Heeeeellllppppp

09-11-2011 22:08 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier met mijn handen in mijn haar! Nou eigenlijk niet, dat zou lastig typen zijn..

Mijn overbuurvrouw sprak me vanmiddag aan. Haar dochter moest iets printen voor school dus heeft ze een printer aangeschaft. Zelluf geinstalleerd maar het werkte niet. Dus ik bied aan om mijn man ernaar te laten kijken. Vond ze lief en zou ze fijn vinden. Maar hij moest wel eerst eten. Ok no probs.

Aangezien het woensdag is eten we soep want ik doe aan yoga. Licht verteerbaar voedsel, dat 'sport' het best. Had 2 stokbroodjes gekocht maar bij thuiskomst had ik er nog maar 1. The bastards! Man keek me raar aan want hij moest toch wel genoeg eten? Heb hem dus maar zn mona puddinkje gegeven die eigenlijk voor vrijdag was. Hij blij, ik blij.

Na het eten gaat hij naar buuf. Voor de printer.

Jaja.. Hij neemt niet op en reageert niet op de 256 smsjes die ik sindsdien heb gestuurd. Het licht daar is overigens wel aan zie ik hoor!

Wat nu? Is hij boos dat hij maar een half stokbroodje kreeg? Doet hij dit altijd als ik naar yoga ga? Waarom moest hij goed eten van haar? Is het omdat ik binnenkort niet meer fulltime thuiszit maar ga werken? (Zij is wel thuisblijfmoeder). Is hij daar wel voor haar printer??!!

Wat moet ik nou? Advies gevraagd!

(voor de niet tussen de regels door kunnen lezers, dit is puur tijdverdrijf tot man thuiskomt. Weer es wat anders dan die spammerts )
Doe een paar yoga oefeningen. Leg je benen in je nek of weet ik wat en relax!
Nee hij heeft geen muts want die zit thuis zegt ie altijd.. Wat zou hij daar eigenlijk mee bedoelen?
Mijn broertje kwam hier net op ziekenbezoek en had ook soep in zak en brood mee,

Is mijn broertje nu slechte familie? Houd niet meer van me?

:'(
Internagelaktisch
Als ik jou was zou ik zelf het monabakje op je hoofd zetten en bij de overbuurvrouw door het raam naar binnen springen om hem aan z'n oren terug naar huis te slepen
quote:monalisalove schreef op 09 november 2011 @ 22:18:

Ik zou zeggen run forrest run.....

Naar de shoarmaboer en dan lok je hem zo weer terug.

Oh dan is hij vast deze kant op, heb net shoarma gemaakt met shoarmabroodjes en knoflooksaus.

Sorry Chook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Olijfje, het is de romige kippensoep van de unox. Dus romige kippen.

Nou daar kijk ik ook voortaan mee uit zeg..
Oh en volgens mij ben je zwanger.
Internagelaktisch
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 09 november 2011 @ 22:21:

Doe een paar yoga oefeningen. Leg je benen in je nek of weet ik wat en relax!

Precies, wie aan yoga doet moet daar toch relaxed mee weten om te gaan.

Maar misschien doe je aan verkeerde yoga? Zo'n aangename versimpelde westerse variant? Waardoor je ook denkt dat je je man maar zo een half broodje kunt geven? En die soep, kwam die nu echt uit een zak?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:chocolover schreef op 09 november 2011 @ 22:21:

Nee hij heeft geen muts want die zit thuis zegt ie altijd.. Wat zou hij daar eigenlijk mee bedoelen?
Door het raam springen? Tis dubbelglas he.. Doet dat niet pijn?

En tsja maaique.. Ik weet het niet.. Ik denk dat je broertje ook vreemd gaat..
Ach ik had het kunnen weten.

Kippensoep en dan ook nog de romige variant uit zak.

Ik denk dat je hopeloos verloren bent.
Als je nu je openingsbericht nog eens naleest, welk advies zou je jezelf dan geven?
Vandaar ook dat monabakje, duh! Je moet er wat voor over hebben he...kheb niet gezegd dat het makkelijk zou worden. En geef hem eens ongelijk, twas wel soep uit zak. En dan ook nog kip die romig is.
Ik leg mn benen 2 keer in de week in mijn nek, zoals het hoort in het huwelijk. Daarom doe ik yoga natuurlijk. En de meditatie zorgt ervoor dat ik me ervoor afsluit.

Zo hoort het toch?
Heb je z'n telefoon en laptop al gecontroleerd?
Ik zou nog 40x bellen hoor, belachelijk dit
Internagelaktisch
Zwanger en een kind?

Het word nog druk hier.. Daar gaat mijn aanstaande baan..

Dan ben ik weer thuisblijfwijf! Zal ik hem gaan halen en hem het verrukkelukke nieuws meededelen?
Ik zou ook een printer kopen en een of andere buurman op de kop tikken om hem aan te sluiten.
quote:indigooo schreef op 09 november 2011 @ 22:25:

Vandaar ook dat monabakje, duh! Je moet er wat voor over hebben he...kheb niet gezegd dat het makkelijk zou worden. En geef hem eens ongelijk, twas wel soep uit zak. En dan ook nog kip die romig is.Ik wil niet op zijn hoofd, behalve als hij naar MV gaat, want ik lust ook wel een broodje shoarma.
Oej...jij hebt veel goed te maken vanavond. Kippensoep uit zak EN marsepeintoetje met chocoladelettersaus.

Is deze relatie nog te redden...?
Nee de laptop is beveiligd.. Ik mag niet eens die kelder ingaan waar die ligt. Verboden terrein staat er op de deur. Tsja, daar houd ik me wel aan he..
Ik krijg trouwens wel een beetje honger van die verhalen over soep, shoarma en monatoetjes. Iemand nog wat over
quote:chocolover schreef op woensdag 09 november 2011 22:28 Nee de laptop is beveiligd.. Ik mag niet eens die kelder ingaan waar die ligt. Verboden terrein staat er op de deur. Tsja, daar houd ik me wel aan he..:D
Internagelaktisch
mirabile, 6 minuten geleden

Als je nu je openingsbericht nog eens naleest, welk advies zou je jezelf dan geven?

Lekker gaan slapen en de deur op de knip?
He ska, wat denk je! Ik heb hier een printer die nog aangesloten moet worden!

Tismewatzeg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven