help mijn man wil scheiden na16 jaar

09-10-2008 16:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben radeloos weet niet wat verstandig is,we houden van elkaar alleen is bij hem het gevoel weg maar waarom vraagt hij dan niet de scheiding aan.Hij heeft een ander inHongarije ontmoet en heeft daat steeds contact mee maar wel steeds snachts tegen mij aan willen liggen
Och meid,

Probeer eerst maar een beetje goed voor jezelf te zorgen.

Laat je niet aan het lijntje houden (hmm....slecht advies in deze emotionele toestand,maar ik kan niets beters verzinnen)

Een knuffel dan maar.

Jeetje krijgen mannen de kolder in de kop bij het vallen van het blad.
kom op shaky ,laat niet over je heen lopen

zet hem eruit kijken hoelang de liefde dan nog duurt
Vindt het het niet gewoon handig dat je heel bang bent? Zodat hij ondertussen fijn met die ander verder kan, en jij thuis ook nog eens op hem zit te wachten?

En je zegt 'hij houdt nog wel van me, maar het gevoel is weg'. Welk gevoel? Als het gevoel weg is houdt hij toch niet meer van je? En als hij wel van je houdt, welk gevoel is dan weg?
Voor hem is het natuurlijk heel fijn om iemand te hebben om 's avonds tegenaan te kruipen als hij niet bij zijn "nieuwe liefde" is - maar leen jij je daarvoor? Shaky, lieve meid, waar is je gevoel van eigenwaarde gebleven?

Ik zou hem een ultimatum stellen, hoe moeilijk dat ook zal zijn voor jou. Wil hij haar of jou? Want zo kun je niet door. Jij gaat eraan kapot. Uit wat ik heb gelezen kan ik (denk ik) opmaken dat hij jou nog even wil aanhouden terwijl hij kijkt hoe het gaat met die andere. Nogmaals: leen je je daarvoor? Ik hoop echt van niet. Niemand is het waard zo behandeld te worden. Vraag hem wat hij wil. Niet allebei, nee: jou of haar. Niet nog even wachten om te zien of het met haar iets zal worden. Jij bent meer waard dan dat.

Ik wens je veel sterkte toe, Shaky. <<hug>>
.
heb je lambada's topic al gelezen en er wat wijzer van geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven