Help me !

19-12-2009 11:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

Ik zit ergens mee .. weet niet goed wat ik er mee moet hoop dat jullie mij kunnen helpen ! Ik heb sins 2 weken verkering met een jongen (heel kort dat weet ik ;)) Maar daar voor liepen we al een poosje .. Tging heel goed we waren allebij ontsettend verliefd ! Tot ik gister een smsje kreeg van Hee Louise , ik weet even niet meer hoe het verder met ons moet ,. Toen belde hij en zei dat hij het uit wou maken , ik zeg nou je kom maar even langs dan praten we dr over ! Nou toen is hij langs geweest en gepraat , Hij zei dat hij niet weet of hij het nog wel wil en of hij er wel aan toe is ! (we zijn allebij nog best jong ) Terwijl hij wel nog van me hou !! Hij was zelfs aan het huilen .. Die jongen zit zo met z'n eigen in de knoop en hij denk en praat zo moeilijk ! Hij was gister middag bij me .. heb gister avond en vanmorge nog niks van hem gehoort , Maar ik geef om hem en ik hou van hem ., Ik wil niet dat we het na 2 weken al opgeven terwijl we zo gek op elkaar zijn ! Wat moet ik hier nou mee ?? Ik heb vanacht echt niet kunnen slapen lag dr maar aan te denken , en tot afgelopen woensdag was er ook nog helemaal niks aan de hand , Toen smste hij zelfs nog dat hij van me houd enzow.. Kunnen jullie mij advies geven ?

Liefs
quote:meds schreef op 19 december 2009 @ 12:31:

kind het is natuurlijk verschrikkelijk als iemand echt van je houdt maar zo in de war is dat hij je per ongeluk dumpt. Meds!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mooie post Namma

kind het is natuurlijk verschrikkelijk als iemand echt van je houdt maar zo in de war is dat hij je per ongeluk dumpt.

Alleen deze post lezen Leen.

Als jij het meisje op de foto bent, is die jongen een enorme sukkel.

Uberhaupt is hij een sukkel dat hij je laat lopen.

Flapdrol.
quote:Very Cherry schreef op 19 december 2009 @ 11:21:

[...]

Jaja, dat zeiden ze tegen mij ook 20 jaar geleden, maar nee hoor. Laat je niks wijsmaken door Vinyl hoor TO, dat is de forumgek
o, wacht je wilde ook advies: ga door met je leven, geniet, wees gelukkig en blij, zodat hij elke dag spijt zal hebben van zijn beslissing

kind het is natuurlijk verschrikkelijk als iemand echt van je houdt maar zo in de war is dat hij je per ongeluk dumpt.
quote:meds schreef op 19 december 2009 @ 13:36:

o, wacht je wilde ook advies: ga door met je leven, geniet, wees gelukkig en blij, zodat hij elke dag spijt zal hebben van zijn beslissingKijk en dat vind ik nou eens een echt goed advies en dan vooral dat laatste
Het is kerstvakantie. Ik denk dat de jeugd zich weer verveelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven