Heel moeilijk, vandaag 30

31-01-2009 12:28 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Wat een moeilijk moment vandaag. Ik word namelijk 30. Heb al een hele ochtend liggen huilen, ookal had ik gisteren een leuke avond met vriendinnen en ga ik straks naar mijn familie.

Wat mis ik mijn ex. Het is nu 6 maanden geleden dat hij me liet zitten voor een ander. Het gaat al iets beter, maar op dagen zoals vandaag voel ik me weer helemaal in de steek gelaten.

Hij heeft nooit nog iets van zich laten horen, alleen heel zakelijk over de meubelen. Ook met nieuwjaar niets van hem gehoord. Vandaag dan een sms: Gelukkige verjaardag, geniet ervan vandaag... Ik vraag me af of hij dit ook had gestuurd moest ik hem geen geld meer moeten voor de meubelen.

En denkt hij nu echt dat ik ervan KAN genieten????? Ik ben nog altijd zo gekwetst, en hij heeft al maanden geleden de draad opgenomen, en is direct een relatie met dat meisje aangegaan. Ze zijn nog altijd samen. Denkt hij nu echt dat ik over zoiets al heen ben????

Ik heb geantwoord: Bedankt voor de wensen, genieten kan ik onder deze omstandigheden echt niet

Natuurlijk geen antwoord meer. hij heeft het nodige gedaan, namelijk een sms gestuurd voor mijn verjaardag en voor de rest steekt hij zijn hoofd weer in het zand.

Ik begrijp dat niet, hoe iemand gelukkig kan zijn als hij zijn veantwoordelijkheid niet opneemt. Hij heeft me in de relatie altijd op een heel goede manier behandeld en dan ineens uit het niets laten zitten. hij was de liefste man ter wereld, maar dan plots is hij weg, zonder veel uitleg, en geen contact nadien!

Waarom laten ze dan niets meer van zich horen? We hebben 5 heel leuke jaren achter de rug, en stonden aan het begin van het 'serieuze' leven...

Iemand enige raad hier?
Hoi iedereen,

Bedankt voor al jullie reacties! Ondertussen zijn we weer twee weken verder, en ik doe echt mijn best om vooruit te kijken. Ik heb de meubelen betaald, dus nu is er eigenlijk niets meer wat ons bindt. Het doet wel heel raar aanvoelen, na het heel goed samen gehad te hebben voor 5 jaar. Ik vraag me af wat hij nu meer vindt bij dat nieuwe meisje?

In emailverkeer over de meubelen gaf hij zelf toe dat het een communicatieve ramp was van zijn kant, maar met of zonder communicatie, dat het geen verschil had gemaakt. Het was voor hem een uitgemaakte zaak.

Zo'n woorden kwetsen me des te meer. Want voor mij had communicatie WEL het verschil gemaakt. Maar hij wilde dat echt niet. Waarom denken jullie dat hij voor geen communicatie koos?

Dan zei hij nog dat hij bijna ontslagen was op zijn werk, maar zei helemaal niet waarom. En vertelde hij ook dat hij geld had moeten lenen voor meubelen. Komt wat slachtoffer-achtig over, niet? Terwijl ik weet dat hij allerlei leuke weekendjes met haar doet, en een heel mooi (en duur) appartement huurt. Dus waarom laat hij me zo'n zaken dan nog weten? Hij zei: Het is niet een uitvlucht ofzo, maar wou je dat nog laten weten.
Muisje, probeer het los te laten. Als nu alle (financiele) zaken geregeld zijn, laat het contact dan voor wat het is. Het doet je allemaal veels te veel en je zou helemaal niets meer van hem moeten horen voor je eigen gemoedsrust. Dwing jezelf om je opandere dingen te focussen. Maak afspraken dat je alleen savonds bijv een uurtje mag piekeren. Accepteer dat het linksom of rechtsom over is, ongeacht de mitsen of maren. Voor hem is het een uitgemaakte zaak en alles wat hij je nog vertelt zal je enkel kwetsen. Probeer dat voor ogen te houden en je daarom voor je eigen bestwil op andere zaken te richten. Hij gaat je namelijk niet gelukkig maken en je ook nooit beter laten voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven