Help,ik kan maar niet van mijn man afkomen!
dinsdag 17 juni 2008 om 13:58
Ik lees hier altijd topics over mannen die vreemdgaan,mannen die willen scheiden ed
Maar ik kan verdorie niet van mijn man afkomen.Hij wil niet scheiden,ik had mijn koffers al gepakt maar hij hield me tegen,ging op zijn knielen,huilen,smeken om te blijven,dit vond ik zo zielig dat ik mijn koffers maar weer uitgepakt heb.
Ben met zijn broer,de buurman en zijn beste vriend vreemdgegaan maar ook dat heeft hij mij vergeven
Hoe zorg ik ervoor dat hij mij niet meer wil?
HELP,hoe kom ik van mijn man af?
Graag serieuze reacties want ik ben ten einde raad
Maar ik kan verdorie niet van mijn man afkomen.Hij wil niet scheiden,ik had mijn koffers al gepakt maar hij hield me tegen,ging op zijn knielen,huilen,smeken om te blijven,dit vond ik zo zielig dat ik mijn koffers maar weer uitgepakt heb.
Ben met zijn broer,de buurman en zijn beste vriend vreemdgegaan maar ook dat heeft hij mij vergeven
Hoe zorg ik ervoor dat hij mij niet meer wil?
HELP,hoe kom ik van mijn man af?
Graag serieuze reacties want ik ben ten einde raad
dinsdag 17 juni 2008 om 16:32
dinsdag 17 juni 2008 om 18:06
Misschien kun je het huis een beetje een nieuw kleurtje geven: roze bijvoorbeeld en dan alles maar dan ook alles roze verven. De bank, de wc, de muren en vergeet vooral z'n auto niet (die kun je misschien nog extra opvrolijken met wat bloemetjes en wimpers voor op de koplampen zodat ie net oogjes voorop z'n auto heeft dat is keischattig)

woensdag 18 juni 2008 om 08:07
Ach gisteren heeft hij op zijn vrije dag de nieuwe kookplaat en combi magnetron in onze keuken ingebouwd en een lekker ijsje met smurfenspikkels met jongste zoon gehaald,dus ik denk dat ik hem deze zomer nog maar gun met mij,heb ik nog ff de hele zomervakantie om te bedenken hoe ik van hem afkom
Maar jullie hebben goede ideeen zeg
Maar jullie hebben goede ideeen zeg
woensdag 18 juni 2008 om 08:09
dinsdag 1 juli 2008 om 00:32
quote:ElleMichelle schreef op 17 juni 2008 @ 17:00:
Maar hij vindt me fantastisch in bed dus mag ik voor de rest wel een steekje laten vallen Duidelijk dan! Geen seks meer met hem. Kuisheidsgordel (voor hem dan, niet voor jou!). Mag-ie alleen nog maar toekijken terwijl jij met buurman, vriend en broer bezig bent!
Maar hij vindt me fantastisch in bed dus mag ik voor de rest wel een steekje laten vallen Duidelijk dan! Geen seks meer met hem. Kuisheidsgordel (voor hem dan, niet voor jou!). Mag-ie alleen nog maar toekijken terwijl jij met buurman, vriend en broer bezig bent!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
dinsdag 1 juli 2008 om 16:04