water.
quote:zonzeetje schreef op 11 juli 2011 @ 21:57:

Je boft, jij weet tenminste dat hij getrouwd is. Ik zou er mee kappen, lieve meid..Jij bent het nu het motortje van zijn huwelijk, hij verveelt zich en met jou voelt hij zich man..Doordat je hem lekker laat voelen, heeft hij nu ook betere sex met zijn vrouw..Of denk je echt dat hij met haar niks doet?

Dus kap ermee, je bent nog jong en zo'n relatie beschadigd jou alleen maar.Ben jij ook diegene die zegt 'scheer je weg uit m'n topic'?
quote:cootje22 schreef op 11 juli 2011 @ 22:21:

@ liselore. waarom reageer je zo vijandig? natuurlijk durf ik wil een relatie aan. heb 5 jaar een relatie gehad. dat nu sinds jaartje over is. heb jij nooit foute gemaakt? vraag alleen maar om advies. en als je die niet wilt geven en alleen maar vijandig wilt antwoorden. kun je beter iemand anders advies gaan geven.Dat jij dat als vijandig interpreteert is voor jou verantwoordelijkheid.Al kan ik mij het wel voorstellen, het zijn nogal stomme vragen waar jij het antwoord ook wel op weet, en ik geeft ze heel direct maar ja dat is natuurlijk niet zo leuk en wellicht niet wat je wil horen.
Je MOEST hem zien, ondanks dat je er mee gestopt was. Je WILDE hem dus zien.

Wat mij betreft prima hoor, lekker doen allemaal maar waarom dat slachtoffer zijn van je hormonen?

Dat wil je toch zelf?

Als je denkt dat hij je gebruikt hou er dan mee op. De kans dat hij weggaat bij zijn vrouw is klein. Trek je dat niet (wat logisch is) ping, pong en pang hem dan niet meer en kap er écht mee. Je doet het zelf allemaal, dus ook als hij je gebruikt ben jíj degene die dat kan stoppen.
de ene week ben ik ook sterker als de andere week. ik ben er zoiezo sinds afgelopen week met gestopt maar ik wou ook eventjes een mening horen van andere vrouwen van buiten af. die hebben er een andere kijk op he
Ik denk wel dat je werkleider jou leuk vindt.............voor erbij.

Aan jou de keus of je je zo laat gebruiken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
RUN RUN RUN! Nu het nog - enigszins - kan. Als hij weer contact opneemt kun je hem zeggen dat je hem pas weer wilt zien als hij voor jou kiest, en niet meer van twee walletjes eet. Alleen op deze manier kun je jezelf beschermen. Ik schat het somber voor je in, gok zo dat hij je als extra hapje ziet, maar hee you never know.
Ik snap best dat zoiets heel sterke en intense gevoelens oproept waarvan je je moeilijk los kunt maken en het is ook wat ellendig dat hij je baas is (van zijn kant niet zo integer om iets met een ondergeschikte te beginnen), maar ik ben het HELEMAAL met de meeste reacties eens: breek het voor je eigen bestwil nu af, voordat je gevoelens zich verder ontwikkelen en je nog meer aan hem gehecht (verslaafd) raakt! Dit zijn jaren die je veel onbezorgder en fijner kan doorbrengen en waarin je jezelf lekker centraal kan stellen ipv de bijslaap te zijn van deze meneer. Heel spannend en aanlokkelijk allemaal maar in deze fase zou ik het maar afbreken.
quote:eleonora schreef op 11 juli 2011 @ 22:31:

Je MOEST hem zien, ondanks dat je er mee gestopt was. Je WILDE hem dus zien.

Wat mij betreft prima hoor, lekker doen allemaal maar waarom dat slachtoffer zijn van je hormonen?

Dat wil je toch zelf?

Als je denkt dat hij je gebruikt hou er dan mee op. De kans dat hij weggaat bij zijn vrouw is klein. Trek je dat niet (wat logisch is) ping, pong en pang hem dan niet meer en kap er écht mee. Je doet het zelf allemaal, dus ook als hij je gebruikt ben jíj degene die dat kan stoppen. Geweldig!
Laat hem maar contact opnemen als hij bij zijn vrouw weg is en geen dag eerder.

Tot die tijd kan hij nog zo leuk, lief, geweldig zijn, hij stapt 's avonds wel bij zijn vrouw in bed!
@ eleonora 'ping, pong en pang'

Ik zet voor de zekerheid toch even het troll alert aan...
Beste cootje22,

Je bent een gezonde meid van 23 jaar.

Waarom denk je dat deze getrouwde man jou aan het lijntje houdt?

Denk nu eens goed na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven