Help, met andere man gezoend....

06-05-2010 10:19 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier nieuw, las zo af en toe wel eens mee maar nu heb ik dus zelf een giga probleem...

in het kort, 2 kinderen getrouwd, maar sinds een half jaar hadden we geen sex meer...begon te twijfelen, passie was weg...etc. We hadden het er wel samen over dat het anders moest. Nu gister met een groot feest, teveel gedronken en gezoend met een andere man! Hoe kon ik zo allemachtig stom zijn! het was niet een heftige zoen partij...maar voor mij, nu toch te ver! Ik voel me zo schuldig...tja eigenschuld dikke bult. Maar sinds die zoen ben ik er wel achter dat ik mijn man niet kwijt wil, hou zielsveel van hem! moet ik het hem nu wel of niet vertellen. Please, heb echt jullie hulp nodig.

quote:Pammie schreef op 06 mei 2010 @ 11:13:

Moet een beetje flirten tegenwoordig ook al opgebiecht worden?

Ik vind zoenen met een ander geen flirten hoor
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Edit: Reactie op Katherina

Tja, lekker is dat.

Mijn vriend kan wel zoveel 'onbelangrijk voor ons huwelijk' vinden, maar ik vind dat ik toch lekker zelf mag bepalen wat ik belangrijk vind.

Als hij het belangrijk vindt om van alles buiten de deur te doen, dan gaat hij daar maar een gesprek met me over aan om te kijken of we de neuzen dezelfde kant op kunnen krijgen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Mmski schreef:

Hieronder de drie hoofdpunten uit haar verhaal

1.

Sinds een half jaar hadden we geen sex meer...begon te twijfelen, passie was weg...etc.

2.

Nu gister met een groot feest, teveel gedronken en gezoend met een andere man! Het was niet een heftige zoen partij...maar voor mij, nu toch te ver!

3.

Maar sinds die zoen ben ik er wel achter dat ik mijn man niet kwijt wil, hou zielsveel van hem! moet ik het hem nu wel of niet vertellen.[/i]

Als jullie al een tijd geen sex meer hebben gehad (1) en vervolgens heb je op een feest een tikkie (te) veel gedronken (2) dan is het best te begrijpen dat je ontvankelijk ben voor de aandacht van een andere man. Gelukkig is het bij het zoenen gebleven. Al met al valt het nogal mee wat er is gebeurt. Je hoeft in ieder geval niet de schuld alleen op je te nemen. Immers als jij en je man al 1/2 jaar lang geen sex meer hebben heeft hij daar toch ook schuld aan? Dus nu niet alle schuld aan jezelf geven.

Het is niet dusdanig erg dat je hiervoor verantwoording moet afleggen. Dit is gebeurt, en als je verder geen plannen verder in deze richting hebt kan je het hierbij laten. Dus niets zeggen. Je weet nooit hoe jaloers en stuurs hij gaat reageren. En echt, een man kan echt heel erg jaloers reageren. Je weet niet van tevoren hoe hij het opvat en het uitpakt.

Mocht het toch teveel aan je knagen vertel het je man dan wel. Maar zeg er wel bij dat je jezelf even niet in de hand kon houden door dat er (iets te veel) drank in het spel was en je al een 1/2 jaar geen sex gehad hebt. En vertel dat het alleen maar bij een zoen gebleven is.

Zeg dat je gek op je man bent en voor hem kiest.

Zorg er allebei voor dat jullie toch wat meer sex hebben. Zorg samen dat de passie terugkomt. En heb je weinig tijd i.v.m. bijvoorbeeld de kinderen dan moeten jullie echt tijd maken voor elkaar.

Dit is mijn mening, Succes.
Nee, ik ook niet maar Katherina en nog iemand anders vinden dat blijkbaar ook al iets om te vertellen. Dan blijf ik opbiechten.
quote:Pammie schreef op 06 mei 2010 @ 11:16:

Nee, ik ook niet maar Katherina en nog iemand anders vinden dat blijkbaar ook al iets om te vertellen. Dan blijf ik opbiechten.

Waar lees je dat?

(Heb ik dat gemist?)
quote:mamalief schreef op 06 mei 2010 @ 10:24:

[...]

Het was op een groot feest, dikke kans dat iemand het gezien heeft.

Als man erachter komt via via heeft ie niet alleen een overspelige maar ook nog een oneerlijke vrouw...wat is erger? Helemaal mee eens. "Mensen" hebben jullie waarschijnlijk gezien op dat feest en de wereld is nu eenmaal vaak kleiner dan je zelf denkt. Als je man het van een ander hoort is het voor hem de vraag wat je eventueel nog meer niet hebt vertelt. Denk alleen wel dat je in het gesprek moet meenemen dat de dip in jullie relatie hieraan ook enige schuld heeft, dat je nu des te meer beseft wat je hebt en dat jij wil dat jullie er samen aan gaan werken.
Viva la vida
Ik vind het juist niet iets om te vertellen, Pammie.

Ik noem zoenen en flirten in 1 zin omdat ik het beide van hetzelfde geen belang vind.
quote:Katherina schreef op 06 mei 2010 @ 11:11:

[...]

Zolang zijn gevoel voor mij er niet onder lijdt vind ik het echt van geen enkel belang om te horen dat íe heeft heeft staan flirten of zoenen.

Hier BK.

En iemand had er nog last van dat vriend ooit eens had lopen flirten.
Oh sorry, dan lees ik het helemaal verkeerd. Ik dacht al
Niet vertellen. Ik heb het ook eens gedaan in mijn jarenlange relatie. Aan het begin van onze relatie heben we afgesproken om niets tegen de ander te vertellen mocht een van ons ooit eens met een ander zoenen. Heel soms doe je dit soort domme dingen. Je weet zelf dat het niets voorstelt, soms is het echt een wake-up-call, als je het vertelt kun je alleen veel stuk maken. Het maakt mij ook niet uit of mijn partner ooit met iemand gezoend heeft in een gekke bui.
Hebben jullie dit nooit besproken met elkaar dan, wat als het mocht gebeuren??

Ik heb er wel eens over gesproken met mijn vriend, ik zou het wel willen weten, maar mijn vriend juist niet omdat hij vindt dat ie er niks mee opschiet als ie het weet.

Andere kant is wel, dat mocht het gebeuren, ik waarschijnlijk mijn mond er niet over kan houden tegenover hem uit schuldgevoel..
quote:hanZie schreef op 06 mei 2010 @ 11:26:

Niet vertellen. Ik heb het ook eens gedaan in mijn jarenlange relatie. Aan het begin van onze relatie heben we afgesproken om niets tegen de ander te vertellen mocht een van ons ooit eens met een ander zoenen. Heel soms doe je dit soort domme dingen. Je weet zelf dat het niets voorstelt, soms is het echt een wake-up-call, als je het vertelt kun je alleen veel stuk maken. Het maakt mij ook niet uit of mijn partner ooit met iemand gezoend heeft in een gekke bui.Ik neem aan dat TO een dergelijke afspraak niet heeft gemaakt.
quote:Sha_la schreef op 06 mei 2010 @ 10:23:

Ik vind trouwens dat een " niet heel heftige zoenpartij " niet gecombineerd HOEFT te worden met " op leugen gebaseerd" en " overspelige vrouw", maar ik weet ook dat ik daar waarschijnlijk in de minderheid mee ben. Als mijn eigen man zou zoenen met een andere vrouw en er zou sprake zijn van het feit dat het al even niet zo lekker zou lopen, de seks zou uitblijven etc etc, dan zou ik dit zelfs nog wel kunnen begrijpen. Feit is wat eruit voortkomt.

mee eens.

ik zou het niet vertellen, waarschijnlijk had je dit nodig om erachter te komen wat je nog voor je man voelde. Het knaagt aan jou en je zou je man pijn doen om het te vertellen terwijl dit geen vervolg krijgt...
quote:Broedkippetje schreef op 06 mei 2010 @ 11:30:

[...]

Ik neem aan dat TO een dergelijke afspraak niet heeft gemaakt.Nee, dat is ook zo. Ik schreef het meer dat er ook mensen zijn die het niet willen weten.
Wij weten idd. van elkaar dat we het niet hoeven te weten als de ander gezoend heeft oid. Maar als er gevoelens voor de 3e in het spel komen, dan wordt het wat anders.

Zo'n dronken zoenpartijtje is dus misschien weleens voorgekomen. Ik weet het niet. En het maakt me ook niets uit.
Ik zou het zelf ook niet willen weten als het eenmalig zoenen was met een onbekende, als het een bekende was zou ik het weer wel willen weten.

Ik denk dat ik het mijn vriend niet zou vertellen, nu kun je nog je voordeel doen met de situatie (hoe cru ook), je bent twijfels zijn verdwenen. Hoe dan ook is een gesprek wel op zijn plaats waarin je jou ervaringen binnen de relatie met hem deelt en ook dat je er weer voor wilt gaan.

Als er ook maar een kleine kans is dat iemand het gezien heeft die weet dat jij een relatie hebt zou ik het wel vertellen, je moet voorkomen dat hij het straks als enige niet weet en als sul wordt aangemerkt. En dan komt het natuurlijk ook uit en wordt hij dubbel gekwetst, door jou (liegen) en door zijn omgeving.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Tja, als je van elkaar weet dat de ander het niet wil weten, dan is het toch wat anders, toch?

Maar ik denk dat (gezien de angst van TO hierover) TO ervan uit mag gaan dat haar man het wel zou willen weten. In elk geval hebben ze blijkbaar nooit met elkaar besproken dat bepaalde zaken toelaatbaar zouden zijn en dat ze niet alles aan elkaar zouden vertellen.
quote:Pammie schreef op 06 mei 2010 @ 11:21:

[...]

Hier BK.

En iemand had er nog last van dat vriend ooit eens had lopen flirten.Je bedoelt mij denk ik;) Wil er nog wel even iets aan toevoegen, ik had/heb er inderdaad nog last van. Dat had met de gebeurtenis op zich niet veel te maken, maar meer met de context waarin dat gebeurde (op dat moment was onze relatie al kwetsbaar door iets anders dat hij verzwegen had). En het feit dat het achter mn rug om gebeurde en er later zelf achter kwam.
Ik ken de context natuurlijk niet Zhu maar van flirten kan ik persoonlijk niet wakker liggen. Ik doe het, hij doet het. Ik vertel hem dat ik sjans had, hij vindt dat leuk en andersom.
Mmmm...bijzonder dat iedereen vragen stelt, adviezen geeft om TO nog beter te "helpen" en TO verdwenen is...
Onze hulp nodig??

Maak er niet meer van dan het is.Gewoon niet meer zoenen met anderen.
quote:Kleintjecool schreef op 06 mei 2010 @ 13:09:

Mmmm...bijzonder dat iedereen vragen stelt, adviezen geeft om TO nog beter te "helpen" en TO verdwenen is...Waarschijnlijk naar de kerk voor een enorme biecht.
quote:Iwannalive schreef op 06 mei 2010 @ 13:16:

[...]

Waarschijnlijk naar de kerk voor een enorme biecht.
.. of ze heeft een léven, en is dat aan het doen , ze komt ws vanzelf terug...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:dangeensuus schreef op 06 mei 2010 @ 10:56:

Ik ben echt stomverbaasd hoeveel mensen hier zeggen niet vertellen. Allemaal heel leuk lief en aardig, maar heeft de beste man niet het recht op een eerlijke relatie?

Als je dit verzwijgt heb je dus geen eerlijke relatie. En als is de leugen nog zo snel....etc. En dan heb je dus echt de poppen aan het dansen, en terecht.Maar wat zou je dan doen als je partner zelf expliciet heeft aangegeven dat hij niet wil horen dat je iemand anders gezoend hebt in een dronken bui? Ga je het hem dan toch vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven