Help! Ik ben weer single.
woensdag 18 mei 2011 om 10:31
Hallo allemaal,
Een half jaar geleden heb ik mijn relatie (4 jaar) uitgemaakt omdat hij meerdere keren vreemdging. Hoewel ik natuurlijk nog pissig en verdrietig ben is het heel raar om geen onderdeel meer te zijn van een stel en niet meer samen te wonen.
Ik zoek nog tips om mijn nieuwe leven vorm te geven.
Ik ben gaan wandelen [...] en activiteiten gaan doen waarbij ik nieuwe mensen leer kennen. Niet gericht op daten, maar op vriendschappen. Er zijn natuurlijk best veel mensen die net als ik 's avonds alleen op de bank zitten. Ook heb ik weer een konijn genomen, een knuffelgezel. En nog meer gaan richten op creativiteit en vormgeving.
Wie zit in hetzelfde schuitje en heeft nog wat tips waar wij ons nog beter van gaan voelen?
GirlShiz
Een half jaar geleden heb ik mijn relatie (4 jaar) uitgemaakt omdat hij meerdere keren vreemdging. Hoewel ik natuurlijk nog pissig en verdrietig ben is het heel raar om geen onderdeel meer te zijn van een stel en niet meer samen te wonen.
Ik zoek nog tips om mijn nieuwe leven vorm te geven.
Ik ben gaan wandelen [...] en activiteiten gaan doen waarbij ik nieuwe mensen leer kennen. Niet gericht op daten, maar op vriendschappen. Er zijn natuurlijk best veel mensen die net als ik 's avonds alleen op de bank zitten. Ook heb ik weer een konijn genomen, een knuffelgezel. En nog meer gaan richten op creativiteit en vormgeving.
Wie zit in hetzelfde schuitje en heeft nog wat tips waar wij ons nog beter van gaan voelen?
GirlShiz
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2011 12:58
Reden: spam
Reden: spam
% gewijzigd
woensdag 18 mei 2011 om 11:24
woensdag 18 mei 2011 om 11:54
En dat www.nmlk.nl ken ik ook wel, ben op een feest geweest. Mijn indruk was dat de mensen daar behoorlijk desperate waren.. Niet relaxed.
woensdag 18 mei 2011 om 12:00
quote:girlshiz schreef op 18 mei 2011 @ 11:44:
Man, het was geen spammen hoor! Hoe kom je daar in godsnaam bij? Omdat ik een URL noem?
En genoeg vrienden, maar allemaal stelletjes dus!
Never mind, dacht een leuke topic te openen, blijkbaar werkt dat niet zo
Het is vrij verdacht als je in de eerste en de enige 2 posts die je hier hebt gedaan een link plakt en dan ook nog dezelfde link.
Als je serieus genomen wilt worden dan haal je de link gewoon weg.
Man, het was geen spammen hoor! Hoe kom je daar in godsnaam bij? Omdat ik een URL noem?
En genoeg vrienden, maar allemaal stelletjes dus!
Never mind, dacht een leuke topic te openen, blijkbaar werkt dat niet zo
Het is vrij verdacht als je in de eerste en de enige 2 posts die je hier hebt gedaan een link plakt en dan ook nog dezelfde link.
Als je serieus genomen wilt worden dan haal je de link gewoon weg.