help mijn man wil scheiden na16 jaar

09-10-2008 16:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben radeloos weet niet wat verstandig is,we houden van elkaar alleen is bij hem het gevoel weg maar waarom vraagt hij dan niet de scheiding aan.Hij heeft een ander inHongarije ontmoet en heeft daat steeds contact mee maar wel steeds snachts tegen mij aan willen liggen
Wil hij wel of niet scheiden? Ik begrijp het niet, de topictitel zegt ja en je bericht zegt nee?
Geen bijzonderheden
hij zegt dat hij wil scheiden maar regelt niets,komt elke avond thuis doet lief en ik hou mijn mond bang voor alles
jullie houden van elkaar, maar hij niet van jou, en hij wil scheiden maar vraagt geen scheiding aan....

misschien proberen je verhaal wat beter te formuleren?
als hij wil scheiden , zal ie toch wat moeten regelen, hij verwacht toch niet van jou dan dat je je schouders daaronder zet. tsss
.
Tijd voor een goed gesprek, dacht ik zo.
Geen bijzonderheden
sorry ben van slag hij zegt dat hij van me houd maar dat het gevoel weg is en daarom wil hij scheiden,maar ondertussen regelt hij niets voor een scheidings aanvraaag
hoi lees mijn topic .man wilscheiden ben radeloos.

ook hij had een ander
Snap dat het heel moeilijk is maar wil je bij iemand blijven die van je wilt scheiden EN veel contact heeft met een andere vrouw? Als ik jou was zou ik zelf die scheidingspapieren regelen en m een knietje geven als ie bij je in bed kwam liggen.
SHAKY hoe lang is dit al 'bezig'?

zolang jij hem zijn gang laat gaan zal hij inderdaad niks doen. waar ben je bang voor? dat hij echt wil scheiden en bij je weggaat?

hij heeft een ander in het buitenland, kent hij haar ook echt?
Ik snap dat je radeloos bent Shaky maar hij heeft een ander, geeft aan van je te willen scheiden maar kruipt 's avonds naast je in bed en doet erg lief. Als mijn man een ander zou hebben zou hij sowiezo niet naast me in bed meer mogen kruipen. Ik zou denk ik dus een goed gesprek met hem hebben wat hij nu echt wil. Wil hij dan echt scheiden maar niet regelen.....dan zou ik dat zelf doen.
Heel moeilijk. Je zult vast te maken krijgen met een schrikreactie en het gevoel je aan hem te willen vastklampen. Maar ik denk dat je tegen dat gevoel moet vechten en afstand moet proberen te nemen. Als hij bij jou blijft dan graag of niet. Dan al het contact met die andere vrouw verbreken en bijvoorbeeld in therapie met jou.

Laat je niet in de wacht zetten meid,

sterkte!
ja ik ben heel bang zit de hele dag te piekeren hou nog zoveel van hem
quote:SHAKY schreef op 09 oktober 2008 @ 16:46:

ja ik ben heel bang zit de hele dag te piekeren hou nog zoveel van hemBang? komt er geweld aan te pas ofzo???
hij kent haar 3mnd en heeft haar zeker14dgn gezien maar volgens hem heeft dat niets met ons te maken,het gevoel is weg maar zijn daden zijn zo tegen strijdig dat ik overal hoop in zie dat het goed kan komen
quote:SHAKY schreef op 09 oktober 2008 @ 16:46:

ja ik ben heel bang zit de hele dag te piekeren hou nog zoveel van hem

Oei..snap zeker dat je aan het piekeren bent..maar bang?! juist nu moet je sterk zijn en niet over je heen laten lopen!

Don't get mad, get everything.
ik ken een stel wat al heel lang in zo'n situatie zit.

de man in 'mijn' verhaal lacht zich rot, die heeft namelijk alles, de vrouw is blijven hangen in de fase die jij nu zit. overal hoop uit halen in een poging bij elkaar te blijven.

ik kan je geen advies geven anders dan dat je moet knokken voor jezelf en je waardigheid.
Zie Lambada's topic!
Hangt er wat in de lucht ofzo? Dit is het zoveelste scheidingstopic in korte tijd.
[quote]gigaluilak schreef op 09 oktober 2008 @ 16:59:

ik ken een stel wat al heel lang in zo'n situatie zit.

de man in 'mijn' verhaal lacht zich rot, die heeft namelijk alles, de vrouw is blijven hangen in de fase die jij nu zit. overal hoop uit halen in een poging bij elkaar te blijven.

ik kan je geen advies geven anders dan dat je moet knokken voor jezelf en je waardigheid.[/qik wil graag knokken maar weet niet hoe sta alleen heb geen vrienden en ben mezelf kwijt nu
ik wil graag knokken maar weet niet op wat voor manier wat is goed en verstandig dit is trouwens de eerste keer dat ik achter een computer zit en snap er weinig van dus vergeef de fouten
Heb je familie waar je kunt aankloppen voor steun?
Geen bijzonderheden
De eerste keer op een pc, hoe kom je hier zo terecht dan?
Geen bijzonderheden
Goh Shaky, je bijnaam zal wel zo ongeveer zijn zoals je je voelt. Het is me nogal wat als iemand met een mededeling komt zoals je man.

Maar goed, wat nu?

Jij houdt nog van hem schrijf je. Genoeg om hem door te laten gaan met zijn verhouding om te kijken wat hij wil? Jou of die andere vrouw? Ik neem aan maar ik ken je niet, dus misschien zit ik er naast, dat je hem niet wil delen. Klopt dat?

Maar, je wil hem ook niet kwijt en daar zit het probleem, allebei kan niet (denk ik voor jou niet toch?)

Vraag hem weg te gaan. Hoe hard ook, hoe moeilijk ook, hij wil scheiden, dan moet hij weggaan. Al was het maar om jou ook de tijd te geven om alles te laten bezinken en na te denken. Hoe kun je nadenken als hij nog naast je ligt en tegen je opkruipt? Jij hebt tijd nodig om je eigen plan te trekken, om met je vriendinnen te praten en met je moeder.

Je ben nu in de war en kunt je gedachten niet ordenen en dat moet denk ik eerst. Wat denk jij?

Het advies is dus; tegen hem zeggen dat hij je even met rust moet laten. Vreemd gaat hij toch al, dat is niet iets om je nog extra druk om te maken en natuurlijk hou je nog van hem. Je houdt nu harder en bewuster van hem dan toen jullie het samen goed hadden. Dat is een logische reactie na zo'n schokkende gebeurtenis. Maar zo doorgaan kan ook niet, dat weet jij ook. Neem een paar dagen de tijd om ook jouw gedachten op orde te krijgen.

Wat denk jij zelf? Wat zou je zelf willen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven