Help,ik kan maar niet van mijn man afkomen!

17-06-2008 13:58 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier altijd topics over mannen die vreemdgaan,mannen die willen scheiden ed

Maar ik kan verdorie niet van mijn man afkomen.Hij wil niet scheiden,ik had mijn koffers al gepakt maar hij hield me tegen,ging op zijn knielen,huilen,smeken om te blijven,dit vond ik zo zielig dat ik mijn koffers maar weer uitgepakt heb.

Ben met zijn broer,de buurman en zijn beste vriend vreemdgegaan maar ook dat heeft hij mij vergeven

Hoe zorg ik ervoor dat hij mij niet meer wil?

HELP,hoe kom ik van mijn man af?

Graag serieuze reacties want ik ben ten einde raad
Zet zijn profiel op een hele foute gay-site, met adres en mobiel-nr. en ga zelf voor 2 weken tegenover bij de buurvrouw stiekem logeeren.....pret verzekerd..... en dan laat jij weten dat jij hem ingeschreven hebt.......... wat denk je.........
Heb jij eigenlijk wel door wat je die arme ziel aandoet?

Mischien kan hij zelf even een topic komen openen..

Ik zou dan zeggen: dumpen dat wijf jij verdient beter dan zo'n bitch.. \\:-)//
Ja,hij is zielig he

Maar hij vindt me fantastisch in bed dus mag ik voor de rest wel een steekje laten vallen
Meestal vinden ze het niet zo leuk als je je schriftelijke cursus "Doe het zelf castreren met een vork" op ze oefent. Denk je dat dat helpt?
Ik ken wel wat voor je regelen met een paar jonges uit de haven, echt betrouwbare gasten. Nooit met yoego's in zee gaan, die gaan jouw later shanteren.

de buurman
Ga in therapie!
quote:itsme26 schreef op 17 juni 2008 @ 16:21:

[...]

ja over alles urenlang praten en dan het liefst tijdens de voetbalwedstrijd van vanavond
Ik zou alleen maar gaan scheiden als hij weigert het huishouden te doen , de buitenboel te verven , en het bed voor en na je dates te verschonen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Michelle heb je eigenlijk plassen in de de wasbak al geprobeerd?
Misschien kun je het huis een beetje een nieuw kleurtje geven: roze bijvoorbeeld en dan alles maar dan ook alles roze verven. De bank, de wc, de muren en vergeet vooral z'n auto niet (die kun je misschien nog extra opvrolijken met wat bloemetjes en wimpers voor op de koplampen zodat ie net oogjes voorop z'n auto heeft dat is keischattig)
Wat dacht je van weggaan als ie niet thuis is.. ??
quote:Miss Moneypenny schreef op 17 juni 2008 @ 15:03:

Sluit hem op in de kelder.Dit is wel de meest geniale!
aan een boom binden, er staan er wel meer nu in deze tijd van het jaar in de bossen.
Ach gisteren heeft hij op zijn vrije dag de nieuwe kookplaat en combi magnetron in onze keuken ingebouwd en een lekker ijsje met smurfenspikkels met jongste zoon gehaald,dus ik denk dat ik hem deze zomer nog maar gun met mij,heb ik nog ff de hele zomervakantie om te bedenken hoe ik van hem afkom

Maar jullie hebben goede ideeen zeg
quote:malu3 schreef op 17 juni 2008 @ 22:45:

[...]

Dit is wel de meest geniale!Nou we hebben al het gereedschap in de kelder staan,als ik hem daarin opsluit heeft hij het raam en de deur zo opengebroken.En het is me teveel werk om eerst al dat gereedschap eruit te slepen
quote:ElleMichelle schreef op 17 juni 2008 @ 13:58:

HELP,hoe kom ik van mijn man af?

Graag serieuze reacties want ik ben ten einde raad is dit weer zo'n fake topic???
quote:LuLuBell schreef op 30 juni 2008 @ 14:18:

[...]

is dit weer zo'n fake topic???

Oh kom op, de wanhoop en ergernis druipen ervan af.

ElleMichelle, een dikke voor je. Hoe gaat het nu? Ik maak me zorgen om je!

Eerlijk??

Ik vind het te ziek voor woorden dat iemand zo'n topic opent!

En als het echt waar is, heb ik medelijden met die vent van haar. Maar eigenlijk moeten we medelijden met haar hebben, beetje ziek dit...
Bella, leer eens smileys lezen! Anders mis je nogal veel hier op het forum. Oefen eens op deze:
tja, ben gewend dat mensen dit forum serieus nemen...:-)
Doen we ook, bloedserieus! (en daar komt-ie weer:)
oke oke, ik snappum (waar kan ik die smileys vinden..grrrr...)

dan maar zo
Je bent een snelle leerling, Bella!

Voor smileys: klik op het rode woord REAGEER.

Of klik voor verzenden van je bericht op Bekijk bericht. Dan krijg je rechtsboven een smileyknopje.
quote:ElleMichelle schreef op 17 juni 2008 @ 17:00:

Maar hij vindt me fantastisch in bed dus mag ik voor de rest wel een steekje laten vallen Duidelijk dan! Geen seks meer met hem. Kuisheidsgordel (voor hem dan, niet voor jou!). Mag-ie alleen nog maar toekijken terwijl jij met buurman, vriend en broer bezig bent!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb ze gevonden!!

Goh, leer ik toch nog wat
quote:Feliciaatje schreef op 30 juni 2008 @ 14:23:

[...]

Oh kom op, de wanhoop en ergernis druipen ervan af.

ElleMichelle, een dikke voor je. Hoe gaat het nu? Ik maak me zorgen om je!

Thanx,met mij gaat het goed,zie mijn avatar,met mijn man gaat het minder die zit nu al een paar dagen in de kelder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven