Help, geen reacties meer op datingsite!

17-10-2012 17:10 151 berichten
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn voor je Frizzy, maar TO heeft die luxe niet
Dat heeft niks met luxe te maken denk ik. Kan ook gewoon zijn dat twee zinnen meer de nieuwsgierigheid wekken dat dat hele epistel waar jij voor pleit.
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 17:10:

Zelf reageer ik eigenlijk liever niet op anderen. Ik ben wat dat betreft wat ouderwets ingesteld en wil dat een man moeite voor mij doet, dwz dat wanneer iemand me echt leuk vindt hij de moeite neemt een even (persoonlijk) berichtje te sturen. Ik weet dat dat in mijn nadeel werkt, maar dat is wel iets wat ik vast in mijn hoofd heb.....

Wie kan me tips geven?

Tip: wel zelf mannen benaderen!

Ik hoor van veel vrouwen hier dat ze of veel reacties krijgen van viezeriken of van foute/onaantrekkelijke/te oude mannen of te weinig reacties. Je kunt toch heel simpel een paar mannen die wel door je voorselectie zijn gekomen een berichtje sturen? Gewoon iets simpels om een gesprek mee te starten. En vervolgens kijk je aan of hij wel genoeg 'moeite' voor je doet.

Ik snap dat dat eng is maar dat geldt voor mannen ook. Als je iets wil bereiken op een datingsite moet je je nek uitsteken.

Overigens denk ik dat de kans op succes vrij groot is. Volgens mij krijgen mannen niet zo vaak berichten van vrouwen (tenminste ik niet, hoop niet dat ik de enige ben :D).
quote:frizzy schreef op 18 oktober 2012 @ 15:34:

Dat heeft niks met luxe te maken denk ik. Kan ook gewoon zijn dat twee zinnen meer de nieuwsgierigheid wekken dat dat hele epistel waar jij voor pleit.

Waar staat dat ik voor een epistel pleit?! Dat maak jij ervan.

Ik pleit voor een onderscheidend profiel en doe daarbij voorbeelden aan de hand.
quote:tribeca schreef op 18 oktober 2012 @ 16:12:

[...]

Waar staat dat ik voor een epistel pleit?! Dat maak jij ervan.

Ik pleit voor een onderscheidend profiel en doe daarbij voorbeelden aan de hand.Nou eehh... als je jouw tips opvolgt heb je een behoorlijk verhaal hoor.
Ik vind wat tribeca zegt best wel hout slaan hoor. Ik hou zelf ook wel van profielen die net een beetje anders zijn dan de andere.

Maareh, de tussenstand: 2 berichtjes, dus daar ben ik heel blij mee! Helaas 1 van iemand die me al eerder een berichtje gestuurd had en die niet mijn type is... En de andere heeft al kinderen, daar zit ik niet direct op te wachten.

Ik heb wel zelf net een mailtje gestuurd naar een leuke man en ik ga er vanavond nog een paar uitgooien.
Waarom probeer je Paiq niet een keertje?
trekt me niet zo..
Maar dan hoef je niet zo ingewikkeld te doen over profieltjes en wie contact opneemt met wie.
ja das wel waar... ik heb er weleens rondgekeken maar ik vond er niet zoveel aan. IK zit meestal op sites als match4me of ematching.

Tussenstand: net weer een nieuwe berichtje van een erg leuke man!
awnee, dat is een waardeloze site. Ik heb je trouwens gestaft.
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 17:10:

Ik doe nu een paar jaar aan internetdaten, ook wat relaties gehad tussendoor maar nu dus weer vrijgezel. En ik vind het daten zoveel lastiger dan een paar jaar geleden! Toen kreeg ik veel meer mailtjes dan nu. Ik krijg nu nauwelijks berichtjes, dus af en toe verander ik mijn profiel in de hoop wat meer reacties te krijgen.

Ik zie er echt niet slecht uit ofzo, mijn foto´s zijn ok, dus ik begrijp het niet helemaal. Ik word er eerlijk gezegd erg onzeker van....

Zelf reageer ik eigenlijk liever niet op anderen. Ik ben wat dat betreft wat ouderwets ingesteld en wil dat een man moeite voor mij doet, dwz dat wanneer iemand me echt leuk vindt hij de moeite neemt een even (persoonlijk) berichtje te sturen. Ik weet dat dat in mijn nadeel werkt, maar dat is wel iets wat ik vast in mijn hoofd heb.....

Wie kan me tips geven?Tja... op de meeste datingsites werkt het nog steeds zo dat de man berichtjes stuurt en dat de vrouw ze ontvangt en heel af en toe reageert. In de meeste gevallen reageert ze niet, waarbij de interpretatie dan is, dat ze geen interesse heeft of niet bestaat.

Passief zijn op een datingsite werkt vaak wel voor vrouwen.
World of Warcraft: Legion
quote:sterlola82 schreef op 17 oktober 2012 @ 17:19:

ik zou dit toch veranderen. Ik las pas in een tijdschrift een verhaal van een vrouw die altijd had gehoopt een gezin te stichten altijd wachtte op de man die naar haar toe kwam en tot op heden (nu volgens mij 65+) was dit nog nooit gebeurd. Mannen zijn (helaas) niet meer zo....Dat verbaast me wel enigszins. Ik zou zoiets eerder bij een man verwachten (ik ben zelf zo'n man). Mannen stappen wel op vrouwen af, denken veel vrouwen volgens mij. Ik zou me dan eerder afvragen waarom mannen niet op haar afstappen. Dan is dat volgens mij omdat mannen haar niet aantrekkelijk vinden, niet om haar passiviteit.
@greenbean Oh, ik vond het wel leuk. Maar ja smaken verschillen, haha. De site was af en toen wel erg traag ja!
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:13:

Laatst had iemand een topic die ook 'ineens' geen reacties meer had. Bleek dat ze jarig was geweest en dus ineens in een andere leeftijdscategorie hoorde.Haha, die neemt de zaken wel heel erg letterlijk! "Ik behoor tot een andere leeftijdscategorie, dus ik vertoon dat gedrag niet meer... hoewel ik daar toch wel naar verlang..."
Ik heb jullie advies opgevolgd en wat berichtjes in het rond gestuurd. Ik zag gisteren een leuke vent voorbij komen en ik besloot hem te schrijven. Zijn profiel zag er leuk uit en zijn foto's ook. Net een berichtje terug! en hij komt heel enthousiast over. Zo enthousiast dat hij me heeft uitgenodigd voor een date...

oei
Tralala, morgen een date met enthousiaste man

Normaal spreek ik niet zo snel af, maar het is vakantie en ik heb niet zoveel te doen, dus waarom niet? Ik ben benieuwd!
Ben benieuwd. Veel plezier alvast!
Dat ging snel!

Veel plezier!

Ik vind het zelf ook zeer persoonlijk welke text je neerzet. Ik had ook de laatste keer 2 korte zinnen waar meerderen reacties op konden.. Ik kreeg echt van die nerds wat er helemaal serieus op in gingen en ook mannen die ermee konden lachen en een grappig antwoord terug gaven!

1 daarvan vond ik het leukst reageren en met die ben ik een paar weken gaan mailen, daarna gedated, en nu zijn we al 2.5 jaar samen.

En dat alles door een paar simpele regels text!
Leuk suhke!

Ik merk wel dat je reacties uit kunt lokken door bv een vraag te stellen in je profiel.

Ik vind het wel spannend trouwens, maar ik vind het wel erg leuk dat deze man zo enthousiast is. Dat is dus ook wat ik zoek in een man: enthousiasme.

Nou morgenavond een update!
En en en?
Ja, het was op zich een leuke (maar korte) date. De eerste 10 minuten voelden heel goed, daarna zakte het gevoel een beetje weg. Ongeveer na een uur vroeg ik me af of we wel bij elkaar pasten. Het grappig was dat hij zelf het initatief nam om het daarover te hebben. Ik zei toen dat ik het niet zeker wist. Hij zei dus dat hij mij wel heel erg leuk vond. Dat vond ik natuurlijk wel leuk om te horen, maar ook jammer dat dat niet helemaal wederzijds was.

Hij had wel veel eigenschappen die ik zoek in een man hoor. Het eerste wat hij tegen me zei toen hij me zag was: "Jeetje, wat ben jij een mooie vrouw!" Heel leuk.

Maarja, geen aantrekkingskracht.... helaas.
Nou, dat doet je zelfvertrouwen toch weer goed! Dus gewoon doorgaan met daten....doel om reacties te krijgen op datingsites in ieder geval meer dan geslaagd....;-)

Leuk ook dat hij zo snel begon over het bij elkaar passen....

Wens je veel aantrekkingskracht bij volgende date!
ik zit op e-matching en daar krijg ik ook geen reacties, maar dit probleem hoor ik van meer dames. Je zakt daar naar beneden, en iedereen krijgt elke dag een mailtje met nieuwe inschrijvingen, denk dat veel mensen daar toch op focussen. Ik heb nu maar eens zelf wat mailtjes gestuurd en nu aan het mailen met een leuke man, maar sommigen laten niet eens iets terug horen ook.

Op een andere site, badoo, word ik weer bedolven onder de reacties met ongeveer dezelfde strekking profiel, maar daar zitten ook heel wat echt wazige figuren tussen, dus per saldo blijft er daar weer weinig over.

Dus ja ik denk dat het toch ook echt aan de site ligt.
Hm, zou het daaraan liggen? Ik heb, na het openen van dit topic, mijn account verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Ik kreeg weer een heleboel reacties.

Badoo vind ik zelf niet zo leuk en veel mannen daar zoeken een vrouw voor erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven