Heel erg verliefd

10-04-2020 15:08 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ben al een tijdje verliefd geworden op een jongen, die nogal heel vaag kan over komen zo praat hij met me en flirt hij met me enzo en zo doet hij opeens heel koeltjes en loopt hij opeens heel snel weg als hij mijn ziet, ik heb geen aanwijzing of iets gegeven dat ik hem leuk vind ofzo hij weet van niks maar het was wel heel raar hij keek me ook niet aan hij verstopte zich gewoon. Ik snap niks meer van bepaalde mannen hahaha. Maar toch vraagt hij steeds of ik single ben enzo dat hoor ik weer via via
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag?
leeg
Alle reacties Link kopieren
Oke.. vraag of hij een drankje wil doen ofzo? Is 1985 je geboortejaar? Je komt een beetje over als 16.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
10-04-2020 15:20
Oke.. vraag of hij een drankje wil doen ofzo? Is 1985 je geboortejaar? Je komt een beetje over als 16.

Lol was het maar waar. Ik ken hem via me werk maar verder ga ik niet daarover in discussie.
Alle reacties Link kopieren
Da's een verdomd lange zin!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk verlegen. Maar als hij zo blijft doen heb je er ook weinig aan om een relatie mee te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Sandra1985-- schreef:
10-04-2020 15:25
Lol was het maar waar. Ik ken hem via me werk maar verder ga ik niet daarover in discussie.
Huh wat? Ik zei dat je kan vragen of hij een drankje wil doen.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
10-04-2020 15:35
Huh wat? Ik zei dat je kan vragen of hij een drankje wil doen.
Ik had het over me geboortejaar
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij verlegen. Toen ik verliefd was op mijn vriend vermeed ik hem voornamelijk, veel te bang om met hem te kletsen. :flirting: Vraag hem mee uit! Als hij niet wil heb je je antwoord en kun je verder met je leven. Als hij wel wil hebben jullie misschien een mooie tijd tegemoet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zelf niet een boosdoener zijn want hij zelf heeft een vriendin en een kind maar toch zit hij achter me aan elke week als ik hem zie op me werk weet ik geen raad meer ik ben smoor verliefd op hem en hij waarschijnlijk ook maar neemt ook steeds afstand en dan flirt hij weer met me heel appart
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me radeloos, ook als ik met hem samen ben gaat het gewoon stiekem knuffelen flirten zodra een collega komt gaan we ons eigen pad weer op
Alle reacties Link kopieren
Sandra1985-- schreef:
10-04-2020 15:57
Ik voel me radeloos, ook als ik met hem samen ben gaat het gewoon stiekem knuffelen flirten zodra een collega komt gaan we ons eigen pad weer op
Knuffelen ? Net zei je dat hij zich verstopt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Verstop je samen en laat je lekker uit elkaar trekken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kansloos. Hij heeft een vriendin en een kind.
Je blijft van andermans vent af!!!!!

En het is Mijn werk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
10-04-2020 15:59
Knuffelen ? Net zei je dat hij zich verstopt.
Klopt dat deed hij dus gisteren en opeens heel koeltjes doen.
Alle reacties Link kopieren
Sandra1985-- schreef:
10-04-2020 16:01
Klopt dat deed hij dus gisteren en opeens heel koeltjes doen.
Omdat jij niet mee wou doen met verstoppertje spelen, natuurlijk.
Voortaan hardop tot tien tellen en dan roepen “ ik kom. Wie niet weg is, is gezien “ .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Knuffelen op je werk anno 2020? Fake!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
10-04-2020 16:02
Omdat jij niet mee wou doen met verstoppertje spelen, natuurlijk.
Voortaan hardop tot tien tellen en dan roepen “ ik kom. Wie niet weg is, is gezien “ .
Jij bent zeker de grappenmaker hier? Hahaha maar niet heus!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een vrouw en kind. Lijkt me nogal belangrijks info voor je openings post..
Geniet ervan dat hij je wellicht leuk vindt maar hou m verder op afstand. Dit kan echt niet.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-04-2020 16:03
Knuffelen op je werk anno 2020? Fake!
Ja was toch echt het geval
Alle reacties Link kopieren
Sandra1985-- schreef:
10-04-2020 16:04
Jij bent zeker de grappenmaker hier? Hahaha maar niet heus!
Dan ben jij hier - en op je werk - zeker de slimste ? Haha maar niet heus!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vrouwen die achter mannen aanzitten met vriendin en kind zijn trutten.
Mannen die achter vrouwen aan zitten terwijl ze een vriendin en kind hebben zijn eikels.

Wordt volwassen mens.
Alle reacties Link kopieren
Oké, een man die al een vrouw en kind heeft zou je toch over het algemeen, als het goed is, niet meer mogen omschrijven als "een jongen". Alsook, heel fout om daar iets mee te willen beginnen.

Ik lees bovendien ook niet zo veel opvallend over dat hij jou leuk vindt. Hij geeft jou een knuffel en "verstopt zich". Ik denk dat jij de dingen door je verliefdheid toch wel wat anders ziet, TO. Zelfs een vraag of iemand single is, hoeft niet meer te betekenen, zeker niet als die casual gesteld is in een gesprek.
leeg
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
10-04-2020 16:12
Vrouwen die achter mannen aanzitten met vriendin en kind zijn trutten.
Mannen die achter vrouwen aan zitten terwijl ze een vriendin en kind hebben zijn eikels.

Wordt volwassen mens.

Nou nee ik zit niet achter hem aan hij namelijk achter mij ik ben geen type die een relatie kapot maakt hij geef mij steeds complimenten en zegt zelfs dat hij over mij droomt enzo Hij blijft maar flirten. Hij heeft gewoon met zijn charmes mijn hard veroverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven