heel erg ingewikkeld

24-04-2011 14:25 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een lange relatie, waar mijn vriend vreemd was gegaan, dacht ik, ik ga lekker vrijgezel blijven. Totdat ik in contact kwam met een man op facebook, die ik in eerste instantie wel knap vond, maar waarvan niet veel boeiender vond dan dat. We smste elkaar best veel. Een keertje naar een hetzelfde feest gegaan, waar hij ook was, en ik was gelijk verliefd. Maar later op de avond hoorde ik van een ander dat hij al bezet was. Volgende dag met elkaar gesmst, waaruit hij zei dat hij nog niet bezet was, maar heel erg bezig was met iemand. Dat was even een klap maar even goede vrienden dacht ik. Maar we bleven elkaar wel voortdurend smsen enz. En er was ook sextalks. Zijn lief woonde in buitenland. Op een gegeven moment kreeg hij een relatie met haar en ik een hartverzakking zo leek het. Maar hij bleef smsen. En ik wees op het feit dat hij een vriendin had, maar elke keer als ik dat deed, werd hij boos en vond dat hij zelf mag beslissen en dat het niet erg was etc. Ik gaf hem maar gelijk en ik vond hem leuk. Wel zwak, maar ik had met hem afgesproken elkaar niet in het echt te zien. Dat hebben we dus ook niet gedaan. Het was hem denk ik vooral om de sextalk te doen. Want naarmate we elkaar spraken dan ging hij eigenlijk vooral daarvoor. Niet of ik een boeiende dag had of wat dan ook.

Maar na een maand of 3 was die relatie ten einde en had hij ineens een beetje aandacht voor mij. Alleen in de tussentijd had ik een beetje afstand genomen en kwam ik iemand tegen die mij wel zag staan. Diegene bleek later zijn beste vriend. Hij stelde voor een sexrelatie te beginnen. Ik had het vriendelijk afgewezen en had zoiets van :puke: Na dat incedent had hij niks meer van zich laten horen, 2 weken niet. En zo gaat het alsmaar. Hij wilde afspreken, maar niet een date hebben. Later is zei hij dat hij me ook beter wilde kennen, omdat ik hem duidelijk maakte dat ik, anders dan hem, zonder gevoelens geen "acties" onderneem. ik heb hem een aantal keer vluchtig gezien met ons gezamenlijke vrienden. En nu is hij weer op vakantie, niks van zich laten horen. Laatste 3x dat ik hem smste, sprak ik hem aan, en hij deed alsmaar kortaf. "ik heb het druk" "ik heb een meeting" "ik spreek je later" en hij spreekt me later niet. Wat moet ik doen? ik heb binnenkort dus een date met zn beste vriend. Zou dat ook een rol spelen? Want toen ik zei dat ik zn vriend wel leuk vond zei hij: dan kunnen we het geheim houden, ons contact. Dus zoveel geeft hij ook niet om zn vriend.

Kortom advies is welkom, wat moet ik met deze man aan? Ik ben helaas al verliefd en we kennen dezelfde vrienden.

En een tweede vraag: soms reageren andere vrouwen op hem, en dan wordt ik gelijk onzeker. ik ben bang dat hij een ander heeft omdat hij laatste tijd kortaf is. Heb ik te moeilijk gedaan? Ik voel me echt PISSIG als ik zo'n vrouw iets zie plaatsen of hij een foto van een andere vrouw leuk vind

Heeft dat te maken met het feit dat mijn ex is vreemd gegaan? Ik ben namelijk nooit jaloers geweest in mijn relatie met hem.
Het enige dat ik denk als ik de OP lees:

Waar je zin in hebt........

Zo'n jongen neem je toch niet serieus? Je kent zijn streken en nog vind je 'm leuk?
ja ik zou het aan hem vragen per sms tijdens de date met zijn beste vriend, gewoon om het echt ingewikkeld te maken
Die kerels klinke als een stelletje players.
het is glashelder, hij wil je niet en gebruikt je af en toe als neukertje
Heerlijk die ontnuchterende reacties.

Ik snap wel waarom het voor jou ingewikkeld lijkt. Je hebt jezelf een hele tijd sprookjes verteld; en dan komt er een keer een moment dat je de werkelijkheid onder ogen moet zien. Hij moet je niet, en zijn vriend wil je ook alleen maar voor de seks.

Verliefdheid is een hormonale reactie van je lichaam die er voor zorgt dat je behoefte krijgt om je voor te planten of in ieder geval stappen daartoe onderneemt. Niets dramatisch aan dus; gewoon hormonen.

Kappen met alle twee, of doorgaan voor je drama kick, maar niet zeuren als je keihard gedumpt wordt straks.

Succes
Jij bent verliefd en wil een relatie met hem. Hij is alleen uit op seks, en dat weet je best.

Kap het af en ga vooral niet daten met zijn beste vriend, want daar wordt het drama allemaal nog groter van. Maar ook dat wist je eigenlijk al.

Oh ja, en begin geen relatie met een man obv een foto op Facebook.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 24 april 2011 @ 15:13:

Oh ja, en begin geen relatie met een man obv een foto op Facebook.Niet????
quote:meds schreef op 24 april 2011 @ 15:09:

het is glashelder, hij wil je niet en gebruikt je af en toe als neukertje

Nee! Hij houdt echt van haar!

Met zijn hele meest mannelijke deel
Het is vast ware liefde!
De reden dat je onzeker wordt heeft helemaal niets met je ex die vreemdging te maken. Je wordt onzeker door de mixed signals die jij graag ziet in deze man. Hoewel hij je op alle mogelijke manieren laat merken sexueel in je geinteresseerd te zijn maar geen relatie te willen, hoop jij stiekem dat hij net zo is als jij, en dat het feit dat ie wil neuken betekent dat ie ook wel iets voor je moet voelen. En omdat hij je daarin eigenlijk telkens weer afwijst, wordt jij onzeker. En dat doe je dus zelf, omdat je niet accepteren wilt dat hij jou niet zo leuk vind als jij hem.

Dit is geen leuke vent maar een zak hooi. En die angst voor andere vrouwen is in die zi terecht dat hij als single kan doen en laten wat ie wil, en dat ie vast met andere dames ook wel sextalk per sms heeft, want waarom zou je daar speciaal in zijn? En aangezien ie gewoon sextalk met jou had terwijl ie verliefd en in relatie was met een ander, denk ik dat je blij moet zijn dat ie jou niet wil, want volgens mij kun je beter degene zijn met wie hij achter zijn vriendins rug om smst dan de vriendin achter wiens rug om hij dat doet.

maar als jij verliefd op m bent, waarom wil je dan daten met zijn beste vriend? Wil je die vriend echt een kans geven, of doe je het alleen maar om hem te laten zien dat je ook andere mannen kunt krijgen, en probeer je door het daten van die vriend bewust of onbewust een statement richting hem te maken? Ik zou die date cancellen met beste vriend, en hem ook daarvan de reden vertellen. Het feit dat sms-sex-man niet wil dat zijn beste vriend afweet van jullie geeft al aan dat het geen zuivere koffie is, en bovendien is het t.o.v beste vriend ook niet eerlijk als jij met m date terwijl je eigenlijk denkt aan foute vent.
Dee ik ook vroeger, fantasie-relaties onderhouden met prikkelende enge types (bij nader inzien). Ik denk omdat ik me dan minder eenzaam voelde. Als ik na had gedacht dan wist ik wel dat het niet-bestaande relaties waren, maar dat wou ik niet. Ik wou dromen.
quote:batwom schreef op 24 april 2011 @ 14:40:

Ik realiseer me opeens dat ik eigenlijk een heel saai leven heb zonder al die "relatie" drama's.

Effe snel Facebook aanmaken maar
quote:batwom schreef op 24 april 2011 @ 14:50:

Zal ik nog wat foto's van mezelf in string plaatsen op Facebook? Ik wil natuurlijk wel serieus genomen worden. Dat ik niet opeens allemaal geile mannetjes achter me aan krijg.

Doen dan maar denk ik he? Oh, mag ik dan je Facebook buddy worden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Madhe schreef op 24 april 2011 @ 15:15:

[...]

Met zijn hele meest mannelijke deel Ik denk ook eigenlijk dat ze soulmates zijn hoor, als ik dit allemaal zo hoor...
quote:Madhe schreef op 24 april 2011 @ 15:15:

[...]

Met zijn hele meest mannelijke deel Ik denk ook eigenlijk dat ze soulmates zijn hoor, als ik dit allemaal zo hoor...
quote:dramaincorpus schreef op 24 april 2011 @ 14:25:

. Het was hem denk ik vooral om de sextalk te doen. Want naarmate we elkaar spraken dan ging hij eigenlijk vooral daarvoor. Niet of ik een boeiende dag had of wat dan ook.

Maar na een maand of 3 was die relatie ten einde en had hij ineens een beetje aandacht voor mij. .Ik zou zeggen, er achter aan, desnoods via All you need is

love.

Dit schoolvoorbeeld van de monogame man moet je niet

laten lopen, dat hij binnen jullie relatie met andere vrouwen

allerlei ranzigheid gaat sms-en is niet relevant, ik bedoel

geen relatie is perfect en het scheelt, hij is lekker opgewarmt

als hij na een dag druk sms-en werken botergeil

thuis komt.

En dat hij verder niet in je geïnteresseerd is geeft ook niet,

er zijn vast wel collega's op het werk, vriendinnen of familie

waarmee je kunt praten als er iets is.

Daarom zeg ik doen!!

En beloof ons een ding, dat je ons af en toe op de hoogte

houd, ook wij verheugen ons op je experiment
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven