Help! Man geeft gemengde signalen

13-09-2018 00:17 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
halloo
anoniem_355914 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 12:45
99.75% gewijzigd
universiteit?????
Ja?
maak me gek
Haha
ik geef mn bek ook maar een douw
Een placebo-universiteit.
Ja net een film
Bellen op de fiets is best gevaarlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een paar dagen geleden zaten we geeneens te praten, maar keek hij me een halve minuut aan haha.

Hihi, zijn jullie echt 26 of 16?
Oke laten we zeggen 20 sec oogcontact toen we tegenover elkaar zaten. En ja 26
macyaz1 schreef:
13-09-2018 00:32
Ja net een film
Afbeelding
Je heb nog niet eens een relatie of date met hem en je staat al achterdochtig te doen over zijn ex!
Hij wil je notabene naar zijn nieuwe huis laten komen en wat ik zo lees eerlijk te zijn.
Waarom zou het nou ineens niet meer zo een goed idee zijn?
Vind je vreemd reageren😕
macyaz1 schreef:
13-09-2018 00:42
Grappig dat je ook nog serieus er op in gaat. Je klinkt namelijk als een verliefde bakvis. Maar ik lees vooral allerlei toevalligheden. Mijn ervaring is dat mannen die echt geïnteresseerd zijn dat ook laten merken. Dus of je vraagt hem zelf uit zodat je duidelijkheid hebt of je wacht af of hij dat doet, maar wat je nu vertelt klinkt niet alsof hij persé gevoelens voor je heeft.
Vraag m toch gewoon uit, je hebt hem vroeger min of meer afgewezen dus logisch dat hij nu niet de eerste stap zet
Laguna46 schreef:
13-09-2018 00:43
Je heb nog niet eens een relatie of date met hem en je staat al achterdochtig te doen over zijn ex!
Hij wil je notabene naar zijn nieuwe huis laten komen en wat ik zo lees eerlijk te zijn.
Waarom zou het nou ineens niet meer zo een goed idee zijn?
Vind je vreemd reageren😕
Nou, als hij gaat bellen met zijn ex terwijl ze samen fietsen is best wel raar.
Kinderachtig is het woord.
blijfgewoonbianca schreef:
13-09-2018 00:33
Bellen op de fiets is best gevaarlijk.
ja. echt een afknapper
Joanjett schreef:
13-09-2018 00:59
Nou, als hij gaat bellen met zijn ex terwijl ze samen fietsen is best wel raar.
afknapper 2
Hij komt eerst naast je fietsen en gaat dán zijn ex bellen? Vreemd, ik zou dat liever zonder publiek doen. Zou kunnen dat hij je probeerde jaloers te maken. Maar hoe dan ook; die ex is een ex, dus geen enkele reden om daarom geen stappen meer te ondernemen toch? Zo te lezen maak je best kans dat de gevoelens wederzijds zijn. Ik zou het wel heel rustig aan opbouwen, als het fout gaat zie je elkaar nog wel regelmatig op college.
Hij vraagt je of je een keer bij zijn nieuwe huis komt kijken, jij zegt: ja leuk, en dan gebeurt het niet omdat jij niet doorpakt? Hij zou dan toch moeten doorpakken? Dat zou ik tenminste verwachten van iemand die me leuk vindt.

Ik denk dat deze man vooral gecharmeerd is van het feit dat hij merkt dat jij hem leuk vindt, en dat streelt waarschijnlijk ook zijn ego. Maar echt geïnteresseerd in jou als potentieel relatiemateriaal? Zo komt het niet op me over.
.
Heel simpel, vraag hem maandag wanneer hij tijd heeft om zijn nieuwe huis te laten zien en maak een afspraak.
Cum non tum age
Nou Macjaz1; volgens mij zit t wel goed hoor. Ik zou er wel eens wat werk van gaan maken. Ik denk dat hij een aantal voorzetjes heeft gegeven, maar je moet ze nog wel inkoppen.

Ik denk dus wel dat hij meer dan zomaar geïnteresseerd in je is, maar wellicht ook n beetje verlegen.

Ik zou gewoon to the point komen over die afspraak om zijn huis te bezichtigen. Flesje wijn mee; voilà.

Succes 🍀
Vraag hem eens hoe de date met zijn ex is verlopen? Dan kom je er misschien achter wat zijn intenties zijn met haar en wellicht met jou.
macyaz1 schreef:
13-09-2018 00:42

Dit is nog steeds echt heel lang, probeer maar eens uit. Het zullen er wel 2, 3 geweest zijn.

Ik zag eerlijk gezegd ook alle seinen op groen staan, totdat hij z'n ex ging bellen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Hippiemeisje schreef:
13-09-2018 04:02
Hij komt eerst naast je fietsen en gaat dán zijn ex bellen? Vreemd, ik zou dat liever zonder publiek doen. Zou kunnen dat hij je probeerde jaloers te maken. Maar hoe dan ook; die ex is een ex, dus geen enkele reden om daarom geen stappen meer te ondernemen toch? Zo te lezen maak je best kans dat de gevoelens wederzijds zijn. Ik zou het wel heel rustig aan opbouwen, als het fout gaat zie je elkaar nog wel regelmatig op college.
Ja en vooral als je naast iemand gaat fietsen zou ik denken wacht er even mee haha. Vond het echt een vreemde situatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven