Help,ik kan maar niet van mijn man afkomen!
dinsdag 17 juni 2008 om 13:58
Ik lees hier altijd topics over mannen die vreemdgaan,mannen die willen scheiden ed
Maar ik kan verdorie niet van mijn man afkomen.Hij wil niet scheiden,ik had mijn koffers al gepakt maar hij hield me tegen,ging op zijn knielen,huilen,smeken om te blijven,dit vond ik zo zielig dat ik mijn koffers maar weer uitgepakt heb.
Ben met zijn broer,de buurman en zijn beste vriend vreemdgegaan maar ook dat heeft hij mij vergeven
Hoe zorg ik ervoor dat hij mij niet meer wil?
HELP,hoe kom ik van mijn man af?
Graag serieuze reacties want ik ben ten einde raad
Maar ik kan verdorie niet van mijn man afkomen.Hij wil niet scheiden,ik had mijn koffers al gepakt maar hij hield me tegen,ging op zijn knielen,huilen,smeken om te blijven,dit vond ik zo zielig dat ik mijn koffers maar weer uitgepakt heb.
Ben met zijn broer,de buurman en zijn beste vriend vreemdgegaan maar ook dat heeft hij mij vergeven
Hoe zorg ik ervoor dat hij mij niet meer wil?
HELP,hoe kom ik van mijn man af?
Graag serieuze reacties want ik ben ten einde raad

dinsdag 17 juni 2008 om 14:18
quote:twijfelmeid schreef op 17 juni 2008 @ 13:59:
Gewoon lekker blijven joh, als je ondertussen met zijn broer, de buurman en zijn beste vriend n**kt kom je toch niets tekort?
Fleurtje heeft anders nog wel een paar Yoego's, misschien mag je die wel lenen.
Hoor ik daar Joego's....
ze zijn ten alle tijden bereid dit soort problemen op te lossen, dus roept u maar!
(Over de prijs worden we het nog wel eens)
Gewoon lekker blijven joh, als je ondertussen met zijn broer, de buurman en zijn beste vriend n**kt kom je toch niets tekort?
Fleurtje heeft anders nog wel een paar Yoego's, misschien mag je die wel lenen.
Hoor ik daar Joego's....
ze zijn ten alle tijden bereid dit soort problemen op te lossen, dus roept u maar!
(Over de prijs worden we het nog wel eens)

dinsdag 17 juni 2008 om 14:19

dinsdag 17 juni 2008 om 14:23
dinsdag 17 juni 2008 om 14:25
hoe komt iemand erbij?
- Wat je ook nog kunt proberen is hem met iemand laten vreemdgaan (de buurvrouw/je zus) en hem dan gewoon niet vergeven.
- Zijn auto expres in de prak (laten) rijden
- zijn koffers pakken
- seks wijgeren
- How to loose a guy in 10 days kijken en het hele scala de revue laten passeren.
- Wat je ook nog kunt proberen is hem met iemand laten vreemdgaan (de buurvrouw/je zus) en hem dan gewoon niet vergeven.
- Zijn auto expres in de prak (laten) rijden
- zijn koffers pakken
- seks wijgeren
- How to loose a guy in 10 days kijken en het hele scala de revue laten passeren.