Heeeeellllppppp

09-11-2011 22:08 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier met mijn handen in mijn haar! Nou eigenlijk niet, dat zou lastig typen zijn..

Mijn overbuurvrouw sprak me vanmiddag aan. Haar dochter moest iets printen voor school dus heeft ze een printer aangeschaft. Zelluf geinstalleerd maar het werkte niet. Dus ik bied aan om mijn man ernaar te laten kijken. Vond ze lief en zou ze fijn vinden. Maar hij moest wel eerst eten. Ok no probs.

Aangezien het woensdag is eten we soep want ik doe aan yoga. Licht verteerbaar voedsel, dat 'sport' het best. Had 2 stokbroodjes gekocht maar bij thuiskomst had ik er nog maar 1. The bastards! Man keek me raar aan want hij moest toch wel genoeg eten? Heb hem dus maar zn mona puddinkje gegeven die eigenlijk voor vrijdag was. Hij blij, ik blij.

Na het eten gaat hij naar buuf. Voor de printer.

Jaja.. Hij neemt niet op en reageert niet op de 256 smsjes die ik sindsdien heb gestuurd. Het licht daar is overigens wel aan zie ik hoor!

Wat nu? Is hij boos dat hij maar een half stokbroodje kreeg? Doet hij dit altijd als ik naar yoga ga? Waarom moest hij goed eten van haar? Is het omdat ik binnenkort niet meer fulltime thuiszit maar ga werken? (Zij is wel thuisblijfmoeder). Is hij daar wel voor haar printer??!!

Wat moet ik nou? Advies gevraagd!

(voor de niet tussen de regels door kunnen lezers, dit is puur tijdverdrijf tot man thuiskomt. Weer es wat anders dan die spammerts )
Oh god, ik bedenk me net dat het ook zou kunnen omdat ik soep uit zak heb gekocht

Zal dat het zijn?
Briljant!

Heb je die zak wel van links naar rechts geopend? Anders snap ik wel dat het niks geworden is...
Je bent een slechte huisvrouw chocolover! Soep met brood, voor je man?! Ik denk dat hij bij de buuf een volwaardige maaltijd aan het eten is. En schaam je!

leuk tijdverdrijf op de woensdagavond!!!
Indigoo, het is nog erger! Oooooh help, wat moet ik nou..

Ik heb hém de soep laten maken.

Mijn huwelijk is voorbij he?
Maf wijf... ik schrik me dood mens!!

Ik dacht halverwege het lezen.. nee he... niet MM... niet Sjook!!!!

StommerT
Hij gaat duidelijk vreemd.
Ik denk dat hij ppdnopfppnos heeft. RFR!!!
Heb je het bakje van z'n monatoetje weggegooid terwijl hij het op z'n hoofd wou zetten?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bi.. Sorry..
Tja...om dat stokbroodje zou ik ook naar de buurvrouw gaan. Die heeft nu ramadan en kookt heeeerlijk in de avond. Beter dan een monatoetje :P. Offff..had je monapudding brownie. Want ja, dan veranderd dat alles weer he.

Dilemma, dilemma..
Batwom, ehm nee.. Dat heeft ie alleen als we chili con carne hebben gegeten..
Ik denk dat je jezelf vandaag alleenstaande moeder mag noemen... Sorry
Ja he Erik. En nu? Wat moet ik nu doen?
muts! Daar zijn we na al die keren mee bezig geweest, een goede maaltijd voor je man leren koken, en dan geef jij hem soep uit een zak!

tsssssk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alleenstaande moeder?! Heb ik nu ook een kind? Waar is dat ding dan?!

WTF is going on in this world?! Kinderen krijgen van soep met 1 stokbroodje?!
Ik zou zeggen run forrest run.....

Naar de shoarmaboer en dan lok je hem zo weer terug.
Pfff...als je hem de soep laat maken vraag je er natuurlijk zelf om. Dat je je nog afvraagt wat hij daar doet, lijkt me een duidelijke zaak!
Heeft hij soms een olijk gekleurde muts met een veer erop?

Dan zie ik hem hier op het dak lopen..
Wat zit er in die soep van jou?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het toetje viel nog tegen ook zei hij. Marsepein met chocoladelettersaus. Chocoladelettersaus he! Niet gewone chocoladesaus maar chocoladelettersaus!

Zou hij daarom het bakje niet op zn hoofd hebben willen zetten?

He ik voel me rot..
Tsssss, ik zal je wel wat kooklessen geven, liefde van de man gaat door de maag he!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven