Help me !

19-12-2009 11:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

Ik zit ergens mee .. weet niet goed wat ik er mee moet hoop dat jullie mij kunnen helpen ! Ik heb sins 2 weken verkering met een jongen (heel kort dat weet ik ;)) Maar daar voor liepen we al een poosje .. Tging heel goed we waren allebij ontsettend verliefd ! Tot ik gister een smsje kreeg van Hee Louise , ik weet even niet meer hoe het verder met ons moet ,. Toen belde hij en zei dat hij het uit wou maken , ik zeg nou je kom maar even langs dan praten we dr over ! Nou toen is hij langs geweest en gepraat , Hij zei dat hij niet weet of hij het nog wel wil en of hij er wel aan toe is ! (we zijn allebij nog best jong ) Terwijl hij wel nog van me hou !! Hij was zelfs aan het huilen .. Die jongen zit zo met z'n eigen in de knoop en hij denk en praat zo moeilijk ! Hij was gister middag bij me .. heb gister avond en vanmorge nog niks van hem gehoort , Maar ik geef om hem en ik hou van hem ., Ik wil niet dat we het na 2 weken al opgeven terwijl we zo gek op elkaar zijn ! Wat moet ik hier nou mee ?? Ik heb vanacht echt niet kunnen slapen lag dr maar aan te denken , en tot afgelopen woensdag was er ook nog helemaal niks aan de hand , Toen smste hij zelfs nog dat hij van me houd enzow.. Kunnen jullie mij advies geven ?

Liefs
Ben je inderdaad uit 1993?

Dan ben je nu 16?

Als iemand niet meer bij je wil zijn, dan is dat niet anders. Lullig, maar waar... jullie waren nog zo kort samen, er komt vast wel weer iemand op je pad. Echt waar!
Advies?

Vraag jezelf eens af of je na twee weken al van houden van kunt spreken. Vraag eens aan je moeder / oma wat houden van is .

Als je dat een beetje helder hebt kom je - hoop ik - tot de conclusie dat verliefdheid en houden van iets totaal anders is, en dat , hoe rot ook , verliefdheid vanzelf slijt.

Als je net samen iets begint hoort het leuk en gezellig en moeiteloos te zijn; niet dit soort drama met tranen en al.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geef hem de ruimte. Misschien mist hij je als jullie niet meer samen zijn. Maar als het nu al zo loopt, hou er dan rekening mee dat hij even nu niet wilt. Ga dan niet wachten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Vinyl schreef op 19 december 2009 @ 11:17:

...jullie waren nog zo kort samen, er komt vast wel weer iemand op je pad. Echt waar!Jaja, dat zeiden ze tegen mij ook 20 jaar geleden, maar nee hoor. Laat je niks wijsmaken door Vinyl hoor TO, dat is de forumgek
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als hij echt gek van je is, komt hij terug. Soms moet je loslaten om iemand weer terug te krijgen. Niet aan hem trekken.

En als hij niet terug komt, dan komt er weer nieuw geluk op je pad
Stressed is just desserts spelled backwards
Houden van na 2 weken? Dat is geen houden van maar testosteron en oestrogeen....

Als het echt de bedoeling is dat jullie voor elkaar zijn voorbestemd...dan komt het wel goed maar als ik jou was zou ik lekker m'n kerstjurk aantrekken en fijn met een paar vriendinnen op stap gaan vanavond
Cherry dat er niemand op je pad komt ligt vast aan die rare kerstmuts van je
quote:Very Cherry schreef op 19 december 2009 @ 11:21:

[...]

Jaja, dat zeiden ze tegen mij ook 20 jaar geleden, maar nee hoor. Laat je niks wijsmaken door Vinyl hoor TO, dat is de forumgek

Tegen jou ook al?

Erg hè als je zo voorgelogen word.
Leen/ Louise,

Ik snap dat het heel shit is dat hij er een punt achter zet, maar als een jongen al moeilijk gaat doen na 2 weken verkering, zou ik er verder geen energie meer in steken. Dat is heel k* voor je zelfvetrouwen en je krijgt er een dikke deuk van. Maar wat je in ieder geval niet moet doen is contact met hem zoeken. Je bent het wel waard, meid! Je bent 16 en dit is/ was waarschijnlijk je eerste liefde. En het is echt balen dat het zo snel overgaat. Maar vergeet niet dat je nog een heel leven voor je hebt (ook al wil je dat nu niet horen). Ga leuke dingen doen met vriendinnen!! En lekker fimpjes kijken en popcorn maken. Zeker niet achteraan lopen! En ook niet meer intrappen als hij bij je terug komt, want deze jongen gaat met je lopen spelen anders. Beloof je dat? Ik weet zeker dat je nog heel veel mleuke jongens gaat ontmoeten, maar nu moet je je even overgeven aan de ldvd. Dus uithuilen met een doos kleenex, foute films en trootseten en heel veel leuke en melige vriendinnen om je heen, die je aan het lachen kunnen maken. Dikke voor jou!
Only dead fish go with the flow

[...]

Jaja, dat zeiden ze tegen mij ook 20 jaar geleden, maar nee hoor. Laat je niks wijsmaken door Vinyl hoor TO, dat is de forumgek

Sorry,verder geen nuttige bijdrage maar moest even lachen.

[...]

Op je 16e moet je die hoop toch nog hebben?
quote:Vinyl schreef op 19 december 2009 @ 11:27:

[...]

Op je 16e moet je die hoop toch nog hebben? Nee hoor op je 16e mag je best al wel weten dat sprookjes niet bestaan en dat de prins op het knappe paard ook al niet bestaat.!!
roflol...baf, daar gaat de suikerzoete prinsessendroom...niks paarden, koetsen, witte jurken en lang zullen we samen gelukkig zijn....
En de rest van de meiden: we zijn allemaal 16 geweest, dus even een beetje medeleven kan geen kwaad.

Ik weet nog wel dat ik op mijn 14e hopeloos verliefd was op R. Ik zag hem 1 x per week met handvaardigheid en daar leefde ik echt naartoe (hij zat in een andere klas). En in de pauzes zat ik zwijmelend naar hem te kijken. Nooit verkering mee gehad, maar hopeloos en zielig verliefd. Ik kan er nu om lachen omdat ik inmiddels 20 jaar ouder ben. Maar toen niet, hoor. Dagboeken vol geschreven en na 2 jaar wilde ik eindelijk gaan vragen of hij wat met me wilde en toen kreeg hij verkering met een ander meisje van school. Ik weet nog precies hoe dat voelde Tissues vol gesnotterd!! Leuke dingen met vriendinnen doen hielp me er echter wel bovenop.

Maar goed, ook met mij is het goed gekomen!! Nou ja,.... goed??
Only dead fish go with the flow

[...]

Euhm..als Leen93 inderdaad 16 is weet ik niet of het slim is om hier naar de raad van ouwe forum mutsen te luisteren.

Toen ik 16 was heb ik het ook zelf moeten ontdekken en met hulp van evenoudejonge vriendinnen.

Laat ze nog even onschuldig zijn
quote:biebelie schreef op 19 december 2009 @ 11:36:

Euhm..als Leen93 inderdaad 16 is weet ik niet of het slim is om hier naar de raad van ouwe forum mutsen te luisteren.

Toen ik 16 was heb ik het ook zelf moeten ontdekken en met hulp van evenoudejonge vriendinnen.

Laat ze nog even onschuldig zijn ouwe forummutsen?
quote:Festen schreef op 19 december 2009 @ 11:37:

[...]

ouwe forummutsen? nouja niet allemaal dan ....maar ik in ieder geval.
Oh Festen,zie dat jouw leeftijd 5 is.

Dan kun je al goed typen zeg voor je leeftijd

Dan hoor jij iig niet tot de ouwe forum mutsen..

[...]

Jaja, dat zeiden ze tegen mij ook 20 jaar geleden, maar nee hoor. Laat je niks wijsmaken door Vinyl hoor TO, dat is de forumgek *proest thee tegen beeldscherm*

Geduld, Cherrietje, geduld. Kijk naar mij. Bijna bejaard en toch nog een man gevangen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:biebelie schreef op 19 december 2009 @ 11:42:

Oh Festen,zie dat jouw leeftijd 5 is.

Dan kun je al goed typen zeg voor je leeftijd

Dan hoor jij iig niet tot de ouwe forum mutsen..hmm achter die 5 komt nog iets sttttttttttttttttttttttt
Lieve schat, jullie generatie roept al na 1 avond dat je vaniemand houd. Dat is een groot misverstand, dan vind je iemand heel misschien wel leuk! Als een jongen na twee weken al niet meer weet wat hij met je aan moet, dan moet je dat vooral respecteren en even verdrietig zijn en dan hup door gaan met je leven. Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, schaatsen ofzo, misschien vangt een andere leuke jongen je daar wel op!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tja, ik heb een dochter (nu 37), maar ik weet nog heel goed van die verliefdheden, toen ze 14,15 of 18 was...

Je hebt dan niets aan de boodschap: Geen handvol, maar een landvol. Op dit moment dénk je immers dat je "van hem houdt"...al heeft houden van een andere beteknis dan jij er nu aan geeft.

Maar als iemand na 2 weken al niet meer weet of hij verder wil, dénk ik dat hij stappen met vrienden gewoon belangrijker vindt dan een vriendinnetje hebben. Zo zijn de meeste jongens nu eenmaal, het is niet "cool" om dan al aan een meisje vast te zitten.

Ik werk op een middelbare school en zie heel vaak paartjes ontstaan, maar ook weer uit elkaar gaan. dat hoort bij jouw leeftijd...

Ook wel eens een keer gezien dat de jongen in dit geval vasthoudend was en het meisje na 2 weken al genoeg van hem had.

Kortom: Het hoort bij de leeftijd. Kleed je vanavond mooi aan (wel warm, want het is berekoud!), ga stappen met je vriendinnen (als je al uit mag) en dans alle ellende van je af!
kind het is natuurlijk verschrikkelijk als iemand echt van je houdt maar zo in de war is dat hij je per ongeluk dumpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven