Heel erg verliefd
vrijdag 10 april 2020 om 15:08
Hoi hoi,
Ik ben al een tijdje verliefd geworden op een jongen, die nogal heel vaag kan over komen zo praat hij met me en flirt hij met me enzo en zo doet hij opeens heel koeltjes en loopt hij opeens heel snel weg als hij mijn ziet, ik heb geen aanwijzing of iets gegeven dat ik hem leuk vind ofzo hij weet van niks maar het was wel heel raar hij keek me ook niet aan hij verstopte zich gewoon. Ik snap niks meer van bepaalde mannen hahaha. Maar toch vraagt hij steeds of ik single ben enzo dat hoor ik weer via via
Ik ben al een tijdje verliefd geworden op een jongen, die nogal heel vaag kan over komen zo praat hij met me en flirt hij met me enzo en zo doet hij opeens heel koeltjes en loopt hij opeens heel snel weg als hij mijn ziet, ik heb geen aanwijzing of iets gegeven dat ik hem leuk vind ofzo hij weet van niks maar het was wel heel raar hij keek me ook niet aan hij verstopte zich gewoon. Ik snap niks meer van bepaalde mannen hahaha. Maar toch vraagt hij steeds of ik single ben enzo dat hoor ik weer via via
vrijdag 10 april 2020 om 18:20
Een man een man, een wordt een wordt.Sandra1985-- schreef: ↑10-04-2020 18:14Wat jammer dat er weer mensen zijn die mijn topic vervuilen met onzinig berichten. Ik vertel mijn situatie maar woord afgebrand waar gaat dit heen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 10 april 2020 om 18:24
Find people who will make you better (M. Obama)
vrijdag 10 april 2020 om 18:30
Oh, dus het overkomdt je vaker?Sandra1985-- schreef: ↑10-04-2020 18:14Wat jammer dat er weer mensen zijn die mijn topic vervuilen met onzinig berichten. Ik vertel mijn situatie maar woord afgebrand waar gaat dit heen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 10 april 2020 om 18:31
Jammer dat je hier niet jou bericht kan gaan plaatsen. Ik vertel mijn situatie maar ik kan beter weg blijven hier, ik heb hier geen zin in. Dag dag mensen. Jammer dat er mensen zijn die jou topic vervuilen.
Tot nooit meer ziens ik zoek wel een andere site die mij beter begrijpt en met respect mijn behandeld ook alle anderde mensen die respectloos behandeld worden.
Schande gewoon dit!
Adios!
Tot nooit meer ziens ik zoek wel een andere site die mij beter begrijpt en met respect mijn behandeld ook alle anderde mensen die respectloos behandeld worden.
Schande gewoon dit!
Adios!
vrijdag 10 april 2020 om 20:32
Sandra1985-- schreef: ↑10-04-2020 18:31Jammer dat je hier niet jou bericht kan gaan plaatsen. Ik vertel mijn situatie maar ik kan beter weg blijven hier, ik heb hier geen zin in. Dag dag mensen. Jammer dat er mensen zijn die jou topic vervuilen.
Schande gewoon dit!
Adios!
Graag.
vrijdag 10 april 2020 om 21:09
Sandra1985-- schreef: ↑10-04-2020 18:31Jammer dat je hier niet jou bericht kan gaan plaatsen. Ik vertel mijn situatie maar ik kan beter weg blijven hier, ik heb hier geen zin in. Dag dag mensen. Jammer dat er mensen zijn die jou topic vervuilen.
Schande gewoon dit!
Adios!
Nee! Alsjeblieft, blijf! Ik smeek je!
Het is Corona-tijd hè. Partner aan het werk (vitaal beroep), Netflix heb ik al 2 keer uitgekeken, het huis is zo vaak gepoetst dat ik geen verf meer op de plinten heb (en de bouwmarkt dicht dus schilderen is nu geen optie), m’n sociale omgeving is mijn zoektocht naar aandacht zat, nog murw van de workout en ik weiger te beginnen aan social media.
Je begrijpt wel dat ik jou en het vertier dat jij hier brengt op Viva nodig heb, toch?
Please..?
zaterdag 11 april 2020 om 22:23
Irritand?Sandra1985-- schreef: ↑10-04-2020 17:16Fout!
Nog een gokje
Hoe noemen ze mensen die jou fouten en spellingen verbeteren ?
Ik ben Hbo opgeleid, een baan op universitair niveau, taalvaardig en zeker niet dom. Maar het irriteert me wel als mensendi, zich verheven voelen boven anderen, hele vage taalfouten maken.