Hallo... metroman?

14-10-2008 17:32 27 berichten
Geen idee, geen metro's hier, ik heb een fietsman. Ook leuk!

Hoe ijdel is jouw vent?

Totaal aantal stemmen: 39

Gelukkig poetst hij zijn tanden, maar verder... zou het best (13%)
Hij scheert zich, smeert zich in, gebruikt een geurtje, en.. (26%)
Mijn vent houdt zichzelf goed schoon en ruikt goed, niet mee (56%)
Haha, waarschijnlijk dachten ze aan mijn lief bij het bedenk (5%)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd met de auto.
Nou, da's lekker, mijn antwoordmogelijkheden zijn te lang!

Hierbij de volledige antwoorden!

1) Gelukkig poetst hij zijn tanden, maar verder... zou het best wat ijdeler mogen...

2) Hij scheert zich, smeert zich in, gebruikt een geurtje, en.. hm, ja, is best metro

3) Mijn vent houdt zichzelf goed schoon en ruikt goed, niet meer, niet minder

4) Haha, waarschijnlijk dachten ze aan mijn lief bij het bedenken van de term metroman!
PS Ben met een blog bezig: Zeg het maar, bestaat hij nog, die metroman? Komt straks pas online, hij is nog niet af!
Yep, die bestaat zeker nog. Gelukkig wel!

Ik baal van kerels die handen als schuupapier hebben, verwachten dat wij ons ontharen àla kinderkaal tot maximaal landingsstreepje terwijl hij het normaal vindt dat vrouwlief zijn schaamhaar hapt bij orale sex, puisten op 't voorhoofd heeft zonder ze überhaupt op te merken en denkt dat deodorant alleen voor filmsterren is.
En ik ben een typische fietsman.
@FritsvvanEgters En ben je dan ook zo'n fietsman die zich insmeert, zijn benen scheert (wielrenners!) enz?
Blog staat trouwens online :)
@lizzl Ja, of zich een bierbuik van negenmaandzwangerdikte drinken en zeuren over jouw love cushion... Hoe halen ze het in hun hoofd?!
Nou, aangezien ik degene ben die de blogpost over zich af heeft geroepen...

Mijn man is dus echt serieus ijdeler dan ik, met als gevolg dat ik regelmatig op hem sta te wachten :-S

Hij scheert zich, scheert zijn benen (yep, een fietser), smeert, epileert, gebruikt de duurste gel in huis (en "leent" altijd mijn dag- en oogcreme) en staat zeker een half uur per dag voor de spiegel om met de grootste zorg zijn kleren bij elkaar te zoeken.

Maar mij hoor je niet klagen hoor, want al die dingen zijn nou juist de reden dat hij zo'n *ahum* ONWIJS lekkere vent is. En blijft!
quote:SheilaS schreef op 14 oktober 2008 @ 17:50:

@FritsvvanEgters En ben je dan ook zo'n fietsman die zich insmeert, zijn benen scheert (wielrenners!) enz? Nee joh, ik rij gewoon met van die dikke plukken 'tabak op mijn poten'. (wielrennersjargon)
@SanneW en FritsvanEgters: GRINNIK!!!! :D
Ik zie geen OP, ik zie meteen de eerste reactie, die van Miss C....hoe kan dat nou?
quote:eleonora schreef op 14 oktober 2008 @ 18:45:

Ik zie geen OP, ik zie meteen de eerste reactie, die van Miss C....hoe kan dat nou?Ik dacht al dat het aan mij lag Leo
Mister Zwieber reisde vroeger jaren met de metro naar zijn werk maar is nu gelukkig bekeerd tot de auto....is nu fileman dus.
quote:SheilaS schreef op 14 oktober 2008 @ 17:36:

Nou, da's lekker, mijn antwoordmogelijkheden zijn te lang!

Hierbij de volledige antwoorden!

1) Gelukkig poetst hij zijn tanden, maar verder... zou het best wat ijdeler mogen...

2) Hij scheert zich, smeert zich in, gebruikt een geurtje, en.. hm, ja, is best metro

3) Mijn vent houdt zichzelf goed schoon en ruikt goed, niet meer, niet minder

4) Haha, waarschijnlijk dachten ze aan mijn lief bij het bedenken van de term metroman!Oh, nou heb ik verkeerd geantwoord....mijn vriend zou ik zeker geen "metroman" noemen, maar hij scheert zich wel, smeert zich ook wel in (alleen als zijn huid trekkerig is of als hij veel in de zon is geweest) en hij gebruikt een geurtje....verder ging het antwoord bij de poll niet
quote:superstar_2 schreef op 14 oktober 2008 @ 19:09:

[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag Leo Het ligt niet aan jou Suup maar kennelijk kan het verder niemand iets schelen
quote:eleonora schreef op 14 oktober 2008 @ 20:26:

[...]

Het ligt niet aan jou Suup maar kennelijk kan het verder niemand iets schelen Ik kan hem ook niet zien. Maar kan me ook niet zoveel schelen idd (heb wel de blog gelezen, grappig filmpje)
Ik snap gewoon de constructie niet. Ik snap wel de vraag.
Ik vroeg me al af waarom Kip een topic opende met zo'n vreemde OP. Strange......
Hee dit is gek! Het is net of ik het geopend heb....
De metroman bestaat en begint zich steeds meer gebied toe te eigenen. Het andere uiterste van een metroman is een man die zo met zijn gezicht in een bak meel heeft gezeten, althans, zo lijkt het omdat hij zo'n droge kop heeft. Dan zeg ik, smeer er wat op.

Ook apart is de man die zich overal scheert. Hoeft op zich niet van mij. De ene smoothie na de andere is mij inmiddels komen te welgevallen en ik weet niet of ik er nu zo blij mee ben. Ik zeg haar mag, tenzij ze op je rug zitten. En we moeten er natuurlijk ook niet met de heggenschaar doorheen hoeven, een beetje trimmen mag. Maar een smoothie en veel cremetjes (vaak duurder dan die van ons) en dat gemiep...no thanks!

En dan heb ik het nog niet eens over de man die zijn wenkbrauwen epileert...of zijn nagels verzorgt met zijn nagelsetje (inclusief nagelriemen)...

De oerman mag wat mij betreft dan wel weer zijn herintrede doen!!
quote:misschicken schreef op 14 oktober 2008 @ 22:46:

Hee dit is gek! Het is net of ik het geopend heb....Dat zég ik!
Spoekie!
Mijn vriend is (buiten werktijden) ook altijd erg fris, lekker geurtje, altijd schone kleding, hij scheert zich waar dat gewenst is, houdt zijn nagels goed verzorgd, maar met een creme heb ik hem nog niet in de weer gezien. Hoeft ook niet.

En als contrast vind ik hem om op te vreten als hij goor en stoffig bij zijn werk vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven