HELP: ben ziek van verliefdheid, maar heb z'n nummer niet

09-07-2008 19:20 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

ik heb jullie hulp nodig.

Afgelopen zaterdag nacht heb ik op sensation een waanzinnig leuke man leren kennen.

De halve nacht hebben we lopen flirten en met elkaar staan praten.

Hij liet door aanrakingen en blikken duidelijk blijken dat hij mij wel zag zitten, en ik heb hem ook wel een behoorlijk aantal duidelijke hints gegeven.

We zijn ook samen op de foto gegaan.

DE man heeft me ook om mijn telefoonnummer gevraagt, en dat heb ik hem gegeven.

Normaal gesproken ben ik niet op mijn mondje gevallen, en vraag ik ook wel naar het nummer van de man.

Dit keer dacht ik het eens op een andere manier aan te pakken, en op zijn vraag of hij ook mijn mail adres mocht hebben te antwoorden dat hij dat zou krijgen als hij me zou bellen (playing it cool, cq beetje uitdagen).Hij reageerde hier ook enorm leuk op.

Zijn telefoon nummer ben ik echter, omdat ik nogal overdonderd was door de vlinders in mijn buik, vergeten te vragen .

Hoor je als vrouw tijdens het flirten te vragen naar het nummer van de man, of is het beter dit niet te doen, en hem het initiatief te laten nemen om jouw te bellen?

Aangezien ik met een vriend van mij daar was, die 10 jaar jonger is dan ik, durfte ik die niet alleen achter te laten toen DE man vroeg of ik mee ging naar een podium een eindje verder op.

Op een gegeven moment zijn de vriend die met me mee was en ik wat te drinken gaan halen, en een peuk gaan roken.

Daarna zijn we even op de tribune gaan zitten.

DE man stond op het moment dat we wegliepen met een bekende van hem te praten, en ik durfde hem niet te storen, dus ik heb toen aan zijn vriend gezegt dat we even wat te drinken gingen halen en zo terug zouden zijn.

Toen we weer terug kwamen op de plek waar DE man en zijn vriend stonden, waren ze weg.

Ik heb dus niet echt gedag kunnen zeggen, of nog even naderhand zijn nummer kunnen vragen.

DE man heeft me bezworen dat hij mij snel zou gaan bellen, maar het is nu woensdag avond en ik heb nog niets gehoord.

Voor het eerst in een heeeeeeeeeeeeeele lange tijd kom ik een man tegen waar ik letterlijk als een blok voor ben gevallen, en nu heb ik zijn nummer niet.

Ik ben letterlijk ziek van verliefdheid, met pijn in mijn buik, vlinders, afdwalende gedachten etc en heb al als een gek op internet zitten spitten naar zijn voornaam (achternaam weet ik helaas niet) en eventuele contact gegevens.

Ik weet waar hij vandaan komt, hoe oud hij is en wat voor werk hij doet, en wanneer hij normaal gesproken in Amsterdam is en welke kroeg hij dan bezoekt.

Ook weet ik waar hij normaal gesproken in Eindhoven gaan stappen.

Ik lijk wel een idioot, maar ik wil hem zoooooooooo graag weer zien.

De man weet dat ik sinds maandag een nieuwe baan heb, dus deze week een behoorlijk heftige week heb.

Hijzelf zou vandaag, morgen en overmorgen voor zijn werk naar Duitsland gaan.

De vriend die met hem mee was, heeft aangegeven dat ze regelmatig op maandag avond in een bepaald cafe zitten in Amsterdam, terwijl ze zelf uit Eindhoven komen.

Hoe moet ik nu verder handelen?

Afwachten tot eind volgende week, en als hij dan nog niet heeft gebelt de stoute schoenen aantrekken en naar het cafe gaan op maandag avond?

Een oproepje plaatsen in een krant in Eindhoven?

Via slam-fm een gekke oproep doen???

Ik ben nog nooit eerder zo vertwijfeld geweest of ik de situatie wel goed heb aangepakt en of er nog een vervolg aan gaat komen.

Ben gewoon ziek van verliefdheid en de wanhoop nabij.

SHIT , waarom moet mij dit nu weer gebeuren.

Eindelijk een fantastische vent ontmoeten, en dan z'n nummer niet hebben.

Hoe nu verder?????
Blokkie, ik gun je het beste en een liefde met hem.

Maar ik vind het redelijk ver gaan wat je nu doet, je traceert zijn nummer; hebt twee dagen gebeld, toen nog een keer naar de centrale gebeld, nu een mail gestuurd, maandag hem opzoeken.. Ik zou me behoorlijk achtervolgd ofzo voelen.

Geef hem de gelegenheid om te reageren; hij kan je bellen, je hebt een mail gestuurd (en die komt wel aan)... Als hij totaal niet reageert lijkt het me eerder een teken dat hij helaas niet wil.
@ Blokkie, mag ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik persoonlijk vind dat je een beetje ver gaat.

Ik hoop natuurlijk op een goeie afloop maar ik vrees dat je toch een beetje teleurgesteld gaat worden.

Ik zou persoonlijk als er zo op mij "gejaagd" werd een beetje de kriebels krijgen en een beetje benauwd worden

En zeker als mijn werk er in betrokken gaat worden.

Maar ik hoop decht dat ik het mis heb en dat jij en de luchtmachtman samen iets leuks gaan doen binnekort
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Blokkie is er al nieuws?
dames,

bedankt voor jullie reacties.

Ik kan me jullie reactie en bezorgdheid goed voorstellen.

Zelf heb ik me ook terdege afgevraagt of ik dit wel zou moeten doen. Dit aangezien ik niet als wanhopig en achtervolgend type over wil komen en hem ook niet wil benauwen.

Aangezien ik zijn prive mail en telefoonnummer niet heb, maar wel graag met hem in contact zou willen komen, zat er echter niets anders op dan een brutale actie.

De telefooncentrale heeft mij te woord gestaan, ik heb dus nooit direct contact met hem gehad en heb daar ook geen boodschap achtergelaten. Mijns inziens heb ik hem dus niet direct 2 dagen achtervolgt. Bovendien heb ik welgeteld 1 x op elke dag gebelt.

Als iemand belt voor een zakelijke afspraak, en de persoon in kwestie is er op dag X niet, dan kun je toch ook op dag Y nogmaals bellen?

Ik ben beslist niet van plan om hem te gaan stalken ofzo.

Zelf ben ik in een grijs verleden gestalkt door een jongeman, en dat was erg vervelend.

Ik weet dus dat ik voorzichtig moet zijn en de grens van het betamelijke/fatsoenlijke niet moet overschrijden.

Komend weekend zal ik gebruiken om te bezinnen, en daarna kijk ik wel verder.
Ik hoop echt dat je een reactie krijgt. Dat gun ik je van harte Blokkie! Het is natuurlijk wel vakantieperiode dus wacht nog even af. Mocht je niet van hem horen dan is dat heel erg klote, maar dan weet je wel hoe de zaken ervoor staan. En weet je dat JIJ er in ieder geval de moeite voor hebt gedaan dus hoef je je daar achteraf niet gefrustreerd over te voelen.
Het kan natuurlijk zijn dat hij je nummer heeft verloren/vergeten maarrrr ik zou wel voorzichtig zijn met hem mailen/bellen op zijn werk. Als ik een vent niet zie zitten en die gaat me opsporen enzo, dan krijg ik echt de kriebels en wil ik absoluut niks meer met hem te maken hebben.

Stel je niet te kwetsbaar op.

Hopelijk berust het op een misverstand en is hij ook op zoek naar jou!
quote:blokkie schreef op 17 juli 2008 @ 13:43:

ik heb inderdaad , heel brutaal, de luchtmacht gebelt.

Was best wel even een behoorlijke drempel waar ik overheen moest, en stond echt met knikkende knieen buiten te telefoneren.

In eerste instantie kreeg ik een bepaald telefoonnummer, waarop hij te bereiken zou zijn.

Dit heb ik dinsdag en woensdag geprobeert te bellen, maar helaas werd er ofwel niet opgenomen, ofwel was het in gesprek.

Gister kreeg ik van de centraliste te horen dat het telefoonnummer wat een centralist mij had gegeven niet juist was.

Zij heeft me toen een email adres gegeven.

Het is dus te hopen dat het het juiste mail adres is, anders heeft een totale vreemde mjin prive mailtje gekregen.

Ben ik nou de enige die het op zijn zachtst gezegd raar vindt dat elke jan/piet/klaas (sorry TO) zomaar je telefoonnummer en e-mail adres krijgt wanneer je hierom vraagt? Op mijn werk doen ze dit al niet en bij zoiets als de luchtmacht vind ik dit al helemaal "apart"

Verder wens ik je succes, ik hoop dat ie nog reageert.
Hey Blokkkie,

Ga je vanavond nog naar dat café in Amsterdam?

Zo ja, veel succes!

Groetjes SK
Hallo Blokkie,

Ik vind het wel stoer wat je doet. Nee heb je en ja kan je krijgen! Je moet natuurlijk niet te ver gaan (lees: stalken), maar soms is het beter om achter iemand aan te gaan doe je echt leuk vindt, dan af te wachten totdat er iemand naar jou toekomt.

Is er verder al nieuws?

Groetjes woensdag
HI Dames,

het is inmiddels al weer ver na middernacht en ik ben net thuis.

Vanavond ben ik met 3 vriendinnen eerst naar een concert geweest en daarna de kroeg ingedoken.

We waren er rond 11 uur en zijn rond 11.45 weer weg gegaan.

Helaas was hij er niet, dus wel balen.

Gelukkig heb ik, dankzij mijn vriendinnen, toch een leuke avond gehad en hebben ze me wat moed in kunnen praten en iets van mijn enorme schuldgevoel cq baal gevoel af kunnen halen.

Ik voel me inmiddels wat minder rot onder de situatie.

Ik kan de tijd nu eenmaal niet terugdraaien en moet het doen met wat ik heb.

In ieder geval heb ik zelf inmiddels het heft in handen genomen en probeer ik hem te bereiken.

Morgen (cq over een aantal uur) zal ik waarschijnlijk vanaf mijn normale mail adres nogmaals de mail sturen die ik vorige week heb gestuurd.Ben namelijk bang dat hotmail adressen ergens blijven hangen in spamboxen oid.

Over 2 weken duik ik mischien nog een keer de kroeg in.

Heel mischien probeer ik hem op een andere manier nog te pakken te krijgen, maar daar moet ik nog maar een nachtje over slapen.

Al met al heb ik mijn lesje wel geleerd: niet meer hard to get spelen en gewoon om zijn nummer vragen, en niet meer al te sociaal doen ten opzichte van vrienden en mijn gevoel volgen, ook al kan het schokkerend of raar overkomen op mensen die mij niet super goed kennen.

De schellen zijn van mijn ogen gevallen en ik zal echt de muurtjes om mij heen te lijf moeten gaan en me kwetsbaar durfen op te stellen en zelf stappen ondernemen, anders loop ik over 10 jaar nog steeds als single rond.

Hetgeen ik nu aan het doen ben tov deze leuke man, had ik een jaar geleden nog absoluut niet gedurft. Sta echt versteld van mijzelf, dat ik dit voor een man die ik niet eens echt goed ken durf te doen!

An_na: ik kan me jouw verbazing goed voorstellen. Zelf vond ik het ook wel verbazingwekkend hoe makkelijk ik een telefoonnummer en email adres kreeg. Had dat ook niet verwacht, zeker omdat het om defensie gaat.

Normaal gesproken geef ik mensen ook niet zomaar contact gegevens van collega's , maar in mijn huidige situatie ben ik er wel blij mee dat ik toch iets los heb gekregen daar.

groetjes,

Blokkie
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat je 'hard to get' gespeeld hebt. Je hebt hem toch je telefoonnummer gegeven?? En het is toch normaal dat je bij je gezelschap blijft: samen uit, samen thuis.

Straf jezelf nou niet zo! Ik denk dat je alles wel gedaan hebt wat je kon doen. Nu niet overcompenseren!
Ben het helemaal met Rubina eens.

Je hebt hem je nummer gegeven en dat is toch best een krachtig signaal dat je hem leuk genoeg vindt dat hij contact met je op mag nemen en een invitatie om dat vooral te doen. En je was daar met iemand, dus logisch dat je die niet aan z'n lot overlaat. Dat zal die leuke man toch ook snappen? (en hopelijk waarderen, als mooie en sociale eigenschap van jou ;)

Ik zou voor mezelf de boel even op een rijtje zetten Blokkie en bepalen hoe ver je nog wilt gaan om een contact met hem tot stand te brengen.

Ergens komt er een moment dat het genoeg geweest is, dat je beter los kunt laten. Dat 'het' kennelijk zo moest zijn.

En bovendien, hij heeft jouw nummer, dus dat zou ik ook mee laten wegen. Hij heeft nog steeds geen contact met jou gezocht en welke excuses of argumenten je daar ook voor bedenkt, feit is dat hij niets met dit 'lijntje' heeft gedaan.

Laat je verwachtingen niet te hoog 'spannen' meid.....je kunt het 'lot' niet dwingen....
Lieven Blokkie,

Ik denk echt niet dat de meneer die je op Sensation bent tegengekomen je droomman is en dat je hem nu door een speling van het lot misloopt.

Je hebt je nummer gegeven, je hebt hem een mail gestuurd (en die blijven echt niet hangen hoor)

Ja er was een vonk die avond maar nij de meneer is het blijkbaar geen vlammetje geworden.

Accepteer je verlies en kijk verder.

Maar laat je vrienden tijdens een avondje stappen niet in de steek als er een andere leuke meneer voorbij komt hoor.

Dat zou je vriendschappen kunnen kosten

Samen uit samen thuis

En als de meneer jou echt leuk vind, dat komt er vanzelf een 1 op 1 date.

Liefs,Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
5 juli 's avonds ben je die man tegengekomen, het is nu 22 juli....17 dagen verder. Man heeft, ondanks dat HIJ wel je telefoonnummer heeft, NIKS van zich laten horen.

Sorry Blokkie, maar dit is toch zo duidelijk als wat?

Daarbij ga je hem steeds meer idealiseren....waardoor je je, vind ik, lichtelijk obsessief gedraagt.

Wat Summerdance ook al zegt, en daar ben ik het helemaal mee eens: Accepteer je verlies en kijk verder.
Eens met Xander, zeker gezien het feit dat je hem op Sensation tegen was gekomen had je op weg naar huis al een smsje gehad als hij jou ook leuk vond.

En wie weet was het gesprek wel alleen maar zo leuk omdat hij een pil op had, heb je daar al eens bij stil gestaan?

Verder vind ik, ondanks dat je het voor jezelf goedpraat alsof het allemaal zo girlpower en romantisch is, dat je veel en veel te ver gaat in je pogingen tot contact. Naar iemands werk bellen is een absolute no no en mailen, naar zijn werk bellen, naar een kroeg gaan in de hoop dat hij daar is, is nogal creepy. Al vond hij jou wel leuk, dan zal dat nu wel over zijn.

Cut your losses and move on.
Am Yisrael Chai!
Je hebt ook dikke kans dat hij ernstige problemen op zijn werk heeft gekregen hierdoor.

Als werknemer bij de luchtmacht naar Sensation kan de verdenking van drugsgebruik opleveren. Ik ken enkele militairen en daarvan moet echt niet bekend worden dat ze naar zulke feesten gaan. Men is in het leger ontzettend streng hierin.

Al neemt hij niets, want dat hoeft natuurlijk helemaal niet, dan nog heeft hij waarschijnlijk van alles uit te leggen.

Ik heb ze om minder geschorst zien worden.

Ik vraag me echt af waar je mee bezig bent...
quote:blokkie schreef op 22 juli 2008 @ 01:04:

Hetgeen ik nu aan het doen ben tov deze leuke man, had ik een jaar geleden nog absoluut niet gedurft. Sta echt versteld van mijzelf, dat ik dit voor een man die ik niet eens echt goed ken durf te doen! Inderdaad! Scary...
Hoi Blokkie,

Had hij een pilletje (xtc) op?

Lijkt misschien een rare vraag maar zou wel e.e.a. kunnen verklaren achteraf.

Weet niet of je dat zelf doet op dit soort feesten, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik op deze manier al zoveel "leuke geweldige contacten" heb opgedaan waarvan ik de volgende dag dacht: huh....wiewasdatookalweer...?
quote:isabon schreef op 22 juli 2008 @ 12:00:

Je hebt ook dikke kans dat hij ernstige problemen op zijn werk heeft gekregen hierdoor.

Beetje overdreven reactie... Ze is gewoon op zoek naar een leuke vent, het is nog altijd haar eigen keuze hoe ver ze daarin gaat.

Als hij het risico loopt geschorst te worden vanwege het bezoek aan zulke feesten, lijkt me dat toch echt iets waar HIJ beter over na moet denken.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:isabon schreef op 22 juli 2008 @ 12:00:

Als werknemer bij de luchtmacht naar Sensation kan de verdenking van drugsgebruik opleveren. Ik ken enkele militairen en daarvan moet echt niet bekend worden dat ze naar zulke feesten gaan. Men is in het leger ontzettend streng hierin.

Al neemt hij niets, want dat hoeft natuurlijk helemaal niet, dan nog heeft hij waarschijnlijk van alles uit te leggen.

Dan kunnen ze het hele Nederlandse leger wel opdoeken,

Héél véél militairen gaan, als ze de kans krijgen, naar dit soort feesten en dan staan ze niet de hele avond aan de cola
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat is zo,maar ze moeten er alleen op het werk niet achter komen.

En als TO dat doodleuk naar zijn werk mailt, naar iemand van wie ze niet eens zeker is dat hij het wel is,lijkt me dat zeer onverstandig.
quote:isabon schreef op 22 juli 2008 @ 13:29:

Dat is zo,maar ze moeten er alleen op het werk niet achter komen.

En als TO dat doodleuk naar zijn werk mailt, naar iemand van wie ze niet eens zeker is dat hij het wel is,lijkt me dat zeer onverstandig.

Helemaal mee eens

Het kan/kon twee kanten opgaan

a; hij voelt zich enrom gevleid dat iemand zoveel moeite voor hem doet

b; hij vindt het obsessief gedrag en is er op afgeknapt.

Kan me beide goed voorstellen
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat, als hij gevleid zou zijn, hij wel sneller/eerder had gereageerd.

Helaas denk ik dan ook dat het niet zoveel zal worden.
quote:an_na schreef op 22 juli 2008 @ 13:52:

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat, als hij gevleid zou zijn, hij wel sneller/eerder had gereageerd.

Helaas denk ik dan ook dat het niet zoveel zal worden.

Dat denk ik dus ook.

Jammer, maar helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven